Hämmästyttävää

Siis se, miten ruoskintajutut keräävät vierailulistalleni miehiä. Vai onko se sittenkin se väiskipuku.
Mitähän seuraavaksi keksisi.

26

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gips

      tantraseksiä? Jonka päätteeksi saa - jos saa julman piiskauksen?

      • scale

        joka edes julkeaa ehdottaa joutavaa seisottelua on ansainnut sen kepityksen.


      • Ohi jo. Täytyy kehittää jotain repäisevämpää viihdettä seuraavaksi.

        Mikähän aihealue vetoaisi yleisöön.


      • että...
        buddy-love kirjoitti:

        Ohi jo. Täytyy kehittää jotain repäisevämpää viihdettä seuraavaksi.

        Mikähän aihealue vetoaisi yleisöön.

        sulla on siellä se borat-uikkarikuva. Siitähän oli äänestyski joskus, että karvoilla vai ilman. Mä ainakin kävisin kurkkaamassa.


      • että... kirjoitti:

        sulla on siellä se borat-uikkarikuva. Siitähän oli äänestyski joskus, että karvoilla vai ilman. Mä ainakin kävisin kurkkaamassa.

        Itseasiassa harkinnut että mainostaisin sitä. Hiukan kuitenkin arveluttaa, että jospa ne sitten pettyvät pahasti kun ei kuvaa olekaan.


      • on...
        buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa harkinnut että mainostaisin sitä. Hiukan kuitenkin arveluttaa, että jospa ne sitten pettyvät pahasti kun ei kuvaa olekaan.

        kamera, mutta ei niitä uikkareita kuitenkaan?? Kuules, ei me ihan hirveen pettyneitä olla, jos kuvassa ootkin ILMAN uikareita...


      • on... kirjoitti:

        kamera, mutta ei niitä uikkareita kuitenkaan?? Kuules, ei me ihan hirveen pettyneitä olla, jos kuvassa ootkin ILMAN uikareita...

        Se aiheuttaisi naisten parissa paniikkia ja miehet olisivat kateellisia ja katkeria.

        Oonko muuten sanonut, että olen tehnyt kuvamanipulointeja hyvällä palkalla.


      • ne...
        buddy-love kirjoitti:

        Se aiheuttaisi naisten parissa paniikkia ja miehet olisivat kateellisia ja katkeria.

        Oonko muuten sanonut, että olen tehnyt kuvamanipulointeja hyvällä palkalla.

        lopputulokset, oliko nekin hyviä? Näytä... jooko...


      • ne... kirjoitti:

        lopputulokset, oliko nekin hyviä? Näytä... jooko...

        Ne menivät yhteen väitöskirjaan, eikä niitä ole netissä. Maisemakuvia kuitenkin.


      • kehveliä...
        buddy-love kirjoitti:

        Ne menivät yhteen väitöskirjaan, eikä niitä ole netissä. Maisemakuvia kuitenkin.

        nyt ihan oikeesti kiinnostais...


      • kehveliä... kirjoitti:

        nyt ihan oikeesti kiinnostais...

        Maisemia piti muuttaa tutkimustarkoituksiin ja lopulta päädyttiin tekemään kokonaan keinotekoisia maisemakuvia. Hidasta se oli.


    • scale

      vaikka kumipukua yhdistettynä kelpo piiskausessioon :D

      • Ja kaasunaamarit kaikille lukijoillekin.


      • gips
        buddy-love kirjoitti:

        Ja kaasunaamarit kaikille lukijoillekin.

        laita sentään? Ethän?


      • scale
        buddy-love kirjoitti:

        Ja kaasunaamarit kaikille lukijoillekin.

        http://www.youtube.com/watch?v=49aE-jHNzJM


      • gips kirjoitti:

        laita sentään? Ethän?

        Se tuo elämään aivan uutta jännitystä.


      • gips
        buddy-love kirjoitti:

        Se tuo elämään aivan uutta jännitystä.

        selvitään. Kunnon kyyneleet kerran vuodessa puhdistaa.


      • gips kirjoitti:

        selvitään. Kunnon kyyneleet kerran vuodessa puhdistaa.

        On naamari päässä, niin ei itketä. Jännitys on siinä, osaako sen naamarin laittaa ja varsinkin se, osaako olla pyyhkimättä silmiään kyynelkaasuisin käsin sitten kun on sieltä poissa.


    • tällaisen

      avauksen saa ne loputkin vierailemaan?

      • Hyvin näyttää toimivan.


    • Michiko_

      on S/M & fetish-kerho, liity siihen ja laita bileistä kuvia nettiin. Yleensä niillä on joku virallinen kuvaaja, kysy pääsetkö poseeraamaan. Kännykkäkamerat jätettävä narikkaan.

      • En kyllä ole kiinnostunut noista jutuista (vaikka joku varmaan nyt pettyykin).


    • -anteeksi-

      Ei millään pahalla ja olen varmaan joskus vannonutkin tätä asiaa (etten sulle enää kommentoisi), mutta kun sinun persoonaasi ei vaan voi olla huomaatta, vaikka haluaisikin.:o

      Siksi kysymys: Osaatko sä ihan oikeasti puhua mistään muusta, kuin itsestäsi?

      • Mähän olen aiheista paras.


      • -anteeksi-
        buddy-love kirjoitti:

        Mähän olen aiheista paras.

        Pahoittelen kritiikkiäni.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe