oon lukemas siis tota pellen bändi hukassa- kirjaa, minä ja mun frendi ei olla oikee jyvällä et siis kertooks toi jostai pellen tyyppisestä bändistä, vai kertooks toi pelle miljoonan bändin kulusta vaan eri nimillä? jostain luin et se kertois saman tyyppisestä bändistä, muttei kuiteskaa pelle miljoonasta, mut mites se sit oikeesti on? =)
pelle miljoona"bändi hukassa"
4
482
Vastaukset
- Näin on
ettei sillä ole väliä koska se on aivan paska niin kuin pellekin nykyään.
- majakka_v
en kysynykkää mielipidettäs siitä onks pelle tai sen kirja paska, vaa mistä sen kirja kertoo. jos ite et pellestä tykkää, se on okei, ei kaikkien tartte kaikest tykkää, mut ei sun tartte tulla kertomaan sitä mulle.
- Hermanni
majakka_v kirjoitti:
en kysynykkää mielipidettäs siitä onks pelle tai sen kirja paska, vaa mistä sen kirja kertoo. jos ite et pellestä tykkää, se on okei, ei kaikkien tartte kaikest tykkää, mut ei sun tartte tulla kertomaan sitä mulle.
Enpäs tiedä miten on, mutta ootko lukenu otsikon mukaisen Pellen kirjan? Aivan huippukamaa, vaikka nuorille suunnattu! Ite lukenu ehkä viis kertaa ja vielä naurattaa!
- majakka_v
Hermanni kirjoitti:
Enpäs tiedä miten on, mutta ootko lukenu otsikon mukaisen Pellen kirjan? Aivan huippukamaa, vaikka nuorille suunnattu! Ite lukenu ehkä viis kertaa ja vielä naurattaa!
en oo lukenu, kiitos vinkistä, vois lukastakki (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33932706
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632593Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien872099- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1721695- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991284- 1221078
- 351067
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031041