Terrano II

Terra

Niin, kaikenlaisia kokemuksia Nissan Terranosta kaivattaisiin!
Kulutus? nimenomaan bensakoneella

9

5618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rae 6311

      erossa koko vehkeestä.ittellä diesel terrano vm99 sähkövikaa riittää päivävalojen rele 256 ekee,kampiakselin asentotunnistin 175 ekee toinen kahden kuukauden sisällä kone rupes vuotaa öljyä.eka ja viimenen terrano ja nissan muutenkin.edellinen oli land kruicer 870000km sit vasta tuli tiensä päähän.

      • KySo

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.


      • rae 6311
        KySo kirjoitti:

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.

        moottorin elektroniikan varotusvalo palo startatessa sammu 30metrin ajon jälkeen lähti huonosti käymään häiriön sattuessa.teki sen pari kertaa viikossa kunnes kunnes viime viikolla kaupasta lähtiessä ei lähteny käymään ollenkaan edes hinaamalla.toinen kerta kahden kuukauden sisään onneksi menee osat jä työ takuuseen.Ei anna hyvää kuvaa alkuperäisten varaosien laadusta.


      • EX Terrario
        KySo kirjoitti:

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.

        Oletko putsauttanut pumpun ja tarkistuttanut suuttimet?


    • Terrano...

      menossa ensimmäinen oli Terrano II 1999 TDI, jolla ajoin 180 000 ja nykyinen Terrano 2002 3.0 DiT, jolla olen ajanut nyt 212 000. Ihan hyvä auto ollut hinta-käyttöarvo mielessä. Kuten tuossa todettiin niin jotkut sähköosat ovat aika herkkia ( minun autoissani öljynpaine anturit ).

      Meluisa se on, mutta menee maastossakin ihan hyvin ( vaikkei siinä lukkoja olekaan ). Kulutus ollut sekalaisessa ajossa pääasiassa maanteillä n. 10.5 - 11.5 l / 100 km.

      Itsellä ainoa valitus tulee oikeastaan siitä, että täällä PK-seudulla niitä merkkihuolto on autokeskuksella ( joka on aika syvältä ).

      • Missä sijaitsee öljynpaineanturi kone 2.7


    • NisteR

      ..mitä mallia olet katsastellut?

      Itselläni on -92 3.0 V6 "ekovehje" ja toimii. 12-venakone kestää ja potkuakin on autolle ihan riittävästi 150hv/240nm.

      Matka-ajossa pääsee nätisti ajellen alle 10l/100km, johon ei kaveri ole 4Runnerilla päässyt, ei edes lähelle.

      2.4l eli uudempaa mallia oleva Terttu onkin sitten toista maata, vähän laiskan sutjakka peli.

    • Anonyymi

      Minulla 2.7 TD 1994 .käytin katsastuksessa (ryntäystesti) ja sen jälkeen alkoi kone savuttaa mustaa ja röpöttämään.ei ota kierroksia veto päällä,mutta kun on paikallaan ja painaa kaasua niin ottaa kierrokset,tosin mustaa savua pukaten.onko turbo vika vai mikä??

      • Anonyymi

        Nissan veti herneen nenään ja sekosi😭😭😭


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe