Miksi naiset ovat ilkeitä?

Mieskunta

Miksi naiset ovat niin ilkeitä?

Minua hämmästyttää se suunnaton pahan halu, mikä naisesta voi löytyä. Se voi ilmetä kateutena toista naista kohtaan, varsinkin työpaikoilla, kostonahluna miestä kohtaan ja suoranaisena väkivaltana toisen lasta kohtaan?

Minua pelottaa se, että olen nähnyt tämän ominaisuuden niin monessa naisessa ja niin monessa tilanteessa.

Kysymykseni on vilpitön.

56

6824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -eräs nainen-

      Tuohon kostonhaluun sanoisin kommenttina, että se voi miehestä tuntua kostonhalulta, jos nainen vaatii miestä lunastamaan lupaukset.

      Siis mies esim. valehdellut, vedättänyt, käyttänyt hyväksi tms ja nainen sanoo asiasta niin jonkun miehen mielestä nainen on silloin painostava, kostonhimonen tai väkivaltainen.
      Se on vanha sovinistinen keino alistaa nainen miellyttämään miestä.

      Siis epäkohdista puhumisen voi joku mies kokea kostonhaluna. Ikäänkuin mies olisi kaiken arvostelun ulkopuolella.

      Kateus on myös tunne, ja mielipiteitä on monia. Jotkut pahat ihmiset luulevat muiden olevan kateellisia itselleen.

      Kysymyksestäsi voin päätellä, että sinä et sitten itse ole kovin onnellinen kun tuollaista kysyt.

      Toinen asia on se, että nuo mainitsemasi ominaisuudet ovat miesten keino selviytymiseen joten ehkäpä naiset ovat sitten omaksuneet roolimallin miehiltä.
      Miehet ovat mielettömän kateellisia itseään komeampia tai menestyneempiä miehiä kohtaan.

      Miehet ovat erittäin kostonhimoisia jos joku nainen on heidän kanssaan eri mieltä.

      Miehet ovat myös väkivaltaisia paljon useammin kuin naiset.

      Ehkä naiset ovat omaksuneet mieheltä pahuuden, jos väität että naiset ovat pahoja (sinulleko?)

      Ihanaa miestä ei koskaan halua loukata, muista se.

      • Mieskunta

        Siis kaikki on miesten syytä? Kateus, kostonhalu ja ilkeys ovat siis miehiltä opittuja malleja.

        Et muuten vastannut kysymykseeni lainkaan? Siis MIKSI naiset ovat ilkeitä?


      • Allan Tossu

        Tarkoitatko, että syy naisen ilkeään käyttäytymiseen johtuu aina miehestä?


      • -nainen vaan-
        Allan Tossu kirjoitti:

        Tarkoitatko, että syy naisen ilkeään käyttäytymiseen johtuu aina miehestä?

        No jos alkuperäinen kysyjä ihmettelee sitä miksi naiset ovat ilkeitä niin heitän vastakysymyksen asiasta; siis ovatko ne naiset aiheetta ilkeitä miehelle. Kumpi on ilkeä: mies joka valehtelee vaiko nainen joka suuttuu siitä.

        Itse olen ystävällinen kaikille ihmisille, mutta jos joku on inhottava tai epäoikeudenmukainen saatan suuttua. Suuttumiseni riippuu siitä miten sen ihmisen ilkeys vaikuttaa omaan elämääni. Tietysti tunteeni kyseistä henkilöä kohtaan vaikuttaa asiaan. En suutu jos vieras mies baarissa haukkuu minua rumaksi lehmäksi sen jälkeen kun olen kieltäytynyt seksistä yms, koska mies ei kiinnosta minua eikä asialla ole minulle merkitystä.

        Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta.


      • vastasi siihen
        Mieskunta kirjoitti:

        Siis kaikki on miesten syytä? Kateus, kostonhalu ja ilkeys ovat siis miehiltä opittuja malleja.

        Et muuten vastannut kysymykseeni lainkaan? Siis MIKSI naiset ovat ilkeitä?

        ovat ottaneet mallia miehiltä. Jopa Tasa-arvoministeri kehottaa naisia ottamaan mallia miehistä ja käyttämään kyynärpäätaktiikkaa. Vähän aikaa sitten uutisoitiinkin kuinka pahansuovat menestyvät parhaiten työmarkkinoilla.


      • -Dooris-
        vastasi siihen kirjoitti:

        ovat ottaneet mallia miehiltä. Jopa Tasa-arvoministeri kehottaa naisia ottamaan mallia miehistä ja käyttämään kyynärpäätaktiikkaa. Vähän aikaa sitten uutisoitiinkin kuinka pahansuovat menestyvät parhaiten työmarkkinoilla.

        Minusta on valitettavasti totta, että hyvät ihmiset jäävät työelämässä toisten jalkoihin. Kukaan ei tue tai arvosta sellaista ihmistä, joka on ystävällinen, kiltti ja toiset ihmiset huomioon ottava.

        Yleinen ajatus lienee, että sellaisella ihmisellä on voimakas miellyttämisen halu.
        Ainakaan esimiestehtäviin ei hyviä ihmisiä palkata.


      • vastaus..
        -Dooris- kirjoitti:

        Minusta on valitettavasti totta, että hyvät ihmiset jäävät työelämässä toisten jalkoihin. Kukaan ei tue tai arvosta sellaista ihmistä, joka on ystävällinen, kiltti ja toiset ihmiset huomioon ottava.

        Yleinen ajatus lienee, että sellaisella ihmisellä on voimakas miellyttämisen halu.
        Ainakaan esimiestehtäviin ei hyviä ihmisiä palkata.

        aloittajan kysymykseen olisi, että koska siitä palkitaan. Ilkeys siis kannattaa, ainakin tietyssä mielessä.


      • -nainen vaan-
        vastaus.. kirjoitti:

        aloittajan kysymykseen olisi, että koska siitä palkitaan. Ilkeys siis kannattaa, ainakin tietyssä mielessä.

        Toisinpäin: hyvyydestä rangaistaa jolloin se loppuu

        Jos on ystävällinen ja saa osakseen rangaistuksen (huonoa kohtelua) niin silloin se ystävällisyyden loppuminen voi tuntua miehestä ilkeilyltä, koska hän oli tottunut siihen, että nainen oli kiva.
        Tympeä käytös naisen taholta ei ole ilkeilyä vaan sitä samaa kuin mitä mieheltä on saanut osakseen.

        Ehkä se nainen ei kuitenkaan ollut ilkeä, vaan samanlainen kuin kysyjä: tympeä ja tyly.


      • kontekstista.
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Toisinpäin: hyvyydestä rangaistaa jolloin se loppuu

        Jos on ystävällinen ja saa osakseen rangaistuksen (huonoa kohtelua) niin silloin se ystävällisyyden loppuminen voi tuntua miehestä ilkeilyltä, koska hän oli tottunut siihen, että nainen oli kiva.
        Tympeä käytös naisen taholta ei ole ilkeilyä vaan sitä samaa kuin mitä mieheltä on saanut osakseen.

        Ehkä se nainen ei kuitenkaan ollut ilkeä, vaan samanlainen kuin kysyjä: tympeä ja tyly.

        Työelämässä pätee eri säännöt kuin parisuhteessa, mutta joka tapauksessa vaikuttaa siltä että kiltteys ja lempeys ei kannata, jää vain kynnysmatoksi ja muiden jalkoihin.


      • ei ole sääntöjä
        kontekstista. kirjoitti:

        Työelämässä pätee eri säännöt kuin parisuhteessa, mutta joka tapauksessa vaikuttaa siltä että kiltteys ja lempeys ei kannata, jää vain kynnysmatoksi ja muiden jalkoihin.

        Ei ole olemassa mitään sääntöjä, joita noudattamalla saisi oikeudenmukaista kohtelua osakseen. Vaikka olisi miten ihana, reilu, mukava kaikkia ihmisiä kohtaan voi silti päätyä toisten kynnysmatoksi niin töissä kuin kotonakin.


      • Suvereeni
        -nainen vaan- kirjoitti:

        No jos alkuperäinen kysyjä ihmettelee sitä miksi naiset ovat ilkeitä niin heitän vastakysymyksen asiasta; siis ovatko ne naiset aiheetta ilkeitä miehelle. Kumpi on ilkeä: mies joka valehtelee vaiko nainen joka suuttuu siitä.

        Itse olen ystävällinen kaikille ihmisille, mutta jos joku on inhottava tai epäoikeudenmukainen saatan suuttua. Suuttumiseni riippuu siitä miten sen ihmisen ilkeys vaikuttaa omaan elämääni. Tietysti tunteeni kyseistä henkilöä kohtaan vaikuttaa asiaan. En suutu jos vieras mies baarissa haukkuu minua rumaksi lehmäksi sen jälkeen kun olen kieltäytynyt seksistä yms, koska mies ei kiinnosta minua eikä asialla ole minulle merkitystä.

        Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta.

        Että tämä feminismi on ihanaa :D (en normaalisti käytä hymiöitä, mutta nyt on ihan pakko)

        "Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta."

        Siis missä kohdassa hän on sanonut näin ? Sinähän keksit tämän täysin itse omassa kommentissasi.

        Olipa todella feministinen kanta, että kaikki paha olisi opittu mieheltä. Kyllä se opitaan ihan keltä vaan. Vittumaisimmat ihmiset oppivat sen täysin itse.

        Ei todellakaan ole sukupuolesta kiinni onko kateellinen ja muita vahingoittava vai ei. Nykyään tuo on vaan naisille sallitumpaa kuin ennen, miehille tuo on ollut sallitua jo pitkään.

        Eli tämän takia voi tulla jollekkin miehille yllätyksenä kuinka törkeitä naiset ovat nykyään. Ja sitähän he ovatkin. Kun ei ole rajoituksia niin on helppo olla törkeä. Kuitenkin jokaisen omaa typeryyttään jos ei arvosta muita ihmisiä. Ei se ole kenenkään muun kuin itsensä vika.


      • -nainen vaan-
        Suvereeni kirjoitti:

        Että tämä feminismi on ihanaa :D (en normaalisti käytä hymiöitä, mutta nyt on ihan pakko)

        "Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta."

        Siis missä kohdassa hän on sanonut näin ? Sinähän keksit tämän täysin itse omassa kommentissasi.

        Olipa todella feministinen kanta, että kaikki paha olisi opittu mieheltä. Kyllä se opitaan ihan keltä vaan. Vittumaisimmat ihmiset oppivat sen täysin itse.

        Ei todellakaan ole sukupuolesta kiinni onko kateellinen ja muita vahingoittava vai ei. Nykyään tuo on vaan naisille sallitumpaa kuin ennen, miehille tuo on ollut sallitua jo pitkään.

        Eli tämän takia voi tulla jollekkin miehille yllätyksenä kuinka törkeitä naiset ovat nykyään. Ja sitähän he ovatkin. Kun ei ole rajoituksia niin on helppo olla törkeä. Kuitenkin jokaisen omaa typeryyttään jos ei arvosta muita ihmisiä. Ei se ole kenenkään muun kuin itsensä vika.

        Tulkitsen tuon kostonhalun (siis nainen kostaa jotain miehelle) toiminnaksi jota on edeltänyt erimielisyys miehen ja naisen välillä.

        Vai ovatko naiset alkuperäisen kysyjän mielestä kostonhimoisia tuntemattomille miehille?

        Miesten ja naisten välinen riitely ja sopimatta jättäminen johtuu usein siitä, että mies on vauva-asteella ja tottunut siihen, että nainen aina mielistelee (äitihän on niin aina tehnyt pojalleen). Kun sitten nainen onkin eri mieltä, siitä syyntyy riitä jonka seurauksena ap väittää naisten olevan kostonhimoisia.

        Siis voiko joku nainen olla kostonhimoinen tuntematonta miestä kohtaan (ei riitaa, ei kanssakäymistä, ei miehen valehtelua yms.)

        Miten tämä kostonhimo sitten ap:n maailmassa ilmenee?


      • naiset tulee?
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Tulkitsen tuon kostonhalun (siis nainen kostaa jotain miehelle) toiminnaksi jota on edeltänyt erimielisyys miehen ja naisen välillä.

        Vai ovatko naiset alkuperäisen kysyjän mielestä kostonhimoisia tuntemattomille miehille?

        Miesten ja naisten välinen riitely ja sopimatta jättäminen johtuu usein siitä, että mies on vauva-asteella ja tottunut siihen, että nainen aina mielistelee (äitihän on niin aina tehnyt pojalleen). Kun sitten nainen onkin eri mieltä, siitä syyntyy riitä jonka seurauksena ap väittää naisten olevan kostonhimoisia.

        Siis voiko joku nainen olla kostonhimoinen tuntematonta miestä kohtaan (ei riitaa, ei kanssakäymistä, ei miehen valehtelua yms.)

        Miten tämä kostonhimo sitten ap:n maailmassa ilmenee?

        Nää, jotka esmes väittää "miehen olevan vauva-asteella, jos riitoja ei sovita"!?
        Onko riidan sopimatta jättäminen miehen syy aina?
        Kyllä mies leppyy nopeammin kuin nainen, joka muistaa kaikki mahdolliset pikkuriidatkin.
        Naiset mielistelee??? Näkis joskus.
        Naisethan sanovat kaipaavansa yhteenottoja miehen
        kanssa. Miehet eivät kaipaa.


      • klkjsjghhfghhg
        Suvereeni kirjoitti:

        Että tämä feminismi on ihanaa :D (en normaalisti käytä hymiöitä, mutta nyt on ihan pakko)

        "Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta."

        Siis missä kohdassa hän on sanonut näin ? Sinähän keksit tämän täysin itse omassa kommentissasi.

        Olipa todella feministinen kanta, että kaikki paha olisi opittu mieheltä. Kyllä se opitaan ihan keltä vaan. Vittumaisimmat ihmiset oppivat sen täysin itse.

        Ei todellakaan ole sukupuolesta kiinni onko kateellinen ja muita vahingoittava vai ei. Nykyään tuo on vaan naisille sallitumpaa kuin ennen, miehille tuo on ollut sallitua jo pitkään.

        Eli tämän takia voi tulla jollekkin miehille yllätyksenä kuinka törkeitä naiset ovat nykyään. Ja sitähän he ovatkin. Kun ei ole rajoituksia niin on helppo olla törkeä. Kuitenkin jokaisen omaa typeryyttään jos ei arvosta muita ihmisiä. Ei se ole kenenkään muun kuin itsensä vika.

        .. mielipiteitä kuin omasi eivoi/ei saa olla naisella ainakaan! Hyvä kun huomasit, että feminismi on ihanaa!

        Nainen esitti oletuksen vastaajan lähtökohdasta, siinä ei todellakaan väitetty kenenkkään sanoneen tai kirjoittaneen näin!

        Ja tuon mitä viimeisessä kappaleessa kirjoitit, yhdyn siihen täysin niin kuin toiseksi viimeisessä kappeleessa esittämiisi faktoihin!


      • epäselväksi jäi
        klkjsjghhfghhg kirjoitti:

        .. mielipiteitä kuin omasi eivoi/ei saa olla naisella ainakaan! Hyvä kun huomasit, että feminismi on ihanaa!

        Nainen esitti oletuksen vastaajan lähtökohdasta, siinä ei todellakaan väitetty kenenkkään sanoneen tai kirjoittaneen näin!

        Ja tuon mitä viimeisessä kappaleessa kirjoitit, yhdyn siihen täysin niin kuin toiseksi viimeisessä kappeleessa esittämiisi faktoihin!

        Siis tuota viimeistä kohtaa että nainen olisi väkivaltainen toisen lapsia kohtaan en oikein ymmärrä. Tarkoitatko ilkeilyä (henkistä väkivaltaa) vaiko fyysistä väkivaltaa?

        Mihin perustat käsityksesi siitä, että naisten väkivalta kohdistuisi nimenomaan toisen lapsiin?

        Minä olen kuvitellut, että omiin lapsiin, koska omien lasten kanssa ollaan enemmän.


      • KylmäNainen
        Suvereeni kirjoitti:

        Että tämä feminismi on ihanaa :D (en normaalisti käytä hymiöitä, mutta nyt on ihan pakko)

        "Mutta, jos lähtökohtaisesti kysyjä on sitä mieltä, että nainen ei saisi olla miehen kanssa eri mieltä niin silloin sanoisin että kyse on naisten alistamisesta."

        Siis missä kohdassa hän on sanonut näin ? Sinähän keksit tämän täysin itse omassa kommentissasi.

        Olipa todella feministinen kanta, että kaikki paha olisi opittu mieheltä. Kyllä se opitaan ihan keltä vaan. Vittumaisimmat ihmiset oppivat sen täysin itse.

        Ei todellakaan ole sukupuolesta kiinni onko kateellinen ja muita vahingoittava vai ei. Nykyään tuo on vaan naisille sallitumpaa kuin ennen, miehille tuo on ollut sallitua jo pitkään.

        Eli tämän takia voi tulla jollekkin miehille yllätyksenä kuinka törkeitä naiset ovat nykyään. Ja sitähän he ovatkin. Kun ei ole rajoituksia niin on helppo olla törkeä. Kuitenkin jokaisen omaa typeryyttään jos ei arvosta muita ihmisiä. Ei se ole kenenkään muun kuin itsensä vika.

        En ole ennen tätä tekstiä tiennytkään, ettei naisilla ole rajoituksia.

        Taidan lähteä ryöstämään pankin, kun ei lotossakaan tullut pottia...


    • -nainen-....

      olen poikkeus, en tunne kateutta yhtäkään naista kohtaan, en kostonhalua miehiä kohtaan..
      Tota väkivaltaa toisen lasta kohtaan en edes ymmärtänyt.

      hmmm...

    • Tristar

      Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kyseinen "pahan halu" voi löytyä ihmisestä kuin ihmisestä, mikä ikinä siihen ajaakaan... kasvatus, trauma, uskonto, mikä tahansa. Et varmasti tarkoittanut antaa ymmärtää että kyse on vain naisten aongelmasta?

      Ihmisissä sitä tosiaan näkee. Se kammottaa joka kerta yhtä paljon, ilmenemismuodosta riippumatta.

      ***

    • pah.

      Tutkailepa hieman mitä miehet on tässä maailmassa tehneet ja tekevät.

      Nainen(kin) on ihminen.

      • Mieskunta

        Voisimmeko pysyä asiassa. Kysymykseni kuului: MIKSI naiset ovat ilkeitä?


      • pakko kertoa
        Mieskunta kirjoitti:

        Voisimmeko pysyä asiassa. Kysymykseni kuului: MIKSI naiset ovat ilkeitä?

        Arvasin tuon vastauksesi. Meni liian abstaktille tasolle.

        Eli vastaan: koska sinä olet tyhmä. :))

        [Eli jatkan kohtaa naiset(kin) on ihmisiä.]


      • ölklkjhhgghsh
        Mieskunta kirjoitti:

        Voisimmeko pysyä asiassa. Kysymykseni kuului: MIKSI naiset ovat ilkeitä?

        Tuolla yksi nainen jo vastasikin sinulle ihan tyhjentävästi: NAISET OVAT IHMISIÄ! Jokainen meistä niin miehet kuin naisetkin ovat koko eletyn elämänsä summa: Millainen koti, vanhemmat ovat olleet? Kuinka siellä on suhtauduttu, ei vain muihin perheenjäseniin vaan ennen kaikkea kuinka vanhemmat ovat suhtautuneet itseensä, omaan elämääsä, ovatko he arvostaneet itseään, pitäneet huolta itsensä henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista??

        Suomalaiset on kasvatettu sukupolvseta toiseen syyllistämällä, mitätöimällä ja tuloksena on ilkeitä vaativia kateellisia pahan suopia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä/osaa huolehtia henkisestä hyvinvoinnistaan, ei omasta, ei muiden. Fyysiset tarpeemme täyttyvät nykyisin hyvin, mutta emme osaa huolehtia itsemme emmekä lähimmäistemme hekisestä hyvinvoinnista, henkisistä tarpeista.


    • oli hyvä kysymys

      Tuota itsekin usein miettinyt. Odotan mielenkiinnolla, että joku siihen tietäisi vastauksen ja vieläpä kertoisi siitä.
      Kaikkeen ei voi olla vastaus miesten syytteleminen, vaikka heissäkin typeryksiä löytyy.

      Jotenkin tuntuu näillä naisilla olevan patoutunut sisälle jotain, mikä purkautuu ilkeytenä. Ulospäin hymyillään, mutta ilkeä mieli?

    • ovat?

      Se naisen ilkeys on mitätöntä miehen pahuuteen verrattuna. Miksi maailmassa on niin paljon väkivaltaa ja sotia?

      Naiset ovat ilkeitä, koska heitä harmittaa jokin asia, mikä nyt milloinkin. Jaa, että miksi ihmistä harmittaa? Kai sillekin jokin syy löytyy, tai ehkä olisikin parempi että meillä ei olisi tiettyjä tunteita lainkaan. Ehkä ne tulevaisuudessa voidaan jotenkin eliminoida, vähän kuten siinä elokuvassa Cubic.

    • eivät kaikki

      Epävarmat, huonolla itsetunnolla varustetut naiset ovat ilkeitä; heiltä tulee puukkoa selkään ja välillä saa kuulla uskomattomia laukomisia.

      Esim. työpaikallani on korkeassa asemassa oleva perheetön nainen. Yksi toinen nainen, jota olin aina pitänyt ihan hyvänä ja rentona tyyppinä, paljasti kerran itsensä sanomalla tästä naispomosta katkeraan sävyyn (ilman mitään erityistä syytä): "Sitä se on kun ei oo perhettä, niin sitte pitää päteä työssä."

      Tällaiset kommentit kertovat sanojan olevan pieni ihminen. Onneksi iso osa naisista on fiksuja ja kivoja.

      On paljon naisia, jotka määrittelevät arvonsa sen mukaan, onko heillä miestä vai ei. Tällaiset naiset projisoivat ovat kompleksinsa toisiin naisiin. Ruikuttavat miehettömyyttään ensin kovaan ääneen, ja kun sitten sattuvat löytämään miehen, eivät ole enää "miehettömien" naisten kanssa tekemisissä, koska miehettömyys saattaa tarttua.

      On lisäksi naisia, jotka hyväksyvät tuttavapiiriinsä vain naimisissa olevia naisia. Itsenäinen naimaton nainen on tällaiselle naiselle uhka, muut naimattomat ovat säälittäviä reppanoita...

      • opiskelijaneito

        Minun mielestäni yli 50 v naiset ovat usein inhottavia meitä nuorempia kohtaan. Nokkivat aina tilaisuuden tullen.


      • Sininen1977

        on epäkypsä sosiaalisesti jollakin tavalla. Itse näen sellaisen HENKILÖN uhkana. Näen myös reppanat uhkana. Uskon että on mahdollisuus ennaltaehkäistä ongelmia, kun ystäväpiiri koostuu tasapainoisista henkilöistä.


      • ?!....
        Sininen1977 kirjoitti:

        on epäkypsä sosiaalisesti jollakin tavalla. Itse näen sellaisen HENKILÖN uhkana. Näen myös reppanat uhkana. Uskon että on mahdollisuus ennaltaehkäistä ongelmia, kun ystäväpiiri koostuu tasapainoisista henkilöistä.

        Oletko jollain tavalla rajoittunut ja/tai riippuvainen ihminen kun yksioikeoisesti toteat, että YKSINELÄVÄ ihminen on uhka?!

        Tunnut hyvin kypsymättömältä ihmiseltä, joka piiloutuu aina tilaisuuden tullen aviopuolison/perheen taakse, kun ei yksin uskalla kohdata tätä maailmaa ja kaikkia sen ihmisiä. Mikä sinua pelottaa?

        Minua hirvittävät ihmiset, jotka eivät osaa olla yksin. Pelkään lähinnä sitä, että jos heidän puolisolleen sattuisi tapahtumaan jotain, he todennäköisesti joutuisivat suljetulle.

        Oma ihanne-ihmiseni on henkisesti vahva, eikä erottele ihmisiä sen mukaan, onko hän yksin vai yhdessä.


      • tuo miehettömyys-juttu oli ...

        Menisi läpi, jos tekstisi olisi kirjoitettu 50 vuotta sitten.


    • sanomasta suorat sanat

      (Jotkut) Naiset ovat ilkeitä, koska heille ei kerrota riittävän usein, että he ovat sitä. Sehän on vain tunteenpurkaus, eikä tunteita pidä rajoittaa. Ja kaikki kaveritkin sanoo, että se oli ok sanoa sille niin.

      Toisaalta, jos nainen sanoo miehelle pahasti, tosi miestä ei kuitenkaan naisen mielestä kosketa mikään. Ja jos koskettaa, niin ei se tosi mies olekaan, vaan nössö.

      • -ei kateellinen

        Kyllä tuo naisten keskinäinen kateuskin usein johtuu miehistä. Se tosasia, että miehet preferoivat hoikkia, kauniita nuoria naisia saa vanhat rumat lihavat naiset kiusaamaan itseään kauniimpia naisia, koska kauniit naiset saavat miesten huomion osakseen.

        Eli miesten pitäisi lakata huomioimasta kauniita ja hoikkia naisia niin naisten keskinäinen kateus vähenisi.

        Miehet voisivat myös siellä kotona lakata kiusaamasta synnyttänyttä vaimoaan missien hoikkuudella ja kauneudella. On törkeää, että mies vertaa omaa (lastensa äitiä) parikymppiseen missiin.

        Eli taas se miesten käytös tuli näissäkin asioissa esiin!

        Naiset ovat riippuvaisia miesten huomiosta ja hyväksynnästä ja sen vuoksi naisten keskinäistä kateutta esiintyy niin paljon.


    • Mieskunta

      Aika moni näyttää olevan sitä mieltä, että naisen ilkeyden takana on mies. On se vaan hurjaa mihin kaikkeen me miehet syyllistymmekin. Varmaan tämä maailma olsi parempi, jos meitä ei olisi lainkaan.

      ... ajatella, jos joku päivä naiset oppivat, tai joku tiede-todennäköisesti-mies keksii, kuinka ihmiset voivat lisääntyä ilman miestä. Sitten voitaisiin abortoida kaikki poikasikiötkin pois niin ei tulisi pahuutta maailmaan enää ollenkaan.

      Edelleen naiset kai olisivat ilkaitä ja kateellisia toisilleen. Hmmmmm....

      • toistan:

        kommenttini yltä.


        Ja sen, että miten ihmeessä kaikki naiset voisi olla jaloja, kilttejä ja helliä, oikeudenmukaisia koska on ihmisiä?

        Miten voisi olla niin, että kaikki pahuus olisi vain miehissä?


      • -nainen vaan-
        toistan: kirjoitti:

        kommenttini yltä.


        Ja sen, että miten ihmeessä kaikki naiset voisi olla jaloja, kilttejä ja helliä, oikeudenmukaisia koska on ihmisiä?

        Miten voisi olla niin, että kaikki pahuus olisi vain miehissä?

        Naiselle mies on maailman tärkein (ainakin parisuhteessa) mutta miehelle nainen on vain osa elämää. Näinollen kaikki mitä mies sanoo tai tekee vaikuttaa naiseen voimakkaasti. Joskus jopa tuhoisasti.

        Kyllä minä uskon että nainen voi olla todella ilkeä jos mies pettää tai hylkää tai vaatii aborttia tai jotain muuta ikävää.

        Väitän, että harva nainen on kuitenkaan luonnostaan ilkeä tai kostonhimoinen. Syy on miehessä, koska mies on naisen elämän tärkein ihminen.


      • väite
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Naiselle mies on maailman tärkein (ainakin parisuhteessa) mutta miehelle nainen on vain osa elämää. Näinollen kaikki mitä mies sanoo tai tekee vaikuttaa naiseen voimakkaasti. Joskus jopa tuhoisasti.

        Kyllä minä uskon että nainen voi olla todella ilkeä jos mies pettää tai hylkää tai vaatii aborttia tai jotain muuta ikävää.

        Väitän, että harva nainen on kuitenkaan luonnostaan ilkeä tai kostonhimoinen. Syy on miehessä, koska mies on naisen elämän tärkein ihminen.

        Että "mies on naisen elämän tärkein ihminen."

        Missä elämän vaiheessa nainen ajattelee muun kuin itsensä parasta?    


      • kommentoida
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Naiselle mies on maailman tärkein (ainakin parisuhteessa) mutta miehelle nainen on vain osa elämää. Näinollen kaikki mitä mies sanoo tai tekee vaikuttaa naiseen voimakkaasti. Joskus jopa tuhoisasti.

        Kyllä minä uskon että nainen voi olla todella ilkeä jos mies pettää tai hylkää tai vaatii aborttia tai jotain muuta ikävää.

        Väitän, että harva nainen on kuitenkaan luonnostaan ilkeä tai kostonhimoinen. Syy on miehessä, koska mies on naisen elämän tärkein ihminen.

        Naureskelin ketjua lukiessani näitä vastauksia. Melkoista huumoria tytöt heittää :) Tämä viimeinen "Biologia" oli jo ihan riman alta, kylläkin vain ajan kysymys koska tämä biologinen "tosiasia" mainittaisiin kaiken hyvän jatkoksi :)

        Paljon on naisten välistä kateutta kanatarhassa kukkojen huomiosta, mutta kyllä nainen on kateellinen kanssasisarilleen ihan ilman miestäkin. Jos toinen nainen pärjää paremmin jollain alalla tai asioissa, töissä tai harrastuksissa, niin kyllä kieltä aletaan teroittaa naijoukoissa ja tämä "kiipijä" on saatava maantasalle. Kanalassa on nokkimisjärjestys jonka ilkeimmät naiset yhteiskimpassa ovat päättäneet. Se siitä biologiasta. Naisen biologiaan kuuluu kateus kanssasisareen.

        Tuosta ilkeydestä juuri miehiä kohtaan on vaikea mitään kommentoida koska siinä on aina kaksi osapuolta.

        Ehkäpä joskus vuosikymmeniä sitten mies oli naiselle elintärkeä, olihan naiset riippuvaisia miehistä toimeentulonsa puolesta. Että vielä tänä päivänä joku tosissaan väittää tuollaista menee jo yli hilserajan :) Eiköhän se suhteessa liene molemmat yhtä tärkeitä toisilleen, tai sitten suhde ontuu ja pahasti.


      • kjkjshfdfhhghur

        Kun tätä kirjoitusta lukee niin tulee mieleen, että helvata eikö näille mussuille mikään riitä, ei mikään! Naiset käyvät työssä, tekevät kotona parhaansa, sen minkä ikinä jaksavat/ehtivät, niin eikös siellä joku kullamuru keksi, että naiset tekevät sitä, eivät tee/halua tätä!!!

        Tuo on loputon jatkumo, jos naiset jäävät kotiin, synnyttävät/hoitavat lapsia, kodin ja miehen niin AIVAN VARMASTI, joku muru keksii, että ihan hyvä, mutta pitää puhua tietyllä äänensävyllä ja seuraavaksi opetella elehtimään määrätyllä tavalla kun, joku on tutkinut sen edesauttavan sitä ja tätä!!! Miksei äiti/vaimo mene solmuun kun se näyttää hyvältä!!!


      • jo.

        En jaksa ruveta googlettamaan, mutta näin on. Ja jos en väärin muista, niin tällä tavoin ei uroksia synny lainkaan.


    • joka kuukausi

      ja se tietää pahaa verta ja v-mäistä olotilaa.
      Ja vielä sekin kun naisen pitää korjata se minkä mies on särkenyt. Ja voi se olla munanpuutekin joillakin.

      • paljastui:

        Munan puutetta se on!!!


      • lkkjsjhhghggh
        paljastui: kirjoitti:

        Munan puutetta se on!!!

        Jos se on munan puutetta, hoida asia kuntoon niin kaikkki ovat tyytyväisiä! Helppoa kuin heinänteko!


      • menen ostamaan
        lkkjsjhhghggh kirjoitti:

        Jos se on munan puutetta, hoida asia kuntoon niin kaikkki ovat tyytyväisiä! Helppoa kuin heinänteko!

        tusinan munia!! Keitän, paistan, teen kokkelia ja vedän naamaan!! Ja sitten olen loppupäivän kiltti kuin enkeli :)


    • kun haluan opettaa...

      ihmisille miten eletään!

      Ollaan rehellisiä ja rakastavia
      ollaan uskollisia
      ollaan ystävällisiä ja ei olla ilkeitä

      *ilkeää mulkoilua*

      HAHHHAAAAAAAAAAAAaaaaaa

      *ilkeää naurua*

      • ei ole opettaa

        muille kun omille lapsillesi miten eletään.


      • heeeeeeeee
        ei ole opettaa kirjoitti:

        muille kun omille lapsillesi miten eletään.

        eikö?

        :O


    • KylmäNainen

      miksi miehet ovat pahoja. Myös lapsia kohtaan.

      Jotkut ihmiset ovat pahoja ja/tai aggressiivisia. Maailma ei ole kiva paikka.

      Yleensä naiset eivät ole pahoja. Yleensä miehet eivät ole pahoja.

    • tättärää..

      ....on lähes kaikki miehiä ja joka päivä kuulee kuinka miespuoliset työkaverini puhuvat paskaa selän takana muista työkavereista. Myös nähty suoraan, kuinka toista on nälvitty muiden nähtien.

      Ei ole helppoa miehilläkään.

    • Mr.Kalluppi

      Nainen on emotionaalinen ja tunneihminen. Nainen, tietyn rajan ylitettyään hylkää järkensä, antautuu pelkän tunteen vietäväksi.

      Nainen ei pahuuttaan ole paha. Hän vain on erilainen kuin me miehet.

      Nainen on toki mustasukkainen. Ei aina syyttä.

      Jk. Mielenterveysongelmaisia naisia kannanottoni ei kosketellut.

      • Mieskunta

        Väittäisin melkein vastoin yleistä uskomusta, että miehet ovat tunteellisempia kuin naiset. Eivät naiset rakastu sokeasti vaan harkiten ja he myös selviävät rakkaudenmenetyksistä paljon vähäisimmin vaurioin kuin miehet. Se tiedetään ihan tutkitusti, että naiset selviävät avioeroista paljon ehjempinä kuin miehet.

        95% kaikista rakkauslauluista, elokuvista, kirjoista on sittenkin miesten tekemiä.


      • kuomaseni,
        Mieskunta kirjoitti:

        Väittäisin melkein vastoin yleistä uskomusta, että miehet ovat tunteellisempia kuin naiset. Eivät naiset rakastu sokeasti vaan harkiten ja he myös selviävät rakkaudenmenetyksistä paljon vähäisimmin vaurioin kuin miehet. Se tiedetään ihan tutkitusti, että naiset selviävät avioeroista paljon ehjempinä kuin miehet.

        95% kaikista rakkauslauluista, elokuvista, kirjoista on sittenkin miesten tekemiä.

        me naiset ollaan ilkeitä, kovia, hyökkääviä jne. Me olemme myös kateellisia toisillemme ja se saa meidät tekemään monenlaista.
        Tuntuu, että Suomessa ei enää pehmeät ja kiltit pärjää, kaikkien olisi osattava olla kovia ja ilkeitä. Kaikista ei siihen kuitenkaan ole, onneksi ja silloin on vain valittava seuransa ja esim työpaikkansa tarkkaan, että kilttinäkin pärjää.
        Pitäkää miehet puolenne meidän naisten kanssa, älkää antako pompottaa itseänne. Tehkää edelleen hienoja rakkauslauluja ja -elokuvia, on meissä naisissa paljon vielä niitäkin, jotka rakastamme ja arvostamme teitä.
        Ps. Toivottavasti vihaiset naiset ovat jo poistuneet tältä palstalta...


      • kklasdjkjhdghg
        kuomaseni, kirjoitti:

        me naiset ollaan ilkeitä, kovia, hyökkääviä jne. Me olemme myös kateellisia toisillemme ja se saa meidät tekemään monenlaista.
        Tuntuu, että Suomessa ei enää pehmeät ja kiltit pärjää, kaikkien olisi osattava olla kovia ja ilkeitä. Kaikista ei siihen kuitenkaan ole, onneksi ja silloin on vain valittava seuransa ja esim työpaikkansa tarkkaan, että kilttinäkin pärjää.
        Pitäkää miehet puolenne meidän naisten kanssa, älkää antako pompottaa itseänne. Tehkää edelleen hienoja rakkauslauluja ja -elokuvia, on meissä naisissa paljon vielä niitäkin, jotka rakastamme ja arvostamme teitä.
        Ps. Toivottavasti vihaiset naiset ovat jo poistuneet tältä palstalta...

        En ole kova, mutta tottunut kovaan, huonoon kohteluun, ihan lapsesta. Nyt vasta olen alkanut ymmärtää itsessäni tuota piirettä ja etsiytyä pois sellaisten ihmisten lähettyviltä jotka kohtelevat huonosti tai välinpitämättömästi.

        Jos sietää hyvin huonoa kohtelua ei välttämättä huomaa kun itse tekee niin, siinä onkin työmaata huomata tämä asia ja yrittää korjata sitä.


      • siitä, että
        kklasdjkjhdghg kirjoitti:

        En ole kova, mutta tottunut kovaan, huonoon kohteluun, ihan lapsesta. Nyt vasta olen alkanut ymmärtää itsessäni tuota piirettä ja etsiytyä pois sellaisten ihmisten lähettyviltä jotka kohtelevat huonosti tai välinpitämättömästi.

        Jos sietää hyvin huonoa kohtelua ei välttämättä huomaa kun itse tekee niin, siinä onkin työmaata huomata tämä asia ja yrittää korjata sitä.

        olet huomannut tuon! Lisää pehmeyttä tämä maailma tarvitsee! Vaatii tietysti paljon oppia pois totutusta käytöksestä, mutta onnea sinulle!


    • surullinen poika

      Minun serkkuni on Minulle tosi ilkeä ja tyly yleensä joka päivä koulussa. Minun serkkuni on tyttö. Kerran kun selvittelin, että hänen olisi mukavinta ja helpointa tulla meidän mummille hiihtolomaksi, niin sitten kun menin kysymään että sopisiko niin, ja oli selvitellyt asioita kauan. hänen asioitaan, niin hän sanoi vain tylysti: En mä mitää ihmeen sun apuu tarvii. mä hoidan omat asiani. Se sattui aika paljon, ja myöskin se ei kuuntele mua ikinä, se vaa sanoo et suu (tai turpa) kii. eipä sekään ole kivaa. Meidän mummilla on kaksi koiraa ja jos mä ikinä silitäin ja rapsuntan jompaa kumpaa, mun serkku jotenkin luulee, että se tietäis mistä ne koirat tykkää ja mistä ei. se on sillein että: lopeta, se ei tykkää. sit yritän aina selittää et jos se koira ei tykkää, ni miks se on täs viel parin minuutin rapsutelun jälkeen. Se luulee tietävänsä kaiken. Se jopa luulee tietävänsä et mistä mä tykkään, ja sen kaveritkin on aika ärsyyntyneitä ja joskus on sanonu mulle et: mä en jaksa sitä sun serkkuu ku se määräilee mullekki et mistä mä tykkään. Mun serkulla on joku pakkomielle et se yrittää saada kaikki sen kaverit tykkämään pändistä Hanson. Ja se on niin raivostuttavaa, kun se tänäänki sano mulle et se tietää et mun huppari toimii niin ja näin, ja se oli ihan väärässä, mut se ei ota kuuleviin korviinkaan et se ois vääräs. se on vaan sillei et: mä tiedän kaiken. Mä en kestä sitä. onks tää vaan murrosikää vai onko se jotain muuta. oon huutanu ja sanonu sille et se on tosi ärsyttävä ku se on tollanen mut sit se alkaa kantelee joillekki aikusille et toi ei tykkää musta, ja se luulee tietävänsä niin paljo. Sit se myöski matkii. mä olin löytäny sellasen harvinaisen just mulle täydellisen puhelimen jonka ajattelin ostaa ku mul on vanha känny, mut mun serkul on ihan uus ja hieno, ja sit se puheli kaikkee kuinka vanha sen oma on ja kaikkee ja sit mä näytin sille sen puhelimen jonka mä ajattelin ostaa ja sit se päättää et toi on nytte sitte se puhelin jonka HÄN aikoo ostaa ja se puhuu vaan siitä et kuinka se aikoo ostaa eikä ota yhtään huomioon mua eikä kysy onks se mulle ok. Se vaan jotenki haluu aina sen mitä mul on. Ja mun elämä ei oo helppoo. Sit siin oli viel se et mun serkku puheli kuinka se haluu sellasen ohuen ja pienen puhelimen mut ku mä näytin sen mun haave puhelimen ni sit se on sillei et toi on just mun tyylinen. Se puhelin on paksu ja iso. Sit se alko kinuu et voisko sen isä ostaa sen puhelimen sille, ja sen isä justiinsa maksaa niiden uutta hienoa omakotitaloa, ja sit se mun serkku ei tajuu.

      voisiko joku auttaa ja neuvoa mua et miten mun pitäisi toimia mun serkun kanssa ja ert mitä mun pitäis sanoo sille. Kiitos jo etukäteen :).

    • Anonyymi

      Luokallani oli aikanaan Kokemäen yläasteella
      80-luvulla muutama todella ikävä tyttö. Nämä kristat, anut, sadut ja kirsit olivat ilkeistä ilkeimpiä, oikeita piruja kun sille päälle sattuivat. Ja kaksinaamaisia kuin mitkä. Toivottavasti ovat muuttuneet. Terv. Jussi Halminen.

    • Anonyymi

      Itse kans kohdannut ilkeyttä, tämän jälkiviisaana totean. Ensin sain kuulla, että te kaikki miehet olette samanlaisia, myöhemmin sain kokea koston halua, mikä oli vahva ylireakointi. En lähtenyt kostamaan, totean vain, että olin tässä todellakin väärin ymmärretty ja paha mieli tästä jäi, eikä kokemus unohdu, tekee minut vain entistä varovaisemmaksi naisia kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe