Rasittava akka

on millainen?
341941
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 34

Vanhimmat

liikaa ja koettaa raahata minut juttuihin, jotka ei kiinnosta minua pätkääkään.

Äänestä

Sellainen, jolla on oikeassaolemisen pakko. Sellainen, jonka huono itsetunto kaipaa jatkuvaa pönkittämistä. Mustasukkainen ja miestä koulutusprojektinaan pitävä. Tyhmä, mutta itseään fiksuna pitävä.

Äänestä
  • Ai ai ai si nyt sattuu juhaa kyl leukaan

Äänestä

rasittavasta ukosta mitenkään.

Minun mielestä yleinen rasittavuus ihmisessä kiteytyy sosiaaliseen tyhmyyteen:
Se ylittää sosiaaliset rajat jatkuvasti, tunkeutuu toisten alueelle huomaamatta sitä itse.
Samaan aikaan se on kovin tarkka omista rajoistaan, jotka rajat taas eivät ole ennakoitavissa.

Rasittava ihminen ei välttämättä ole ilkeä eikä tyhmä. Hän saattaa olla älykäs ja hyväsydäminen ja siitä huolimatta - rasittava.

Äänestä

sitä anopimpi.

Äänestä

epävakaa, petollinen

Äänestä

Venakkopummiämmä

Äänestä

Samanlainen kuin rasittava ukko. Ihminen tosin voi olla rasittava monin eri tavoin. Aika usein sen rasittavan vastapuolikin on sen rasittavan mielestä rasittava.

Äänestä

Osallistuu politiikkaan.

Äänestä
  • Mitä se poika täällä taas riehuu? 🧐

1Äänestä

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mitä se poika täällä taas riehuu? 🧐

Mitä toi "Äänestä" on, onko se sama kuin vanha peukalo? Mä Äänestin sua :)

1Äänestä

• modelli kirjoitti:

Mitä toi "Äänestä" on, onko se sama kuin vanha peukalo? Mä Äänestin sua :)

Oho, jestas! Sain äänen :) Mitä kuuluu?

Äänestä

Oho, jestas! Sain äänen :) Mitä kuuluu?

Kiitos kysymästä, voi erittäin hyvin...ainakin toistaiseksi. Olen löytänyt sisäisen Dalai Laamani:D

Äänestä

• modelli kirjoitti:

Kiitos kysymästä, voi erittäin hyvin...ainakin toistaiseksi. Olen löytänyt sisäisen Dalai Laamani:D

Hauska kuulla :) Miten sellaisen sisäisen Laaman löytää? Vois olla käyttöä.

Äänestä

Hauska kuulla :) Miten sellaisen sisäisen Laaman löytää? Vois olla käyttöä.

Onkse sukua niille Saunalahden laamoille

ha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rha-sh-dhsdäfsäsäsä

Äänestä

• Poliitikot ei vastaa suoraan mihinkään kysymykseen, joten ääni tälle :D olipa akka tai ukko.

Ja marsulle vielä musiikkia. "Vierivä kivi ei sammaloidu" Vai miten se meni ;)
    https://m.youtube.com/watch?v=HRQC148t--I

Äänestä

Tule tutustumaan minuun niin tiedät.

T. S

Äänestä
  • J älä viitsi kirjoittaa minun nimikirjaimet

Äänestä

=/

Seidi, nyt antaa kenelle vain, joka vähänkin urputtaa,

N

Äänestä

Bilehile.

Äänestä

Hullu akka on myös rasittava
har-r-hafhasdfsfdashdäsadhfs-dsss-

Äänestä

Ylimielinen, petollinen, ei ymmärrä tekojensa vaikutuksia/ seurauksia? Luulee, ettei toisen tuntemukset muutu, vaikka mitä tekee? Kärsii itsekkyyden luomista harhoista. Jolla ruokkii omaa ylimielisyyttä ja kapea katseisuutta dialogissaan. Historia toistaa itseään hänen mielikuvissaan.

Äänestä

Minnuu sanottu rasittavaks pilkunviilaajaks & ikuisihanaks.

Äänestä
  • Jaksat esittää naista netissä yhtä ahkerasti kuin jotkut hönöt jaksaa takertua jokaiseen hahmoosi? Teidän symbioosi on niin sympaattinen

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jaksat esittää naista netissä yhtä ahkerasti kuin jotkut hönöt jaksaa takertua jokaiseen hahmoosi? Teidän symbioosi on niin sympaattinen

Kandeisko hakee sun helppii harhaasi tuohon?

Äänestä

• oy_bimbo_ab kirjoitti:

Kandeisko hakee sun helppii harhaasi tuohon?

Ei minun, mutta toisten ehkä täytyy

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minun, mutta toisten ehkä täytyy

Narsistithan eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Heillä on vain oma totuutensa, vaikka olisivat väärässä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Narsistithan eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Heillä on vain oma totuutensa, vaikka olisivat väärässä.

Tästä on helppo olla yhtä mieltä.

Äänestä

Prinsessa.

Äänestä
  • Mitä kulta, oliko asijaa? 🧡

Äänestä

• Draamakuningatar.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Draamakuningatar.

Entäs sitte 😊😎

Äänestä

Nenäkäs ja liian hyvä arvaaja

Äänestä

Haluaa puhua liikaa eikä tykkää naimisesta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Niin? kirjoitti:

on millainen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu