Miten saada tulisesti suuttunut nainen leppymään?
Tulisesti suuttunut nainen.
21
5086
Vastaukset
- näin..
Odottelemalla 1kk ja kysymällä sitten, että jatketaanko siitä mihin jäätiin vai etsinkö uuden.
Se joka syyttä suuttuu se lahjatta leppyy, se on vanha sanonta mutta niin totta.- vai tapahtuiko mitään
Se, mitä on tapahtunut vaikuttaa suuresti asiaan.
Jos olet esim. lyönyt naistasi niin et ainakaan minulta saa neuvoja naisesi lepyttämiseen. - Hups!
vai tapahtuiko mitään kirjoitti:
Se, mitä on tapahtunut vaikuttaa suuresti asiaan.
Jos olet esim. lyönyt naistasi niin et ainakaan minulta saa neuvoja naisesi lepyttämiseen.Miten ekana tulee joku lyöminen mieleen? Aika ahdasmielistä ajattelua. Hätiköin ja menin asioiden edelle ja hänen mittansa täyttyi.
- Kai sinä
tiedät miten
- kokemustalöytyy
Aika auttaa yleensä. Tuskin hän sinua muistaa enää ensi vuonna, toisaalta. Ehkä sun pitäisi ottaa yhteyttä häneen. Tai törmätä häneen, se on parempi.
- e l l ä
kokemustalöytyy kirjoitti:
Aika auttaa yleensä. Tuskin hän sinua muistaa enää ensi vuonna, toisaalta. Ehkä sun pitäisi ottaa yhteyttä häneen. Tai törmätä häneen, se on parempi.
tai vaahtosammuttimella
tai sammutuspeitolla
tai.....jos on paha tilanne, soita palokunta paikalle
- Haaremisti
sille AISAA!
- pitää
nyt niellä ylpeytesi ja nöyrtyä naisen edessä:)
Eli vaikka tietäisit kuinka olevasi oikeassa, niin pyydät anteeksi, näytät kuinka pahoillasi olet tapahtuneesta ja nielet mukisematta mahdollisen negatiivisen palautteen, etkä ainakaan ala esittämään mitään jyrkkiä vastalauseita.- -nainen vaan-
Siis onko niin, että nainen kieltäytyy tapaamasta sinua vai etkö ole edes kysynyt?
Tapaatteko missään?
- siitäkin
kuinka tämä suuttumus osoittautuu. Murjotuksella? Raivoamisella? Syytöksillä? Hiljaisuudella? jne. Ja riippuu siitäkin mistä suuttumus johtuu. Olet ilmeisesti loukannut häntä, kysymys on vain kuinka pahasti tuli munittua? Ihmetyttää ettette te miehet ikinä opi kuinka naista käsitellään eri tilanteissa :)
Vihjeenä ehkä voisit vaikka viedä kukkakimpun ja pyytää anteeksi typeryyttäsi. Ja olla katuvainen. Ainakin olla olevinasi katuvainen uskottavalla tavalla.
Tai pyydä elokuviin.. mitä hyvänsä kun teet jonkun aloitteen ja yrität lähestyä.- Hups!
No hätäilin ja menin asioitten edelle, soitin kännissä yöllä ja silloin paloi käämit ja ilmoitti että tämä loppui tähän.
- Tuo oli paha!
Hups! kirjoitti:
No hätäilin ja menin asioitten edelle, soitin kännissä yöllä ja silloin paloi käämit ja ilmoitti että tämä loppui tähän.
Minä lopetin kanssa siihen paikkaan kun kännissä mies käyttäytyi typerästi. Ja takasin en huoli. Hyvä että paljastui ennen kun oli kehittynyt mitään isompaa välillemme. Kyllä aikuisen miehen on osattava käsitellä viinaksia ilman että järki tai jalat katoaa. Muuta neuvoa ei minulla ole tuohon tilanteeseen kun että otat opiksesi etkä tee samaa virhettä toista kertaa.
- Hups!
Tuo oli paha! kirjoitti:
Minä lopetin kanssa siihen paikkaan kun kännissä mies käyttäytyi typerästi. Ja takasin en huoli. Hyvä että paljastui ennen kun oli kehittynyt mitään isompaa välillemme. Kyllä aikuisen miehen on osattava käsitellä viinaksia ilman että järki tai jalat katoaa. Muuta neuvoa ei minulla ole tuohon tilanteeseen kun että otat opiksesi etkä tee samaa virhettä toista kertaa.
Meillä on niin paljon yhdistäviä tekijöitä. Ja kuitenkin yhdessä ollessa meillä oli mukavaa. Tiedän että mokasin. Kenenkään muun kanssa en ole tuntenut samanlaista yhteyttä ja haluaisin jotenkin saada mahdollisuuden koska pidän itseni varmasti ruodussa. Koska viisas ei ole se joka ei tee virheitä, vaan se joka ei tee samaa virhettä kahdesti..
- on enemmän
Hups! kirjoitti:
Meillä on niin paljon yhdistäviä tekijöitä. Ja kuitenkin yhdessä ollessa meillä oli mukavaa. Tiedän että mokasin. Kenenkään muun kanssa en ole tuntenut samanlaista yhteyttä ja haluaisin jotenkin saada mahdollisuuden koska pidän itseni varmasti ruodussa. Koska viisas ei ole se joka ei tee virheitä, vaan se joka ei tee samaa virhettä kahdesti..
suvaitsevainen kännisen sutilointiin kun mitä minä olen. Jos olet oikein katuvainen niin tiedä häntä jos vaikka saatkin vielä the second chans. Riippuu tosi siitäkin kuinka paha moka oli, mitä sanoit ja teit.
Omalla kohdallani mies käyttäytyi niin eläimellisesti että en kuuna päivänä edes harkitse anteeksi antamista. Vaikka kuinka vannoisi että ei tapahdu toisesti. En vaan luottaisi sanaansa kun olen nähnyt mihin on kykenevä.
Ei sinun auta muuta kun katuvaisella mielellä yrittää lähestyä ja saada toinen uskomaan että käytöksesi ei toistu. - Hups!
on enemmän kirjoitti:
suvaitsevainen kännisen sutilointiin kun mitä minä olen. Jos olet oikein katuvainen niin tiedä häntä jos vaikka saatkin vielä the second chans. Riippuu tosi siitäkin kuinka paha moka oli, mitä sanoit ja teit.
Omalla kohdallani mies käyttäytyi niin eläimellisesti että en kuuna päivänä edes harkitse anteeksi antamista. Vaikka kuinka vannoisi että ei tapahdu toisesti. En vaan luottaisi sanaansa kun olen nähnyt mihin on kykenevä.
Ei sinun auta muuta kun katuvaisella mielellä yrittää lähestyä ja saada toinen uskomaan että käytöksesi ei toistu...vastannut! Ajattelin antaa ajan vähä kulua, ja tehdä jotain jolla todella näytän välittäväni..
- -Dooris-
Hups! kirjoitti:
..vastannut! Ajattelin antaa ajan vähä kulua, ja tehdä jotain jolla todella näytän välittäväni..
Hyvä asenne tuo että sanot osoittavasi että välität. Teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Sanoa voi mitä tahansa, mutta jos mies teollaan osoittaa että välittää, niin uskon että nainen voi antaa sinulle anteeksi.
Toisaalta, jos hänen tunteensa sinua kohtaan ovat kuolleet, niin seurustelusuhdetta ei enää synny välillenne, mutta silti kehottaisin yrittämään tuota välien parantamista.
Parempihan se kuitenkin on aina päättää suhteet sopuisasti kuin riitaan.
- Simmare
Minä kerjäsin vuoden anteeksi, matelin maassa, nöyrryin etanaksi, annoin lahjoja, kirjoittelin rakkauskirjeitä, sävelsin sonaatin ja tein vaikka mitä ennen kuin tämä nainen ei lopultakaan antanut anteeksi.
Mitäkö tein? En mitään. Sattui vain suuttumaan, kun sille tuulelle osui.
Enää en viitsi. Ei naisista ota selvää.- -Dooris-
Tarkoitan, että voisi tehdä jotain konkreettista, hyödyllistä, jos haluaa pyytää anteeksi. Jotain sellaista, jonka tekemisestä on naiselle selvästi etua tai hyötyä.
Ei mitään keksittyä juttua vaan joku oikea asia.
Kun olin sairas, eräs miespuolinen ystäväni tarjoutui käymään kaupassa, laittamaan ruokaa ja siivoamaan. Minusta sellainen on paljon arvokkaampaa kuin kukkien tai lahjojen ostaminen. Tosi ystävä se mies! Ei meillä mitään riitaa ollut, tämä siis vain esimerkkinä siitä mitä mies voi tehdä, tarjota apua ja olla läsnä.
Tuo edellisen tapaus missä nainen suuttui ilman syytä - ehkä se nainen halusi päästä eroon sinusta. Valitan.
Itse en suutu miehelle ilman syytä, ja uskoisin tämän asian olevan yleistä naisten keskuudessa. - ja tulee toimeen
-Dooris- kirjoitti:
Tarkoitan, että voisi tehdä jotain konkreettista, hyödyllistä, jos haluaa pyytää anteeksi. Jotain sellaista, jonka tekemisestä on naiselle selvästi etua tai hyötyä.
Kun olin sairas, eräs miespuolinen ystäväni tarjoutui käymään kaupassa, laittamaan ruokaa ja siivoamaan. Minusta sellainen on paljon arvokkaampaa kuin kukkien tai lahjojen ostaminen. Tosi ystävä se mies! Ei meillä mitään riitaa ollut, tämä siis vain esimerkkinä siitä mitä mies voi tehdä, tarjota apua ja olla läsnä.
Tuo edellisen tapaus missä nainen suuttui ilman syytä - ehkä se nainen halusi päästä eroon sinusta. Valitan.
Itse en suutu miehelle ilman syytä, ja uskoisin tämän asian olevan yleistä naisten keskuudessa.omin voimin niin mitäpäs teet sellaiselle itsenäiselle naiselle? Minä arvostan sellaista mitä ei joka arkipäivä tuo tullessaan, esim. kukkasia tai jotakin muuta kivaa pientä yllätystä. Minulle on tärkeintä se että näyttää selvästi että on ajatellut minua. Pieni ele riittää ja kiltit sanat päälle. Paitsi tuossa tapauksessa missä mies menetti täysin itsensä hallinnan viinaksien alla. Siihen ei riitä kuukaan taivaalta. En ikinä ota sitä riskiä että juhlitaan yhdessä ja mies pilaa kaiken kun on saanut liikaa liiviin. Noup! Aikuisen on osattava väkevien käyttö. Teini on eri asia.
- Simmare
-Dooris- kirjoitti:
Itse en suutu miehelle ilman syytä, ja uskoisin tämän asian olevan yleistä naisten keskuudessa."...- ehkä se nainen halusi päästä eroon sinusta."
Kas, tuota en keksinytkään! Haluaisitko kaataa vähän lisää suolaa?
- Hups!
Enemmistöhän on yleensä aina oikeassa. Eipä niitä keinoja lepytykseen taida olla. Itse katkoin oksat onnen puusta. Valitettavasti en sellaista yhteyttä ei voi tuntea kuin hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793