Tuttuni (mies) tässä kyseli, että voiko naisen pepusta kommentoida naiselle suoraan.
Eli, jos miehen mielestä peppunne on liian iso otatko siitä itseesi, jos hän mainitsee asiasta? Miten käsittelet tällaisen asian ja saisiko uusi tapailukumppanisi sanoa sinulle näin?
Olisin tietty voinut laittaa tämän jonnekin keho puolelle, mutta ajattelin, että täällä käy enempi naisia..
Itse kysyjänä haluan nyt pysyä muuten sivussa ja puolueettomana.
Naisen peppu
53
4400
Vastaukset
- Dooris
Voi olla etten sanoisi miehelle mitään, mutta sellaista tyyppiä joka arvostelee ulkonäköäni en toiste tapailisi.
Olen kiinnostunut vain sellaisista miehistä, jotka kohtelevat minua hyvin ja arvostelu ei ole sitä mitä haluan. - vänkyrä-nainen
vaan on oikeus mun ulkonäköäni kommentoida suoraan, siis sellaisilla miehillä joista tiedän, et ne oikeesti pitää musta huolimatta siitä negatiivisesta kommentista minun vartalooni tms liittyen. Heille en loukkaannu.
Vierailla miehillä taas ei oo oikeutta arvostella tai jos sen tekevät, niin otan varmaan sen kyllä loukkauksena ja musta se ois tosi epäkohteliasta astua sen "tuttuuden rajan" yli tuolla tavalla.
Tapailukummppani on vieras mies ainakin ekat kuukaudet, jollei siis ole entuudestaan tuttu mies. - lina l.
No, olisit esittänyt tutullesi vastakysymyksen: voiko miehen peniksen koosta kommentoida miehelle suoraan, ja kuinka hän tällaisen asian käsittelisi.
Vastaukseni kysymykseesi lienee sanomattakin selvää.- verrattavissa
Esim. naisen pepun ja miehen hartioiden (tai pepun) vertailu lähempänä toisiaan. Peniksen kokoa voi kommentoida, jos mies kommentoi naisen pillun kokoa.
- Tristar
verrattavissa kirjoitti:
Esim. naisen pepun ja miehen hartioiden (tai pepun) vertailu lähempänä toisiaan. Peniksen kokoa voi kommentoida, jos mies kommentoi naisen pillun kokoa.
fyysisestä verrattavuudesta vaan vertailukohdastsa siihen miten moinen kommentti _koetaan_. Miten palsjon se satuttaa, ja miten siitä voi loukkaantua. Minusta vertaus piti paikkansa erittäin osuvasti. Naiselle pepun koon arvosteleminen kumppanin taholta tekee aika pitkälti saman kuin jos miehelle heittää samaa hänen peniksestään.
*** - sitten naiselle
Tristar kirjoitti:
fyysisestä verrattavuudesta vaan vertailukohdastsa siihen miten moinen kommentti _koetaan_. Miten palsjon se satuttaa, ja miten siitä voi loukkaantua. Minusta vertaus piti paikkansa erittäin osuvasti. Naiselle pepun koon arvosteleminen kumppanin taholta tekee aika pitkälti saman kuin jos miehelle heittää samaa hänen peniksestään.
***pahempi pepun vai pillun koon arvostelu? Mielestäni pepun ja peniksen koosta huomauttelu ei kyllä ole mitenkään verrattavissa. Pepun kokoon voi vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei. Pepun koko kertoo jotain kantajansa elintavoista, kun taas peniksen koko ei.
- penis on
sitten naiselle kirjoitti:
pahempi pepun vai pillun koon arvostelu? Mielestäni pepun ja peniksen koosta huomauttelu ei kyllä ole mitenkään verrattavissa. Pepun kokoon voi vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei. Pepun koko kertoo jotain kantajansa elintavoista, kun taas peniksen koko ei.
muuten lyhyempi kuin hoikan, koska sen varsi uppoaa rasvakudokseen.
- Tristar
sitten naiselle kirjoitti:
pahempi pepun vai pillun koon arvostelu? Mielestäni pepun ja peniksen koosta huomauttelu ei kyllä ole mitenkään verrattavissa. Pepun kokoon voi vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei. Pepun koko kertoo jotain kantajansa elintavoista, kun taas peniksen koko ei.
Toistan tässä kyllä itseäni mutta vertaus koski sitä miten tuon ominaisuuden kantaja sen kritiikin ottaa, ei sitä missä kohtaa kohde on tai voiko siihen vaikuttaa.
Pepun kokoo on muuten pirun vaikea vaikuttaa, ellei kyse ole sitten ihan lihavuudesta. Yleensä kun ahterin koko on ruumiinrakennekysymys, ei niinkään painokysymys. Esimerkiksi minulla on pieni pehva vaikka lihoisinkin, tahtoisin toki isomman. Toisella taas on leveät lanteet ja sitä takalistoa runsaasti vaikka vyötärö olisi kahdella kämmenellä mitattavissa. Ruumiinrakenne-eroja, ei elämäntapa- tai painoeroja. Tiedäthän.
Mies tuppaa identifioitumaan penikseensä, ja siksi sen arvostelu on lähes pahinta mitä miehelle voi sanoa. Naiselle samaa virkaa toimitaa rintojen ohella takamus.
*** - (kai?) :D
Tristar kirjoitti:
Toistan tässä kyllä itseäni mutta vertaus koski sitä miten tuon ominaisuuden kantaja sen kritiikin ottaa, ei sitä missä kohtaa kohde on tai voiko siihen vaikuttaa.
Pepun kokoo on muuten pirun vaikea vaikuttaa, ellei kyse ole sitten ihan lihavuudesta. Yleensä kun ahterin koko on ruumiinrakennekysymys, ei niinkään painokysymys. Esimerkiksi minulla on pieni pehva vaikka lihoisinkin, tahtoisin toki isomman. Toisella taas on leveät lanteet ja sitä takalistoa runsaasti vaikka vyötärö olisi kahdella kämmenellä mitattavissa. Ruumiinrakenne-eroja, ei elämäntapa- tai painoeroja. Tiedäthän.
Mies tuppaa identifioitumaan penikseensä, ja siksi sen arvostelu on lähes pahinta mitä miehelle voi sanoa. Naiselle samaa virkaa toimitaa rintojen ohella takamus.
***Puhuin juuri tuosta mainitsemastasi lihavuudesta ja sen mukanaan tuomassa ahterissa. Mutta et nyt vastannut kysymykseeni: Kumpi on naiselle kovempi pala, pillun vai pepun koosta huomauttaminen? Uskon edelleen että peniksen koosta huomauttaminen aiheuttaa enemmän mielipahaa kuin pepun koosta huomauttaminen eli ei ole vieläkään verrattavissa. Uskon että penikestä huomauttaminen on verrattavissa pillusta huomauttamiseen. Vai onko peppu oikeasti muka noin arka paikka naiselle? Tuskinpa nyt sentään. Sitä paitsi pieni peppu on vain hyvä!
- verrattavissa.
(kai?) :D kirjoitti:
Puhuin juuri tuosta mainitsemastasi lihavuudesta ja sen mukanaan tuomassa ahterissa. Mutta et nyt vastannut kysymykseeni: Kumpi on naiselle kovempi pala, pillun vai pepun koosta huomauttaminen? Uskon edelleen että peniksen koosta huomauttaminen aiheuttaa enemmän mielipahaa kuin pepun koosta huomauttaminen eli ei ole vieläkään verrattavissa. Uskon että penikestä huomauttaminen on verrattavissa pillusta huomauttamiseen. Vai onko peppu oikeasti muka noin arka paikka naiselle? Tuskinpa nyt sentään. Sitä paitsi pieni peppu on vain hyvä!
Pillun koosta sanominen ei kuulosta oikein miltään. Harvalla naisella on niin iso, että sieltä tamponit tippuvat, jos kellään. Harvalla naisella on myöskään käsitystä oman pillunsa koosta.
Naisten rintojen ja perseiden arvostelu on taas paljon yleisempää ja naisilla itselläänkin on niistä jonkinlainen kuva, ihan kuten miehillä peniksestään. - ~~~
(kai?) :D kirjoitti:
Puhuin juuri tuosta mainitsemastasi lihavuudesta ja sen mukanaan tuomassa ahterissa. Mutta et nyt vastannut kysymykseeni: Kumpi on naiselle kovempi pala, pillun vai pepun koosta huomauttaminen? Uskon edelleen että peniksen koosta huomauttaminen aiheuttaa enemmän mielipahaa kuin pepun koosta huomauttaminen eli ei ole vieläkään verrattavissa. Uskon että penikestä huomauttaminen on verrattavissa pillusta huomauttamiseen. Vai onko peppu oikeasti muka noin arka paikka naiselle? Tuskinpa nyt sentään. Sitä paitsi pieni peppu on vain hyvä!
Pillusta huomauttaminen ei ole YHTÄÄN sen pahempaa kuin pepustakaan. Aika monelle varmasti juurikin päinvastoin. Miehen ainut erogeeninen alue on penis, naisella niitä on sekä rinnat, peffa että pillu.
- huomauttaa
verrattavissa. kirjoitti:
Pillun koosta sanominen ei kuulosta oikein miltään. Harvalla naisella on niin iso, että sieltä tamponit tippuvat, jos kellään. Harvalla naisella on myöskään käsitystä oman pillunsa koosta.
Naisten rintojen ja perseiden arvostelu on taas paljon yleisempää ja naisilla itselläänkin on niistä jonkinlainen kuva, ihan kuten miehillä peniksestään.pillun koon sijasta häppäreiden ulkonäöstä ja lerpattamisesta?
- ainut
~~~ kirjoitti:
Pillusta huomauttaminen ei ole YHTÄÄN sen pahempaa kuin pepustakaan. Aika monelle varmasti juurikin päinvastoin. Miehen ainut erogeeninen alue on penis, naisella niitä on sekä rinnat, peffa että pillu.
unohdit kivekset. Onko muka naisen peppu erogeeninen alue? Jos on, niin kai miehenkin peppu sitten on?
- dayum
Tristar kirjoitti:
***ajatella miehen peniksen tarkoittavan samaa naisen pepun kanssa, siis jos niitä arvostellaan.
Ennemmin vaikka hartioiden ja/tai hauiksen olemukseen, ja yleiseen habitukseen keskittää se arvostelu kuin penikseen, sillä ei se munkaan mielestäni voi mitenkään liittyä naisen pepun arvosteluun. Jos miehen penistä arvioi, niin sama kuin arvioisi naisen tiukkuutta tai hänen rintojaan.
"Naiselle samaa virkaa toimitaa rintojen ohella takamus."
Niin eli onkohan noin miten monen naisen mielestä? Osahan sitä paitsi pitää takapuoltaan vain reikänä josta kakka tulee. Eikö rinnat ja paikkojen tiukkuus kuitenkin toimita samaa virkaa kuin miehellä hänen peniksensä ja/tai mieskuntonsa? - ***
dayum kirjoitti:
ajatella miehen peniksen tarkoittavan samaa naisen pepun kanssa, siis jos niitä arvostellaan.
Ennemmin vaikka hartioiden ja/tai hauiksen olemukseen, ja yleiseen habitukseen keskittää se arvostelu kuin penikseen, sillä ei se munkaan mielestäni voi mitenkään liittyä naisen pepun arvosteluun. Jos miehen penistä arvioi, niin sama kuin arvioisi naisen tiukkuutta tai hänen rintojaan.
Niin eli onkohan noin miten monen naisen mielestä? Osahan sitä paitsi pitää takapuoltaan vain reikänä josta kakka tulee. Eikö rinnat ja paikkojen tiukkuus kuitenkin toimita samaa virkaa kuin miehellä hänen peniksensä ja/tai mieskuntonsa?Miehethän kokevat oman miehisyytensä juuri peniksensä kautta. "Naiselle samaa virkaa toimitaa rintojen ohella takamus."
Noin on lähes kaikkien naisten mielestä. Pillu on oikeastaan aika yhdentekevä, itseäni ei esim. tiukkuuteni arviointi hetkauta mitenkään.
Kuvitteletko muuten tosissasi, että nainen kiihottuu miehen hartioita tai hauista katsomalla? - dayum
*** kirjoitti:
Miehethän kokevat oman miehisyytensä juuri peniksensä kautta. "Naiselle samaa virkaa toimitaa rintojen ohella takamus."
Noin on lähes kaikkien naisten mielestä. Pillu on oikeastaan aika yhdentekevä, itseäni ei esim. tiukkuuteni arviointi hetkauta mitenkään.
Kuvitteletko muuten tosissasi, että nainen kiihottuu miehen hartioita tai hauista katsomalla?"Miehethän kokevat oman miehisyytensä juuri peniksensä kautta."
Ai kokevat? Entä jos ajatellaan miesten ulkoisia ominaisuuksia, niin eikö sun mielestäsi esimerkiksi hartiat/käsivarret/miehekäs koko viittaa miehen miehisyyteen? Ulkoiset ominaisuudet näkyy päällepäin, vai eikö näy?
Jos mies on oikea, niin eiköhän nainen kiihotu "ihan mistä tahansa", kuten vaikkapa mm. miehen hartioista.
Mistä nainen muuten kiihottuu, siitäkö että tuntee itsensä haluttavaksi?
Takamuksista tuli mieleen, että jos nainen kokee naisellisuutensa takamuksensa kautta, niin miksi niin moni nainen on epävarma naisellisuudestaan? Tarjoilepa minulle näkemys tuohon asiaan, kiitos. - koska
dayum kirjoitti:
"Miehethän kokevat oman miehisyytensä juuri peniksensä kautta."
Ai kokevat? Entä jos ajatellaan miesten ulkoisia ominaisuuksia, niin eikö sun mielestäsi esimerkiksi hartiat/käsivarret/miehekäs koko viittaa miehen miehisyyteen? Ulkoiset ominaisuudet näkyy päällepäin, vai eikö näy?
Jos mies on oikea, niin eiköhän nainen kiihotu "ihan mistä tahansa", kuten vaikkapa mm. miehen hartioista.
Mistä nainen muuten kiihottuu, siitäkö että tuntee itsensä haluttavaksi?
Takamuksista tuli mieleen, että jos nainen kokee naisellisuutensa takamuksensa kautta, niin miksi niin moni nainen on epävarma naisellisuudestaan? Tarjoilepa minulle näkemys tuohon asiaan, kiitos.miehet arvostelevat naisten takamuksia, ja vieläpä hyvin törkeästi useinkin. Tottakai sellainen aiheuttaa epävarmuutta. Aivan samoin miehet kokevat epävarmuutta, jos naiset arvostelevat heidän peniksiään.
Naiset eivät "kostu" nähdessään hyvännäköiset miehen hartiat, sen sijaan hyvin moni mies "jäykistyy" nähdessään hyvännäköisen naisen pepun (sinä olet ehkä niitä tissimiehiä, mutta peppumiehiä on hyvin paljon).
Ja kyllä, nainen kiihottuu siitä jos tuntee itsensä haluttavaksi.
Kiihotutko muuten itse "oikean" naisen varpaista? Ajattelin vaan, kun oletat naisen kiihottuvan "oikean" miehen hartioista. - dayum
koska kirjoitti:
miehet arvostelevat naisten takamuksia, ja vieläpä hyvin törkeästi useinkin. Tottakai sellainen aiheuttaa epävarmuutta. Aivan samoin miehet kokevat epävarmuutta, jos naiset arvostelevat heidän peniksiään.
Naiset eivät "kostu" nähdessään hyvännäköiset miehen hartiat, sen sijaan hyvin moni mies "jäykistyy" nähdessään hyvännäköisen naisen pepun (sinä olet ehkä niitä tissimiehiä, mutta peppumiehiä on hyvin paljon).
Ja kyllä, nainen kiihottuu siitä jos tuntee itsensä haluttavaksi.
Kiihotutko muuten itse "oikean" naisen varpaista? Ajattelin vaan, kun oletat naisen kiihottuvan "oikean" miehen hartioista."Naiset eivät "kostu" nähdessään hyvännäköiset miehen hartiat"
Kyllä minä väitän että nainen voi kiihottua mm. esimerkiksi miehen(sä) hartioista, hartiat voivat olla osasyy sille, miksi nainen kiihottuu jostakin tietystä miehestä.
"sen sijaan hyvin moni mies "jäykistyy" nähdessään hyvännäköisen naisen pepun (sinä olet ehkä niitä tissimiehiä, mutta peppumiehiä on hyvin paljon)."
Paskat. Luuletko että miehet pääosin ovat jotain teinipojan libidon omaavia sankareita? En ole tissimiehiä.
"Kiihotutko muuten itse "oikean" naisen varpaista?"
En tiedä, en ole koskaan tavannut Sitä Oikeaa. Kaikesta huolimatta epäilen kuitenkin hyvin vahvasti olevan niin, ettei minulla ole, eikä tule koskaan olemaankaan varvasfetissiä.
Vastakysymys kun nyt tässä tutustutaan: mistä sinä kiihotut? Siitäkö tunteesta että sinua halutaan, etkö muusta? - varvasfetissiä,
dayum kirjoitti:
"Naiset eivät "kostu" nähdessään hyvännäköiset miehen hartiat"
Kyllä minä väitän että nainen voi kiihottua mm. esimerkiksi miehen(sä) hartioista, hartiat voivat olla osasyy sille, miksi nainen kiihottuu jostakin tietystä miehestä.
"sen sijaan hyvin moni mies "jäykistyy" nähdessään hyvännäköisen naisen pepun (sinä olet ehkä niitä tissimiehiä, mutta peppumiehiä on hyvin paljon)."
Paskat. Luuletko että miehet pääosin ovat jotain teinipojan libidon omaavia sankareita? En ole tissimiehiä.
"Kiihotutko muuten itse "oikean" naisen varpaista?"
En tiedä, en ole koskaan tavannut Sitä Oikeaa. Kaikesta huolimatta epäilen kuitenkin hyvin vahvasti olevan niin, ettei minulla ole, eikä tule koskaan olemaankaan varvasfetissiä.
Vastakysymys kun nyt tässä tutustutaan: mistä sinä kiihotut? Siitäkö tunteesta että sinua halutaan, etkö muusta?mutta kivenkovaan väität naisilla pääsääntöisesti olevan "hartiafetissi".
"Kyllä minä väitän että nainen voi kiihottua mm. esimerkiksi...." On suorastaan naurettavan typerää väittää kivenkovaan vastakkaisen sukupuolen edustajalle miten he kiihottuvat. Osoittaa melkoista ylimieliisyyttä uskoa tietävänsä tällaiset asiat paremmin kuin vastakkainen sukupuoli itse. - dayum
varvasfetissiä, kirjoitti:
mutta kivenkovaan väität naisilla pääsääntöisesti olevan "hartiafetissi".
"Kyllä minä väitän että nainen voi kiihottua mm. esimerkiksi...." On suorastaan naurettavan typerää väittää kivenkovaan vastakkaisen sukupuolen edustajalle miten he kiihottuvat. Osoittaa melkoista ylimieliisyyttä uskoa tietävänsä tällaiset asiat paremmin kuin vastakkainen sukupuoli itse.lämpimikseen, joohan? Kuten sinäkin näytät tekevän.
- Tristar
dayum kirjoitti:
ajatella miehen peniksen tarkoittavan samaa naisen pepun kanssa, siis jos niitä arvostellaan.
Niin eli onkohan noin miten monen naisen mielestä? Osahan sitä paitsi pitää takapuoltaan vain reikänä josta kakka tulee. Eikö rinnat ja paikkojen tiukkuus kuitenkin toimita samaa virkaa kuin miehellä hänen peniksensä ja/tai mieskuntonsa?En teidä kuinka moni nainen samoin ajattelee, se on vain se tapa jolla minä Luulen naisten ajattelevan kokemusken ja puheiden perusteella. Ei missään nimessä absoluuttinen totuus, en sellaista väitä tietäväni.
Mitä tuosta seuraavaan keskusteluun tulee (tahdon muuten huomauttaa että kolme tähteä tuossa EI ole Trilli itse :D, Trilli kirjoittaa aina kirjautuneena, kiitos), nainen voi varsin hyvin kiihottua vain hartioista tai oikeanlaisesta hahmosta. Samalla tavoin kuin ohimenevästä, tahattomasta kosketuksestakin.
- nainen .
Paljon tietysti riippuu siitä, miten sen asian ottaa esille. Itse olen pehvaani varsin tyytyväinen - ei se pieni ole, muttei varsin isokaan. Mielestäni.
Mutta jos siis alkaisin tapailla miestä, ja hän tulisi siinä alkuvaiheessa ilmoittamaan, että ahteri on liian iso... Olisin kyllä jokseenkin pettynyt, koska sehän olis se sama takalisto, jonka kanssa hän alun perin oli päättänyt ryhtyä kimppaan. Saattais tulla jotain kipakkaa vastaukseksi.- nainen vaan...
No minä en itse juurikaan sitten kommentoinut sille. Sanoin vaan, että kommentoikoot, jos haluaa ja kestää sen, että toinen loukkaantuu. Jos niin paljon häiritsee, niin miksi olla toisen kanssa. Eikä kuulemma tämän ison pepun ja leveiden reisien vuoksi haluaisi esitellä naista kavereilleen. Minusta silloin on väärän kanssa liikkeellä. Lisäksi hän juuri tapasi tämän naisen.
Miettikääpä sitten naiset.. olette vuosi sitten tavanneet miehen. Sitten tapaatte hänet uudestaan vuoden päästä ja sovitte treffit. Mies on lihonnut tämän vuoden aikana näkyvästi, miten reagoit?
Anteeksi nämä tyhmät kysymykset, mutta tällaisia kuulen tutuiltani. Jestas.. - nainen .
nainen vaan... kirjoitti:
No minä en itse juurikaan sitten kommentoinut sille. Sanoin vaan, että kommentoikoot, jos haluaa ja kestää sen, että toinen loukkaantuu. Jos niin paljon häiritsee, niin miksi olla toisen kanssa. Eikä kuulemma tämän ison pepun ja leveiden reisien vuoksi haluaisi esitellä naista kavereilleen. Minusta silloin on väärän kanssa liikkeellä. Lisäksi hän juuri tapasi tämän naisen.
Miettikääpä sitten naiset.. olette vuosi sitten tavanneet miehen. Sitten tapaatte hänet uudestaan vuoden päästä ja sovitte treffit. Mies on lihonnut tämän vuoden aikana näkyvästi, miten reagoit?
Anteeksi nämä tyhmät kysymykset, mutta tällaisia kuulen tutuiltani. Jestas..Jos ei kehtaa esitellä kavereille, lienee molemmille osapuolille parasta, että mies hankkii itselleen välittömästi edustavamman naisen...
Tuohon mieheen ja lihomiseen taas sen verran, että en itse ottaisi asiaa puheeksi. Jos on vuodessa lihonut huomattavasti, niin eiköhän hän sen itsekin tiedä. Jos haluaa jutella asiasta, jutellaan. Tietty mielessäni saatan miettiä lihomisen syytä, jos se on jotenkin erityisen rajua ollut, hoikasta selvästi ylipainoiseksi. - jo kerro
nainen vaan... kirjoitti:
Anteeksi nämä tyhmät kysymykset, mutta tällaisia kuulen tutuiltani. Jestas..aika paljon tämä siitä miehestä itsestään
"Eikä kuulemma tämän ison pepun ja leveiden reisien vuoksi haluaisi esitellä naista kavereilleen."
Mutta tutkittu juttu että miehet haluavat kauniin naisen itselleen nostamaan omaa statustaan.
- miehelle sanoisi
että hällä on pieni se.
Kuten joku jo totesi niin se on lopun alkua aivan varmasti. - kommentoida
mutta ei saa ikinä määritellä MITEN.
Ei saa sanoa "sulla on muhkea peppu" jos nainen ajattelee että peppu on sopusuhtainen muuhun vartaloon nähden eikä mikään JLo -peppu.
Ei saa sanoa pieni/kiinteä/iso/pehmeä...
Kannattaa vaan sanoa, että on ihana ja tykkää.- ojnbohb
varoa tollasia kommentteja niin naisten kuin miestenkin...
- :D:D
oma mieheni kommentoi että voisi peppuni olla vähän kiinteämpi
käskin pitää vain huolta oman mahansa kuntoon saamisessa (kaljamahaa, saanut armeijassa vähän laihutettua mutta silti vielä on, paljon)
nopeasti loppui kommentointi - pitäisi....
uudelle kumppanille olla heti kommentoimassa, että hänen peppunsa on liian iso??!!
Yleensä jos johonkuhun ihastuu, ja aletaan tapailla, niin ei siinä ensiksi toisesta vikoja etsi. Toisenhan näkee ihastuneena ruusunpunaisten lasien läpi, niin että viatkin on vain ihania.
Kummastuttaa miehen motiivit, jos haluaa kuitenkin tapailla, mutta naisen ulkonäkö ei miellytä? ristiriitaista, sanon minä. Ei hän kovin ihastuneelta vaikuttaisi.- kerron
miksi tekee sen miehen mieli kommentoida. Kun se ei ole nyt muuta saanut kuin (omasta mielestään) juuri ja juuri välttävän muijan. Mutta kun muija on pakko olla jo ihan statuksen vuoksi (ruvetaan muuten kylillä puhumaan jotta se on varmaan homo tms.) Mutta siis ei se oikeasti siitä muijasta paskaakaan piittaa. No sitten vaan huomauttelemaan ulkonäön puutteista siinä uskossa että on parempi itse kuin se muija, ja kun huomauttelee niin muija saa jonkun herätyksen ja lopettaa syömisen, alkaa juosta maratoonia ja menee rasvaimuun. Sitten sitä kehtaa näyttää kavereilla. Että kattokaas jätkät kun mä oon kova karpaasi, kadehtikaa kun mulla on komee muija.
Näitä on nähty. - nainen vaan
kerron kirjoitti:
miksi tekee sen miehen mieli kommentoida. Kun se ei ole nyt muuta saanut kuin (omasta mielestään) juuri ja juuri välttävän muijan. Mutta kun muija on pakko olla jo ihan statuksen vuoksi (ruvetaan muuten kylillä puhumaan jotta se on varmaan homo tms.) Mutta siis ei se oikeasti siitä muijasta paskaakaan piittaa. No sitten vaan huomauttelemaan ulkonäön puutteista siinä uskossa että on parempi itse kuin se muija, ja kun huomauttelee niin muija saa jonkun herätyksen ja lopettaa syömisen, alkaa juosta maratoonia ja menee rasvaimuun. Sitten sitä kehtaa näyttää kavereilla. Että kattokaas jätkät kun mä oon kova karpaasi, kadehtikaa kun mulla on komee muija.
Näitä on nähty.Siinä vaiheessa kun lihavasta naisestasi tulee hoikka, hän kelpaa sinua paremmille miehille.
- Michiko_
Kerran peilatessani erehdyin kysymään mieheltä: "Onko takapuoleni kauhean leveä?" Mies vastasi yhtään epäröimättä "Kyllä" äänensävyllä: "tulepa syliin niin tutkin sitä tarkemmin". Purskahdimme molemmat nauruun, koska tilanne oli niin absurdi: ei itsetunto voi olla takapuolen koosta kiinni!
- ihmettelijätyttö
Miksi mies on ylipäätään alkanut tapailla naista jota pitää epäviehättävänä? Ei ainakaan kuulosta siltä että mies olisi naiseen kovin ihastunut. Parempi että tuttusi alkaa etsiä pienipeppuisempaa naista, koska tälle isopeppuiselle ei aiheutuisi suhteesta muuta kuin jatkuvaa epävarmuutta omasta ulkonäöstään.
Ymmärrän, että jos pitkässä suhteessa nainen on ollut ennen hoikka ja suhteen aikana lihonut, niin hänen miehellään on oikeus huomauttaa siitä ja toisinpäin. Mutta kuka alkaa tapailla ihmistä jota ei alun alkaenkaan pidä viehättävänä?- ap.
Ilmeisesti tavannut netistä, nähnyt kuvia ja kuullut kuinka urheilullinen on, mutta todellisuus tavatessa olikin eri. Silti tapaillut vielä 2kk. Nyt sitten asia on kuulemma vaikea hyväksyä ja odottaa että jospa toinen alkaisi puhua asiasta. Todellista miehen logiikkaa..
- .........
Voi kun ei sano mitään kielteistä, se on tahallista ongelmien hakemista.
Tosin joskus on ihan sama mitä sanoo niin on ongelmissa, joillakin naisilla on kyky asetella ulkonäöstään kysymyksiä joihin ei ole oikeaa vastausta. - takapuolestani (tai
muusta ulkonäöstäni) käskisin hänen hakea parempaa/kauniimpaa/hoikempaa seuraa.
Jos oltaisiin vasta tapailuvaiheessa kyllä tapailut jäisivät siihen. Ei kai sitä nyt täydellinen ole kukaan, mutta en usko että minusta oikeasti välitettäisiin jos heti aluksi oltaisiin kommentoimassa ulkonäön epäkohtia.
Miehet voisivat vähän ajatella naisia, onko pakko aina haukkua? Sitten vielä täällä ihmetellään kun naiset pihtaavat eivätkä ole muutenkaan innostuneita seksistä, ei kai sitä nyt olekaan jos saa aina kuulla olevansa ruma ja lihava! Miettikää miehet vähän mitä suustanne päästätte, jos kerran ette omalla ulkonäöllänne sitä missiä tahi prinsessaa saa niin ehkä kannattaisi hyväksyä se oma tavis tahi pullukka siihen kainaloon ja pitää sitä hyvänä. - näin.
Sanoisin näin että jos sanot naisen pepusta jotain kun hän itse kysyy, niin kuolet. Jos kommentoit naisen peppua hänen siitä mitään kysymättä, niin kuolet. Jos nainen huomaa että tiirailet hänen peppuaan, kuolet koska saat naisen ajattelemaan että siinä on jotain pahasti pielessä, tai sitten sen takia että ajattelet seksiä (senkin pervo). Peppu ei ole koskaan hyvä, se on aina liian iso tai liian pieni, se ei ole koskaan sopiva ja niinpä sitä ei saa/kannata kommentoida ellei tahdo saada niskaansa uskomatonta määrää p*skaa ja sitten kuolla
- kommentista?
Niinkö?
- .............
Mun mieheni voi sanoa mulle koska tahansa, että onpa sulla leviä persus, ja mä voin vastata, että eikö vaan olekin, eikä siinä sen kummempaa. Ollaan oltu kymmenkunta vuotta yhdessä, tiedetään mitä toinen oikeasti tarkoittaa ja yhdessä ollaan myös sekä lihottu että laihduttu.
Joskus aikanaan eksälläni oli tapana naljailla isosta pehvastani (joka siihen aikaan oli poikkeuksellisen pieni, kun olin niin anorektinen muutenkin). Otin sen ihan hirveän vakavasti, yritin liikkua ja laihtua entistä enemmän. Emme olleen pitkään yhdessä, emmekä sinä aika ehtineet oikein edes tutustua toisiimme.
Kaksi asiaa on muuttunut. Olen hyväksynyt oman kroppani, ja nyt mulla mies, johon luotan. - kaunis sisältä
............. kirjoitti:
Mun mieheni voi sanoa mulle koska tahansa, että onpa sulla leviä persus, ja mä voin vastata, että eikö vaan olekin, eikä siinä sen kummempaa. Ollaan oltu kymmenkunta vuotta yhdessä, tiedetään mitä toinen oikeasti tarkoittaa ja yhdessä ollaan myös sekä lihottu että laihduttu.
Joskus aikanaan eksälläni oli tapana naljailla isosta pehvastani (joka siihen aikaan oli poikkeuksellisen pieni, kun olin niin anorektinen muutenkin). Otin sen ihan hirveän vakavasti, yritin liikkua ja laihtua entistä enemmän. Emme olleen pitkään yhdessä, emmekä sinä aika ehtineet oikein edes tutustua toisiimme.
Kaksi asiaa on muuttunut. Olen hyväksynyt oman kroppani, ja nyt mulla mies, johon luotan.olispa mullakin tuollainen suhde
- ja samalla tyylillä.
no mulla on iso ja ihana. mä kommentoisin kyllä miehen värkkiä ihan samanlaisella oikeudella ihan varmasti!
Ison pepun päällä on aina ollut hyvä ja pehmee istua. :)
Mutta asiaan. Jos miehellä ei ole tilannetajua, niin kyllä loukkaantuisin, ja pamauttaisin takaisin suorat sanat. Musta se on tosi henkilökohtainen asia. Kuten jos menet kommentoimaan miehen olemattomia hernehauiksia, kukas siitäkään pitäisi.
Jos palaute olis asiallista ja arvostavaa!!! voisin harkita olematta suuttumatta. Jos se liittyis esimerkiks keskusteluun terveydestä urheilusta, treeneistä tai vastaavasta ja kommentointi olis asiallista (vaikea laji, tiedän).
Ainut vaihtoehto voi olla tilanne, jostain urheilusta mies selittäis esimerkiks jotain treeniliikettä pepulle ja vois suositella, sen vois ottaa hyvänä kohteliaisuutena, mut jos se menis vertailuks esim johonkin toiseen ihmiseen, niin näyttäisin mihin suuntaan ovi aukee. Ja kommentoisin takuulla miehestä jotain yhtä imartelevaa.
En mä tiedä, kun se joskus on ollut aika herkkä paikka, vaikkei enää, niin jossain tilanteessa saattas iskee kyllä kynsille. - kiertoon tuollaiset miehet.
jos mies ei kehtais näyttää mua kavereilleen peppuni takia, niin mä jättäisin miehen sillä sekunnilla, menisin ensimmäisenä iskemään miehen parhaan kaverin tai kaikki.
Luuletko ettei tässä maailmassa ole yhtään ikistä naista joka ei tiedä todellakaan peppunsa kokoa?
Aika idioottina naista pitäisit.
Kuulostat penskalta etkä mieheltä.
Muista nuoleskella niitä kavereitasi muuten vielä vähän lisää. Sulle sopis pienipeppuinen nainen, joka myös osais nuoleskella sun kavereitasi.
Kenties opit, kenties et, mutta tyhmänä on tässä maailmassa vaikee pärjätä.. Pikku vinkiksi.- miehensä isosta kikkelistä
jos miehillä tarve kehua naisiaan.
Kuullut että naiset puhuvat keskenään vain miestensä kikkeleistä ja millaisia sängyssä.
Saisi varmaan paljon seksiä kun palkkaisi juorukellon huutamaan että Martilla kauhea mela ja taitoa käsitellä mailaansa pesässä. - niinhän.
miehensä isosta kikkelistä kirjoitti:
jos miehillä tarve kehua naisiaan.
Kuullut että naiset puhuvat keskenään vain miestensä kikkeleistä ja millaisia sängyssä.
Saisi varmaan paljon seksiä kun palkkaisi juorukellon huutamaan että Martilla kauhea mela ja taitoa käsitellä mailaansa pesässä.Heh, niinhän sitä voisi luulla että sitä seksiä sais paljon, mutta mietippä pidemmälle, jos sinun naisesi kehuu sinun kaluasi, ja ne naiset joille kehutaan ovat sinun kumppanisi todellisia ystäviä, niin et sinä siitä mitään kostu. Ei heru ei.
- I like big butt
Ittelläni on ihanan iso ja pyöreä :)
Isot pyllyt kunniaan!
Minusta iso pyöreä muttei löllö on parempi ku olematon littana.Sekin on makuasia ja pienikin on ok.Kuitenkin jos olisin mies ni se olis ihan sama minkäkokonen perse naisella olis.
Mitä vitun väliä minkäkokonen perse on.Nipottamista! - Anonyymi
Runkatkaa vittu runkatkaa jos ei miehille kelpaa
- Anonyymi
Mitä mieltä olisitte kommentista että olet kaunein nainen jonka olen koskaan tavannut. Tykkään kaikesta päästä varpaisiin. Upeat sääret ja varpaat joita mielelläni myös pussailisin.
- Anonyymi
Pitäisin vittuiluna ja olettaisin minussa olevan sanojan mielestä kaikki vialla.
- Anonyymi
Täytyy olla itsetunnossa vikaa jos jatkaa tapailua ihmisen kanssa joka vihjailee että sussa on jotain vikaa.
- Anonyymi
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota kehon kommentointia. Oikeastaan ainoa asia, joka itselleni tulee mieleen on miksi? Mikä sen kommentoinnin pointti on? Mitä sillä oletetaan saavutettavan?
En minä ainakaan muuta persettäni millään tavalla, vain jonkun mieliksi. Ja jos ei kelpaa, niin olkoon kelpaamatta. Jos perseeni on herralle liian iso tmv. niin herra voi poistua elämästäni häiritsemästä ja häiriintymästä. Ei ole mikään pakko roikkua mukana.- Anonyymi
Tuskin roikkuukaan mukana, jos on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin roikkuukaan mukana, jos on näin.
No vielä enemmän, mikä idea tuossa kommentoinissa on. Onko sille löydettävissä yhtään ainaa muuta tarkoitusta kuin olla vittumainen k.pää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446