Rupesin käyttämään kyseistä voidetta.
Lähteekö noi finnit sun muut mustapäät lopullisesti pois Brevoxylillä vai tulevatko hoidon loputtua uudestaan?
Brevoxyl
Mr.Smith
3
1386
Vastaukset
- käyttänyt
Ne ei lähde mihkään, p%#¤a tuote. Naamassa on ja pysyy.
- ihan ok
Ei ne millään lähde pysyvästi tai varmaan roalla. Itellä toi autto kyllä kuivattaa tehokkaasti.
- kuinka paha ..
Käytä Brevoxyliä (jos aknesi ei ole paha) puolisen vuotta säännöllisesti. Ellei auta,tai aknesi uusii heti, mene lääkäriin.
Vaikean aknen kanssa ei kannata viivytellä lainkaan vaan mennä heti lekurille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927