Elikkäs.
Minulla on omasta mielestäni ERITTÄIN epävireinen ääni, ja en oikein osaa laulaa nuotilleen, mutta minä haluaisin laulajaksi.
Onko aivan epätodennäköistä, että minusta voisi tulla laulaja?
Pyydän, älkää pilkatko, mutta olen vasta 12-vuotias.
Onko jokin pelastus, vai onko unelmani syösty tuhoon?
Onko aivan epätodennäköistä?
8
556
Vastaukset
- kärsivällisyyttä!
Voi voi kuules :D Jos olet vasta 12-vuotias sinulla ei ole hätäpäivää. Äänenmurros vielä edessä, äänesi kypsyy ja kehittyy vuosien varrella. Mene ensiksi vaikka johonkin nuorten kuoroon, siellä opetetaan laulutekniikoita ja äänesi kehittyy vain laulamalla. Joten laula, laula ja vielä kerran laula! :)
- ehkä ei,
mutta jos lohdutuksen sanoja haluat niin eräs tyyppi joka 10 vuotta sitten lauloi aivan surkeasti on hirvittävän kovalla työllä saanut nyt tehdä paljonkin esiintymislauluhommia. En tietenkään voi tietää, käykö näin sinun kohdallasi.
Mene kuitenkin kuoroon ja sitten myöhemmin laulutunneille, vuosien kuluessa saat käsityksen omasta musiikillisesta kehityspotentiaalistasi. Oli tulos mikä tahansa, on hyvä että ihminen saa realistisen kuvan omista kyvyistään. Siitä on hyötyä elämän kannalta.
- toivoa on
Se, että itse kuulet epävireisyyden on jo hyvä merkki. Syy epäpuhtauteen on silloin todennäköisesti laulutekniikassa eikä korvassa, ja se on helpommin korjattavissa. Tee niin kuin edelliset kommentoijat kehottivat.
- se on
että jos ei nuotilleen osaa laulaa, niin ei siitä kannata ammattina tai edes harrastuksena haaveilla. Karaokessa voi rimpauttaa jos siltä tuntuu...
- JA PARASTA
PARASTA ON SE,ETTÄ KUULET EPÄVIREUDEN JA MYÖNNÄT SEN. ENTEN 12VUOTIAS TARVITSEE INNOSTUSTA ASIASSA, ELI LAULA PALJON. voit myös opetella laulamaan aluksi lauseen kerrallaan ja aina vaan palata jos tuntuu ettei menny oikein, kyllä se siitä, vielä tulee tosi hyvä.
- sekoillut
täällä palstalla kännissä.
- minä se oli
sekoillut kirjoitti:
täällä palstalla kännissä.
mulla vähän mopedi vissiin karannu nuissa muutamissa viesteissä käsistä täällä. mutta pelkkää asiaa oon pohdiskellu yön pikku tunneilla. nytten hereillä pitää pelkästään hammassärky
- idk...
sun ääni kehittyy vielä ja JOS se ei mee paremmaks ni voit ottaa laulutunteja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806