Kuinka moni sinkku toimii nykyään baarissa ensisijaisesti niin, että illan päätteeksi antaa uudelle kiinnostavalle tuttavuudelle puhelinnumeronsa sen sijaan, että lähtisi hänen kanssaan harrastamaan seksiä? Tämä tuntuu kovin harvinaiselta menettelyltä. Käsittääkseni baareissa käyvistä sinkuista suurin osa kuitenkin on etsimässä "Sitä Oikeaa". Tässä mielessä puhelinnumeron antaminen ja treffeillä käynti on paljon hedelmällisempää kuin kännissä suoraan sänkyyn hyppääminen!
Baarista sänkyyn vai treffeille?
23
1763
Vastaukset
- Mirkux
..kannattaako jatkaa. Treffailu pienimunaisen luuserin kanssa on ajan tuhlausta
- vain on
Jaa-a. Kyllä ne sukupuolitaudit ehtii hankkimaan myöhemmin. Mulla on tapana testata naisen henkinen puoli, eli että naisen pääkopan sisällä on älyllistä elämää ja ettei ulosanti ole kirjoittamasi tekstin tasoa. Treffailu "bimbon" kanssa on ajan tuhlausta...
- Poikamies...
Jos munan koko on ainoa parinvalinta kriteeri niin silloin kannattaa pysytellä sinkkuna kokonaan. Kaupastahan saa sellasia muovisia miehenkorvikkeita ja koon saa itse valita.
Vaikka seksi olisi miten upeaa suhteessa niin se on kuitenkin hyvin pirni osa ihmissuhdetta. Se on päänsisällä vaikuttaa 99% ihmisen mielyttävyyteen. - mutta...
Poikamies... kirjoitti:
Jos munan koko on ainoa parinvalinta kriteeri niin silloin kannattaa pysytellä sinkkuna kokonaan. Kaupastahan saa sellasia muovisia miehenkorvikkeita ja koon saa itse valita.
Vaikka seksi olisi miten upeaa suhteessa niin se on kuitenkin hyvin pirni osa ihmissuhdetta. Se on päänsisällä vaikuttaa 99% ihmisen mielyttävyyteen.olen kanssasi eri mieltä. Munan koko tuskin on aiemman kirjoittajan AINOA parinvalintakriteeri. Mutta vaikka kyseessä on vain osa kokonaisuutta, puhutaan tärkeästä osasta kokonaisuutta. Toisia naisia ei vaan pieni kulli kiihota pätkääkään ja kyselyistä tiedetään, että nainen kuin nainen valitsisi mielummin kookkaan kapistuksen, mikäli olisi siihen mahdollisuus. Seksi on osa parisuhdetta, mutta se on tärkeä osa. Erottaahan se parisuhteen ystävyyssuhteesta ja monet suhteet kaatuvat juurikin seksin toimivuuteen (tai siis sen puuttumiseen).
Ja kyllä niitä hyväkullisia miehiä löytyy niin paljon, että turha aiemman kirjoittajan on sinkkuna pysyä.;) - kompromissi
mutta... kirjoitti:
olen kanssasi eri mieltä. Munan koko tuskin on aiemman kirjoittajan AINOA parinvalintakriteeri. Mutta vaikka kyseessä on vain osa kokonaisuutta, puhutaan tärkeästä osasta kokonaisuutta. Toisia naisia ei vaan pieni kulli kiihota pätkääkään ja kyselyistä tiedetään, että nainen kuin nainen valitsisi mielummin kookkaan kapistuksen, mikäli olisi siihen mahdollisuus. Seksi on osa parisuhdetta, mutta se on tärkeä osa. Erottaahan se parisuhteen ystävyyssuhteesta ja monet suhteet kaatuvat juurikin seksin toimivuuteen (tai siis sen puuttumiseen).
Ja kyllä niitä hyväkullisia miehiä löytyy niin paljon, että turha aiemman kirjoittajan on sinkkuna pysyä.;)Voidaan kai sanoa, että pienikullisella miehellä on ihan yhtä vähän käyttöä kuin rumalla naisella.
- näin!!!:D
kompromissi kirjoitti:
Voidaan kai sanoa, että pienikullisella miehellä on ihan yhtä vähän käyttöä kuin rumalla naisella.
:DDD
- sdfsrfrfgt
mutta... kirjoitti:
olen kanssasi eri mieltä. Munan koko tuskin on aiemman kirjoittajan AINOA parinvalintakriteeri. Mutta vaikka kyseessä on vain osa kokonaisuutta, puhutaan tärkeästä osasta kokonaisuutta. Toisia naisia ei vaan pieni kulli kiihota pätkääkään ja kyselyistä tiedetään, että nainen kuin nainen valitsisi mielummin kookkaan kapistuksen, mikäli olisi siihen mahdollisuus. Seksi on osa parisuhdetta, mutta se on tärkeä osa. Erottaahan se parisuhteen ystävyyssuhteesta ja monet suhteet kaatuvat juurikin seksin toimivuuteen (tai siis sen puuttumiseen).
Ja kyllä niitä hyväkullisia miehiä löytyy niin paljon, että turha aiemman kirjoittajan on sinkkuna pysyä.;)"Seksi on osa parisuhdetta, mutta se on tärkeä osa. Erottaahan se parisuhteen ystävyyssuhteesta"
Olenko omituinen, kun minulla ja ystävilläni ei ole tapana helliä toisiamme, suukotella ja nukkua sylikkäin?
Ei se seksi ole ainoa asia joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Kaikki eivät edes halua seksiä parisuhteelta. - että se on
sdfsrfrfgt kirjoitti:
"Seksi on osa parisuhdetta, mutta se on tärkeä osa. Erottaahan se parisuhteen ystävyyssuhteesta"
Olenko omituinen, kun minulla ja ystävilläni ei ole tapana helliä toisiamme, suukotella ja nukkua sylikkäin?
Ei se seksi ole ainoa asia joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Kaikki eivät edes halua seksiä parisuhteelta.ainoa asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta? Nyt tulkitset omiasi, neiti/herra näsäviisas...
- kumpikin omaansa
Känniseksi ei ole kivaa, eikä sitä ainakaan tuttavuuden aluksi viitsi harrastaa. Ja kyllä mä baarissa känniin tulen, sitä en kiellä. Siksi onkin sääntönä, että ensin jutellaan selvin päin ja mennään sitten vasta sänkyyn, jos siltä tuntuu.
Ei harkinnasta ole koskaan haittaa ollut. - pitämään hauskaa
Minulle oli todella uutinen, että baareista haetaan pääasiassa 'sitä oikeaa'. Tämä tietysti selittää osan niistä valituksista, joita tällä palstalla on jatkuvasti. Jos kaikkiin baarituttavuuksiin suhtautuu siltä kannalta, että voisiko tuon kanssa viettää loppuelämänsä, tulos on varmaan juuri se, minkä täällä näkee
- Millerix
mä menin kyllä sänkyyn mut siinä vaan nukuttiin vierekkäin, oli kiva herätä toisen vierestä...ihan vaan sylistä :) ei siis tosiaan seksiä! Olen jopa kolme tällaista löytänyt viime kesän aikana.
- Mikael80
Mä sanoisin, että baarissa sänkyyn. On sit heti hoidettu sekin asia pois alta.
- surullinen mies
Surulliseksi tässä tulee kun lukee naisten kommentteja...
Miten voi noin pinnallisia olla?
Eikö naiset hyväksy miehiä sellaisina kuin ovat?
Mitä sitten vehkeiden kokoon tulee, niin seuraavaksi tyytymättömyys siirtyy toiseen asiaan ulkonäöstä tai ominaisuuksista ja mikään ei lopulta kelpaa...
Ei voi olla totta....
Voin vain sanoa että onnea etsintään tässä kylmässä ja pinnallisessa maailmassa.... - mouruta,
surullinen mies kirjoitti:
Surulliseksi tässä tulee kun lukee naisten kommentteja...
Miten voi noin pinnallisia olla?
Eikö naiset hyväksy miehiä sellaisina kuin ovat?
Mitä sitten vehkeiden kokoon tulee, niin seuraavaksi tyytymättömyys siirtyy toiseen asiaan ulkonäöstä tai ominaisuuksista ja mikään ei lopulta kelpaa...
Ei voi olla totta....
Voin vain sanoa että onnea etsintään tässä kylmässä ja pinnallisessa maailmassa....kun miehet olette itse sen ulkonäön kyttäämisen naisiin tartuttaneet! Vitun tekopyhää väittää sellaista naista, joka katsoo ulkonäköä pinnalliseksi, kun itse kaikki miehet sitä katsovat samalla tavalla!
Ja riittävän hyvännäköisiä ja suurivehkeisiä miehiä on ihan tarpeeksi niille, jotka niitä haluavat. Eli kyllä sellaisia löytyy, jotka kelpaavat. - surullista mutta totta
mouruta, kirjoitti:
kun miehet olette itse sen ulkonäön kyttäämisen naisiin tartuttaneet! Vitun tekopyhää väittää sellaista naista, joka katsoo ulkonäköä pinnalliseksi, kun itse kaikki miehet sitä katsovat samalla tavalla!
Ja riittävän hyvännäköisiä ja suurivehkeisiä miehiä on ihan tarpeeksi niille, jotka niitä haluavat. Eli kyllä sellaisia löytyy, jotka kelpaavat.Ja sekö oikeuttaa myös teitä naisia käyttäytymään kuin kusipäät?
Luuletteko että me miehet ollaan täysin ulkonäkökeskeisiä...?
Taitaa olla enemmän teillä naisilla se ominaisuus.
Eikö olisi teidän naistenkin parempi tutustua miehiin yksilöinä, kuin sikoina joita te kaikki leimaatte...? - ja miehissä
surullista mutta totta kirjoitti:
Ja sekö oikeuttaa myös teitä naisia käyttäytymään kuin kusipäät?
Luuletteko että me miehet ollaan täysin ulkonäkökeskeisiä...?
Taitaa olla enemmän teillä naisilla se ominaisuus.
Eikö olisi teidän naistenkin parempi tutustua miehiin yksilöinä, kuin sikoina joita te kaikki leimaatte...?on sikoja yhtälailla. Jos tuomitset ulkonäköä katsovat naiset, niin tuomitse sitten ulkonäköä katsovat miehetkin. Jos alat syyttää yhtä sukupuolta kollektiivisesti jostain ominaisuudesta, niin mitä odotat saavasi takaisin? Silloin osoitat olevasi tyhmä ihminen, joten edes ne ei-ulkonäkökeskeiset eivät kiinnostu sinusta.
- surkumies
ja miehissä kirjoitti:
on sikoja yhtälailla. Jos tuomitset ulkonäköä katsovat naiset, niin tuomitse sitten ulkonäköä katsovat miehetkin. Jos alat syyttää yhtä sukupuolta kollektiivisesti jostain ominaisuudesta, niin mitä odotat saavasi takaisin? Silloin osoitat olevasi tyhmä ihminen, joten edes ne ei-ulkonäkökeskeiset eivät kiinnostu sinusta.
No en tainut tuoda sitä kritiikkiä selkeästi esille omaakin sukupuolen edustajia vastaan....
Mutta ennenkaikkea , ei meillä kellään ole oikeutta arvostella toistemme pippeliä tai tissejä ,mutta voimme alkaa enemmän kunnioittaa ja arvostaa toisiamme muun kuin ulkonäön kannalta ja olla syrjimättä ketään.... - strdrgtdrtd
surkumies kirjoitti:
No en tainut tuoda sitä kritiikkiä selkeästi esille omaakin sukupuolen edustajia vastaan....
Mutta ennenkaikkea , ei meillä kellään ole oikeutta arvostella toistemme pippeliä tai tissejä ,mutta voimme alkaa enemmän kunnioittaa ja arvostaa toisiamme muun kuin ulkonäön kannalta ja olla syrjimättä ketään....Näin on.
- Neiti namu perse
Treffit ällöttäisivät.
Ei edes muistaisi minkä näkönen mies olisi. :D (vitsi) - Mimossa.
Baari lienee se 'paras' paikka oikean etsimiseen, mutta jos haluaa yhtä yötä pitemmälle niin mahdollisia ehdokkaita pitää tarkkailla pitempään, jutellakin. Puhelinnumeron olen joskus antanut ja toiseltakin saanut, mutta turhaa on ollut paria pitempiaikaista ja yhä jatkuvaa satunnaista 'tapaamistuttavuutta' lukuunottamatta, mutta näiden kanssa tavattiikin monta kertaa ensin.
Eli kertaseuraa ja treffien kautta vakavampaa, miten haluaa- sattunnaisen
tuttavuuden kanssa panolle
- teke samaa?
sattunnaisen kirjoitti:
tuttavuuden kanssa panolle
Onko hän mieslutka?
- ei väljähdy
teke samaa? kirjoitti:
Onko hän mieslutka?
käytössä toisin kuin naisen vagina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749