Terrano II

Terra

Niin, kaikenlaisia kokemuksia Nissan Terranosta kaivattaisiin!
Kulutus? nimenomaan bensakoneella

9

4761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rae 6311

      erossa koko vehkeestä.ittellä diesel terrano vm99 sähkövikaa riittää päivävalojen rele 256 ekee,kampiakselin asentotunnistin 175 ekee toinen kahden kuukauden sisällä kone rupes vuotaa öljyä.eka ja viimenen terrano ja nissan muutenkin.edellinen oli land kruicer 870000km sit vasta tuli tiensä päähän.

      • KySo

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.


      • rae 6311
        KySo kirjoitti:

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.

        moottorin elektroniikan varotusvalo palo startatessa sammu 30metrin ajon jälkeen lähti huonosti käymään häiriön sattuessa.teki sen pari kertaa viikossa kunnes kunnes viime viikolla kaupasta lähtiessä ei lähteny käymään ollenkaan edes hinaamalla.toinen kerta kahden kuukauden sisään onneksi menee osat jä työ takuuseen.Ei anna hyvää kuvaa alkuperäisten varaosien laadusta.


      • EX Terrario
        KySo kirjoitti:

        Mulla on -98 mallinen 2.7 TDI, jolla ajettu 260 000 km. Mulla ei ole isompia ongelmia auton kanssa ollu, ja tykkään siitä kovasti. Vesipumpun vaihdoin 240 000 km:ssa. Se makso Motonetissa muistaakseni reilun satasen kun vei vanhan pumpun vaihdossa. Välillä on tosin pientä nykimistä ja röpötystä, eli päästää raakana läpi, ja katsastuksessa ei meinattu saada päästöjä, kun ei ottanu maksimi kierroksiakun alkoi röpöttään ja savuttamaan ja päästömittari ei siksi hyväksyny tulosta. Siksi kysynkin edelliseltä vastaajalta, että mitä oireita sinun auto teki ennen kampiakselin asentotunnistimen vaihtoa. Siinä tärkeimmät.

        Oletko putsauttanut pumpun ja tarkistuttanut suuttimet?


    • Terrano...

      menossa ensimmäinen oli Terrano II 1999 TDI, jolla ajoin 180 000 ja nykyinen Terrano 2002 3.0 DiT, jolla olen ajanut nyt 212 000. Ihan hyvä auto ollut hinta-käyttöarvo mielessä. Kuten tuossa todettiin niin jotkut sähköosat ovat aika herkkia ( minun autoissani öljynpaine anturit ).

      Meluisa se on, mutta menee maastossakin ihan hyvin ( vaikkei siinä lukkoja olekaan ). Kulutus ollut sekalaisessa ajossa pääasiassa maanteillä n. 10.5 - 11.5 l / 100 km.

      Itsellä ainoa valitus tulee oikeastaan siitä, että täällä PK-seudulla niitä merkkihuolto on autokeskuksella ( joka on aika syvältä ).

      • Missä sijaitsee öljynpaineanturi kone 2.7


    • NisteR

      ..mitä mallia olet katsastellut?

      Itselläni on -92 3.0 V6 "ekovehje" ja toimii. 12-venakone kestää ja potkuakin on autolle ihan riittävästi 150hv/240nm.

      Matka-ajossa pääsee nätisti ajellen alle 10l/100km, johon ei kaveri ole 4Runnerilla päässyt, ei edes lähelle.

      2.4l eli uudempaa mallia oleva Terttu onkin sitten toista maata, vähän laiskan sutjakka peli.

    • Anonyymi

      Minulla 2.7 TD 1994 .käytin katsastuksessa (ryntäystesti) ja sen jälkeen alkoi kone savuttaa mustaa ja röpöttämään.ei ota kierroksia veto päällä,mutta kun on paikallaan ja painaa kaasua niin ottaa kierrokset,tosin mustaa savua pukaten.onko turbo vika vai mikä??

      • Anonyymi

        Nissan veti herneen nenään ja sekosi😭😭😭


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe