Niin, kaikenlaisia kokemuksia Nissan Terranosta kaivattaisiin!
Kulutus? nimenomaan bensakoneella
Terrano II
9
5618
Vastaukset
- rae 6311
erossa koko vehkeestä.ittellä diesel terrano vm99 sähkövikaa riittää päivävalojen rele 256 ekee,kampiakselin asentotunnistin 175 ekee toinen kahden kuukauden sisällä kone rupes vuotaa öljyä.eka ja viimenen terrano ja nissan muutenkin.edellinen oli land kruicer 870000km sit vasta tuli tiensä päähän.
- KySo
Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.
- rae 6311
KySo kirjoitti:
Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.
moottorin elektroniikan varotusvalo palo startatessa sammu 30metrin ajon jälkeen lähti huonosti käymään häiriön sattuessa.teki sen pari kertaa viikossa kunnes kunnes viime viikolla kaupasta lähtiessä ei lähteny käymään ollenkaan edes hinaamalla.toinen kerta kahden kuukauden sisään onneksi menee osat jä työ takuuseen.Ei anna hyvää kuvaa alkuperäisten varaosien laadusta.
- EX Terrario
KySo kirjoitti:
Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.
Oletko putsauttanut pumpun ja tarkistuttanut suuttimet?
- Terrano...
menossa ensimmäinen oli Terrano II 1999 TDI, jolla ajoin 180 000 ja nykyinen Terrano 2002 3.0 DiT, jolla olen ajanut nyt 212 000. Ihan hyvä auto ollut hinta-käyttöarvo mielessä. Kuten tuossa todettiin niin jotkut sähköosat ovat aika herkkia ( minun autoissani öljynpaine anturit ).
Meluisa se on, mutta menee maastossakin ihan hyvin ( vaikkei siinä lukkoja olekaan ). Kulutus ollut sekalaisessa ajossa pääasiassa maanteillä n. 10.5 - 11.5 l / 100 km.
Itsellä ainoa valitus tulee oikeastaan siitä, että täällä PK-seudulla niitä merkkihuolto on autokeskuksella ( joka on aika syvältä ). - NisteR
..mitä mallia olet katsastellut?
Itselläni on -92 3.0 V6 "ekovehje" ja toimii. 12-venakone kestää ja potkuakin on autolle ihan riittävästi 150hv/240nm.
Matka-ajossa pääsee nätisti ajellen alle 10l/100km, johon ei kaveri ole 4Runnerilla päässyt, ei edes lähelle.
2.4l eli uudempaa mallia oleva Terttu onkin sitten toista maata, vähän laiskan sutjakka peli. - Anonyymi
Minulla 2.7 TD 1994 .käytin katsastuksessa (ryntäystesti) ja sen jälkeen alkoi kone savuttaa mustaa ja röpöttämään.ei ota kierroksia veto päällä,mutta kun on paikallaan ja painaa kaasua niin ottaa kierrokset,tosin mustaa savua pukaten.onko turbo vika vai mikä??
- Anonyymi
Nissan veti herneen nenään ja sekosi😭😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483