netti-seksi yleistä

sheffin veli

aika paljon ihmiset harrastaa netti-seksiä ja fantasiointia suomi24 chatissä

eli yllättävän moni nainen alkaa vihjaileen näitä netti-seksi juttuja heti kun privaattiin on päästy...

24

7570

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaa kyseleen

      heti että mikäs on kuppikoko, pidätkö stringejä, sukkahousuja, sukkia ja sukkanauhoja yms...

      Ei kiitos, siks jätänkin väliin koko chatit

      • NäinOnNäreet

        Jaaa-a, kyllä se taitaa olla ihan muut chatit missä noita juttuja puhutaan.
        Suomi24:ssä ainoat jotka puhuu pikku tuhmaa on seksi chattien ns. vakioporukka joka heittää pikku tuhmaa läppää.Se onkin sitten ainut, mitä on.

        Privana on turha mennä heittämään - edes seksi chateissa - yhtään mitään kinkya naiselle.Voit olla 99% varma ettei vastaa.Eikä kyllä toistenkaan päin kinkya juttua tule.Sitä varten se onkin mielestäni aika hauskaa että joku voi luulla menevänsä puhumaan pervoja mutta ainoa mitä seuraa saat, on asiallinen seura.


    • normaali asia luonnollinen

      Monilla on kaksinaismoralistinen suhtautuminen seksiin; toisaalta seksiä pidetään kiellettynä asiana, mutta toisaalta itse sitä tehdään heti kun kukaan ei näe.

    • kuuluu..

      mausteena elämään ,,ei kai sitä tarvitse hävetä, tietenkin pitää siinäkin rajansa tietää,

      Mutta AIKUISELLA ihmisellä ,,se ei kai ole leivänsyöntiä kummallisempaa puuhaa.hö

      sit on näitä pihtaajia ,joiten mielestä se pitää tapahtua pimeässä ja harvoin!

    • Luonto se hoitaa

      Onko se niin kamalan outoa jos nainen tai mies haluaa netti seksiä tai puhelin seksiä? Minä kyllä kun mies ei kotona ja ei nähdä moneen päivään niin kyllä kun soitellaan ja viestitään niin aletaan puhumaan seksistä ja siitä miten kaipuu ja halu toista on valtava.Väkisin siinä jo herkistyy jos oikeasti välittää toisesta.

      • älä yritä

        yleensä nettiseksiä harrastetaan muiden kun oman aviopuolison kaa.... jos et ole sitä tajunnut

        tuskinpa monet aviopuolisot viihtyy jossain tsätissä...


      • jani22

      • chattailua--
        jani22 kirjoitti:

        Nettiseksiä kaipaaville on myös omia kohtauspaikkoja kuten vaikka http://seksiviestit.fi :)

        Tämä on minusta paras sivusto toimivuuden ja sen kannalta että sieltä löytyy todella hyvän näköisiäkin naisia, hyviä flirttaajia, poseeraajia ja strippaajia, fetishijuttuja y.m.s

        http://cams.com/go/page/standard_login.html?who=r,YYf54w0hHPsZPi8AYO43ViM30Xg8lv4jgnnHqJq6BunQwlUfBH92HrmgabBirVO1YyhvVE3PoitPF9XwVQdu09i4scj_2zmM4jffBlCifGCmz6an7C3PGMsX3qPHuN5di8RrjqM3YKAJJajnjFSAow--&site=cams


      • Ristokejonen

        Hei, tuo pitää täysin paikkansa kuna Rakastaa. Onnea Teille!


      • hslt

        ei se niin kamala ole vaikka harastaakin netti seksiä


    • been there,done that

      Modemiin nussiminen?

      • känsää pukkaa:D

        muutama kameran edessä runkkailija on tosiaan tullut vastaan ja niitten ehdottelijoita kymmeniä...
        tosi tosi nolo sanoa että "anteeks..ei kiinnosta katsella.."..kun ensin olen luullut jokseenkin normaaliksi tyypiksi ja sit onkin molanderi kädessä...ja minä pidelly naurua yksinäni..ei vois vähempää kiinnostaa minne heittää mällinsä..näppäimistölle vai omille näppeille..
        livenä nää poijjaat ei varmastikaan ole niin rohkeita ja avoimia seksissä..tai osaa edes naista tyydyttää...että yäk vaan..sairasta touhua on.


      • omituista
        känsää pukkaa:D kirjoitti:

        muutama kameran edessä runkkailija on tosiaan tullut vastaan ja niitten ehdottelijoita kymmeniä...
        tosi tosi nolo sanoa että "anteeks..ei kiinnosta katsella.."..kun ensin olen luullut jokseenkin normaaliksi tyypiksi ja sit onkin molanderi kädessä...ja minä pidelly naurua yksinäni..ei vois vähempää kiinnostaa minne heittää mällinsä..näppäimistölle vai omille näppeille..
        livenä nää poijjaat ei varmastikaan ole niin rohkeita ja avoimia seksissä..tai osaa edes naista tyydyttää...että yäk vaan..sairasta touhua on.

        kameran edessä runkkailjoihin olen minäkin törmännyt ja lähinnä koko touhu naurattaa... ketä kiinnostaa katsella kun mies vetää käteen? eikö miehillä ole mitään muuta tekemistä kuin istua muna kourassa nettikameran edessä?


    • ime...

      sEKSIII

    • ohhoh-

      On se tämäkin yksi aihe, mutta en heti haarojani levitä, kun tän iloviisarin nään,
      elikkä sukukalleudet...

      Enkäpä ees harrasta istumista netissä, jotain elimiä katselemassa.

    • amerrriikan teppo

      Paras nettiseksi kokemus tulee sivustolta www.kamerataivas.fi Ja vieläpä ilmaseksi! Eikä tartu edes sukupuolitaudit!

    • guy23_

      nettiseksi.... se on ainoastaan puhetta eikä sitä oikeeta.. olen yrittäny mutta lopuksi se on vain puhetta.. varmasti se joillekkin tuottaa kiksejä mut mulle ei :P

    • hslt

      moi varatut naiset

    • Varauksella Chattiin

      lol olen yhden naispuoleisen ystäväni kanssa joskus öisin väsyneenä mennyt juurikin tuonne suomi24 chattiin esittämään jtn kiimapaskaa jonku naurettavan nickin takaa =P.. Siinä sit ne "privat" nähtii ku äkkiä kyhättii feikki msn osoite ja saatiin alle 10min tyypin kyrvästä kuva webcamiin, oli siinä nauramista saakeli :D.

    • atsian1

      mistähän löytyisi varsinais-suomesta nainen joka haluaa vain kunnon yhdyntää kerran viikossa todella viriilin 53v vaitiolotaitoisen jopa komeaksi haukutun miehen kanssa

      • sexy-anneli

        Anna numerosi niin soittelen


    • digister

      kuka haluu munaa satakunnasta

    • Anonyymi

      Hello

    • Anonyymi

      Törmäsin täällä joskus naiseen, joka puhelimessa räpläsi itseään kiihottuneena ja lopulta kuulemma tunki pitkävartisen jäätelölusikan perseeseensä ja laukesi kesken puhelun kovan huudon saattelemana.

      Näin ko. naisen myöhemmin livenä ja pakenin paikalta renkaat savuten....
      Kyllä, oli läski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe