oon lukemas siis tota pellen bändi hukassa- kirjaa, minä ja mun frendi ei olla oikee jyvällä et siis kertooks toi jostai pellen tyyppisestä bändistä, vai kertooks toi pelle miljoonan bändin kulusta vaan eri nimillä? jostain luin et se kertois saman tyyppisestä bändistä, muttei kuiteskaa pelle miljoonasta, mut mites se sit oikeesti on? =)
pelle miljoona"bändi hukassa"
4
455
Vastaukset
- Näin on
ettei sillä ole väliä koska se on aivan paska niin kuin pellekin nykyään.
- majakka_v
en kysynykkää mielipidettäs siitä onks pelle tai sen kirja paska, vaa mistä sen kirja kertoo. jos ite et pellestä tykkää, se on okei, ei kaikkien tartte kaikest tykkää, mut ei sun tartte tulla kertomaan sitä mulle.
- Hermanni
majakka_v kirjoitti:
en kysynykkää mielipidettäs siitä onks pelle tai sen kirja paska, vaa mistä sen kirja kertoo. jos ite et pellestä tykkää, se on okei, ei kaikkien tartte kaikest tykkää, mut ei sun tartte tulla kertomaan sitä mulle.
Enpäs tiedä miten on, mutta ootko lukenu otsikon mukaisen Pellen kirjan? Aivan huippukamaa, vaikka nuorille suunnattu! Ite lukenu ehkä viis kertaa ja vielä naurattaa!
- majakka_v
Hermanni kirjoitti:
Enpäs tiedä miten on, mutta ootko lukenu otsikon mukaisen Pellen kirjan? Aivan huippukamaa, vaikka nuorille suunnattu! Ite lukenu ehkä viis kertaa ja vielä naurattaa!
en oo lukenu, kiitos vinkistä, vois lukastakki (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347232Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714428- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448