Onko aivan epätodennäköistä?

Epätoivoinen Unelmoija

Elikkäs.
Minulla on omasta mielestäni ERITTÄIN epävireinen ääni, ja en oikein osaa laulaa nuotilleen, mutta minä haluaisin laulajaksi.
Onko aivan epätodennäköistä, että minusta voisi tulla laulaja?
Pyydän, älkää pilkatko, mutta olen vasta 12-vuotias.
Onko jokin pelastus, vai onko unelmani syösty tuhoon?

8

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivällisyyttä!

Voi voi kuules :D Jos olet vasta 12-vuotias sinulla ei ole hätäpäivää. Äänenmurros vielä edessä, äänesi kypsyy ja kehittyy vuosien varrella. Mene ensiksi vaikka johonkin nuorten kuoroon, siellä opetetaan laulutekniikoita ja äänesi kehittyy vain laulamalla. Joten laula, laula ja vielä kerran laula! :)

• ehkä ei,

mutta jos lohdutuksen sanoja haluat niin eräs tyyppi joka 10 vuotta sitten lauloi aivan surkeasti on hirvittävän kovalla työllä saanut nyt tehdä paljonkin esiintymislauluhommia. En tietenkään voi tietää, käykö näin sinun kohdallasi.

Mene kuitenkin kuoroon ja sitten myöhemmin laulutunneille, vuosien kuluessa saat käsityksen omasta musiikillisesta kehityspotentiaalistasi. Oli tulos mikä tahansa, on hyvä että ihminen saa realistisen kuvan omista kyvyistään. Siitä on hyötyä elämän kannalta.

• toivoa on

Se, että itse kuulet epävireisyyden on jo hyvä merkki. Syy epäpuhtauteen on silloin todennäköisesti laulutekniikassa eikä korvassa, ja se on helpommin korjattavissa. Tee niin kuin edelliset kommentoijat kehottivat.

• se on

että jos ei nuotilleen osaa laulaa, niin ei siitä kannata ammattina tai edes harrastuksena haaveilla. Karaokessa voi rimpauttaa jos siltä tuntuu...

• JA PARASTA

PARASTA ON SE,ETTÄ KUULET EPÄVIREUDEN JA MYÖNNÄT SEN. ENTEN 12VUOTIAS TARVITSEE INNOSTUSTA ASIASSA, ELI LAULA PALJON. voit myös opetella laulamaan aluksi lauseen kerrallaan ja aina vaan palata jos tuntuu ettei menny oikein, kyllä se siitä, vielä tulee tosi hyvä.

• sekoillut

täällä palstalla kännissä.

• minä se oli
        sekoillut kirjoitti:

täällä palstalla kännissä.

mulla vähän mopedi vissiin karannu nuissa muutamissa viesteissä käsistä täällä. mutta pelkkää asiaa oon pohdiskellu yön pikku tunneilla. nytten hereillä pitää pelkästään hammassärky

• idk...

sun ääni kehittyy vielä ja JOS se ei mee paremmaks ni voit ottaa laulutunteja....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe