ruotsin autotuonti. kokemuksia?

bsj

onko tietoo heidän toimintatavasta.Mulla on

63

34063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoja, varo

      hankkimasta ruotsista murheenkryyniä itsellesi.

      • kierrätys kamaa

        Kuuliin juuri että volvo pyrkii kierrättämään yli 90% auton osista. Eli muista palauttaa hernekeittopurkit kauppaan niin saavata ruåttalaiset peltiä volvon tekoon.


      • TownG
        kierrätys kamaa kirjoitti:

        Kuuliin juuri että volvo pyrkii kierrättämään yli 90% auton osista. Eli muista palauttaa hernekeittopurkit kauppaan niin saavata ruåttalaiset peltiä volvon tekoon.

        Edelliset vastaajat tuntuivat olevan ammattimiehiä ja niin hauskoja. Mutta hyviä kokemuksia, ainakin minulla ja autot ovat edullisia. Kruunun kurssi on niin alhainen, että hinat saksan kanssa kilpailukykyisiä. Tinkimisen varaa hinnoissa on noin15-20% pyydetystä, siis yli 150000 kruununautoissa. Helppo ja edullinen hakea, jos vertaa esim.keskieurooppaan.


      • turisti2006
        TownG kirjoitti:

        Edelliset vastaajat tuntuivat olevan ammattimiehiä ja niin hauskoja. Mutta hyviä kokemuksia, ainakin minulla ja autot ovat edullisia. Kruunun kurssi on niin alhainen, että hinat saksan kanssa kilpailukykyisiä. Tinkimisen varaa hinnoissa on noin15-20% pyydetystä, siis yli 150000 kruununautoissa. Helppo ja edullinen hakea, jos vertaa esim.keskieurooppaan.

        Miksiköhän ?

        Olisiko syynä varustetaso/kunto/hinta?


      • TownG
        turisti2006 kirjoitti:

        Miksiköhän ?

        Olisiko syynä varustetaso/kunto/hinta?

        johtuu taas vapaasta kaupankäynnistä EU:n sisällä, mitä Suomi taas ei tunnusta sitten millään.


      • Keeboli

        Voihan sitä tuoda Ruotsista vaikka vähän ajetun Saabin tai Mersun. Ei sen tarvitse olla Volvo.


      • Autonhakuun
        TownG kirjoitti:

        Edelliset vastaajat tuntuivat olevan ammattimiehiä ja niin hauskoja. Mutta hyviä kokemuksia, ainakin minulla ja autot ovat edullisia. Kruunun kurssi on niin alhainen, että hinat saksan kanssa kilpailukykyisiä. Tinkimisen varaa hinnoissa on noin15-20% pyydetystä, siis yli 150000 kruununautoissa. Helppo ja edullinen hakea, jos vertaa esim.keskieurooppaan.

        Onko todella noin suuri tinkivara?

        Yksittäisiä hintoja ovat liikkeet pudottaneet, esim. 169 tuhannesta 159 tuhanteen.

        Ilmeisesti turha Saksasta hakea, kun lähempääkin löytää.


      • mertau
        kierrätys kamaa kirjoitti:

        Kuuliin juuri että volvo pyrkii kierrättämään yli 90% auton osista. Eli muista palauttaa hernekeittopurkit kauppaan niin saavata ruåttalaiset peltiä volvon tekoon.

        kylää te suomalaiset osaatte matkia muita kun teillä ei ole mitään tunnettu maailmassa et kukaan ei ole kuullut teistä


      • Pekka määttää Lainatakseni "Työkyvyn ylläpito tulee olemaan seuraavan kymmenen vuoden aikana yksi tärkeimmistä haasteista Suomessa."jatkoa.. http://blogi.kuntauutiset.fi


      • Håååkan
        turisti2006 kirjoitti:

        Miksiköhän ?

        Olisiko syynä varustetaso/kunto/hinta?

        Ruotsalaiset hakee autoja saksasta siksi, että se on niin helppoa. Suomessa ei kaikkine vero ja tullirituualeineen voida edes kuvitella miten helppoa maiden välinen kauppa voi olla. Suomella on vielä paljon opeteltavaa ns ulkomaankaupassa kun kokemukset ovat vanhaa neuvostoliiton peruja.


    • Pasteur

      Itsellekin nyt lopulta tuli seinä vastaan tämän homman suhteen. Koska tänne Suomi24:ään postaamia viestejäni en pysty editoimaan, en aio täällä sanoa mitään raskauttavaa kyseistä toimijaa kohtaan.

      Siksi olen perustanut sivun, jonne olen laittanut koko tarinan omasta fsie-kokemuksestani: http://sites.google.com/site/fsieinfo/

      Täältä löydätte tarkan kuvauksen myyjän toiminnasta oman kauppani kohdalla. Toivon vilpittömästi, että tästä on apua myös muille, kun he pyrkivät valitsemaan itselleen luotettavaa toimittajaa.

      Niille, jotka ovat auton fsie:ltä saaneet, kehoitan tarkastuttamaan ko automerkin virallisessa huollossa tiedot autosta ja sen alkuperämaasta auton valmistenumeron perusteella.

      Voisit bsj laittaa minulle omia henkilötietojasi sähköpostitse, niin viedään asiaa yksissä tuumin eteenpäin. Samoin kaikki muut, jotka kokevat joutuneensa huijauksen kohteeksi, niin ottakaa yhteyttä. Mikäli omiin kokemuksiinne liittyy huijauksen piirteitä, niin varmasti joukolla tehty rikosilmoitus saa isomman huomion, ja jos kyseessä on vain kuluttajariita, niin uskoisin, että myös tässä tapauksessa, valitustanne luetaan paljon tarkemmin, jos valituksessanne voitte nimetä joukon muita samanlaisia kokemuksia omaavia.

      Halutessanne voin myös kerätä muiden kokemuksia tuon saman luomani sivuston taakse.

      mika*piste*p*piste*niemi*at*gmail*piste*com

      • kyllähän yrittävät kaikkensa

        joo joukolla vaan hallamaan autotuojia kun suomiautokauppiaat lyövät ovensa kiinni kun kalliit romut eivät käy kaupaksi ............ihmettelenpä vain näitä keskusteluja ulkomaiden autotuojista kaikki keskustelut yleensä auton ulkomailta tuonneista yritetään jotenkin MUSTAMAALATA katsokaa vaikka itse !oli tuoja saksasta tai muualta niin aina joku yrittää haukkua tai panetella !oli se kummallista säästöä löytyy runsaasti kun hakee muualta .oikeasti USKOKAA KEN LYSTÄÄ:ps jatkossakin autonsa ulkoa tuova ja jos saisi vielä asiallista keskustellua aikaiseksi esim veroista ym


      • Pasteur
        kyllähän yrittävät kaikkensa kirjoitti:

        joo joukolla vaan hallamaan autotuojia kun suomiautokauppiaat lyövät ovensa kiinni kun kalliit romut eivät käy kaupaksi ............ihmettelenpä vain näitä keskusteluja ulkomaiden autotuojista kaikki keskustelut yleensä auton ulkomailta tuonneista yritetään jotenkin MUSTAMAALATA katsokaa vaikka itse !oli tuoja saksasta tai muualta niin aina joku yrittää haukkua tai panetella !oli se kummallista säästöä löytyy runsaasti kun hakee muualta .oikeasti USKOKAA KEN LYSTÄÄ:ps jatkossakin autonsa ulkoa tuova ja jos saisi vielä asiallista keskustellua aikaiseksi esim veroista ym

        No moro!

        Vielä, kun voisi luottaa myyjään! Ei sillä - kyllä niitä rehellisiäkin tuontifirmoja varmasti on. Mielelläni maksan jollekulle tonnin tuonnista ja kuntotarkastuksesta.

        Näiden kokemusten jälkeen taidan kuitenkin itse ensikerralla karauttaa laivalla Ruotsiin tai sitten maksan kylmästi paritonnia enemmän Suomessa.


      • MERSULLA HURISTAJA
        Pasteur kirjoitti:

        No moro!

        Vielä, kun voisi luottaa myyjään! Ei sillä - kyllä niitä rehellisiäkin tuontifirmoja varmasti on. Mielelläni maksan jollekulle tonnin tuonnista ja kuntotarkastuksesta.

        Näiden kokemusten jälkeen taidan kuitenkin itse ensikerralla karauttaa laivalla Ruotsiin tai sitten maksan kylmästi paritonnia enemmän Suomessa.

        JOHAN SE VITSIKIN SANOO OSTA VOLVO VARAOSAT TULEE POSTISSA PERÄSSÄ:::


      • SH5

        olin nimittäin jo ottamassa kyseiseen firmaan yhteyttä kun lupaavat myös nykyisen auton myydä siinä samalla;) Enpä sitten ota


      • pellekö
        SH5 kirjoitti:

        olin nimittäin jo ottamassa kyseiseen firmaan yhteyttä kun lupaavat myös nykyisen auton myydä siinä samalla;) Enpä sitten ota

        ostimme tai siis maksoimme nettimotosta renkaat pakettiautoon, maksoimme tilille rahat (200e) jotka sisälsivät rahtikulut. teimme netin kautta sopimuksen jonka molemmat osapuolet allekirjoittivat. renkaat piti toimittaa 2vkon sisään kotiovelle tai sovittuun paikkaan ajankohdasta riippuen. mitään ei kuulunut 3vkon, isäntä soitti kerrottiin että renkaat ovat turussa ja odottavat kyytiä pohjanmaalle. taas meni pari viikkoa. sitten kerrottiin että renkaat ovatkin menneet väärään rekkaan ja ovat saksassa... no taas pari viikkoa,nyt ei enää vastattu puhelimiin tai niihin ei saatu yhteyttä. lähettelin useita sähköposteja kertoen että vien asian poliisille. mitään ei kuulunut. sitten isäntä sai yhteyden yhteen "myyjään" myyjä ihmetteli miksei ole lähetetty toisia vastaavia renkaita kun kerroimme että myynti ilmoituskin vielä netissä! itse otin 3vkoa sitten yhteyden ja kerroin että nyt on jotain taphaduttava, mies puolinen henkiö vastasi että sihteeri on juuri paraikaa hakemassa renkaita varastolta ja laitetaan tulemaan! sanoin että parempi ottaa yhteyttä pikaisesti takaisin päin kun tietää milloin lähtevät! ei ole kuulunut 3vkoon mitään! nyt ei taas puhelimet toiminnassa! huijausta ja asia lähtee poliisille! tämä kauppa siis tehty jo 14.4.09


      • pellekö
        pellekö kirjoitti:

        ostimme tai siis maksoimme nettimotosta renkaat pakettiautoon, maksoimme tilille rahat (200e) jotka sisälsivät rahtikulut. teimme netin kautta sopimuksen jonka molemmat osapuolet allekirjoittivat. renkaat piti toimittaa 2vkon sisään kotiovelle tai sovittuun paikkaan ajankohdasta riippuen. mitään ei kuulunut 3vkon, isäntä soitti kerrottiin että renkaat ovat turussa ja odottavat kyytiä pohjanmaalle. taas meni pari viikkoa. sitten kerrottiin että renkaat ovatkin menneet väärään rekkaan ja ovat saksassa... no taas pari viikkoa,nyt ei enää vastattu puhelimiin tai niihin ei saatu yhteyttä. lähettelin useita sähköposteja kertoen että vien asian poliisille. mitään ei kuulunut. sitten isäntä sai yhteyden yhteen "myyjään" myyjä ihmetteli miksei ole lähetetty toisia vastaavia renkaita kun kerroimme että myynti ilmoituskin vielä netissä! itse otin 3vkoa sitten yhteyden ja kerroin että nyt on jotain taphaduttava, mies puolinen henkiö vastasi että sihteeri on juuri paraikaa hakemassa renkaita varastolta ja laitetaan tulemaan! sanoin että parempi ottaa yhteyttä pikaisesti takaisin päin kun tietää milloin lähtevät! ei ole kuulunut 3vkoon mitään! nyt ei taas puhelimet toiminnassa! huijausta ja asia lähtee poliisille! tämä kauppa siis tehty jo 14.4.09

        !!!


      • suikkapää
        pellekö kirjoitti:

        ostimme tai siis maksoimme nettimotosta renkaat pakettiautoon, maksoimme tilille rahat (200e) jotka sisälsivät rahtikulut. teimme netin kautta sopimuksen jonka molemmat osapuolet allekirjoittivat. renkaat piti toimittaa 2vkon sisään kotiovelle tai sovittuun paikkaan ajankohdasta riippuen. mitään ei kuulunut 3vkon, isäntä soitti kerrottiin että renkaat ovat turussa ja odottavat kyytiä pohjanmaalle. taas meni pari viikkoa. sitten kerrottiin että renkaat ovatkin menneet väärään rekkaan ja ovat saksassa... no taas pari viikkoa,nyt ei enää vastattu puhelimiin tai niihin ei saatu yhteyttä. lähettelin useita sähköposteja kertoen että vien asian poliisille. mitään ei kuulunut. sitten isäntä sai yhteyden yhteen "myyjään" myyjä ihmetteli miksei ole lähetetty toisia vastaavia renkaita kun kerroimme että myynti ilmoituskin vielä netissä! itse otin 3vkoa sitten yhteyden ja kerroin että nyt on jotain taphaduttava, mies puolinen henkiö vastasi että sihteeri on juuri paraikaa hakemassa renkaita varastolta ja laitetaan tulemaan! sanoin että parempi ottaa yhteyttä pikaisesti takaisin päin kun tietää milloin lähtevät! ei ole kuulunut 3vkoon mitään! nyt ei taas puhelimet toiminnassa! huijausta ja asia lähtee poliisille! tämä kauppa siis tehty jo 14.4.09

        Persaukisten tinkijöiden elämä on aina tällaista.
        Mitään ei voi tehdä rehdisti.

        Miksi toimitte epämääräisten nettikauppiaiden kanssa?
        menikö rahat myös Wincapitaan ?


    • Älä herjaa!
      • repsistä

        Hassunhauskaa kuinka aina tämän yhden "yrityksen" kohdalla ilmestyy satavarmasti täysin ulkopuolisia (yskistä) ja mitenkään ko. firmaan kytköksissä olemattomia tahoja (heh heh) kirjoittelemaan alakoululaisten kieliopilla vastineita ja uhkailemaan milloin milläkin. Mitä tulee herjauksiin sun muuhun, niin yhtenä näppäränä vedenjakajana on se, että onko väitetty tai "herjattu" totta vai ei. Jos se on totta, niin silloin on aika turha kiukutella herjaamisesta tms. On esimerkiksi olemassa ihmisiä, jotka on pistetty vankilaan miettimään tekosiaan. Se on ihan ok, jos ko. ihminen on tehnyt rikoksen. Jos taas rikosta ei ole tapahtunut, niin silloinhan moinen olisi aivan väärin. Ero on aika merkittävä. Mikäs lienee tilanne sitten tämän yrityksen kohdalla? Ne, joilla on kokemusta kertokoon. Minä voin vain todeta oman näkemykseni siitä, miltä touhu ulkopuolisen silmissä ja suomi24:llä päivystävien ko. firman puolustajien toiminnan valossa vaikuttaa. Kaikesta huolimatta on vähän outoa, jos ko. firma pistää esim. myynti-ilmoituksen samasta autosta, joka on muillakin tahoilla ennestään netissä myynnissä. Erikoista, mutta ehkä sillekin on olemassa ihan järkeenkäypä selitys. http://www.nettiauto.com/volvo/940/2513509 http://www.blocket.se/vi/21155790.htm?ca=12_s Ja tuo firman varastossa olevien autojen määrä (603 kpl) on aika epäilytt.. eikun vakuuttava ja luottamusta herättävä. Mut ei siinä mitään jos hyvin menee ja varasto liikkuu, niin antaa palaa vaan. :)


      • pyhkkk
        repsistä kirjoitti:

        Hassunhauskaa kuinka aina tämän yhden "yrityksen" kohdalla ilmestyy satavarmasti täysin ulkopuolisia (yskistä) ja mitenkään ko. firmaan kytköksissä olemattomia tahoja (heh heh) kirjoittelemaan alakoululaisten kieliopilla vastineita ja uhkailemaan milloin milläkin. Mitä tulee herjauksiin sun muuhun, niin yhtenä näppäränä vedenjakajana on se, että onko väitetty tai "herjattu" totta vai ei. Jos se on totta, niin silloin on aika turha kiukutella herjaamisesta tms. On esimerkiksi olemassa ihmisiä, jotka on pistetty vankilaan miettimään tekosiaan. Se on ihan ok, jos ko. ihminen on tehnyt rikoksen. Jos taas rikosta ei ole tapahtunut, niin silloinhan moinen olisi aivan väärin. Ero on aika merkittävä. Mikäs lienee tilanne sitten tämän yrityksen kohdalla? Ne, joilla on kokemusta kertokoon. Minä voin vain todeta oman näkemykseni siitä, miltä touhu ulkopuolisen silmissä ja suomi24:llä päivystävien ko. firman puolustajien toiminnan valossa vaikuttaa. Kaikesta huolimatta on vähän outoa, jos ko. firma pistää esim. myynti-ilmoituksen samasta autosta, joka on muillakin tahoilla ennestään netissä myynnissä. Erikoista, mutta ehkä sillekin on olemassa ihan järkeenkäypä selitys. http://www.nettiauto.com/volvo/940/2513509 http://www.blocket.se/vi/21155790.htm?ca=12_s Ja tuo firman varastossa olevien autojen määrä (603 kpl) on aika epäilytt.. eikun vakuuttava ja luottamusta herättävä. Mut ei siinä mitään jos hyvin menee ja varasto liikkuu, niin antaa palaa vaan. :)

        ostin pilkkahinnalla ruotsista auton ,se on kuin uusi!


      • auto ruotsista kannattaa
        pyhkkk kirjoitti:

        ostin pilkkahinnalla ruotsista auton ,se on kuin uusi!

        KATEELLISET NAAPURIT JA SUOMALAISET AUTOKAUPPIAAT SAA HAISTAA PITKÄN VITUN


      • Pasteur

        Kyseessä oleva kauppias ja hänen asianajajansa tietävät yhteistietoni, joten mikäli he katsovat jonkin keskustelufoorumilla sanomani asian olevan herjausta, toivon heidän ottavan minuun yhteyttä ja ilmoittavan siitä. Mikäli olen herjaukseen syyllistynyt omien kokemusteni objektiivisen kuvailun sijaan, olen täysin valmis muuttamaan tai korjaamaan kommenttejani. Toki voidaan asiaa lähteä myös lakitupaan selvittelemään minun puolestani, niin ei tarvitse odotella kuluttajariitalautakunnan tuskallisen pitkiä käsittelyaikoja. Terveiset Faluniin!


      • Hammaslääkäri.
        auto ruotsista kannattaa kirjoitti:

        KATEELLISET NAAPURIT JA SUOMALAISET AUTOKAUPPIAAT SAA HAISTAA PITKÄN VITUN

        Siisti suusi.


      • Tietää mistä puhuu
        Pasteur kirjoitti:

        Kyseessä oleva kauppias ja hänen asianajajansa tietävät yhteistietoni, joten mikäli he katsovat jonkin keskustelufoorumilla sanomani asian olevan herjausta, toivon heidän ottavan minuun yhteyttä ja ilmoittavan siitä. Mikäli olen herjaukseen syyllistynyt omien kokemusteni objektiivisen kuvailun sijaan, olen täysin valmis muuttamaan tai korjaamaan kommenttejani. Toki voidaan asiaa lähteä myös lakitupaan selvittelemään minun puolestani, niin ei tarvitse odotella kuluttajariitalautakunnan tuskallisen pitkiä käsittelyaikoja. Terveiset Faluniin!

        Etpä tullut asiaasi kertomaan oikeudenkäyntiin!

        Olisiko syynä ollut :
        -sait veloituksetta vara-auton käyttöösi koko ajaksi
        - sinulle kerrottin jo etukäteen, ettei kyseinen auto ollut sopimuksessa mainittu
        -sait ennen lopullisten kauppakirjojen tekoa koeajaa, testata ja hyväksyä auton

        Ja kun kaupan kohteena on käytetty auto, niin tottakai jotain korjattavaa ilmenee ennemmin tai myöhemmin.

        Ja miten perustelet väitteesi, ettet pystynyt autolla ajamaan ennen jotain *remmin kiristimen korjaussäätöä* ? Auto tuotiin sinun luoksesi ajamalla Ruotsista, eli matkaa kertyi jo siinä - eikö kuvamasi paska olisi lauennut jo sillä matkalla?

        Kuulostat ihan pilkunnussijalta, joka vittuuttaan takertuu pikkuseikkoihin - jos saa suoralla suomenkielellä sanoa!


    • SILMÄÄN KUSTU

      ELKÄÄ IKINÄ OSTAKO MITÄÄN KYSEISESTÄ FIRMASTA. MINUA KUSTIIN PAHEMMAN KERRAN SILMÄÄN. LUPASIVAT UMMET JA LAMMET JA SAIN KOLAROIDUN PASKAN MISSÄ OLI VENTTIILIVIKA JO TUOTAESSA. LUPASIVAT MAKSAA 2000€:N LASKUN MIKÄ SIITÄ TULI MUTTA PASKAN MARJAT. EIVÄT VASTAA KYSELYIHIN EIVÄTKÄ PUHELUIHIN. NOSTAN ASIASTA SYYTTEEN. AIKAA ON KULUNUT ASIASTA JO PUOLI VUOTTA JA AUTO SEISOO PIHASSA KUN EI SITÄ SAA EDES LEIMASTA LÄPI.. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO NIITTEN MYYNTIPUHEITA. IHAN TÄYTTÄ PASKAA KOKO PORUKKA!!

      • falunin Juha f Gran

        näiltä mitään saa ostettua kerää käsirahat ja siihen loppuu sun auton hankinta. käsketään aina ottaan yhteyttä,mutta kukaan ei vastaa. melkein kaikki mitä täälä on myynnissä autot ja moottoripyörät ei todellakaan ole kyseisen liikkeen. Lienekkö johtajat sen verran kiireisiä,kun käyvät kuvaamassa toisten autoja pikin "faalunia".


      • Pasteur

        Tuttua huttua... Olethan tarkistanut auton alkuperämaan valmistenumeron perusteella merkkiliikkeestä? Suosittelen.


    • nimetön nimimerkki

      ..tekemässä kauppaa kyseisen firman kanssa.

      Heillä oli sivuillaan mieleiseltä tuntuva matkailuauto. Soitin ja yllätyin, kun se tarjottiin tuotavan Suomeen vielä edullisemmin, kuin ilmoituksessa.
      Lähettivät sähköpostissa "kauppakirjan" ja tilinumeron.

      Sittenpä olisikin pitänyt maksaa koko kauppasumma etukäteen heidän tililleen sekä kuitti skannata ja lähettää sähköpostissa heille. Se olisi toiminut sitoutumisena ostamiseen.
      Toimitusaika n 3-4 vkoa. Kaikki tämä tapahtui illalla klo 21 aikaan! Ihmeellisiä toimistoaikoja!
      Puhalsin pelin poikki ja jätin auton ostamatta.

      Nähtävästi, ei ole tarvinnut katua kaupan peruuntumista.

      • lehtileike

      • onks mitään tehtävissä
        lehtileike kirjoitti:

        http://koti.mbnet.fi/artsi-/fsie.jpg

        erehdyin tämän puljun kanssa kaupoille, auto maksettu, mutta sitä ei pystytty toimittamaan, nyt etsitään tilalle muuta...saanko peruttua kaupat ja rahani takaisin, osaaks kukaan neuvoa, mitä tulisi tehdä??


      • Jaska12
        onks mitään tehtävissä kirjoitti:

        erehdyin tämän puljun kanssa kaupoille, auto maksettu, mutta sitä ei pystytty toimittamaan, nyt etsitään tilalle muuta...saanko peruttua kaupat ja rahani takaisin, osaaks kukaan neuvoa, mitä tulisi tehdä??

        Ota yhteys poliisiin.


      • toimi näin
        Jaska12 kirjoitti:

        Ota yhteys poliisiin.

        Poliisiin vaan yhteys ja teet rikosilmoituksen yrityksestä. Niitä tästä yrityksestä on tehty jo kymmeniä. Kyseessä on jonkinlainen pyramidihuijaus.


      • Erkki 789
        toimi näin kirjoitti:

        Poliisiin vaan yhteys ja teet rikosilmoituksen yrityksestä. Niitä tästä yrityksestä on tehty jo kymmeniä. Kyseessä on jonkinlainen pyramidihuijaus.

        tuon homman autojen kuvista. Rekisterinumerot peitetty. Vägverkenin sivuilta olisi voinut tarkistaa auton historiaa rek.nron perusteella, tuontiauto, edellisten omistajien määrä ym.
        Älkää ostako autoa jos rekkari ei ole esillä.


      • Pasteur
        onks mitään tehtävissä kirjoitti:

        erehdyin tämän puljun kanssa kaupoille, auto maksettu, mutta sitä ei pystytty toimittamaan, nyt etsitään tilalle muuta...saanko peruttua kaupat ja rahani takaisin, osaaks kukaan neuvoa, mitä tulisi tehdä??

        Mutta mitäs jos otettais oikein kimppaloma tuonne kuuluisaan Faalunin kylpylään? :D


      • turhia toiveita
        Pasteur kirjoitti:

        Mutta mitäs jos otettais oikein kimppaloma tuonne kuuluisaan Faalunin kylpylään? :D

        Firma lupasi myydä oman autoni kuukaudessa kun oikein hakivat kotoa asti. Ilmoitus jolla autoa myytiin heidän sivuilla oli virheellinen ja aina kun asiasta huomautettiin ei niitä virheitä korjattu. Autossa ilmoitettiin olleen hälytin, ajotietokone ja navigatori mitään niistä ei ollut. Taisivat myydä n. 4 kuukaudessa.
        Samalla piti tulla tilaamani auto suomeen kotiin asti, ei tullut.
        Lopulta auto oli myyty eikä uutta kuulunut loputtomien kyselyiden jälkeen päätin irtisanoa sopimuksen ja ottaa
        rahat takaisin. Rahojen palautaus kesti kuukausia ja nekin tuli monessa osassa.
        Hermoja raastava kokemus mistä on 1,5v. ÄLKÄÄ lähtekö tähän firman touhuun kun
        poliisilla uhkailukaan ei tunnu tomivan.


      • onksmitääntehtävissä
        Pasteur kirjoitti:

        Mutta mitäs jos otettais oikein kimppaloma tuonne kuuluisaan Faalunin kylpylään? :D

        Faalunin reissu kuulostaa kivalta, mutta olisko "pesäpalloturnee" parempi kun kylpylä...


      • MuuanMies nro one

        Ketä nämä kyseiset kauppiaat ovat? jotain bondeja kun ei nimillä voi puhua? mutta hyvä että varoitatte potilaita ennalta kuitenki..


      • frosteus
        Erkki 789 kirjoitti:

        tuon homman autojen kuvista. Rekisterinumerot peitetty. Vägverkenin sivuilta olisi voinut tarkistaa auton historiaa rek.nron perusteella, tuontiauto, edellisten omistajien määrä ym.
        Älkää ostako autoa jos rekkari ei ole esillä.

        "Vägverkenin sivuilta olisi voinut tarkistaa auton historiaa rek.nron perusteella, tuontiauto, edellisten omistajien määrä ym."'

        Mistä päin sivustoa tuo ominaisuus löytyy? Olisi tarvetta, mutta ruotsi ei oikein ole hallussa. Kiitos etukäteen.


      • taitaa näitten

      • wiiisas

        minkä nimiset ja ketkä pyörittävät nykyään kyseistä puljua :):):):):):) oikeesti !
        ps: audin ostanut vuosi sitten ,,,,, ja hyvä oli kiitos


      • ei kannata
        wiiisas kirjoitti:

        minkä nimiset ja ketkä pyörittävät nykyään kyseistä puljua :):):):):):) oikeesti !
        ps: audin ostanut vuosi sitten ,,,,, ja hyvä oli kiitos

        Itse en ikipäivänä maksaisi yhtään euroa "etukäteismaksua" tavarasta, jota en ole nähnyt/kokeillut. Tällä pystyy jo hyvin karsimaan luotottomat firmat pelistä pois. Mutta osanotot huijatuiksi tulleille kuitenkin.


      • joo................
        wiiisas kirjoitti:

        minkä nimiset ja ketkä pyörittävät nykyään kyseistä puljua :):):):):):) oikeesti !
        ps: audin ostanut vuosi sitten ,,,,, ja hyvä oli kiitos

        Eiköhän ne oo niitä Lähteenmäen huijari veljeksiä kavereineen.


    • tuntuu olevan

      ...lisäkiinnostustakin on - sen voi lukea teksti-TVstä.

      • Hyvä onninen

        Tein heistä rikosilmoituksen jo maaliskuussa ja pyysin poliisia tutkimaan ko firman taustoja. Nyt näyttää uutisten perusteella totuus paljastuneen. Itsellä oli hyvä tuuri, että palauttivat maksamani rahat, mutta kuluja tuli useita satoja euroja, jotka jäin kärsimään.Olin tyhmä ja on tyhmää maksaa etukäteen.


      • ole tarkoitus
        Hyvä onninen kirjoitti:

        Tein heistä rikosilmoituksen jo maaliskuussa ja pyysin poliisia tutkimaan ko firman taustoja. Nyt näyttää uutisten perusteella totuus paljastuneen. Itsellä oli hyvä tuuri, että palauttivat maksamani rahat, mutta kuluja tuli useita satoja euroja, jotka jäin kärsimään.Olin tyhmä ja on tyhmää maksaa etukäteen.

        ...ostaa heiltä: Oli vain eilen TekstiTV:ssä, että KRP alkaa tutkimaan kyseistä juttua.


      • urpoturbo
        ole tarkoitus kirjoitti:

        ...ostaa heiltä: Oli vain eilen TekstiTV:ssä, että KRP alkaa tutkimaan kyseistä juttua.

        Katselin ks. firman sivuja pari minuuttia, ja hintapyynnöt olivat tosi kohtuullisia.

        SIIS NIIN KOHTUULLISIA, ETTÄ VAIN TÄYSI TOLLO USKOO NE TODEKSI!

        Jos joku urpo uskoo saavansa esim -07 mallisen jenkki ford mustangin 15000 eurolla, niin mun puolesta tulkoon huijatuksi.

        samat urpot uskoo vuorotelle vinkapitaan, herpalaiffiin, varmaan kans joulupukkiin...ja hammaskeijuun.... voi itku... :(


    • nettosivat?
      • justusvaa

        Ihme jengiä, haalivat rahaa itselleen


      • jannukka
        justusvaa kirjoitti:

        Ihme jengiä, haalivat rahaa itselleen

        tietääkö kukaan missä nämä huijarit majailee... oikeudenkäynti on jossain välissä,mutta itseäni se ei rahallisesti auta
        iso summa meni näille paskiaisille,mutta otan rahat takas keinolla millä hyvänsä...


      • rehellisyys kunniaan
        jannukka kirjoitti:

        tietääkö kukaan missä nämä huijarit majailee... oikeudenkäynti on jossain välissä,mutta itseäni se ei rahallisesti auta
        iso summa meni näille paskiaisille,mutta otan rahat takas keinolla millä hyvänsä...

        Miksi poliisi ei toimi?
        Ihmettelen poliisin hitautta asiassa. Valituksia tehty keväästä asti poliisille ja kuluttajansuojaan, mutta mitään ei tapahdu. Kyseessä on kuitenkin todella suuri summa rahaa, koska petettyjä on kymmeniä. Rahojen palautus aina vaikeampaa, mitä pidempään odotellaan. Koko porukka ko. firmasta häkkiin ja omaisuus ulosmittaukseen.


      • pistää vihaks
        rehellisyys kunniaan kirjoitti:

        Miksi poliisi ei toimi?
        Ihmettelen poliisin hitautta asiassa. Valituksia tehty keväästä asti poliisille ja kuluttajansuojaan, mutta mitään ei tapahdu. Kyseessä on kuitenkin todella suuri summa rahaa, koska petettyjä on kymmeniä. Rahojen palautus aina vaikeampaa, mitä pidempään odotellaan. Koko porukka ko. firmasta häkkiin ja omaisuus ulosmittaukseen.

        mennyt jo kuukausia ja poliisilta ei ole kuulunut mitään tietoa..
        meni iso summa rahaa,joka olis nytten tullut tarpeeseen..pistää pikkasen vihaseks
        sais vaan selville näistä paskiaisista
        jotaki sais ruveta tapahtumaan


      • Volvoooo
        pistää vihaks kirjoitti:

        mennyt jo kuukausia ja poliisilta ei ole kuulunut mitään tietoa..
        meni iso summa rahaa,joka olis nytten tullut tarpeeseen..pistää pikkasen vihaseks
        sais vaan selville näistä paskiaisista
        jotaki sais ruveta tapahtumaan

        Tällainn huhu liikkuu netissä....


      • Pistetään toimeksi
        Volvoooo kirjoitti:

        Tällainn huhu liikkuu netissä....

        Porukka on kohta raastuvassa kuulemassa tuomiotaan. Silloin nimet tulee julkisuuteen. Olisko meidän petetyksitulleiden aika lyöttäytyä yhteen ja lähteä perimään saatavia porukalla, jollei nämä raukat ymmärrä itse ruveta järjestelemään rahojen palautusta? Minulta ne eivät ainaskaan pyytäneet lahjoitusta vaan lupasivat toimittaa auton tai palauttaa rahat.


      • jannukka
        Pistetään toimeksi kirjoitti:

        Porukka on kohta raastuvassa kuulemassa tuomiotaan. Silloin nimet tulee julkisuuteen. Olisko meidän petetyksitulleiden aika lyöttäytyä yhteen ja lähteä perimään saatavia porukalla, jollei nämä raukat ymmärrä itse ruveta järjestelemään rahojen palautusta? Minulta ne eivät ainaskaan pyytäneet lahjoitusta vaan lupasivat toimittaa auton tai palauttaa rahat.

        olen samaa mieltä,että petoksen uhrit kokoontus,kuiteskis niin paljon niitä on...
        jollain tavalla on pakko nyhtää rahat takasi,vaati se sitten aikaa ja mitä tahansa,toivottavasti poliisi ilmottaa oikeudenkäynnin ajan kohtaa,näkee ne paskiaiset livenä ja kattoo mite nyt nauretaan,kun puhelimessä oli nii hauskaa


      • voivoipaskatsäkä
        jannukka kirjoitti:

        olen samaa mieltä,että petoksen uhrit kokoontus,kuiteskis niin paljon niitä on...
        jollain tavalla on pakko nyhtää rahat takasi,vaati se sitten aikaa ja mitä tahansa,toivottavasti poliisi ilmottaa oikeudenkäynnin ajan kohtaa,näkee ne paskiaiset livenä ja kattoo mite nyt nauretaan,kun puhelimessä oli nii hauskaa

        kansalaispoliisit laittamassa omistajia häkkiin ja omistuksia ulosmittaukseen.
        on niillä konnillakin oikeuksia, siis koskee se perustuslaki niitäkin, hyvässä, kuin pahassa.

        tyhmää kusetetaan 6-0, katsokaa peiliin kun ootte menneet noin helppoon.,

        meitä rikkaitahan se vasta naurattaa, kun teiltä köyhiltä loppuu rahat.


      • yxvirtanen
        voivoipaskatsäkä kirjoitti:

        kansalaispoliisit laittamassa omistajia häkkiin ja omistuksia ulosmittaukseen.
        on niillä konnillakin oikeuksia, siis koskee se perustuslaki niitäkin, hyvässä, kuin pahassa.

        tyhmää kusetetaan 6-0, katsokaa peiliin kun ootte menneet noin helppoon.,

        meitä rikkaitahan se vasta naurattaa, kun teiltä köyhiltä loppuu rahat.

        Edellinen kirjoittaja taitaa itse kuulua tuohon huijariporukkaan,kun niitä niin puolustaa.
        Tuollaiset keplottelijat, jotka allekirjoituksellaan vahvistavat kauppasopimuksia aikomatta näitä sopimuksia kuitenkaan noudattaa, eivät ansaitse minkäänlaista arvostusta. Sen verran vielä on rahaa jäljellä että ne piruparat kaivetaan esiin ja pistetään vastuuseen teoistaan.


    • Bernd Rosemeyer

      Pakko ihmetellä tätä toimintaa, eritysesti huijareita mutta myös jossain määrin näitä jotka maksavat auton etukäteen.

      Itse kun hankin auton ruotsista, jopa Falunista, niin katsoin ensin blocketista sopivan auton, menin paikalliseen autoliikkeeseen jonka tiesin tuovan autoja ruotsista ja näytin heille auton, he kävivät katsomassa sitä samalla kun olivat menossa Sundsvalliin toista autoa ostamaan, ilmoitus tuli että auto on jopa paremmassa kunnossa kun he ajattelivat, ei muuta ku auto suomeen jolloin siihen maalattiin muutama kohta uudestaan ja vaihdettiin kaksi listaa. Maksoin auton vasta kun sain avaimet käteen!

      Elikkä kaikille suosittelen itse hakemista, tai jos ei halua tai osaa ruotsia niin pistäkää paikallinen tuontifirma hakemaan ja maksakaa vasta kun ootte nähny auton! JA muistakaa aina tarkistaa huoltokirja!!

      • pieksäjä

        sivut ovat yhtä alkeelliset ainakin ja sama dinlin mönkijä myynnissä..samat paskiaiset kyseessä.. ja vaatiivat rahat sulkutilille etukäteen..
        täytyy heti ostaa jotain... jos vaikka tehtäs kauppa naamatusten..


      • mitä mitä??
        pieksäjä kirjoitti:

        sivut ovat yhtä alkeelliset ainakin ja sama dinlin mönkijä myynnissä..samat paskiaiset kyseessä.. ja vaatiivat rahat sulkutilille etukäteen..
        täytyy heti ostaa jotain... jos vaikka tehtäs kauppa naamatusten..

        mitä jutulle kuuluu nykyään?


    • Tuossa on hyvä tuonti alan firma johon olen itse olut todella tyytyväinen toivat sellaisen auton minkälaisen sovimme tuovat myös moottori pyöriä ja yms... Lisätietoja löytyy niiden kotisivulta.
      WWW.KAINUUNAUTOTUONTI.FI

    • Atu

      Jos olet ostamassa autoa ruotsista ja tartet apua
      käytännön asioissa tai kielen kanssa soita Ahti 040 5307603

    • Pummitpois

      Miksi käytätte tuontiautojen haussa välistävetäjiä? Ostaa itse niin ei tarvitse helppoheikkejä elättää, paree olisi kun nämä kaikenmaailman hampit menisi Ratinan puistoon pullonkeruuseen tai trukkihommiin, mene eitse hakemaan niin saa sitä mitä etsii ja antaa helppoheikkien lähteä ihan oikeaan duuniin mikä sopii paremmin yksinkertaisille ihmisille kun ei muuta liiketoiminta osa akehittää.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe