Naistennaurattaja

Nainen

Puhutaan halveksivasti naistennaurattajista, mutta tosiasia on, että mies, joka saa minut nauramaan, pääsee kanssani todennäköisesti myös treffeille. Tulisipa joku kokeilemaan!

14

4633

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liza

      Kuka jaksaa kuunnella kuivaa esitystä milloin mistäkin saavutuksesta. Kyllä elämässä pitää olla huumoria, hauskoja ihmisiä kaivataan lisää tähän harmaaseen syksyyn.

      • Adonis

        Naurava nainen on parasta mitä tiedän. Siksi juttelen naisten kanssa mieluiten mukavia asioita. Mukava pitää häntä sylissä ja kuljetella kättänsä hänen vatsallaan ja jutella mistä sattuu.


    • Näin on

      Mie en pelkää mitään,
      mie oon seurustellut suomalaisen
      naisen kanssa.

      Tosin nyt särkee hammas,
      joten tällästä tuskaa on
      koettu viimeksi kun seurustelin,
      mutta jos nää treffeille
      haluat, niin siitä sitten
      vain miettimään,
      että miten "se" toimii.

    • heitä

      jotka eivät naura...millään tarinalla, toiset nauraa vedet silmissä. Kun tilanne on oikea, nauru saa aikaan yhteisen fiiliksen.

      • heikki

        viimeistään siinä vaiheessa kun pudotan housuni ales alkaa hysteerinen tirskuminen tai nauraminen


    • Halloooooo

      Haloo, oliks toi läppä heikki?!

    • Hauskaa saa olla mut

      Olet varmasti vanhempi naisihminen.

      Koska nuorta naista pelkällä naurulla ei isketä. Ehkä yksille treffeille, mutta vällyjen väliin pääsemiseen sekä suhteen jatkumiseen tarvitaan nykyään muutakin.

      Lähinnä sitä seksikästä olemusta ja hyvää ulkonäköä.

      Minuakin on usein ivailtu olevan "naistennaurattaja". Mutta vain kaveri-tasolla, ei koskaan enempää :(

    • veistelijä

      miksi en ole koskaan kuullut miestennaurattajista?

    • Mirvanen

      Koska.......Et oo tavannut mua!!!

    • Janne78.

      "Puhutaan halveksivasti naistennaurattajista, mutta tosiasia on, että mies, joka saa minut nauramaan, pääsee kanssani todennäköisesti myös treffeille. Tulisipa joku kokeilemaan! "


      Pitäisikö sinut saada ihan nauramaan? Kuulutko niihin typeryksiin, joihin uppoaa parit vitsit ja viikon päästä pyyhitään kyyneleitä kun arvon herra onkin etsinyt parempaa seuraa?
      Minä voin tulla kokeilemaan, missä nähdään?
      Lyön vetoa että isken sinut naurattamattakin. Vaikka ihan huvikseni.

      Karskit tosimiehet saavat naisia kun on ikää vähintään se 30.

      [email protected]

      • naisellinen nainen

        "Karskit tosimiehet" saavat epätoivoisia lähiöruusuja ja bimboja. Eivät naisia.


    • särkynyt-

      naistennaurattajat ovat vaan niin naurattavia!! ;DD : D

    • Näin on

      Yleensä naistennaurattajilla on paksu haitari, siitäkin sen huomaa, jos ei aikaisemmin hokaa..tulee niillekin joskus pää vetävän käteen..

    • Anonyymi

      hei mitä meinaat tuolla paksu haitari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe