Jos jollekin sanoo ehkä punk-historian parhaimman kitaristin nimi mitään ( omasta mielestä ) ,niin uusi levy on näköjään ilmestynyt.
Toivottavasti saisi täältä Härmälästä tilattua kun en luottokorttia omista.....
http://www.nicotinerecords.com/content/view/267/201/1/0/
Walter Lure
10
756
Vastaukset
- nico nixmann
Täysin aliarvostettu kepittäjä - jäi varsinkin J. Thundersin varjoon täysin vaikka aika moni Heartbreakersien keikka ois kaatunut ilman Waltteria (Johnnyn keikkakunto!).
- kaljataiteilija
Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua ! - kaljataiteilija
kaljataiteilija kirjoitti:
Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua !Dodiih !
Tulipahan hommattua se CD.
Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville ! - Perkeleen Lure
kaljataiteilija kirjoitti:
Dodiih !
Tulipahan hommattua se CD.
Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville !Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?
- JPLR
Perkeleen Lure kirjoitti:
Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?
Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.
Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html - Irmeli Suur-Salosta
JPLR kirjoitti:
Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.
Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.
Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.
...
:'(
:'(
:'( - Punk Rocker
Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:
...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.
Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.
...
:'(
:'(
:'(Kaksi punkin kovinta kitaristia on vielä elossa. Steve Jones ja James Williamson. Iggy & the Stooges jatkaa, nyt on mukana Stoogesin kaikkien aikojan kovin kitaristi James Williamson. Jumalauta! Kuuntele Raw Power albumi! Pakko nähdä!!!!!!!!! Steve on ehkä yhtä hyvä, neroja molemmat!
- LCMF
No eipä ainakaan Walte. Se vaan luritteli!
- Waltterix
Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.
Waltterix kirjoitti:
Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.
The Waldosin Rent Party on hyvä rocklevy. Soi usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529