Se suostuu pukeutumaan näihin:
http://www.globalsecurity.org/military/world/china/images/xcf-21.jpg
Mutta se ei suostu ruoskimaan minua jos minulla on nämä päällä:
http://www.andreasfancydress.co.uk/images/costumes/bugs_bunny_large.jpg
Naisia on niin vaikea ymmärtää. Sanokaa sille että sen kuuluu ruoskia pupupukuisiakin.
Gek-ko-ongelma
15
378
Vastaukset
- Thursday
Hardcore S/M ruoskija harrastaakin henkistä ruoskimista. Siinähän kerjäät ja kärsit, Vemmelsääri!:)
- Thursday
buddy-love kirjoitti:
Et kai säkin vaan kiusaa mua. Mä olen niin herkkä.
En mä kiusaa, vaan sen sijaan empaattisesti ajattelen, että kyllä sen _kuuluisi_ ruoskia sua.
Thursday kirjoitti:
En mä kiusaa, vaan sen sijaan empaattisesti ajattelen, että kyllä sen _kuuluisi_ ruoskia sua.
Joku hiukan kiusaisi.
Voisiko joku ärsyttää puskia kimppuuni?
http://www.youtube.com/watch?v=iAKYQjpDtpA
- gek-ko
en kyllä suostu pukeutumaan tuohon pellepukuun
buddy-love kirjoitti:
Eikö tuo Kiinankansanarmeijan univormu ollutkaan se josta sovittiin? Mikäs se sitten oli?
Tää parempi:
http://www2.una.edu/~rotc/images/uniform/class_a_female.jpg- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Eikö tuo Kiinankansanarmeijan univormu ollutkaan se josta sovittiin? Mikäs se sitten oli?
kunnon talvisotameininki pitää olla, tahdon talvimaastopuvun ja koko varustuksen mukaan. Sitten leikitään rakantavasti ja heitän sinua kävyillä.
Onko kellään käpyjä? gek-ko kirjoitti:
kunnon talvisotameininki pitää olla, tahdon talvimaastopuvun ja koko varustuksen mukaan. Sitten leikitään rakantavasti ja heitän sinua kävyillä.
Onko kellään käpyjä?Löytyisköhän jostain minimekkomaastopuvun kaavoja. Saumasukat kuuluu sitten sen ajan lookkiin.
Ja on julmaa kiduttaa ruoskimattomuudella.- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Tää parempi:
http://www2.una.edu/~rotc/images/uniform/class_a_female.jpgjuopunut lentoemäntä. Kuulutan kaikki tervetulleeksi lennolle ja pitelen muovimukia käsissäni ja nikottelen ja hekottelen ja istun katsomaan piirrettyjä enkä tuo kenellekään yhtään ruokaa
gek-ko kirjoitti:
juopunut lentoemäntä. Kuulutan kaikki tervetulleeksi lennolle ja pitelen muovimukia käsissäni ja nikottelen ja hekottelen ja istun katsomaan piirrettyjä enkä tuo kenellekään yhtään ruokaa
Entäs se ruoskinta?
Lentoemäntä on ok, jos on minimekko.buddy-love kirjoitti:
Entäs se ruoskinta?
Lentoemäntä on ok, jos on minimekko.Onko ok?
http://www.burlesquebaby.com.au/images/air-hostess-costume.jpg- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Entäs se ruoskinta?
Lentoemäntä on ok, jos on minimekko.on kaapu nilkkoihin asti.
Pidätkö sidontaleikeistä? gek-ko kirjoitti:
on kaapu nilkkoihin asti.
Pidätkö sidontaleikeistä?Pidä yhtään sitomisesta. Kuuluuko siihen myös sitä ruoskimista, josta en myöskään pidä.
gek-ko kirjoitti:
on kaapu nilkkoihin asti.
Pidätkö sidontaleikeistä?Olis vaikka sellainen hoitsuasu ja raivohullua pidettäisiin pakkopaidassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
