Moro. Autoni kytkin on luistanut noin 20000 kilometrin edestä. TAi tarkalleen ottaen nelos- ja vitosvaihde. En ole kiihdytellyt näillä vaihteilla, eikä palanut kytkin haise. Nyt olisi aika kytkinremontille, mutta huoltamolla sanoivat että vauhtipyöräkin voi olla paskana.
voiko itse tietää mistä vauhtipyörä on paskana? Auto alkaa olemaan 10-vuotta vanha joten mietin kannattaako remonttia tehdä.
Mistä tietää että vauhtipyörä rikki?
4
4532
Vastaukset
näkee ammattimies sitten kun kytkin on purettu.
Eikä kytkin luista 20 tuhatta kilometriä. Kyllä se matkanteko loppuu melkoisen pian luistamisen alettua.
- Vinettoa huiviin
sitroen kirjoitti:
Eikä kytkin luista 20 tuhatta kilometriä. Kyllä se matkanteko loppuu melkoisen pian luistamisen alettua.
Tuo on täysi valhe.
- Säästöpossu..
Kun kerran 20 000 km olet jo pärjännyt luistavallakin kytkimellä, kyllä sen kytkinlevyn vaihtaminen on aivan riittävä toimenpide, vaikka vauhtipyörässä kuumenemisen jälkiä onkin. Ei siitä autosta kuitenkaan uutta tule, vaikka miten paljon uhraisi kytkimen toimintaan.
Jos paineasetelma on rikki tai löystynyt, sen vaihto saattaa olla tarpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251