Olen taiteellisesti lahjakas

maalaan

Kauniita tauluja, laulan kuin parhaista parhaat (toisten mielestä), itse en ole siitä niin varma.

Onko sinulla taiteellisia kykyjä?
Hyödynnätkö niitä, vai pidätkö kynttilää vakan alla?

Kysyy eräs

15

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman*

musikaalisia sellaisia mutta "soittopeli" on epäkunnossa joten en ole päässyt tekemään lempipuuhaani.

• hetulaaz

Mutta kestän sen.

• Ak:n lapio

omasta mielestäni. Toiset ovat sitä mieltä, että pitele vaan evääsi piilossa.

En ole suostunut moiseen. Elä sinäkään. Laula ja piirrä tänne sielusi riemusta.

• hande

Kirjoittamaan Suomi24- palstalle.
      Siitä saan kyllä usein kuulla...

• paapuuri.re

ovat äärimmäisen vaikeasti havaittavissa.

Ehkä ne ovat kynttilän kanssa siellä vakan alla.

Tulta en uskalla siinä kynttilässä polttaa, syttyy pian vakka tuleen.

• hande

Hauskasti sanottu :))

• paapuuri.re
        hande kirjoitti:

Hauskasti sanottu :))

saamaan hymyn miehisille kasvoillesi, tästä riittää iloa jouluun saakka:))

• ja laulan,

minäkin.

Laulanut olen aina, maalannut öljyväreillä, väliin muillakin välineillä, yli 30 vuotta.

Olen hyödyntänyt.

• paleltui siinä

inttiaikojen mettäruytinässä joten en saanut siutäkään, maalarikin oli, maalaili taivaanrantoja, sekin siis on kuin juosten kustu,eli on hypänny kaikki taiteenteko tämän omenan polven yli, ei ole pojasta polvi parantunut ainakaan!
        Ai joo, mutta karaokessa mulle kyllä vislataan aika paljon, ja kyllä ne kovasti huutaakin, että buubuu...mun nimi on kyl make!

• Vaan..

maalannut öljyväreillä, autoja ja talonkin.

• ongelma...........

Kirjoittaa osaan paremmin kuin laulaa. Lapsena tykkäsin piirtää, mutta aikuisena se on jäänyt. Satunnaisesti otan valokuvia.

Taiteellisuuteni ilmeneekin lähinnä boheemina elintapoina. Tässä kykin aaumyöllä.

Maailmaa katson jotenkin "esteettisesti".
        Löydän paljon kaunista päivittäin: minua ilahduttaa intensiivisen keltainen, syksyn tuulessa keinuva pajupuska tai vaikkapa hylätyn tehdaskolossin muodot ja värit.

Olin ehkä viisivuotias, kun istuin pihanurmella ja jotenkin haltioiduin kukkivista voikukista. Niitä oli paljon, ne hehkuivat kuin pienet auringot, ja niin sininen oli taivas.

Yritin purkaa tunnetta lauleskelemalla jotain omatekoista hyrritystä. Mieleeni jäi kuitenkin - niin lapsi kuin olinkin - että olin tulokseen tyytymätön. Voikukkien ihanuutta en osannut täysin ilmaista. Sama ongelma minulla on edelleen.

• Nuo ovat osana ammattitaitoani, joten noilla ominaisuuksilla olen yrittänyt itseäni elättää.

• Luuta Mix

olen lahjakas,sillä luudalla lentäminen vaatii melkoista taituruuttakin.Hyödynnän taituruuttani päivittäin.

• anzzoppikou

olen taiteellisesti lahjakas.Myönnän,koska elätän itseni tauluillani,joita maalaan.

• kutriina : )

Minäkin olen taiteellisesti lahjakas. Hyvä piirtämään.
      Nuorempana harrastin posliinin maalausta ja kankaanpainantaa ja savitöitä. Harrastukset jäivät, kun tuli lapsia. Nyt voisi tietysti alkaa uudelleen jotain tuohon liittyvää harrastusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe