on millainen?
Rasittava akka
Niin?
341941
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 34
Vanhimmat
liikaa ja koettaa raahata minut juttuihin, jotka ei kiinnosta minua pätkääkään.
Sellainen, jolla on oikeassaolemisen pakko. Sellainen, jonka huono itsetunto kaipaa jatkuvaa pönkittämistä. Mustasukkainen ja miestä koulutusprojektinaan pitävä. Tyhmä, mutta itseään fiksuna pitävä.
Ai ai ai si nyt sattuu juhaa kyl leukaan
rasittavasta ukosta mitenkään.
Minun mielestä yleinen rasittavuus ihmisessä kiteytyy sosiaaliseen tyhmyyteen:
Se ylittää sosiaaliset rajat jatkuvasti, tunkeutuu toisten alueelle huomaamatta sitä itse.
Samaan aikaan se on kovin tarkka omista rajoistaan, jotka rajat taas eivät ole ennakoitavissa.
Rasittava ihminen ei välttämättä ole ilkeä eikä tyhmä. Hän saattaa olla älykäs ja hyväsydäminen ja siitä huolimatta - rasittava.
sitä anopimpi.
epävakaa, petollinen
Venakkopummiämmä
Samanlainen kuin rasittava ukko. Ihminen tosin voi olla rasittava monin eri tavoin. Aika usein sen rasittavan vastapuolikin on sen rasittavan mielestä rasittava.
Osallistuu politiikkaan.
Mitä se poika täällä taas riehuu? 🧐
Mitä toi "Äänestä" on, onko se sama kuin vanha peukalo? Mä Äänestin sua :)
Oho, jestas! Sain äänen :) Mitä kuuluu?
Kiitos kysymästä, voi erittäin hyvin...ainakin toistaiseksi. Olen löytänyt sisäisen Dalai Laamani:D
Hauska kuulla :) Miten sellaisen sisäisen Laaman löytää? Vois olla käyttöä.
Onkse sukua niille Saunalahden laamoille
ha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rha-sh-dhsdäfsäsäsä
Poliitikot ei vastaa suoraan mihinkään kysymykseen, joten ääni tälle :D olipa akka tai ukko.
Ja marsulle vielä musiikkia. "Vierivä kivi ei sammaloidu" Vai miten se meni ;)
https://m.youtube.com/watch?v=HRQC148t--I
Tule tutustumaan minuun niin tiedät.
T. S
J älä viitsi kirjoittaa minun nimikirjaimet
=/
Seidi, nyt antaa kenelle vain, joka vähänkin urputtaa,
N
Bilehile.
Hullu akka on myös rasittava
har-r-hafhasdfsfdashdäsadhfs-dsss-
Ylimielinen, petollinen, ei ymmärrä tekojensa vaikutuksia/ seurauksia? Luulee, ettei toisen tuntemukset muutu, vaikka mitä tekee? Kärsii itsekkyyden luomista harhoista. Jolla ruokkii omaa ylimielisyyttä ja kapea katseisuutta dialogissaan. Historia toistaa itseään hänen mielikuvissaan.
Minnuu sanottu rasittavaks pilkunviilaajaks & ikuisihanaks.
Jaksat esittää naista netissä yhtä ahkerasti kuin jotkut hönöt jaksaa takertua jokaiseen hahmoosi? Teidän symbioosi on niin sympaattinen
Kandeisko hakee sun helppii harhaasi tuohon?
Ei minun, mutta toisten ehkä täytyy
Narsistithan eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Heillä on vain oma totuutensa, vaikka olisivat väärässä.
Tästä on helppo olla yhtä mieltä.
Prinsessa.
Mitä kulta, oliko asijaa? 🧡
Draamakuningatar.
Entäs sitte 😊😎
Nenäkäs ja liian hyvä arvaaja
Haluaa puhua liikaa eikä tykkää naimisesta.