Tunnistaako mies teennäisen naisen?
Teennäinen nainen
6
445
Vastaukset
- caput.mortuum
Mies ei tunnista teennäisyyttä naisessa, koska jokainen miehen haluama nainen on hieman teennäinen.
Siitä on todistuksena sekin, että mies huonommin erottaa hyvän transvestiitin ja "oikean" naisen, kuin nainen. Monien miesten on vaikea nähdä tietyn nais-rekvisiitan taakse. Tai pikemminkin heiltä saattaa puuttua halu edes nähdä sinne:P
- caput.mortuum
Ja tervetuloa rekattujen ihmeelliseen ja kummalliseen maailmaan :)
caput.mortuum kirjoitti:
Ja tervetuloa rekattujen ihmeelliseen ja kummalliseen maailmaan :)
nytköhän mulle sitten aukeaa tämä nettitaivas...
- On_näitä_klovneja
Monet eivät tunnista/yksinkertaisesti välitä. Tärkeintä taitaa olla partnerilta saatu ihailu oli se sitten teennäistä tai ei. Korvista riippuvat sulkakorut, ylimaalatut huulet/klovnilook sekä sievistelevä hymy kruunaavat kokonaisuuden. Vanhempana voi sitten rähjätä, kun ei ole enää menetettävää.
- mämmybimbo
wattuako työ aina miust paapatte?
https://www.youtube.com/watch?v=tphmbksNx54
mie tykkään tost mun piisist . mämmy pluu
Samal terkkuja modelille wanhankotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483