Kreikkalaista musiikkia!

greekk

ELi, haluaisin kreikkalaista musiikkia. Onko kellään mitään tunnettua artistia ta i muuten vaan hyviä biisejä? Kiitän jo etukääten

16

6716

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greek music
    • Kawir

tyylistä....mantereella kansanmusiiki saattaa olla hyvinkin erilaista kuin saarilla .
      Kreikka.net sieltä musiikki osasto niin saat hyvää infoa.

• mikkis-100

Saat vanhaa ja uutta , musiikkityyleiltään erilaista vanhaa ja uutta musiikkia, zembiko, hasapiko, sirtaki, zorbas, kaikkiea upeana tanssivariaationa, ainoa miinus on musiikin laatu/äänitteet eivät ole priimaa, samoin kuin tausta/elokuva, mutta tuosta voi hyvinkin päästä jyvälle Kreikkalaisen musiikin monimuotoisuudesta!en ala nyt kirjoittamaan esittäjiä, säveltäjiä, muusikkoja , koska en osaa Kreikkaa enkä taida nimiä oikein kirjoittaa, mutta jos ja kun menet youtubelle, niin etsipä haulla "Dimitri mou, " ja varmasti olet keskellä syvintä Kreikkalaisen olemusta! heh! t. Kreikkalaisen musiikin palvoja..

Niin Kreikkalaiseen musiikkiin liittyy olennaisesti tanssi, etten åuhu läpiä päähäni, musiikkia löytyy kaikilta saroilta, ei ainoastaan tanssimusiikki....Parakalo

• 70- luvun nuori

Demis Roussos. 70-luvun megatähti. suosittelen.

• erkki

Der Stürmer on tulevaisuudessa kreikan suurin bändi.

• gtyhuj9ik0ol+pö

Syfilis Häsäkiskös on kova

• RelluRallu

Hieman modernimpaa linjaa edustaa mm. Kaith Garmith / Garmih >> En ole varma miten Kreikkalaiset aakkoset lausutaan... Siis tämä ei todellakaan mitään zorbaa, vaan hieno, hieman käheä-ääninen laulajatar joka sekoittaa mukavasti nykyaikaa ja
      snadisti perinteitä kappaleisiinsa. Näimme myös livenä; ääni yhtä upea kuin levyilläkin, ei siis liian studiomuokattua kamaa levyilläkäään vaan mimmin ääni riittää.
      Suosittelen.

• antsu

jorgos Missikos

• kreetallaollaan

Kiorkios Kakapade on rebetikon salattu kuningas

• Anonyymi

Teorakis

• Anonyymi

Teorakis

• Anonyymi
    • Mikis Theodorakis.

Kuuntelin aikoinani tuota kreikkalaista musiikkia aika paljon. Sain kipinän varmaan mummolta, koska mummokin kuunteli yhteen aikaan. Mummon sisarentytär asui aikoinaan Kreikassa ja hän lähetti hänelle sieltä levyjä. Vieläkin pidän kreikkalaisesta musiikista. Se on hyvin tunteellista, mutta myös iloista.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Mikis Theodorakis (1925-2021).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      142
      1074
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      698
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      696
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      686
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      59
      527
    Aihe