Olen naimisissa mutta haluan vaihtelua

Haluan vierasta

Olemme ollet yhdessä 10-vuotta..naimisissa n.6-vuotta.Ei lapsia.Tykkään miehestäni hän on kaikin puolin kiltti ja ihana ja ahkera.. mutta hänestä on tullut paremminkin hyvä ystävä minulle..Seksi ei kiinnosta hänen kanssaan.Mitä tehdä?Haluaisin vierasta miestä. Onko ero tulossa kun en voi rakastella hänen kanssaan? Se on vastenmielistä...Mikä minua vaivaa?Onko muilla samanlaisia ongelmia?

5

2850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiukko

Kylläpäs sattui!? Ollaan oltu yhdessä kohta 11-vuotta, josta melkein 5-vuotta naimisissa ja meillä kaksi lasta. Vaimollani on ollut aivan vastaavanlaisia ongelmia, jotka alkoivat pari vuotta sitten? Kyllä mies sen myös huomaa, ettei nainen enää halua seksiä ja jopa inhoaa sitä.

Asioistahan pitää tietysti pystyä keskustelemaan, ei kannata erota sen takia? Vaimoni sai haluamaansa vaihtelua ja kävi pari kertaa kokeilemassa, miltä se ruoho tuntuu aidan toisella puolella. Molemmat oltiin suht tyytyväisiä kokeiluun ja seksielämämme parantui huomattavasti sen jälkeen?

Tällaisia kokemuksia meillä on? Nyt on menossa uusi vastaavanlainen vaihe, mutta en halua siitä näin yleisesti kertoa sen enenpää, mutta jos haluat keskustella asiasta yksityisemmin, niin voin antaa sähköpostiosoitteeni sinulle?

T: HooMoilainen

• lilimarlene

Me ollaanoltu 13v. yhdessä ja haluan miestäni enemmän kuin hän minua . Saan aina tehdä aloitteen jos haluan jotain saada.Ja nyt ilmestyi kuin tyhjästä mies joka sanoo haluavansa minut.Omaani en jätä sillä rakastan häntä kuitenkin mutta olo käy hankalaksi kun on tämä toinenkin mies jota haluan . Emme ole vielä tehneet mitään mutta "se" on ilmassa. Tää on niin kuluttavaa.että tälläinen tilanne meillä , eikä ulospääsyä näy!

• UnderHund

Voi oih.
      Tuttua ja vaarallista.
      Oma elämäntilanteeni on jotain
      muuta,
      mutta "nälkä" on samansuuntainen.
      Spontaanisuus kuolee,Sunnuntaipanotkin "unohtuu",
      Minä(mies) olen se,joka ruikuttaa ja aloitteen tekee....jos & kun enää mieli tekee.

Mitä vikaa on pikaisissa? Yhtä vähän kuin
      muutaman tunnin raukeusharjoituksissa???
      ....
      Mutta kun EI!
      "Ootsä puutteessa?", joku kaverini kysyi...
      Olen & en. Käteni on vain liian tuttu.
      (Huumorilla kuulemma selviää pitkälle, kohta sekin loppuu....)

Se mikä sinua "haluan vierasta" vaivaa?
      Sinä haluat.
      ....Muilla samanlaisia ongelmia?
      Arvaa kuinka paljon?

Mikä auttaisi...Kaikki tietää,
      vaan jokin kolkuttaa.
      (Mistä/miksi Fantasiat syntyy...nii-in)

• peluri

ihminen haluaa aina uutta, sehän nyt on kaikille selvä...Ei muuta ku hame hampaisiin ja pimppa lätisemään...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4777
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2083
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1400
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1281
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1096
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      1077
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      300
      977
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    Aihe