Meni sitten suklaata istuimeen oikein kunnolla.
Onko kokemusta? Saako puhdistettua jollakin aineella? Vaiko pitääkö vaihtaa koko istuin tai peräti koko auto?
Suklaata etuistuimeen
9
6290
Vastaukset
- 157db
vaihtoehto on tosiaan auton paalaaminen ja uuden ostaminen.sama homma jos auto likaantuu ulkopuolelta,eihän sitä voi pestä,eihän vaan.
- bubbel
Aika toivotonta on yrittää putsata, mä vaihtaisin saman tien koko kulkineen, säästää huoltohinnoissakin
- Shannon-71
on onnistunut joskus sotkemaan suklaalla auton penkin. Kokeile kylmätä suurimmat köntit (jääpalalla) ja raaputa pois. Imeytyneen suklaan irroittamisessa vaiheessa 2 olen käyttänyt hiustenkuivaajaa (lämpö sulattaa) ja talouspaperia. Loput läikät hoituu penkkien puhdistukseen tarkoitetuilla oikeilla myrkyillä. Käy katsomassa mitä apuja löytyy autotarvikehyllystä marketista, varaosaliikkeestä tai huoltoasemalta. Jos käsittelyiden jälkeen penkit ovat kurjan kirjavat, niin irtopäällisillä saat siistin ilmeen.
- tietää...
Suklaa
Esikäsittely nestemäisellä pesuaineella. Pesu entsyymipitoisella pesuaineella korkeimmassa hoito-ohjeen sallimassa lämpötilassa.
http://www.martat.fi/neuvonta/kodinhoito/pyykki_puhtaaksi/tahranpoisto/ - kyllä lähtee
Idioottivarmasti painepesurilla sitten vain viikon kuivatus autolle lämpimissä tiloissa.
- menit
syömään suklaata autossa. Keittiö on syömistä varten.
Ei mulla muuta... - nsvv
menit kirjoitti:
syömään suklaata autossa. Keittiö on syömistä varten.
Ei mulla muuta...Ettei vain ollut toisenlaista suklaata ja pelkääjän paikalla.
- kastele, harjaa ja kuivaa
Onko sinulla vesi-imuria?
Jos eiole niin vuokraa sellainen tai aja paikkaan jossa sellainen on.
Kastele vesi-pesuaineliuoksella likainen penkki KOHTUULLISESTI siis älä uita ja ala heti kuivaamaan sitä silä vesi-imurilla.
Imuroi useampaan kertaan.
Jos ei lika lähde, uusi pesuaineliuoskäsittely. Itselläni oli penkissä vuosien liat ja käytin pesuaineena Pineline pesuainetta. Laitoin sitä sumutinpulloon hieman ja loput vettä - ruiskutin sitä penkkiin , harjasin hieman ja imuroin pois. Sitten huuhtelin penkin laittamalla siihen puhdasta vettä jonka imuroin myös pois.
Sen verran voin sanoa että kyse on matkailuautosta, joten jos jälki siihen oli hyvä niin varmaan se kelpaa autoon kuin autoon.
Kuivaa penkki lopuksi esim auton sisäilmapuhaltimella ennenkuin siihen istut. Tai irrota penkki ja vie se sisälle kuivumaan ( voit tietysti myös pestä sen irrotettuna).
Kuivumisaika lienee noin 1 vuorokausi - eikä peffa kastu kun siihen uudelleen istut.
Onnea siivoukselle - paalussako jo?
juu tapaan aina itsekkin paalata.
jos ei hyvällä sotkeudu niin sotken itse.
esim oulussa saat ihan itse purkaa autosta öljyt, jäähdytinnesteet pissapojan nesteet pois.
sitten renkaat alta ja kaveri nostaa paalauskoneeseen ja hieno kuutiohan sieltä tupsahtaa.
ei tosi elokuva mainen mutta upia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803