http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108873.html
Mihin tää maailma on menossa?
Asian vierestä
21
836
Vastaukset
- zisel
sitä nyt vauhkotaan sienistä kun jotkut on sekoillut sen alaisena. Kieltäköön sitten samantien viinankin - ainiin, eihän kukaan viinan vaikutuksen alaisena ole koskaan tehnyt mitään lainvastaista... huoh....
- MMies
" Viime vuonna 17-vuotias RANSKAlaistyttö kuoli hypättyään sillalta Amsterdamissa ja ISLANTILAISturisti loukkaantui hypättyään parvekkeelta.TANSKAlainen turisti ajoi puolestaan huumesienten vaikutuksen alaisena autollaan keskelle leirintäaluetta."
Pitäis ne juntit poissa sieltä- vittuako se hollantilaisten ongelma ole, jos turistit eivät osaa käyttäytyä? Onko jossain Espanjassa esim. rajoitettu viinan myyntiä suomituristien toilailujen takia? Niinpä. - zisel
MMies kirjoitti:
" Viime vuonna 17-vuotias RANSKAlaistyttö kuoli hypättyään sillalta Amsterdamissa ja ISLANTILAISturisti loukkaantui hypättyään parvekkeelta.TANSKAlainen turisti ajoi puolestaan huumesienten vaikutuksen alaisena autollaan keskelle leirintäaluetta."
Pitäis ne juntit poissa sieltä- vittuako se hollantilaisten ongelma ole, jos turistit eivät osaa käyttäytyä? Onko jossain Espanjassa esim. rajoitettu viinan myyntiä suomituristien toilailujen takia? Niinpä.samaa mieltä. Ei se ole sienien/viinan syy jos joku pimahtaa niitten vaikutuksesta vaan sen ihmisen oma syy. Mä olen sen verran kusipää että jos ei ala kannabis olee kohta laillista Suomessa niin rupeen miettii sitten jotain alkoholi-kieltoa kans. Samoin tupakat ja kahvit, ja kaikki.
Muutetaan viidakkoon ja syödään kiviä niin ei vaan kukaan sekoile.
myyntikielto oli perseestä?
- MMies
Enhän mä siihen ottanut mitään kantaa. Perustelut kuulosti vaan jotenkin niiiiin suomalaisilta, että. Sori, lueskelin vain epähuomiossa Uutisia ja pisti silmääni.
Kuten tämäkin:
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108877.html
"Aluksen tunisialaiset, marokkolaiset, egyptiläiset ja nigerialaiset sanoivat lähteneensä libyalaisesta satamasta keskiviikkona."
Jos Libya on sellainen diktatuuri, mitä jenkkien propaganda väittää, niin miten helvetissä maahan pääsee livahtamaan salaa 300 persaukista tunisialaista, marokkolaista, egyptiläistä ja tunisialaista ja hankkimaan jopa laivan ja purjehtimaan sillä esteettä merivartioston ohitse Isoveljen huomaamatta? MMies kirjoitti:
Enhän mä siihen ottanut mitään kantaa. Perustelut kuulosti vaan jotenkin niiiiin suomalaisilta, että. Sori, lueskelin vain epähuomiossa Uutisia ja pisti silmääni.
Kuten tämäkin:
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108877.html
"Aluksen tunisialaiset, marokkolaiset, egyptiläiset ja nigerialaiset sanoivat lähteneensä libyalaisesta satamasta keskiviikkona."
Jos Libya on sellainen diktatuuri, mitä jenkkien propaganda väittää, niin miten helvetissä maahan pääsee livahtamaan salaa 300 persaukista tunisialaista, marokkolaista, egyptiläistä ja tunisialaista ja hankkimaan jopa laivan ja purjehtimaan sillä esteettä merivartioston ohitse Isoveljen huomaamatta?ymmärsin kyllä, mutta...
Sellaistahan toi on toi toimittajan työ. Siinä on aika suuri valta ja vastuu, miten niitä sanoja peräkkäin asettelee. Puhumattakaan tv-uutisten editoinnista. Mulla on yks tuttu ollut editoimassa niitä ja se on aika kutkuttavaa hommaa.. Ootkos huomannut, miten jostakusta läiskästään yhtäkkiä todella epäedullinen naamakuva "virallisessa" yhteydessä:P Ja mitä "kuvituskuvia" johonkin uutiseen pistetään. Ei ihan sattumanvaraista hommaa sekään..- MMies
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
ymmärsin kyllä, mutta...
Sellaistahan toi on toi toimittajan työ. Siinä on aika suuri valta ja vastuu, miten niitä sanoja peräkkäin asettelee. Puhumattakaan tv-uutisten editoinnista. Mulla on yks tuttu ollut editoimassa niitä ja se on aika kutkuttavaa hommaa.. Ootkos huomannut, miten jostakusta läiskästään yhtäkkiä todella epäedullinen naamakuva "virallisessa" yhteydessä:P Ja mitä "kuvituskuvia" johonkin uutiseen pistetään. Ei ihan sattumanvaraista hommaa sekään..Juuri noi olen bongannut harvinaisen selkeästi juuri pilvessä ollessani ;D
MMies kirjoitti:
Juuri noi olen bongannut harvinaisen selkeästi juuri pilvessä ollessani ;D
mä taidan olla sit ihan luonnostaan pilvessä;)
- MMies
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
mä taidan olla sit ihan luonnostaan pilvessä;)
Mikä tahansa psykoosi ajanee saman asian ;)
- Revolveri
Ota rennosti, paukku händyy tai sieniä --->kuuntele
http://uk.youtube.com/watch?v=bDDwGu9DSoU- zisel
50 senttii on hengissä?? :O
- Revolveri
zisel kirjoitti:
50 senttii on hengissä?? :O
kai hengissä kun luoditkaan ei pure. :)
- zisel
Revolveri kirjoitti:
kai hengissä kun luoditkaan ei pure. :)
sällillä asiaa paljon ulkoilla omin päin.
- voisko olla,
Voisko olla, ettei ainakaan maailma erityisesti liiku radoiltaan kyseisen asian takia.
Ehkä Punaisten Lyhtyjen area ahdistaa joitakuita hollantilaisia?
Hieno maa siinä kuitenkin.:) Koskaan en ole käynyt, mutta koska hyvä kaverini asuu Belgiassa ( eli ihan siinä vieressä;D), olen ajatellut pykätä itseni kylään hänen luokseen jossakin vaiheessa ja sitten varmaan käväistään Hollannissakin. Kaveri tuntee Hollantia paremmin, kuin minä.:) Tietämättömyys Hollannista on mielestäni häpeätahra sivistyksessäni.Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei.
- voisko olla,
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei.
"Onko Suomi Ruotsi?
Ratikkakuski 28.11.2008 klo 23.43
Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei."
On joo!! Ja sellaista mä varmaan tässä just väitinkin! Ikinä kato käyny missään, niin mistään tiedäkään.;D Ymmärrät varmaan? Sä niinku tiedät, että Suomi on Ruotsi. Sit sä lisäksi tiedät, että mä kans tiedän tollaista. Hienoa! Ihailen sinua! Erityisesti sinua. - voisko olla...
voisko olla, kirjoitti:
"Onko Suomi Ruotsi?
Ratikkakuski 28.11.2008 klo 23.43
Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei."
On joo!! Ja sellaista mä varmaan tässä just väitinkin! Ikinä kato käyny missään, niin mistään tiedäkään.;D Ymmärrät varmaan? Sä niinku tiedät, että Suomi on Ruotsi. Sit sä lisäksi tiedät, että mä kans tiedän tollaista. Hienoa! Ihailen sinua! Erityisesti sinua.Sillä Belgiassa asuvalla kaverillani on auto.:)
- Papeete1
Tuommoisia taikasieniä ei kukaan tarvi. Höppänöitä on muutenkin ihan riittävästi :D
- MMies
Kotoiset lantiksetkin on kuulemma huomattavasti parempia ja vapaasti poimittavissa ilman turhaa turistihässäkkää. Näin olen siis kuullut isoilta pojilta. Niiltä höppänöiltä. Nih.
- väliaika
Luulin että niillä on joku muija siellä hukassa, kun ne koko ajan huuteli jotain mariamaria maria -kutsuhuutoa kadunkulmissa.
Komppaan Ziseliä noiden muidenkin kieltämisessä, eli aivan hyvin voidaan kieltää myös alkoholi, tupakka ja kahvikin (vaikka itse en ole kahvin suhteen noin tiukalla kannalla).
Jenkem voidaan sallia, jos joku sitä kaipaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375