Rasittava akka

Niin?

on millainen?

34

1496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuu..

      liikaa ja koettaa raahata minut juttuihin, jotka ei kiinnosta minua pätkääkään.

    • Sellainen, jolla on oikeassaolemisen pakko. Sellainen, jonka huono itsetunto kaipaa jatkuvaa pönkittämistä. Mustasukkainen ja miestä koulutusprojektinaan pitävä. Tyhmä, mutta itseään fiksuna pitävä.

      • Anonyymi

        Ai ai ai si nyt sattuu juhaa kyl leukaan


    • uk-ko

      rasittavasta ukosta mitenkään.

      Minun mielestä yleinen rasittavuus ihmisessä kiteytyy sosiaaliseen tyhmyyteen:
      Se ylittää sosiaaliset rajat jatkuvasti, tunkeutuu toisten alueelle huomaamatta sitä itse.
      Samaan aikaan se on kovin tarkka omista rajoistaan, jotka rajat taas eivät ole ennakoitavissa.

      Rasittava ihminen ei välttämättä ole ilkeä eikä tyhmä. Hän saattaa olla älykäs ja hyväsydäminen ja siitä huolimatta - rasittava.

    • rasittavampi

      sitä anopimpi.

    • vänkyrä-nainen

      epävakaa, petollinen

    • Anonyymi

      Venakkopummiämmä

    • Anonyymi

      Samanlainen kuin rasittava ukko. Ihminen tosin voi olla rasittava monin eri tavoin. Aika usein sen rasittavan vastapuolikin on sen rasittavan mielestä rasittava.

    • Osallistuu politiikkaan.

      • Mitä se poika täällä taas riehuu? 🧐


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mitä se poika täällä taas riehuu? 🧐

        Mitä toi "Äänestä" on, onko se sama kuin vanha peukalo? Mä Äänestin sua :)


      • modelli kirjoitti:

        Mitä toi "Äänestä" on, onko se sama kuin vanha peukalo? Mä Äänestin sua :)

        Oho, jestas! Sain äänen :) Mitä kuuluu?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oho, jestas! Sain äänen :) Mitä kuuluu?

        Kiitos kysymästä, voi erittäin hyvin...ainakin toistaiseksi. Olen löytänyt sisäisen Dalai Laamani:D


      • modelli kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, voi erittäin hyvin...ainakin toistaiseksi. Olen löytänyt sisäisen Dalai Laamani:D

        Hauska kuulla :) Miten sellaisen sisäisen Laaman löytää? Vois olla käyttöä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Hauska kuulla :) Miten sellaisen sisäisen Laaman löytää? Vois olla käyttöä.

        Onkse sukua niille Saunalahden laamoille

        ha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rha-sh-dhsdäfsäsäsä


      • Anonyymi

        Poliitikot ei vastaa suoraan mihinkään kysymykseen, joten ääni tälle :D olipa akka tai ukko.

        Ja marsulle vielä musiikkia. "Vierivä kivi ei sammaloidu" Vai miten se meni ;)
        https://m.youtube.com/watch?v=HRQC148t--I


    • Anonyymi

      Tule tutustumaan minuun niin tiedät.

      T. S

      • Anonyymi

        J älä viitsi kirjoittaa minun nimikirjaimet


    • Anonyymi

      =/

      Seidi, nyt antaa kenelle vain, joka vähänkin urputtaa,

      N

    • Anonyymi

      Bilehile.

    • Anonyymi

      Hullu akka on myös rasittava
      har-r-hafhasdfsfdashdäsadhfs-dsss-

    • Anonyymi

      Ylimielinen, petollinen, ei ymmärrä tekojensa vaikutuksia/ seurauksia? Luulee, ettei toisen tuntemukset muutu, vaikka mitä tekee? Kärsii itsekkyyden luomista harhoista. Jolla ruokkii omaa ylimielisyyttä ja kapea katseisuutta dialogissaan. Historia toistaa itseään hänen mielikuvissaan.

    • Minnuu sanottu rasittavaks pilkunviilaajaks & ikuisihanaks.

      • Anonyymi

        Jaksat esittää naista netissä yhtä ahkerasti kuin jotkut hönöt jaksaa takertua jokaiseen hahmoosi? Teidän symbioosi on niin sympaattinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat esittää naista netissä yhtä ahkerasti kuin jotkut hönöt jaksaa takertua jokaiseen hahmoosi? Teidän symbioosi on niin sympaattinen

        Kandeisko hakee sun helppii harhaasi tuohon?


      • Anonyymi
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Kandeisko hakee sun helppii harhaasi tuohon?

        Ei minun, mutta toisten ehkä täytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun, mutta toisten ehkä täytyy

        Narsistithan eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Heillä on vain oma totuutensa, vaikka olisivat väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistithan eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Heillä on vain oma totuutensa, vaikka olisivat väärässä.

        Tästä on helppo olla yhtä mieltä.


    • Anonyymi

      Prinsessa.

      • Anonyymi

        Mitä kulta, oliko asijaa? 🧡


      • Anonyymi

        Draamakuningatar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Draamakuningatar.

        Entäs sitte 😊😎


    • Anonyymi

      Nenäkäs ja liian hyvä arvaaja

    • Anonyymi

      Haluaa puhua liikaa eikä tykkää naimisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe