Olemme ollet yhdessä 10-vuotta..naimisissa n.6-vuotta.Ei lapsia.Tykkään miehestäni hän on kaikin puolin kiltti ja ihana ja ahkera.. mutta hänestä on tullut paremminkin hyvä ystävä minulle..Seksi ei kiinnosta hänen kanssaan.Mitä tehdä?Haluaisin vierasta miestä. Onko ero tulossa kun en voi rakastella hänen kanssaan? Se on vastenmielistä...Mikä minua vaivaa?Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Olen naimisissa mutta haluan vaihtelua
5
2787
Vastaukset
- lumiukko
Kylläpäs sattui!? Ollaan oltu yhdessä kohta 11-vuotta, josta melkein 5-vuotta naimisissa ja meillä kaksi lasta. Vaimollani on ollut aivan vastaavanlaisia ongelmia, jotka alkoivat pari vuotta sitten? Kyllä mies sen myös huomaa, ettei nainen enää halua seksiä ja jopa inhoaa sitä.
Asioistahan pitää tietysti pystyä keskustelemaan, ei kannata erota sen takia? Vaimoni sai haluamaansa vaihtelua ja kävi pari kertaa kokeilemassa, miltä se ruoho tuntuu aidan toisella puolella. Molemmat oltiin suht tyytyväisiä kokeiluun ja seksielämämme parantui huomattavasti sen jälkeen?
Tällaisia kokemuksia meillä on? Nyt on menossa uusi vastaavanlainen vaihe, mutta en halua siitä näin yleisesti kertoa sen enenpää, mutta jos haluat keskustella asiasta yksityisemmin, niin voin antaa sähköpostiosoitteeni sinulle?
T: HooMoilainen - lilimarlene
Me ollaanoltu 13v. yhdessä ja haluan miestäni enemmän kuin hän minua . Saan aina tehdä aloitteen jos haluan jotain saada.Ja nyt ilmestyi kuin tyhjästä mies joka sanoo haluavansa minut.Omaani en jätä sillä rakastan häntä kuitenkin mutta olo käy hankalaksi kun on tämä toinenkin mies jota haluan . Emme ole vielä tehneet mitään mutta "se" on ilmassa. Tää on niin kuluttavaa.että tälläinen tilanne meillä , eikä ulospääsyä näy!
- UnderHund
Voi oih.
Tuttua ja vaarallista.
Oma elämäntilanteeni on jotain
muuta,
mutta "nälkä" on samansuuntainen.
Spontaanisuus kuolee,Sunnuntaipanotkin "unohtuu",
Minä(mies) olen se,joka ruikuttaa ja aloitteen tekee....jos & kun enää mieli tekee.
Mitä vikaa on pikaisissa? Yhtä vähän kuin
muutaman tunnin raukeusharjoituksissa???
....
Mutta kun EI!
"Ootsä puutteessa?", joku kaverini kysyi...
Olen & en. Käteni on vain liian tuttu.
(Huumorilla kuulemma selviää pitkälle, kohta sekin loppuu....)
Se mikä sinua "haluan vierasta" vaivaa?
Sinä haluat.
....Muilla samanlaisia ongelmia?
Arvaa kuinka paljon?
Mikä auttaisi...Kaikki tietää,
vaan jokin kolkuttaa.
(Mistä/miksi Fantasiat syntyy...nii-in) - peluri
ihminen haluaa aina uutta, sehän nyt on kaikille selvä...Ei muuta ku hame hampaisiin ja pimppa lätisemään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644875Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543040- 122031
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1841603- 1041303
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181282Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157