Walter Lure

kaljataiteilija

Jos jollekin sanoo ehkä punk-historian parhaimman kitaristin nimi mitään ( omasta mielestä ) ,niin uusi levy on näköjään ilmestynyt.
Toivottavasti saisi täältä Härmälästä tilattua kun en luottokorttia omista.....

http://www.nicotinerecords.com/content/view/267/201/1/0/

10

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nico nixmann

      Täysin aliarvostettu kepittäjä - jäi varsinkin J. Thundersin varjoon täysin vaikka aika moni Heartbreakersien keikka ois kaatunut ilman Waltteria (Johnnyn keikkakunto!).

      • kaljataiteilija

        Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
        Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
        Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua !


      • kaljataiteilija
        kaljataiteilija kirjoitti:

        Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
        Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
        Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua !

        Dodiih !
        Tulipahan hommattua se CD.
        Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
        Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville !


      • Perkeleen Lure
        kaljataiteilija kirjoitti:

        Dodiih !
        Tulipahan hommattua se CD.
        Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
        Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville !

        Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?


      • JPLR
        Perkeleen Lure kirjoitti:

        Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?

        Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
        Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
        Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.

        Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
        http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html


      • Irmeli Suur-Salosta
        JPLR kirjoitti:

        Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
        Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
        Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.

        Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
        http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html

        ...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.

        Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.

        ...

        :'(

        :'(

        :'(


      • Punk Rocker
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        ...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.

        Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.

        ...

        :'(

        :'(

        :'(

        Kaksi punkin kovinta kitaristia on vielä elossa. Steve Jones ja James Williamson. Iggy & the Stooges jatkaa, nyt on mukana Stoogesin kaikkien aikojan kovin kitaristi James Williamson. Jumalauta! Kuuntele Raw Power albumi! Pakko nähdä!!!!!!!!! Steve on ehkä yhtä hyvä, neroja molemmat!


    • LCMF

      No eipä ainakaan Walte. Se vaan luritteli!

      • Waltterix

        Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.


      • Waltterix kirjoitti:

        Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.

        The Waldosin Rent Party on hyvä rocklevy. Soi usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe