Auto ajoi kylkeen ja nyt auto seisoo pajalla. Paljonko If maksaa korvausta seisontapäivältä? en löytänyt ifin sivuilta, ja vaikuttaako korvauksen määrään kun sain sijaisauton käyttööni?
Seisontapäivä korvaus
14
18440
Vastaukset
- kuuluvat
sarjaan "miksi et kysynyt Ifistä"? Olet ilmeisesti ollut Ifiin jo yhteydessä kun homma rullaa eteenpäin. Heidän palvelunumeronsa on ilmainen, luuri rohkeasti kouraan. Saat kerrasta oikean tiedon.
Eiköhän sun seisontakorvaus ollut siinä sijaisautossa, jonka sait allesi. Ei muuta tartte odotella.
- maksoivat
Ifiltä 14,53/päivä tammikuussa. Mulla ei ollut sijaisautoa.
- onko oikein?
tää on kyllä aika vanha keskustelu =D..mutta voiko olla maksu oikeen, ku mulle tulee 9,78e päivältä korvausta..
Käsitin aluksi, että seisontakorvaus olisi juuri tuon n.14e/päivä, mutta nyt ilmoittivat toisin. Kysyin kyllä,että kun aluksi sanottiin n.14e/päivä, että kuinka se voi laskea..niin vastaus oli "sinulle on ilmoitettu väärin". Mutta eivätkö ne sieltä koneelta kuiteskin sen summan katso, että luulisi ekan sanoneen oikein. - kmjdsfäkn
et saa mitään koska va käytössä
- ---
Korvaus seisontapäivistä riippuu autosi arvosta, ja tuo 9,78 on normikorvauksen määrä. Vahinkotarkastaja yleensä määrittelee auton arvon, joten hyvinkin mahdollista että korvauskäsittelijä on erehtynyt omassa arviossaan... Tuolta löytyy taulukotkin seisontakorvauksen määristä: http://www.liikennevahinkolautakunta.fi/Document.aspx?id=891.
- Minimoi vakuutuksesi
On kyllä maailman mitättömin korvaus. Vakuutusmaksut nousevat ja ovat nousseet vuosittain 5-15 % aatamin ja beetamin ajoista lähtien. Mitä autottomaksi joutunut saa tällä 9,78 eurolla päivässä? Yhden edestakaisen bussimatkan kaupunkialueella, jos bussit ylipäätään kulkevat. Tai vaihtoehtoisesti taksin lähtömaksun.
Panos-tuotos -mielessä hyödyttömämpää vakuutusta tuskin on olemassa, kuin on seisontapäivän korvaus. Vakuutuskorvauksen suhde vahingon korvaamiseen on rikollisella tasolla. Vakuutusmaksun suhde korvaukseen evääviin ehtoihin ja korvauksen mitättömyyteen ei ole missään suhteessa. - Wakkuutus
Minimoi vakuutuksesi kirjoitti:
On kyllä maailman mitättömin korvaus. Vakuutusmaksut nousevat ja ovat nousseet vuosittain 5-15 % aatamin ja beetamin ajoista lähtien. Mitä autottomaksi joutunut saa tällä 9,78 eurolla päivässä? Yhden edestakaisen bussimatkan kaupunkialueella, jos bussit ylipäätään kulkevat. Tai vaihtoehtoisesti taksin lähtömaksun.
Panos-tuotos -mielessä hyödyttömämpää vakuutusta tuskin on olemassa, kuin on seisontapäivän korvaus. Vakuutuskorvauksen suhde vahingon korvaamiseen on rikollisella tasolla. Vakuutusmaksun suhde korvaukseen evääviin ehtoihin ja korvauksen mitättömyyteen ei ole missään suhteessa.Päiväkorvaus on sovittavissa, ihan samanlailla kuin omavastuun suuruus, mitkä vaikuttaa sitten siihen vakuutusmaksun suuruuteen. Ja 100% korvausta ei tule sijaisautolle, koska ajamisessa on kuluja kuten omalla autollakin.
- kylkilääkäri
Jos auto ajoi kylkeen niin miten se kylki voi? Se tiedetään että auto joutui pajalle.
- Kikkeliskokkelimoro
tänään tärähti kun auto oli 32 päivää pajalla kolarin jälkeen 2.58 euroa tilille seisontakorvausta. Älä odota liikoja :D
- vakuuttelija
Vakuutukset on ihan kusetusta. Sitten kun oikeasti jotain tapahtuu, niin keksivät kaikenlaisia syitä millä kieltäytyvät korvauksista. SIksi mulla ei ole mitään muuta kuin liikennevakuutus. Kotivakuutus tietty kanssa on, mutta mitään muita vakuutuksia ei ole eikä tule. Yrittävät koko ajan kyllä myydä eläke sun muuta vakuutusta...haistakoo paska sanon minä!
- Ei vakuutuksia
Mulla ei oo edes liikennevakuutusta. Jos joku vahinko joskus tulee niin maksan omasta pussista. Viimeksi nyysittiin fillari kellarista ja seuraavana päivänä ostin tilalle uuden.
Sillä tavalla ei maksa turhasta - Meski
Ei vakuutuksia kirjoitti:
Mulla ei oo edes liikennevakuutusta. Jos joku vahinko joskus tulee niin maksan omasta pussista. Viimeksi nyysittiin fillari kellarista ja seuraavana päivänä ostin tilalle uuden.
Sillä tavalla ei maksa turhastaLiikennevakuutus autossa on pakollinen.
- Kaksikertaakokenut
Välttäkää IF vakuutusyhtiötä... yrittää viimeiseen asti kusettaa asiakkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859