Moro. Autoni kytkin on luistanut noin 20000 kilometrin edestä. TAi tarkalleen ottaen nelos- ja vitosvaihde. En ole kiihdytellyt näillä vaihteilla, eikä palanut kytkin haise. Nyt olisi aika kytkinremontille, mutta huoltamolla sanoivat että vauhtipyöräkin voi olla paskana.
voiko itse tietää mistä vauhtipyörä on paskana? Auto alkaa olemaan 10-vuotta vanha joten mietin kannattaako remonttia tehdä.
Mistä tietää että vauhtipyörä rikki?
4
4390
Vastaukset
näkee ammattimies sitten kun kytkin on purettu.
Eikä kytkin luista 20 tuhatta kilometriä. Kyllä se matkanteko loppuu melkoisen pian luistamisen alettua.
- Vinettoa huiviin
sitroen kirjoitti:
Eikä kytkin luista 20 tuhatta kilometriä. Kyllä se matkanteko loppuu melkoisen pian luistamisen alettua.
Tuo on täysi valhe.
- Säästöpossu..
Kun kerran 20 000 km olet jo pärjännyt luistavallakin kytkimellä, kyllä sen kytkinlevyn vaihtaminen on aivan riittävä toimenpide, vaikka vauhtipyörässä kuumenemisen jälkiä onkin. Ei siitä autosta kuitenkaan uutta tule, vaikka miten paljon uhraisi kytkimen toimintaan.
Jos paineasetelma on rikki tai löystynyt, sen vaihto saattaa olla tarpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758