2.5 turbo,niin lienee jokapäiväisessä ajossa helpompi automaatti vaikka kiihtyvyys kärsii ?
Bensaakin menee kait hieman vähemmän automaatilla?
2.5 turbo foreser auto vai manuaali?
12
1599
Vastaukset
- Sccobydoo
Riippuu aivan sinusta itsestäsi. Kumpaa arvostat enemmän. Oletko ajomiehiä vai riittääkö tyylikäs lipuminen paikasta toiseen. Itse ottaisin ehdottomasti manuaalin. Se tomaattiaski on käsittääkseni sitäpaitsi aivan surkea. 4-vaihdetta ja hidas vaihtamaan. Koeaja molemmat
- scuupodyy
Ja vielä jos satut olemaan rahamiehiä, niin Tilaat Uudesta-Zealandista vasemmalta ohjattavan STI-Ridgen. Saahan noita myös Briteistä ja Japoniasta mutta taitaapi olla oikealta ohjattavia. Takuulla harvinaista herkkua. Siinäpä olisi mustaa sekä sinistä esimerkkiä;
http://uk.youtube.com/watch?v=W97U6sR_YwQ&feature=related
http://uk.youtube.com/watch?v=nuUE-SjdBHE&feature=related
tahtoo kans. Subarussa on tarjolla kaksi eri automaattia.
Kummallakaan et liene ajanut. Bensakoneelle
4 vaihdetta on riittävästi, sillä sen koneen
vääntökäyrä on suhteellisen laaja, paljon
laajempi, kuin uusilla dieselel koneilla
yleensä, jotka vääntävät vain vajaan 1000
kierroksen alueella. Siksi uusissa dieseleissä
tarvitaan niitä vaihteita 6-7 kpl.
Esim. Mersun GLK 320, niin mukavan oloinen
ja hyvä ajaa kun onkin, ei alle 1800 kierrosta
tapahdu kutosella mitään. Seiskaa ei antanut
edes käyttää pakko-ohjattuna matalilla kierrok-
silla.
Subarun 2010
uusissa dieseleissä, 170 ja 200 hv, tulee ole-
maan 5-vaihteiset automaatit. Ne esiteltäneen
jenkeissä pääsiäisen 2009 tienoilla.
Outbackiakin saanee 2010 2,5 litraisella
turbolla.
Käytän tässä viestissä ilmaisua, lienee, syystä,
että tiedot on poimittu kansainvälisiltä Subaruja
harrastavien ihmisten keskustelupalstoilta.
Maahantuojaa lienee kielletty tietojen "vuotami-
nen" ennen virallista julkistamista.- arvuuttelu
Täpinä kirjoitti:
Subarussa on tarjolla kaksi eri automaattia.
Kummallakaan et liene ajanut. Bensakoneelle
4 vaihdetta on riittävästi, sillä sen koneen
vääntökäyrä on suhteellisen laaja, paljon
laajempi, kuin uusilla dieselel koneilla
yleensä, jotka vääntävät vain vajaan 1000
kierroksen alueella. Siksi uusissa dieseleissä
tarvitaan niitä vaihteita 6-7 kpl.
Esim. Mersun GLK 320, niin mukavan oloinen
ja hyvä ajaa kun onkin, ei alle 1800 kierrosta
tapahdu kutosella mitään. Seiskaa ei antanut
edes käyttää pakko-ohjattuna matalilla kierrok-
silla.
Subarun 2010
uusissa dieseleissä, 170 ja 200 hv, tulee ole-
maan 5-vaihteiset automaatit. Ne esiteltäneen
jenkeissä pääsiäisen 2009 tienoilla.
Outbackiakin saanee 2010 2,5 litraisella
turbolla.
Käytän tässä viestissä ilmaisua, lienee, syystä,
että tiedot on poimittu kansainvälisiltä Subaruja
harrastavien ihmisten keskustelupalstoilta.
Maahantuojaa lienee kielletty tietojen "vuotami-
nen" ennen virallista julkistamista.on tainnut alkaa elämään keskustelupalstoilla omaa elämäänsä. Kun samaa tarinaa kerrotaan ja toistetaan riittävän monta kertaa niin se alkaa muuttumaan "totuudeksi". Mielestäni Subarun tehdas ei ole kuitenkaan antanut tämän ratkaisun julkistamisesta mitään sellaista tietoa, joka varmistaisi että tuo automaatti yleensä tulisi ainakaan lähivuosina.
arvuuttelu kirjoitti:
on tainnut alkaa elämään keskustelupalstoilla omaa elämäänsä. Kun samaa tarinaa kerrotaan ja toistetaan riittävän monta kertaa niin se alkaa muuttumaan "totuudeksi". Mielestäni Subarun tehdas ei ole kuitenkaan antanut tämän ratkaisun julkistamisesta mitään sellaista tietoa, joka varmistaisi että tuo automaatti yleensä tulisi ainakaan lähivuosina.
Ettei Subarun tehdas ole antanut mitään tietoa?
Ei esim. Auto Motor Und Sport kirjoittele asiasta
jos niillä ei olisi varmaa tietoa. Sinulle ja
minulle ne tuskin sitä ensimmäisenä kertovat.
Tuo automaatin muutos 4-vaihteisesta 5-vaihtei-
seen on nyt niitä varmimpia "vuotaneita" tietoja.
Subaru on niin pieni autojen valmistajana, Volvon
luokkaa, ettei sen tekemisistä olla niin hirveän
kiinnostuneita mailmalla.- muutos....
Täpinä kirjoitti:
Ettei Subarun tehdas ole antanut mitään tietoa?
Ei esim. Auto Motor Und Sport kirjoittele asiasta
jos niillä ei olisi varmaa tietoa. Sinulle ja
minulle ne tuskin sitä ensimmäisenä kertovat.
Tuo automaatin muutos 4-vaihteisesta 5-vaihtei-
seen on nyt niitä varmimpia "vuotaneita" tietoja.
Subaru on niin pieni autojen valmistajana, Volvon
luokkaa, ettei sen tekemisistä olla niin hirveän
kiinnostuneita mailmalla.4-vaihteisesta 5-vaihteiseksi voi tarkoittaa yhtä hyvin (vain?) bensiinimoottoreita. Jossain Amerikoissa 2.5 bensaturbo on varmasti se kiinnostavin malli.
muutos.... kirjoitti:
4-vaihteisesta 5-vaihteiseksi voi tarkoittaa yhtä hyvin (vain?) bensiinimoottoreita. Jossain Amerikoissa 2.5 bensaturbo on varmasti se kiinnostavin malli.
Keskustelukumppanini oli St Luisista, mutta
en tullut kysyneeksi, mistä Hän oli tietonsa
saanut.
Oleellisin asia oli kuitenkin, että Outback
varustetaan automaatilla 5EAT ja 4EAT:lle
sanotaan hastala vista. Todennäköisesti 5-
vaihteinen tulee kaikkiin Subaruihin.
Tuo "tieto", että uudet dieselit tulevat
olemaan 170 hv ja 200 hv, olisikin verraton
asia. Autoverokin noiden markkinoille tullessa
on poistunut.
Lipsahti verokeskustelun puolelle, mutta on
pakko muistuttaa, että 2006 syksyllä kirjoitin,
että vero poistuu 2007. Sen verran meni vikaan,
ettei kokonaan poistunut, sekin malli oli kyllä
olemassa päättäjillä.- automaatti alkaa
Täpinä kirjoitti:
Keskustelukumppanini oli St Luisista, mutta
en tullut kysyneeksi, mistä Hän oli tietonsa
saanut.
Oleellisin asia oli kuitenkin, että Outback
varustetaan automaatilla 5EAT ja 4EAT:lle
sanotaan hastala vista. Todennäköisesti 5-
vaihteinen tulee kaikkiin Subaruihin.
Tuo "tieto", että uudet dieselit tulevat
olemaan 170 hv ja 200 hv, olisikin verraton
asia. Autoverokin noiden markkinoille tullessa
on poistunut.
Lipsahti verokeskustelun puolelle, mutta on
pakko muistuttaa, että 2006 syksyllä kirjoitin,
että vero poistuu 2007. Sen verran meni vikaan,
ettei kokonaan poistunut, sekin malli oli kyllä
olemassa päättäjillä.olemaan vanhanaikaista tekniikkaa. Tulevaisuus lienee suorakytkentävaihteistojen. Olisi hienoa, jos suorituskyky ja kulutus eivät kärsisi automaatilla.
- vanha sub
automaatti alkaa kirjoitti:
olemaan vanhanaikaista tekniikkaa. Tulevaisuus lienee suorakytkentävaihteistojen. Olisi hienoa, jos suorituskyky ja kulutus eivät kärsisi automaatilla.
kelit on nyt mitä on,, vanhalla (vm.07) foresterilla
on silti kiva ajella(230hp)kävin juuri kaupassa, kovin harva pysyy perässä kun lähdetään menemään.. oli vaihteita mitä tahansa. automaatilla mennään, itse tykkään, repii kyllä kun uskaltaa painaa. pitää osata käyttää resiinaa oikein!
Lunta lisää ja liukkaita kelejä! - for Ester
automaatti alkaa kirjoitti:
olemaan vanhanaikaista tekniikkaa. Tulevaisuus lienee suorakytkentävaihteistojen. Olisi hienoa, jos suorituskyky ja kulutus eivät kärsisi automaatilla.
Luovuin juuri VW TSI (140hv) ja DSG yhdistelmästä.
No, onhan sillä omat hyvät puolensa, mutta ei se nyt NIIN erikoinen ole. Vaihteisto pelittää nopeissa paikalta lähdettävissä kiihdytyksissä erinomaisesti, mutta ruuhkaliikenteessä se ei sitten pelitäkkään, ellei käytä S-asentoa.
DSG,n ongelma on siinä, että se rullaa mahdollisimman ison vaihteen päälle. Kun köröttelet 40 vauhtia 6-silmässä, niin yritä siinä kiihdytellä, muuten kuin lataamalla talla pohjaan - ei tule mitään.
1.Joko kuuluu bööööööööööö ja mitään ei tapahdu.
2.Tietokoneet miettii 3 sekunttia ja päättää laittaa tilanteeseen täysin sopimattoman vaihteen päälle ja nyrjäytät niskasi kun auto liikahtaa. Tämä tosin onnistuu vain kuivalla kelillä. Märällä ja talviliukkaalla etupyörät sutivat tyhjää.
S-asennolla moottori huutaa n. 3000 rpm ja syö turhan paljon polttoainetta. Omalla ajolla pääsin noin 7,5 l/100 km keskikulutukseen, joten ei ne kulutuslukematkaan ole niin ihmeellisiä.
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen Subarun vanhahtavaan pehmeästi vaihtavaan automaattiin, kun ohjekirjan avulla löysin tästäkin tuon S-asennon! - elli i
vanha sub kirjoitti:
kelit on nyt mitä on,, vanhalla (vm.07) foresterilla
on silti kiva ajella(230hp)kävin juuri kaupassa, kovin harva pysyy perässä kun lähdetään menemään.. oli vaihteita mitä tahansa. automaatilla mennään, itse tykkään, repii kyllä kun uskaltaa painaa. pitää osata käyttää resiinaa oikein!
Lunta lisää ja liukkaita kelejä!samoin, olen samaa mieltä! JÄTKIÄ V...ituttA. kun ajelee vanhoillla escorteilla jotka pitäis olla tosi kovia rautoja, ei niistä ole mihinkään,, hei te pikkku insinöörit!? menkää nukkuu1,, aamulla voi olla liukasta!
vituttaa ku akat ajaa ohi,.,., - äkstee
vanha sub kirjoitti:
kelit on nyt mitä on,, vanhalla (vm.07) foresterilla
on silti kiva ajella(230hp)kävin juuri kaupassa, kovin harva pysyy perässä kun lähdetään menemään.. oli vaihteita mitä tahansa. automaatilla mennään, itse tykkään, repii kyllä kun uskaltaa painaa. pitää osata käyttää resiinaa oikein!
Lunta lisää ja liukkaita kelejä!täysin samaa mieltä.
Reilu vuosi takana FXT AT:lla ja 30tkm.
4 pykälää eteen ja yksi taakse riittää mainiosti.
On se niin hauska peli, ja kun tuo menovesikin taas halpuu...ei haittaa tulevat saasteverotkaan, on tässä niin monet verot jo maksettu, että eiköhän sekin kestetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070