mistä tietää onko mies kiinnostunut?

miragle

miehet ovat marsista ja naiset venuksesta?!miehistä ei tiedä milloin näyttävät vihreää valoa naiselle.mistä siis voi päätellä onko mies kiinnostunut?siis vakavissaan.en tarkoita yhden illan juttuja....

92

49019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safari88

      miehistä ei tiedä ikinä, että onko ne 100% varmuudella kiinnostunut naisesta, ennemmin ne ovat kiinnostuneet yhden illan juttuista !
      tietoinen asiasta! :D

      Terveisin sievin tyttö :D

      • olla liian varma kun....

        Ei teistä naisistakaan nykyaikana tiedä ollaanko sitä kukko vai kana...


      • vai enemmän??

        okei tapasin tänä kesänä yhen pojan ensin olin vaa et voi vittu kuka helvetti toi on ku se haukkus mua! mä olin vaa et voi vittu mikä paskiaine! mut sitten mä törmäsin siihen kaupungilla eräänä päivänä uudellee ja annoin sille mun numeron... ja oon viestitelly sen kaa ja nähnykki ja nyt alan olla siihe aika kusessa ja se poika ei tie sitä ja must tuntuu et se pitää mua vaan kaverina... nii ja nytte se lähettää sydämmii halun tietää et lähettääks pojat sydämmii ihan huviksee ja kenel vaa?? haulisin osottaa sille jotenki et pidän siitä mut emmä tiä miten tekisin sen ku en tie pitääk se mua kaverina vai minä!! auttakaaaaa!!!!!!!


      • BJ-tyyppi
        vai enemmän?? kirjoitti:

        okei tapasin tänä kesänä yhen pojan ensin olin vaa et voi vittu kuka helvetti toi on ku se haukkus mua! mä olin vaa et voi vittu mikä paskiaine! mut sitten mä törmäsin siihen kaupungilla eräänä päivänä uudellee ja annoin sille mun numeron... ja oon viestitelly sen kaa ja nähnykki ja nyt alan olla siihe aika kusessa ja se poika ei tie sitä ja must tuntuu et se pitää mua vaan kaverina... nii ja nytte se lähettää sydämmii halun tietää et lähettääks pojat sydämmii ihan huviksee ja kenel vaa?? haulisin osottaa sille jotenki et pidän siitä mut emmä tiä miten tekisin sen ku en tie pitääk se mua kaverina vai minä!! auttakaaaaa!!!!!!!

        Jos poika lähettää viestin mis on sydämmii nii on se kiinnostunu


      • sydämet
        BJ-tyyppi kirjoitti:

        Jos poika lähettää viestin mis on sydämmii nii on se kiinnostunu

        no ei kyllä aina noinkaan.. mulla on 2 kaveripoikaa jotka lähettelee mulle sydämmii mut ne on silti vaa mun kavereita. ja oo siitä 100% varma


      • jassu
        olla liian varma kun.... kirjoitti:

        Ei teistä naisistakaan nykyaikana tiedä ollaanko sitä kukko vai kana...

        totta:DD


    • vaiheessa

      kiinnostunut?

      Tarkoitatko jos tapailette vai?

      • miragle

        jos mies ja nainen jo tapailevat,asiahan on silloin kutakuinkin selvä.tarkoitin,että kun nainen ei ole varma miehen kiinnostuksesta..miten sen selvittää???


      • varmasti parhaiten
        miragle kirjoitti:

        jos mies ja nainen jo tapailevat,asiahan on silloin kutakuinkin selvä.tarkoitin,että kun nainen ei ole varma miehen kiinnostuksesta..miten sen selvittää???

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?


      • joo'''
        varmasti parhaiten kirjoitti:

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?

        Minäpä olettaisin, että yleensä ei mies jännitä kenen tahansa naisen seurassa, jos ei syvempiä tunteita tai ihastusta pelissä.


      • joo...
        varmasti parhaiten kirjoitti:

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?

        ...saahan sitä katsoa, aukoa ovia ja olla "kiinnostunut".... sitten meneekin pupu pöksyyn kun nainen treffeille kysyy... :-/


      • sgfrefhyjy
        joo... kirjoitti:

        ...saahan sitä katsoa, aukoa ovia ja olla "kiinnostunut".... sitten meneekin pupu pöksyyn kun nainen treffeille kysyy... :-/

        olen mies ja kiinnostuin todella kovaa yhdestä naisesta ja lopuksi ihastuin palavasti. pidin jokapäivä viestein yhteyttä ja hän vastas viesteihini iloisesti ja sain sellaisen kuvan että hän on myös ihastunu minuun. no sit yhtenä päivänä hänen viestit muuttui todella kylmäksi minua kohtaan ja kaikki loppui siihen. luultavasti olin vain varamies ja parempi tuli kuvioihin tai jotain


      • vinkkinä sulle
        sgfrefhyjy kirjoitti:

        olen mies ja kiinnostuin todella kovaa yhdestä naisesta ja lopuksi ihastuin palavasti. pidin jokapäivä viestein yhteyttä ja hän vastas viesteihini iloisesti ja sain sellaisen kuvan että hän on myös ihastunu minuun. no sit yhtenä päivänä hänen viestit muuttui todella kylmäksi minua kohtaan ja kaikki loppui siihen. luultavasti olin vain varamies ja parempi tuli kuvioihin tai jotain

        älä lannistu, hän ei ollut sinun arvoisesi.
        Ei kaikki olla samanlaisia usko pois. :)


      • vinkkejä...
        varmasti parhaiten kirjoitti:

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?

        "katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan."

        Täältä myös ääni tälle. Plus tietysti hymyilen, jos yhtään näyttää siltä, että sille ollaan vastaanottavaisia. Olen kiinnostunut mitä hänelle kuuluu, toivotan hyvää päivää jne. Muistan mistä asioista olen jutellut hänen kanssaan ja mitä hän on minulle aikaisemmin sanonut, sellaisia juttuja jotka jonkun ei-tärkeän ihmisen osalta olisin varmasti jo unohtanut.

        "Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta."

        Voi olla näinkin. Toisaalta vain tämän perusteella ei kannata vetää suoria johtopäätöksiä, koska joskus jännittyneisyys voi johtua siitä, että vaistoaa toisen tunteman mielenkiinnon mutta kokee sen vaivaannuttavana (ei-toivottu ihastus).

        "Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen."

        Aivan.

        "Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?"

        Niinpä! Palaute on tärkeää. Jos homma jatkuu kovin pitkään yksipuolisena, alkaa jossain vaiheessa tuntua siltä, että luultavasti toista ei kiinnosta ja sitten seuraa itsensä pakottaminen irti toivottomasta haaveilusta...


      • jalat_alta
        varmasti parhaiten kirjoitti:

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?

        No entä jos mies ei vaikuta oikein yhtään hermostuneelta tai jännittyneeltä..? Katsoo tiiviisti silmiin ja hymyilee...sanoisin jopa julkeasti. Niin mitäs sitten..? Eikä varmana näin tervehdi kaikkia vastaantulevia naisia ;)


      • _HÄMMILLÄÄN_
        varmasti parhaiten kirjoitti:

        katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan.

        Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta.

        Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen.

        Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?

        toivottavasti joku kumminkin huomaa tämän kumminkin. Oltiin julimassa yhden tuttavan luona, tai illan istumiseksi se vähän jäikin. Alku illasta mies tuli puhumaan minulle, mutta tuntui kun hän olisi nälvinyt minua kaikkien edessä. Kuin pientä piilo vittuilua. Joko tulkitsin asian väärin tai hänellä oli erikoinen huumorintaju. EN ymmärrä mitä tapahtui, mutta hetken päästä olin makoilemassa miehen kanssa sängyssä, miehen kanssa joka otti minua päähän ihan illan ensihetkistä lähtien. No ajattelin, että en ole vähään aikaan saanut seksiä ja aattelin hypätä täysillä mukaan, naureskeltiin ja puhuttiin ja sitten.. Ajattelin jo illan puheista päätellen, että yhdenillan juttuhan tämä on. Kumminkin koko yön hän piti minua syleilyssään ja pussaili kaulalle ja olalle. Ajattelin klopin olevan vaan vähän unissaan. Aamulla minulla naksahti päässä. En tiedä mikä minuun meni, muutuin tylyksi vaikka mies yritti silittää minua selästä. Silti tuntui, että nyt humalan laskettua hän muuttuu taas mulkuksi. Ehkä ajattelin että jos itse muutun ennen häntä niin ei tunnu niin pahalta. Olihan hän niin komea ja lihaksikas, ja minä niin nopeasti syttyyvää tyyppiä. Jos kerrankin vain antaisin olla? aloin pukea vaatteita päälleni ja hän yritti vähän estellä siinä kunnes huomasi että olen tosissani. Menin juomaan vettä ja tupakalle, mies seurasi perässäni yrittäen saada jonkinlaista keskustelua aikaan, muiden heräillessä hän lähti ja minulle tuli hirveät omantunnon tuskat, entä jos siitä olisi tullutkin jotain, vai oliko hän mukava vaan sen takia että luuli loukanneensa minua yöllä. Mä nautin ainakin suurin määrin ja hän huomas sen, ei se siitäkään voinu johtua. Hän otti minuun kyllä facebookissa vielä yhteyttä, ja ollaan höpötelty niitä sun näitä. Voisiko hän olla kiinnostunut, vaikka yleensä yhdenillanjutuista ei kehitykkään mitään. Minä olen niin hämmilläni, koska yritän kerrankin olla se kylmä osapuoli vaikka en haluaisikaan. En halua alkaa miesten nielijäksi, mutta kun on satutettu oman heikkouden takia monia kertoja. Mitä siinä voi enään ajatella.


      • kspdpsd
        _HÄMMILLÄÄN_ kirjoitti:

        toivottavasti joku kumminkin huomaa tämän kumminkin. Oltiin julimassa yhden tuttavan luona, tai illan istumiseksi se vähän jäikin. Alku illasta mies tuli puhumaan minulle, mutta tuntui kun hän olisi nälvinyt minua kaikkien edessä. Kuin pientä piilo vittuilua. Joko tulkitsin asian väärin tai hänellä oli erikoinen huumorintaju. EN ymmärrä mitä tapahtui, mutta hetken päästä olin makoilemassa miehen kanssa sängyssä, miehen kanssa joka otti minua päähän ihan illan ensihetkistä lähtien. No ajattelin, että en ole vähään aikaan saanut seksiä ja aattelin hypätä täysillä mukaan, naureskeltiin ja puhuttiin ja sitten.. Ajattelin jo illan puheista päätellen, että yhdenillan juttuhan tämä on. Kumminkin koko yön hän piti minua syleilyssään ja pussaili kaulalle ja olalle. Ajattelin klopin olevan vaan vähän unissaan. Aamulla minulla naksahti päässä. En tiedä mikä minuun meni, muutuin tylyksi vaikka mies yritti silittää minua selästä. Silti tuntui, että nyt humalan laskettua hän muuttuu taas mulkuksi. Ehkä ajattelin että jos itse muutun ennen häntä niin ei tunnu niin pahalta. Olihan hän niin komea ja lihaksikas, ja minä niin nopeasti syttyyvää tyyppiä. Jos kerrankin vain antaisin olla? aloin pukea vaatteita päälleni ja hän yritti vähän estellä siinä kunnes huomasi että olen tosissani. Menin juomaan vettä ja tupakalle, mies seurasi perässäni yrittäen saada jonkinlaista keskustelua aikaan, muiden heräillessä hän lähti ja minulle tuli hirveät omantunnon tuskat, entä jos siitä olisi tullutkin jotain, vai oliko hän mukava vaan sen takia että luuli loukanneensa minua yöllä. Mä nautin ainakin suurin määrin ja hän huomas sen, ei se siitäkään voinu johtua. Hän otti minuun kyllä facebookissa vielä yhteyttä, ja ollaan höpötelty niitä sun näitä. Voisiko hän olla kiinnostunut, vaikka yleensä yhdenillanjutuista ei kehitykkään mitään. Minä olen niin hämmilläni, koska yritän kerrankin olla se kylmä osapuoli vaikka en haluaisikaan. En halua alkaa miesten nielijäksi, mutta kun on satutettu oman heikkouden takia monia kertoja. Mitä siinä voi enään ajatella.

        Vähän hankala tilanne, mutta jos olet itse kiinnostunut ko tyypistä kannattaa vaan ihan rohkeasti viedä juttua eteenpäin.. mitä voit tässä hävitäkään, sydänsuruistakin kun selviää aina ajan kuluessa!! Kehottaisin sinua kuitenkin tutustumaan tyyppiin kunnolla ja jos teillä synkkaa niin kohta saatattekin olla jo yhdessä.. aika näyttää.

        Mutta kuitenkin, tee niin kuin parhaaksi näet. Tää oli vaan mun mielipide asiaan ja ikää mulla on 16, joten en tiedä onko se niin fiksua kuunnella tällästä "tietämätöntä" nuorta.


      • Mies jostakin
        joo... kirjoitti:

        ...saahan sitä katsoa, aukoa ovia ja olla "kiinnostunut".... sitten meneekin pupu pöksyyn kun nainen treffeille kysyy... :-/

        Suoraselkäiseltä mieheltä ei mene vellit housuun, vaan tietää että naisen lähestyminen saattaa olla henkilölle yhtä uskalias teko kuin miehen lähestyminen naista kohtaan (Mikä ei ole helppoa, paitsi petipuuhien perässä oleville pelimiehille.).

        Joten jos kysyisit niin varmasti suostuisin, olettaen tottakai että olisin sinusta kiinnostunut, muuten olisi vain väärin antaa toiselle turhia toiveita.


      • Vanha juttu..
        sgfrefhyjy kirjoitti:

        olen mies ja kiinnostuin todella kovaa yhdestä naisesta ja lopuksi ihastuin palavasti. pidin jokapäivä viestein yhteyttä ja hän vastas viesteihini iloisesti ja sain sellaisen kuvan että hän on myös ihastunu minuun. no sit yhtenä päivänä hänen viestit muuttui todella kylmäksi minua kohtaan ja kaikki loppui siihen. luultavasti olin vain varamies ja parempi tuli kuvioihin tai jotain

        ...oliko suhteenne pelkkiä viestejä vai näittekö kanssa?
        Itse kokemuksesta sanon et kyllä sitä lämpee viesteihin, mutta kyllä siitä pitäisi päästä etenemään vähän lähemmäksikin..
        En tiedä..ehkä en ymmärtänyt tätä oikein..


      • Nainen33v
        _HÄMMILLÄÄN_ kirjoitti:

        toivottavasti joku kumminkin huomaa tämän kumminkin. Oltiin julimassa yhden tuttavan luona, tai illan istumiseksi se vähän jäikin. Alku illasta mies tuli puhumaan minulle, mutta tuntui kun hän olisi nälvinyt minua kaikkien edessä. Kuin pientä piilo vittuilua. Joko tulkitsin asian väärin tai hänellä oli erikoinen huumorintaju. EN ymmärrä mitä tapahtui, mutta hetken päästä olin makoilemassa miehen kanssa sängyssä, miehen kanssa joka otti minua päähän ihan illan ensihetkistä lähtien. No ajattelin, että en ole vähään aikaan saanut seksiä ja aattelin hypätä täysillä mukaan, naureskeltiin ja puhuttiin ja sitten.. Ajattelin jo illan puheista päätellen, että yhdenillan juttuhan tämä on. Kumminkin koko yön hän piti minua syleilyssään ja pussaili kaulalle ja olalle. Ajattelin klopin olevan vaan vähän unissaan. Aamulla minulla naksahti päässä. En tiedä mikä minuun meni, muutuin tylyksi vaikka mies yritti silittää minua selästä. Silti tuntui, että nyt humalan laskettua hän muuttuu taas mulkuksi. Ehkä ajattelin että jos itse muutun ennen häntä niin ei tunnu niin pahalta. Olihan hän niin komea ja lihaksikas, ja minä niin nopeasti syttyyvää tyyppiä. Jos kerrankin vain antaisin olla? aloin pukea vaatteita päälleni ja hän yritti vähän estellä siinä kunnes huomasi että olen tosissani. Menin juomaan vettä ja tupakalle, mies seurasi perässäni yrittäen saada jonkinlaista keskustelua aikaan, muiden heräillessä hän lähti ja minulle tuli hirveät omantunnon tuskat, entä jos siitä olisi tullutkin jotain, vai oliko hän mukava vaan sen takia että luuli loukanneensa minua yöllä. Mä nautin ainakin suurin määrin ja hän huomas sen, ei se siitäkään voinu johtua. Hän otti minuun kyllä facebookissa vielä yhteyttä, ja ollaan höpötelty niitä sun näitä. Voisiko hän olla kiinnostunut, vaikka yleensä yhdenillanjutuista ei kehitykkään mitään. Minä olen niin hämmilläni, koska yritän kerrankin olla se kylmä osapuoli vaikka en haluaisikaan. En halua alkaa miesten nielijäksi, mutta kun on satutettu oman heikkouden takia monia kertoja. Mitä siinä voi enään ajatella.

        täällä toinen joka parivuotta jäljessä toivoo vastausta.. eli en tiedä onko mies kiinnostunut. käyttäytyy seurassani aika välinpitämättömästi mutta kohteliaasti. jos satun istumaan hänen vieresään vaikka pöydässä, hän istuu todella lähellä minua, mutta ei kuitenkaan hakeudu läheisyyteen. välillä jos kävelen ohi, hän kääntyy minuun päin ja katsoo minua ensin nopeasti silmiin ja sitten kuljettaa katsettaan muuta kehoani pitkin, mutta vain välillä. välillä hän tekee selkeitä flirttejä mutta ei katso kehenkään. voisiko mies olla ujo vai mitä? ebn ole törmännyt vastaavaan tapaukseen aikaisemmin.


      • töpötär
        vinkkejä... kirjoitti:

        "katseesta (voi olla jopa tuijottavaa) sekä mies ehkä pyrkii hakeutumaan seuraan."

        Täältä myös ääni tälle. Plus tietysti hymyilen, jos yhtään näyttää siltä, että sille ollaan vastaanottavaisia. Olen kiinnostunut mitä hänelle kuuluu, toivotan hyvää päivää jne. Muistan mistä asioista olen jutellut hänen kanssaan ja mitä hän on minulle aikaisemmin sanonut, sellaisia juttuja jotka jonkun ei-tärkeän ihmisen osalta olisin varmasti jo unohtanut.

        "Lisäksi jos mies vaikuttaa jännittyneeltä niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta."

        Voi olla näinkin. Toisaalta vain tämän perusteella ei kannata vetää suoria johtopäätöksiä, koska joskus jännittyneisyys voi johtua siitä, että vaistoaa toisen tunteman mielenkiinnon mutta kokee sen vaivaannuttavana (ei-toivottu ihastus).

        "Mutta se että onko hän kiinnostunut vain seksistä vai jostain muusta on hankala päätellä juttelematta hänelle ja tutustumatta häneen."

        Aivan.

        "Oletko näyttänyt oman kiinnostuksesi hänelle?"

        Niinpä! Palaute on tärkeää. Jos homma jatkuu kovin pitkään yksipuolisena, alkaa jossain vaiheessa tuntua siltä, että luultavasti toista ei kiinnosta ja sitten seuraa itsensä pakottaminen irti toivottomasta haaveilusta...

        Mä joudun just niin tota pakottaa itseäni toivottomasta haaveilusta.
        Mies huomaa minut reilusti ja välillä tuntuu et etsii tilanteita joissa jutella, mut...
        ei muuta. En tiedä mutta pakko lopettaa haaveilu, itseäni vain loukkaan lisää...


    • Tosiaan tosiaan

      Miehistä ei voi koskaan tietää oikeaa kiinnostumista. Ja mikä on "oikeaa"? Sitoutuminen, pesänhaku, juttukaverin haku, mikä?

      Sitä paitsi elämässä on niin paljon kiinni rohkeudesta ja sattumasta. Siksi ei ehkä kannata jäädä hirveästi miettimään toisen tunteiden kiihkeyttä tai aitoutta. Vaan koittaa käytännössä. Mikäli kyseessä ei ole varattu hemmo. Niitä kannattaa karttaa.

      • 30v.

        Miten sitä toisen aitoutta koetetaan käytännössä?


    • minulla

      Kun olen kiinnostunut naisesta saa hän minulta tekstareita ja kutsuja ravintolaan syömään tai leffaan. Nainen sitten avaa jalkansa kiitollisena. Näin se homma etenee tositarkoituksella.

      • Kiitolliset jalat

        että olit kiinnostunut naisen jaloista, et tositarkoituksesta? Vai oliko jalat väleineen sinulle tositarkoitus, kun niitä leffaan veit ja syötit?
        Muuten ihan hyvä provo.


      • myös..
        Kiitolliset jalat kirjoitti:

        että olit kiinnostunut naisen jaloista, et tositarkoituksesta? Vai oliko jalat väleineen sinulle tositarkoitus, kun niitä leffaan veit ja syötit?
        Muuten ihan hyvä provo.

        kommentin, kun joku kyseli mistä tunnistaa pelimiehen. No kuulemma siitä, että se laittelee tekstareita usein, ja varmistaa noin pöksyihin pääsyn. Ei siis jätä pelkän tapaamisen varaan.
        Pitäiskö tuo sitten tulkita niin, että jos mies EI pidä yhteyttä, niin silloin ei ole pelimies??:-D
        ota näistä nyt selvää, ei ota kyllä erkkikään.


      • muusta käytöksestä
        myös.. kirjoitti:

        kommentin, kun joku kyseli mistä tunnistaa pelimiehen. No kuulemma siitä, että se laittelee tekstareita usein, ja varmistaa noin pöksyihin pääsyn. Ei siis jätä pelkän tapaamisen varaan.
        Pitäiskö tuo sitten tulkita niin, että jos mies EI pidä yhteyttä, niin silloin ei ole pelimies??:-D
        ota näistä nyt selvää, ei ota kyllä erkkikään.

        jos on kiire sinne pöksyihin vai onko muuten kiinnostunut. Tuskin pelimies kovin kauan jaksaa yhtä piirittää vaan siirtyy helpompaan.


      • Et ole ainoa
        muusta käytöksestä kirjoitti:

        jos on kiire sinne pöksyihin vai onko muuten kiinnostunut. Tuskin pelimies kovin kauan jaksaa yhtä piirittää vaan siirtyy helpompaan.

        Peli-Mikolla on ainakin neljä katiskaa samaan aikaan...


    • fdfgfgfg

      kun minä kiinnostun ja ihastun naiseen, ajattelen häntä koko ajan ja viestittelen usein, jopa liian usein mutta kun on ihastunut, ei osaa oikeen ns sääntöjä noudattaa. sit moni nainen säikähtää ja lähtee pois kun on liian innostunu,ikävää mutta näin se menee

      • myös toisinpäin

        Kun ihastun mieheen, osoitan sen selvästi ja mies häviää, säikähtää.


    • jjjj!!!

      Soita sille, ja kysy!

      • miragle

        vähän vaikeaa,kun en tiedä numeroa..


      • Ei se seeitä oo kii

        0100100 020202 ja mitä näitä numerotiedusteluja nyt on. Nimen jos tiedät, on sellainenkin keksitty kuin puhelinluettelo.


    • kiinnostunut tosissaan

      niin hän pitää tiuhaan yhteyttä ja on kiinnostunut tekemisistäsi. Tiuhaan on kokemukseni mukaan joka päivä. Tällä hetkellä eräs joka aamu soittaa töistä hyvät huomenet ja illalla puhumme pitempään. Jos on vähän epävarmasti kiinnostunut pitää silloin tällöin yhteyttä, etsii parempaa vaihtoehtoa. Jos yhteydenpito on sattumanvaraista on hän kiinnostunut aina silloin tällöin toisinaan kun ei ole parempaakaan tarjolla.

      • Tosissaan kiinnostunut

        Olen sinkkunainen ja tämä kirjoitus alkoi todella ahdistaa. Jos mulla olis näin kiinteästi yhteyttä pitävä mies, alkaisi varmasti seinät kaatua päälle. Tuollaisesta miehestä tulee mieleen joku epätoivoinen roikkuja, läheisriippuvainen. Yhdessävietetyllä ajalla on merkitystä, ei soittojen tiheydellä (joku tihkuva tekstiviesti silloin tällöin on tietysti mannaa).

        Haluan myös, että mies keskittyy siihen mitä on tekemässä, esim. aamulla töihinsä ja sitten illalla minuun.

        Tästä tulee myös mieleen toisaalta sellaiset avioparit, jotka soittelee toisilleen koko ajan, koska heillä on vakava luottamusongelma tai jotenkin muuten huono itsetunto suhteessa.


      • Sähän oot
        Tosissaan kiinnostunut kirjoitti:

        Olen sinkkunainen ja tämä kirjoitus alkoi todella ahdistaa. Jos mulla olis näin kiinteästi yhteyttä pitävä mies, alkaisi varmasti seinät kaatua päälle. Tuollaisesta miehestä tulee mieleen joku epätoivoinen roikkuja, läheisriippuvainen. Yhdessävietetyllä ajalla on merkitystä, ei soittojen tiheydellä (joku tihkuva tekstiviesti silloin tällöin on tietysti mannaa).

        Haluan myös, että mies keskittyy siihen mitä on tekemässä, esim. aamulla töihinsä ja sitten illalla minuun.

        Tästä tulee myös mieleen toisaalta sellaiset avioparit, jotka soittelee toisilleen koko ajan, koska heillä on vakava luottamusongelma tai jotenkin muuten huono itsetunto suhteessa.

        näppärä päätteleen.

        Jos oon oikeasti ihastunut mieheen txtailen ja soittelen hälle, ja myös mies toivoakseni pitää yhteyttä minuun.

        Ei se mitään läheisriippuvuutta ole jos haluaa pitää yhteyttä toiseen.


      • yleistyksiä minusta

        "Että pitää yhteyttä silloin tällöin, jos ei ole parempaakaan tarjolla."

        Voihan se olla niinkin.

        Tai sitten ei.

        Vaan oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi
        - joillekin jatkuva puhelimessa kälättäminen ei ole ainoa tapa osoittaa kiinnostusta;
        - jotkut eivät pidä puhelimessa puhumisesta;
        - joku ei ehkä ymmärrä, että hyvän huomenen toivottaminen puhelimessa joka aamu on aina se ehdoton kiintymyksen osoittamisen merkki, vaan tapoja voi olla muitakin.

        Listaa voi jatkaa.

        Yleensäkin sen ilmoittaminen kategorisena totuutena, mikä on kiinnostuksen merkki, on hieman harhaanjohtavaa, voisipa sanoa jopa yleistävää, kun ajattelee kuinka paljon Suomessa, maapallosta puhumattakaan, asuu miehiä.

        Lisäksi tuo kännykän käytön ja tekstiviestittelyn merkityksen korostaminen on liioittelua. Samoin kuin meillä naisilla jatkuvan yhteydenpidon ja puhumisen yliarvostaminen.

        Ei ihme, että miehet ahdistuvat tai vähintääkin kokevat vakavaa sitoutumisen pelkoa.

        Jatkuvasti pitäisi olla toivottelemassa ja jotakin tilittämässä.

        Eivätkö pelkkä olemassaolo, rakastaminen ja yhdessäolo enää riitä?


      • niin moneksi
        yleistyksiä minusta kirjoitti:

        "Että pitää yhteyttä silloin tällöin, jos ei ole parempaakaan tarjolla."

        Voihan se olla niinkin.

        Tai sitten ei.

        Vaan oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi
        - joillekin jatkuva puhelimessa kälättäminen ei ole ainoa tapa osoittaa kiinnostusta;
        - jotkut eivät pidä puhelimessa puhumisesta;
        - joku ei ehkä ymmärrä, että hyvän huomenen toivottaminen puhelimessa joka aamu on aina se ehdoton kiintymyksen osoittamisen merkki, vaan tapoja voi olla muitakin.

        Listaa voi jatkaa.

        Yleensäkin sen ilmoittaminen kategorisena totuutena, mikä on kiinnostuksen merkki, on hieman harhaanjohtavaa, voisipa sanoa jopa yleistävää, kun ajattelee kuinka paljon Suomessa, maapallosta puhumattakaan, asuu miehiä.

        Lisäksi tuo kännykän käytön ja tekstiviestittelyn merkityksen korostaminen on liioittelua. Samoin kuin meillä naisilla jatkuvan yhteydenpidon ja puhumisen yliarvostaminen.

        Ei ihme, että miehet ahdistuvat tai vähintääkin kokevat vakavaa sitoutumisen pelkoa.

        Jatkuvasti pitäisi olla toivottelemassa ja jotakin tilittämässä.

        Eivätkö pelkkä olemassaolo, rakastaminen ja yhdessäolo enää riitä?

        En voi sille mitään että ilahdun ja saan hymyn huulilleni kun puhelimessa kilahtaa ja joku vaan toivottaa pienellä viestillä iloista päivää, ajattelin sinua tai jotain vastaavaa. Ei aina tarvitse "pälättää puhelimessa", pienellä viestillä voi ilahduttaa toista ihan vaan sen vuoksi että näyttää että on ajatuksissa. Jos on ollut huono päivä siihen asti niin se nostattaa mieltä kummasti. Ehkei sulla mutta mulla :)


      • tai sitten vaan
        Tosissaan kiinnostunut kirjoitti:

        Olen sinkkunainen ja tämä kirjoitus alkoi todella ahdistaa. Jos mulla olis näin kiinteästi yhteyttä pitävä mies, alkaisi varmasti seinät kaatua päälle. Tuollaisesta miehestä tulee mieleen joku epätoivoinen roikkuja, läheisriippuvainen. Yhdessävietetyllä ajalla on merkitystä, ei soittojen tiheydellä (joku tihkuva tekstiviesti silloin tällöin on tietysti mannaa).

        Haluan myös, että mies keskittyy siihen mitä on tekemässä, esim. aamulla töihinsä ja sitten illalla minuun.

        Tästä tulee myös mieleen toisaalta sellaiset avioparit, jotka soittelee toisilleen koko ajan, koska heillä on vakava luottamusongelma tai jotenkin muuten huono itsetunto suhteessa.

        rakastavat toisiaan ja haluavat osoittaa sen :)

        Et taida olla oikein kypsä oikeaan suhteeseen.


      • miragle
        yleistyksiä minusta kirjoitti:

        "Että pitää yhteyttä silloin tällöin, jos ei ole parempaakaan tarjolla."

        Voihan se olla niinkin.

        Tai sitten ei.

        Vaan oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi
        - joillekin jatkuva puhelimessa kälättäminen ei ole ainoa tapa osoittaa kiinnostusta;
        - jotkut eivät pidä puhelimessa puhumisesta;
        - joku ei ehkä ymmärrä, että hyvän huomenen toivottaminen puhelimessa joka aamu on aina se ehdoton kiintymyksen osoittamisen merkki, vaan tapoja voi olla muitakin.

        Listaa voi jatkaa.

        Yleensäkin sen ilmoittaminen kategorisena totuutena, mikä on kiinnostuksen merkki, on hieman harhaanjohtavaa, voisipa sanoa jopa yleistävää, kun ajattelee kuinka paljon Suomessa, maapallosta puhumattakaan, asuu miehiä.

        Lisäksi tuo kännykän käytön ja tekstiviestittelyn merkityksen korostaminen on liioittelua. Samoin kuin meillä naisilla jatkuvan yhteydenpidon ja puhumisen yliarvostaminen.

        Ei ihme, että miehet ahdistuvat tai vähintääkin kokevat vakavaa sitoutumisen pelkoa.

        Jatkuvasti pitäisi olla toivottelemassa ja jotakin tilittämässä.

        Eivätkö pelkkä olemassaolo, rakastaminen ja yhdessäolo enää riitä?

        kyllä riittävät,mutta yhteyden pitokin tärkeää


      • ukkeli

        Jos olen tosissani kiinnostunut jostakin, niin olen kyllä ihan varma, että hänen ei tarvitse sitä mietiskellä.

        Eli pidän aktiivisesti yhteyttä eri keinoin, yritän saada avoimen yhteyden toiseen ihmiseen ja muutenkin viettä hänen kanssaan mahdollisimman paljon aikaa:-)

        Luulisin, että suurin osa miehistä toimii samoin...


      • s-ade
        Tosissaan kiinnostunut kirjoitti:

        Olen sinkkunainen ja tämä kirjoitus alkoi todella ahdistaa. Jos mulla olis näin kiinteästi yhteyttä pitävä mies, alkaisi varmasti seinät kaatua päälle. Tuollaisesta miehestä tulee mieleen joku epätoivoinen roikkuja, läheisriippuvainen. Yhdessävietetyllä ajalla on merkitystä, ei soittojen tiheydellä (joku tihkuva tekstiviesti silloin tällöin on tietysti mannaa).

        Haluan myös, että mies keskittyy siihen mitä on tekemässä, esim. aamulla töihinsä ja sitten illalla minuun.

        Tästä tulee myös mieleen toisaalta sellaiset avioparit, jotka soittelee toisilleen koko ajan, koska heillä on vakava luottamusongelma tai jotenkin muuten huono itsetunto suhteessa.

        samaa mieltä, menee vahtimiseksi - ja se saa minut lähtemään karkuun. tiedän kokemuksesta, mitä on puolison sairaalloinen mustasukkaisuus enkä halua mitään siihen viittaavaakaan luottamuspulaa enää kokea.

        sitäpaitsi, jatkuva puhelinhäirintä osoittaa, ettei toinen kunnioita minun elämääni pätkääkään. siihen kun kuuluu työntekoa ja lastenhoitoa myös.

        eräs mies piti tapanaan soittaa joka ilta klo 22. kaunis ajatus sinänsä, mutta kun ei oikein ollut mitään sanottavaakaan aina. puhelimessa hiljaa oleminen on kaikkein typerintä ajanhukkaa, kun haluaisi vaikka nukkua jo.

        ehdotin varovasti, että ei se mikään katastrofi ole vaikka se puhelu joinakin päivinä jäisi väliin. vastaus oli, että kyllä parisuhteessa pitää olla kumppanin käytettävissä 24/7. toisella paikkakunnallakin!


      • kyllä se
        yleistyksiä minusta kirjoitti:

        "Että pitää yhteyttä silloin tällöin, jos ei ole parempaakaan tarjolla."

        Voihan se olla niinkin.

        Tai sitten ei.

        Vaan oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi
        - joillekin jatkuva puhelimessa kälättäminen ei ole ainoa tapa osoittaa kiinnostusta;
        - jotkut eivät pidä puhelimessa puhumisesta;
        - joku ei ehkä ymmärrä, että hyvän huomenen toivottaminen puhelimessa joka aamu on aina se ehdoton kiintymyksen osoittamisen merkki, vaan tapoja voi olla muitakin.

        Listaa voi jatkaa.

        Yleensäkin sen ilmoittaminen kategorisena totuutena, mikä on kiinnostuksen merkki, on hieman harhaanjohtavaa, voisipa sanoa jopa yleistävää, kun ajattelee kuinka paljon Suomessa, maapallosta puhumattakaan, asuu miehiä.

        Lisäksi tuo kännykän käytön ja tekstiviestittelyn merkityksen korostaminen on liioittelua. Samoin kuin meillä naisilla jatkuvan yhteydenpidon ja puhumisen yliarvostaminen.

        Ei ihme, että miehet ahdistuvat tai vähintääkin kokevat vakavaa sitoutumisen pelkoa.

        Jatkuvasti pitäisi olla toivottelemassa ja jotakin tilittämässä.

        Eivätkö pelkkä olemassaolo, rakastaminen ja yhdessäolo enää riitä?

        niin on että kun on rakastunut ja rakastaa, haluaa nähdä ja kuulla rakastaan joka päivä.


      • uskoisin*
        ukkeli kirjoitti:

        Jos olen tosissani kiinnostunut jostakin, niin olen kyllä ihan varma, että hänen ei tarvitse sitä mietiskellä.

        Eli pidän aktiivisesti yhteyttä eri keinoin, yritän saada avoimen yhteyden toiseen ihmiseen ja muutenkin viettä hänen kanssaan mahdollisimman paljon aikaa:-)

        Luulisin, että suurin osa miehistä toimii samoin...

        että suurin osa miehistä toimii. Omiin kokemuksiin vedoten, en pysty sanomaan miehen näkökulmasta kun olen nainen.


      • monia tapoja
        tai sitten vaan kirjoitti:

        rakastavat toisiaan ja haluavat osoittaa sen :)

        Et taida olla oikein kypsä oikeaan suhteeseen.

        osoittaa rakkautensa. Puhelin ei välttämättä kaikille ole yksi niistä (uskokaa pois, vaikka Nokialandiassa eletäänkin).

        Mitenkähän muuten ennen aikaan, kun ei ollut puhelimia edes joka torpassa, osoitettiin rakkautta? Silloin, kun mies totesi, että olen kerran sanonut rakastavani, ja ilmoitan, jos mieli muuttuu? En sano, että ihannoisin tällaista, mutta kun täällä ehdottomana totuutena väitetään, että rakastaminen on sama kuin asiasta jatkuva puhuminen ja viestittely...

        Mutta siinä olet oikeassa: en ole "kypsä" sellaiseen "oikeaan" suhteeseen, jossa ROIKUTAAN puhelimessa ja viestittelyssä. Olen läheltä seurannut erästäkin pariskuntaa, jossa joka kerta, kun mies menee johonkin tilaisuuteen, muikki soittaa ja viestittelee koko tilaisuuden ajan. Mies vaikuttaa todella kypsältä. Tuollaisesta syntyy vaikutelma, että liitto on pahassa tilassa, ainakin luottamuspulassa. Oikeassa suhteessa ei tarvitse roikkua toisessa.

        En siis tarkoita, että aktiivinen tunteiden osoittaminen olisi roikkumista, vaan puhelimessa ja tekstiviesteissä roikkuminen on jotenkin epävarmaa. Ainakin jos alkuhuuma on jo ohi.

        Ja tunnen kyllä joukon miehiä, jotka osaavat oikeasti rakastaa, mutta kokevat tämän "puhelinrakastamisen" jotenkin vaikeaksi. Toimivat sitten enemmän paikan päällä...


      • Miesvaanoon
        uskoisin* kirjoitti:

        että suurin osa miehistä toimii. Omiin kokemuksiin vedoten, en pysty sanomaan miehen näkökulmasta kun olen nainen.

        Jos haluaa olla helppo nakki naiselle, niin noinhan se varmaan menee. Itse jätän kyllä taukoja yhteydenottoihin ihan tarkoituksella, että en vaikuttaisi yli-innokkaalta.

        Mutta miehiä on moneksi kuten naisiakin :)


      • 1neitonen1
        Tosissaan kiinnostunut kirjoitti:

        Olen sinkkunainen ja tämä kirjoitus alkoi todella ahdistaa. Jos mulla olis näin kiinteästi yhteyttä pitävä mies, alkaisi varmasti seinät kaatua päälle. Tuollaisesta miehestä tulee mieleen joku epätoivoinen roikkuja, läheisriippuvainen. Yhdessävietetyllä ajalla on merkitystä, ei soittojen tiheydellä (joku tihkuva tekstiviesti silloin tällöin on tietysti mannaa).

        Haluan myös, että mies keskittyy siihen mitä on tekemässä, esim. aamulla töihinsä ja sitten illalla minuun.

        Tästä tulee myös mieleen toisaalta sellaiset avioparit, jotka soittelee toisilleen koko ajan, koska heillä on vakava luottamusongelma tai jotenkin muuten huono itsetunto suhteessa.

        Mua ainakin ahistaa jos mies ottaa liian tiheään yhteyttä. Kokemusta on... Kuka sellasta jaksaa jos päivittäin tulee jatkuvasti viestejä? Siitä tulee vaan tunne että mies on joku roikkuja tai sitte sillä on itellä tekemisen puutetta tai jotain muuta... Mun vastareaktio tällaisiin miehiin on päinvastainen kuin mies haluaisi: otan etäisyyttä. Kyllä ne tapaamiset merkkaa enempi. Jos kummatki osapuolet on kiinnostuneita toisistaan nii kyllä sitä tulee tavattua aina kun mahollista....
        Siitähän sitä tietää että mies on kiinostunut, hän haluaa nähdä naisen, viettää hänen kans aikaa. no, mistä sitten tietää ajatteleeko mies sinusta kaverimielessä vai jotain muuta?
        (tapailette, mutta et tiedä mitä hän ajattelee)
        Katseesta sen näkee, eleistä, ilmeistä ja mahdollissta kosketuksista.


    • Päättämätön

      Kiinnostus ei ole mustavalkoista ja se kehittyy ajan kuluessa. Mikään kiinnostuksen tunnusmerkeistä ei ole yksiselitteinen ja luotettava.

      Kiinnostus on vastavuoroista. Jollet osoita kiinnostusta, ei toinenkaaan sitä tee.

      Liiallisen pohtimsen sijaan suhteeseen kannattaa lähteä mukaan niinkuin tutkimusretkelle. Onni suosii rohkeaa, vaikka vain pieni osa suhteista lopulta kestää pitkään.

      Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta,

      • niin paljon

        totta! Näet vaikka mies sanoisi suoraan, että ei kiinnosta, saattaa hän ihan hyvin lähettää käytännössä toisenlaista eli ristiriitaista viestiä (jotkut ovat sotkeneet tähän ristiriitainen viesti -asiaan ristiriitaisen äiti-suhteen tunnetasolla, mutta en puutu siihen, kun en ole psykologi).

        Ja tosiaan, ihastuminen usein herättää ihastumista (ei aina), kun sen käytännössä toiselle osoittaa.

        Tutkimusretkellekin kannattaa varmaan lähteä, jos sellainen harvinaisuus tielle sattuu, että aidosti kiinnostaa! Ihmissuhteissa on tärkeintä rohkeus - tiedän tämän, sillä naisena yksikään suhteistani ei olisi alkanut, ellen olisi itse tehnyt aloitetta. Miehet ovat jotenkin hirveän arkoja tekemään aloitteita nykyään, vaikka ovat jälkikäteen sanoneetkin, että kiinnosti jo pidemmän aikaa.


      • tässä....
        niin paljon kirjoitti:

        totta! Näet vaikka mies sanoisi suoraan, että ei kiinnosta, saattaa hän ihan hyvin lähettää käytännössä toisenlaista eli ristiriitaista viestiä (jotkut ovat sotkeneet tähän ristiriitainen viesti -asiaan ristiriitaisen äiti-suhteen tunnetasolla, mutta en puutu siihen, kun en ole psykologi).

        Ja tosiaan, ihastuminen usein herättää ihastumista (ei aina), kun sen käytännössä toiselle osoittaa.

        Tutkimusretkellekin kannattaa varmaan lähteä, jos sellainen harvinaisuus tielle sattuu, että aidosti kiinnostaa! Ihmissuhteissa on tärkeintä rohkeus - tiedän tämän, sillä naisena yksikään suhteistani ei olisi alkanut, ellen olisi itse tehnyt aloitetta. Miehet ovat jotenkin hirveän arkoja tekemään aloitteita nykyään, vaikka ovat jälkikäteen sanoneetkin, että kiinnosti jo pidemmän aikaa.

        Kun nainen tai mies ensin vastaa viesteihin iloisella sävyllä ja sisältö sisältää hymiöitä :) se monesti on merkkinä että kiinnostaa. Mutta sitten kun viestien sisältö muuttuu kylmemmäksi lyhyiksi ilman hymiöitä, sit kiinnostus on loppu.


      • Näinköhän?
        tässä.... kirjoitti:

        Kun nainen tai mies ensin vastaa viesteihin iloisella sävyllä ja sisältö sisältää hymiöitä :) se monesti on merkkinä että kiinnostaa. Mutta sitten kun viestien sisältö muuttuu kylmemmäksi lyhyiksi ilman hymiöitä, sit kiinnostus on loppu.

        Varmaan näin, että jos kylmäksi käy, niin tarkoittaa loppua kiinnostukselle ja suhteelle.

        Vaan olen ollut huomaavinani, että miehet eivät yleensä merkitse hymiöitä.

        Toisaalta: se mistä kaksi edellistä viestiä keskustelivat, oli asiana se, että tilanne oli ehkä epäselvempi kuin selkeä hymiöiden loppuminen ;).


      • jeps*
        Näinköhän? kirjoitti:

        Varmaan näin, että jos kylmäksi käy, niin tarkoittaa loppua kiinnostukselle ja suhteelle.

        Vaan olen ollut huomaavinani, että miehet eivät yleensä merkitse hymiöitä.

        Toisaalta: se mistä kaksi edellistä viestiä keskustelivat, oli asiana se, että tilanne oli ehkä epäselvempi kuin selkeä hymiöiden loppuminen ;).

        Joskus miesten viestejä on niin hankala tulkita. Mäkin oon miettiny tota hymiöjuttua omalla kohdallani, että jos en ole itse kiinnostunut ihmisestä yhtään, en varmasti ainakaan laita viestiini monia hymiöitä, tuskin yhtäkään.

        Entä sitten, kun sain eräältä mieheltä viestin, joka oli hyvin ystävällissävyinen ja sisälsi hymynaamoja paljon. Voisiko sen tulkita kiinnostukseksi? :) Itse siis olen todella kiinnostunut kyseisestä herrasta.

        Miehet, voiko hymiöiden käytöstä ja runsaudesta päätellä jotain? :-D


      • Miesvaanoon

        >>Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta, >>

        Väärin. Minä ainakin tiedän tämän etukäteen, koska yhdenillan suhteen päättäisin aina siihen yhteen iltaan. Tiedän sen jo etukäteen, koska jos enempi kinnstusta olisi, se ei alkaisi yhden illan juttuna vaan jonakin ihan muuna "kuviona".

        Mutta tuossa olet oikeassa, että parisuhteet ei etene pohtimimalla vaan toiminnalla.


      • Miesvaanoon
        jeps* kirjoitti:

        Joskus miesten viestejä on niin hankala tulkita. Mäkin oon miettiny tota hymiöjuttua omalla kohdallani, että jos en ole itse kiinnostunut ihmisestä yhtään, en varmasti ainakaan laita viestiini monia hymiöitä, tuskin yhtäkään.

        Entä sitten, kun sain eräältä mieheltä viestin, joka oli hyvin ystävällissävyinen ja sisälsi hymynaamoja paljon. Voisiko sen tulkita kiinnostukseksi? :) Itse siis olen todella kiinnostunut kyseisestä herrasta.

        Miehet, voiko hymiöiden käytöstä ja runsaudesta päätellä jotain? :-D

        Omalla kohdalla on tosiaan niin, että paljon hymiöitä on tullut käytettyä, kun olen kiinnostunut. Sinunkin herrasi siis ilmeisesti on kiinnostunut.

        Hymiöiden puute on kuitenkin liian rohkeaa tulkita kiinnostuksen puutteeksi.


      • kiinnostunut....
        Miesvaanoon kirjoitti:

        >>Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta, >>

        Väärin. Minä ainakin tiedän tämän etukäteen, koska yhdenillan suhteen päättäisin aina siihen yhteen iltaan. Tiedän sen jo etukäteen, koska jos enempi kinnstusta olisi, se ei alkaisi yhden illan juttuna vaan jonakin ihan muuna "kuviona".

        Mutta tuossa olet oikeassa, että parisuhteet ei etene pohtimimalla vaan toiminnalla.

        Mies:
        - laittelee hauskoja viestejä, soittelee
        - tulee iholle, muka huumorimielessä
        - tekee pieniä jäyniä
        - koettaa kampittaa, kaataa tms
        - tulee viereen istumaan ja katselee syvälle silmiin
        - tekee isoja numeroita pikku jutuista
        - tankkaa naisen auton ja pesee sen jne.

        Kysyttäessä asiaa "ei ole kiinnostunut ko naisesta"

        ps. en tiedä, voidaanko puhua miehestä, kun käytös on noinkin lapsellista. Mitä mieltä olette?


      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        jeps* kirjoitti:

        Joskus miesten viestejä on niin hankala tulkita. Mäkin oon miettiny tota hymiöjuttua omalla kohdallani, että jos en ole itse kiinnostunut ihmisestä yhtään, en varmasti ainakaan laita viestiini monia hymiöitä, tuskin yhtäkään.

        Entä sitten, kun sain eräältä mieheltä viestin, joka oli hyvin ystävällissävyinen ja sisälsi hymynaamoja paljon. Voisiko sen tulkita kiinnostukseksi? :) Itse siis olen todella kiinnostunut kyseisestä herrasta.

        Miehet, voiko hymiöiden käytöstä ja runsaudesta päätellä jotain? :-D

        Olen mielestäni hyvä tunnistamaan pelkillä viestien sisällöllä onko nainen kiinostunu vai ei. Usein alkuvaihees naisten viestit pursuaa iloisuutta ja viettelystä ja viesteis aina hymiöitä ja kun naisen kiinnostus lopahtaa, samat viestit ovat viileitä ilman hymiöitä. Esim alkuvaihees kun kysyn hei mitäs sulle kuuluu? hän vastaa oi hei!! :) ihan hyvää kuuluu!! :) ja kun kiinostus ohi, vastaus on, hyvää kuuluu.


      • rempseänuorinaikkonen
        Miesvaanoon kirjoitti:

        Omalla kohdalla on tosiaan niin, että paljon hymiöitä on tullut käytettyä, kun olen kiinnostunut. Sinunkin herrasi siis ilmeisesti on kiinnostunut.

        Hymiöiden puute on kuitenkin liian rohkeaa tulkita kiinnostuksen puutteeksi.

        Monet naiset sekä miehet käyttävät paljon hymiötä tekstiviesteissään.Mutta on myös paljon ihmisiä jotka eivät niitä tykkää käyttää.Esim.itse käytin niitä paljonkin teini-iässäni,mutta nyt tuntuu siltä että nekin menettävät merkitystänsä jos niitä on liikaa viestissä. Silloin tällöin hymiö sinne tänne on mukava, ja toisaalta ei sitä tarvitse ollenkaan käyttää vaikka olisikin kiinnostunut.Minulle itselleni miehet jotka ovat viesteissään käyttäneet paljon hymiötä ovat vaikuttaneet hieman yli-innokkailta ja ihmeellistä kyllä mutta se saa minut jo hieman astumaan varpailleni. Toisaalta niin kuin sanoin jo, ihmisiä on erilaisia, ja tällaisia juttuja on ainakin minun todella vaikea tulkita. Kiinnostavaa kuitenkin on saada tietää eri henkilöiden mielipiteitä asiasta, eikä vaan tästä "hymiöitä/ei hymiöitä viesteissä"-aiheesta, vaan myös yleensä ottaen tulkintoja miehistä ja naisista.


      • rempseänuorinaikkonen
        Miesvaanoon kirjoitti:

        >>Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta, >>

        Väärin. Minä ainakin tiedän tämän etukäteen, koska yhdenillan suhteen päättäisin aina siihen yhteen iltaan. Tiedän sen jo etukäteen, koska jos enempi kinnstusta olisi, se ei alkaisi yhden illan juttuna vaan jonakin ihan muuna "kuviona".

        Mutta tuossa olet oikeassa, että parisuhteet ei etene pohtimimalla vaan toiminnalla.

        >>Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta, >> -Olen samaa mieltä, tällainen voisi olla täysin mahdollista,miksikäs ei?

        >>Väärin. Minä ainakin tiedän tämän etukäteen, koska yhdenillan suhteen päättäisin aina siihen yhteen iltaan.
        >> -Uskon että monessa tapauksessa asia on näinkin. Se tosiaan jää ja pysyy siinä yhdessä illassa, Mutta tiedän myös tapauksia joissa tämä "yhdenillan" suhde on lähtenyt kehittymään useamman illan ja päivän suhteeksi, joten sekin on mahdollista. Ei sitä tietenkään tiedä, tuleeko se kestämään - samaa voi kuitenkin sanoa mistä tahansa suhteesta. Ihmissuhteet kun eivät ole niin yksinkertaisia, mustavalkoisia asioita,joita voi lokeroida eri laatikoihin tyyliin: "tämä onnistuu,tämä ei,tuo on väärin,tuo oikein". Kaikkeahan voi kokeilla hyvällä tai huonolla menestyksellä, ei sitä koskaan tiedä mistä sen sopivan elämänkumppanin itselleen löytää. Jos ei veikkaa,ei voi voittaa ;)


      • tyllerö---
        rempseänuorinaikkonen kirjoitti:

        >>Edes yhdenillan suhteista ei voi etukäteen tietää onko kyseessä ensimmäinen ilta 50 vuoden suhteesta, >> -Olen samaa mieltä, tällainen voisi olla täysin mahdollista,miksikäs ei?

        >>Väärin. Minä ainakin tiedän tämän etukäteen, koska yhdenillan suhteen päättäisin aina siihen yhteen iltaan.
        >> -Uskon että monessa tapauksessa asia on näinkin. Se tosiaan jää ja pysyy siinä yhdessä illassa, Mutta tiedän myös tapauksia joissa tämä "yhdenillan" suhde on lähtenyt kehittymään useamman illan ja päivän suhteeksi, joten sekin on mahdollista. Ei sitä tietenkään tiedä, tuleeko se kestämään - samaa voi kuitenkin sanoa mistä tahansa suhteesta. Ihmissuhteet kun eivät ole niin yksinkertaisia, mustavalkoisia asioita,joita voi lokeroida eri laatikoihin tyyliin: "tämä onnistuu,tämä ei,tuo on väärin,tuo oikein". Kaikkeahan voi kokeilla hyvällä tai huonolla menestyksellä, ei sitä koskaan tiedä mistä sen sopivan elämänkumppanin itselleen löytää. Jos ei veikkaa,ei voi voittaa ;)

        olen kuullut että jos mies on kiinnostunut, niin hän ohimennessään voi koskettaa johonkin neutraaliin paikkaan, esim käteeen.

        mä olen ihastunut tällä hetkellä. mä toivoisin saavani kyseiseltä kundilta edes hymyn, jotta tietäisin ettei hän ainakaan vihaa minua.


      • en pidä hymiöistä
        jeps* kirjoitti:

        Joskus miesten viestejä on niin hankala tulkita. Mäkin oon miettiny tota hymiöjuttua omalla kohdallani, että jos en ole itse kiinnostunut ihmisestä yhtään, en varmasti ainakaan laita viestiini monia hymiöitä, tuskin yhtäkään.

        Entä sitten, kun sain eräältä mieheltä viestin, joka oli hyvin ystävällissävyinen ja sisälsi hymynaamoja paljon. Voisiko sen tulkita kiinnostukseksi? :) Itse siis olen todella kiinnostunut kyseisestä herrasta.

        Miehet, voiko hymiöiden käytöstä ja runsaudesta päätellä jotain? :-D

        Normaalisti jos kirjoitan viestejä en käytä hymiöitä ollenkaan tai todella harvoin. Tilanteessa jossa kirjoittelen naisen kanssa josta pidän ja joka käyttää hymiöitä, rupean "matkimaan" häntä ja käytän hymiöitä.. tosin tämä saattaa olla henkilökohtainen asia.


      • tunnoton_
        tyllerö--- kirjoitti:

        olen kuullut että jos mies on kiinnostunut, niin hän ohimennessään voi koskettaa johonkin neutraaliin paikkaan, esim käteeen.

        mä olen ihastunut tällä hetkellä. mä toivoisin saavani kyseiseltä kundilta edes hymyn, jotta tietäisin ettei hän ainakaan vihaa minua.

        Mua suututtaa, kun oon jo pitkään tykännyt yhdestä tyypistä, joka viime kesänä sanoi mun olevan erityisen mukava. No, tämä oli kännissä, mutta nyt on nähty parina viikonloppuna ja meillä on ollut kivaa. Hän on mm. tarjonnut minulle baarissa juomat, sisäänpääsymaksun jne. ja ollut herrasmies. Välillä on ollut havaittavissa ujoa poikamaisuutta, jopa hermostumista.

        Olen laittanut tekstareita (yleensä ollut jotain asiaa esim. vkolopusta), ja tyyppi vastaa tosi kivasti - aina on hymiöt. Kysyin tänään, häiritsenkö, kun laitoin viestiä (tiesin tyypin olevan väsynyt ja lepäilevän) ja sanoi, etten häiritse ja hymiö oli taas. Käytös on jotenkin tosi positiivista ja mukavaa viesteissä sekä livenä, mutta ongelma on, ettei tyyppi koskaan ITSE ehdota tapaamisia. Saattaa lähteä vkoloppuna menemään muiden kanssa, ei pyydä mua. Okei, en juo juurikaan, joten en ole parasta tissutteluseuraa, mutta voisin muuten lähteä. Ei vain mitään viestiä tule. Myöskään viikolla ei ota yhteyttä, vaikka aina odotan, että jospa piristäisi mun päivää kysymällä "Mitä kuuluu?". Ja tässä ei nyt mietteenä mikään "Haluan seurustella tuon kanssa - lähdetään heti treffeille"-fiilis, vaan haluaisin tutustua paremmin ihmisenä eli miten meillä synkkaa ihan arkena, ei vain baari-iltoina toisen ollessa pienessä sievässä. Sitä iloa ei vain suoda. Ei näköjään edes kaverimielessä ja on vähän luovutusmietteet, että josko se ei tykkää musta sitten kuitenkaan yhtään.


      • nainen 27
        tunnoton_ kirjoitti:

        Mua suututtaa, kun oon jo pitkään tykännyt yhdestä tyypistä, joka viime kesänä sanoi mun olevan erityisen mukava. No, tämä oli kännissä, mutta nyt on nähty parina viikonloppuna ja meillä on ollut kivaa. Hän on mm. tarjonnut minulle baarissa juomat, sisäänpääsymaksun jne. ja ollut herrasmies. Välillä on ollut havaittavissa ujoa poikamaisuutta, jopa hermostumista.

        Olen laittanut tekstareita (yleensä ollut jotain asiaa esim. vkolopusta), ja tyyppi vastaa tosi kivasti - aina on hymiöt. Kysyin tänään, häiritsenkö, kun laitoin viestiä (tiesin tyypin olevan väsynyt ja lepäilevän) ja sanoi, etten häiritse ja hymiö oli taas. Käytös on jotenkin tosi positiivista ja mukavaa viesteissä sekä livenä, mutta ongelma on, ettei tyyppi koskaan ITSE ehdota tapaamisia. Saattaa lähteä vkoloppuna menemään muiden kanssa, ei pyydä mua. Okei, en juo juurikaan, joten en ole parasta tissutteluseuraa, mutta voisin muuten lähteä. Ei vain mitään viestiä tule. Myöskään viikolla ei ota yhteyttä, vaikka aina odotan, että jospa piristäisi mun päivää kysymällä "Mitä kuuluu?". Ja tässä ei nyt mietteenä mikään "Haluan seurustella tuon kanssa - lähdetään heti treffeille"-fiilis, vaan haluaisin tutustua paremmin ihmisenä eli miten meillä synkkaa ihan arkena, ei vain baari-iltoina toisen ollessa pienessä sievässä. Sitä iloa ei vain suoda. Ei näköjään edes kaverimielessä ja on vähän luovutusmietteet, että josko se ei tykkää musta sitten kuitenkaan yhtään.

        Ton perusteella mitä kerroit, niin tulee mieleen että hän haluaa olla kohtelias mutta ei ole kiinnostunut. Ja useimmat miehet kuvittelee että kun nainen ottaa yhteyttä on naisella mielessä suurinpiirtein punainen tupa ja perunamaa... tai no ainakin sitoutuminen vähintään mieheen on mielessä. Että jos haluat tutustua mieheen kaverina tee se selväksi, mutta silloi suosittelen pitävän tunteesi kurissa miestä kohtaan ja todellakin olevan hänen kaveri. onnea matkaan :)


      • Berrygirl20
        tässä.... kirjoitti:

        Kun nainen tai mies ensin vastaa viesteihin iloisella sävyllä ja sisältö sisältää hymiöitä :) se monesti on merkkinä että kiinnostaa. Mutta sitten kun viestien sisältö muuttuu kylmemmäksi lyhyiksi ilman hymiöitä, sit kiinnostus on loppu.

        Hmm... jotkut miehet eivät hallitse hymiöitä sisältävien tekstareiden kirjoittamista. Vaikka he voivatkin olla kiinnostuneita niin viestit ovat lyhyitä ja selviä. Tapaamiset ratkaisevat.
        Itse tietenkin pidän hymiöiden sisältämisestä tekstareihin koska se on myös pientä flirttiä. :) tai no, välillä on vaikea tiedostaa onko se flirttiä vai muuten vaan omaa minua.

        Yhdyn myös siihen että niin miehet kun naiset yrittävät välttää yli-innokkuutta jos ovat oikeasti kiinnostuneita jostain henkilöstä. Ja monet miehet (varsinkiin iältään 18-23) ovat hieman epävarmoja ja pelokkaita siitä että eivät ole tarpeeksi hyviä naiselle, tai ehkä he ovat hieman ujoja..ota nyt selvää :D

        Ihmettelen myös tätä baarikulttuuria. Kun ollaan baarissa niin molemmat miehet sekä naiset ovat hyvin "flirtti flirtti" ja sit seuraavana päivänä unodettiin mistä sitä eilen juteltiin/ suunniteltiin. Joskus yhdenillan jutusta on syntynyt semmoinen 3 kk suhde, mutta sitten kun kysyn mieheltä missä me oikeen mennään tässä suhteessa? Niin miehelle tulee tunne että ei halua "sitoutua".. joten monet miehet tarvitsevat vielä vapautensa nuorena...

        Itse en ole yhdenillan tyyppiä joten jos mies ei ota yhteyttä baarikeskustelujen jälkeen (ikinä en lähde baarista kenenkään tuntemattoman kotiin koska sehän olisi liian helppoa! ) se on hänen mokansa jos ei halua ottaa yhteyttä. Ja hän ei ole sen arvoinen.

        Mut juu. Nytten odottelen yhden pojan soittoa... Olin tavannut hänet noin vuosi sitten samalla valmennuskurssilla ja juttelimme ja pyysin hänet baariinkin mutta sitten hän lähti armeijaan ja itse opiskelemaan ja tuli kaikkea muuta kivaa elämään (tietenkin myös eri miehiä ja treffejä) mutta sitten törmäsin tähän miheen baarissa kun kävelimme ohi toisistamme. (sanotaan nyt vaikka Joonas). Katsoimme toisiamme pitkään ja sitten hän otti kädestäni kiinni ja tarjosi minulle synttäreideni kunniaksi drinkin. Hän pyysi myös illan mittaan kotiinsa mutta sanoin lähteväni mökille seuraavana päivä (mikä oli totta) ja en harrasta edelleenkään yhdenillan juttuja! joten viikkoon ei kuulunut mitään, ja mun oli pakko laittaa viesti että mitäs kuuluu? :D ja tulihan sielt vastaus. sit meni taas toinen viikko ja törmättiin taas baarissa tai hän oli alkuillast laittanut viestin että olis kiva tavata (illal) joten moikkasin häntä nopeasti ennen kun menin kotiin (yhden baarin edessä) ja hän pyysi leffaan seuraavana päivänä..mutta ei kyllä mitään kuulunu kun odotin! mutta eipä siinä mitään. Oli hieman huono olo koko seuraavan päivän jo olin sit menossa bestikselleni yöksi. meni taas muutama päivä ja soitin hänelle ja kysyin että hei mitäs kuuluu. haluatko vielä lähteä leffaan? Hän sanoi että soittaa huomen! what the heck? why cant you just say yes/no?

        no ota tästä nyt selvää. odottelen edelleenkin soittoa.. :D vois tsekata leffa tarjoomaa tai sit lähteä shoppailemaan kun on vapaa päivä töistä.

        tsemii kaikille sinkuille! ja olen lähdössä vaihtoon 2 vkon kuluttua ja hän inttiin töihin joten ehkä elämäntilanteemme ovat erilaiset mutta eihän sitä tiedä mitä kohtalo/tulevaisuus tuo tullessaan. hän on niin hurjan söpö.. siinäkö se kaikki siis? :)


    • Hiljaisuus...

      Entäpä tällainen kun ollaan pidetty yhteyttä jo toista kuukautta, vietitse ja hän joskus soittelee. Kerran viikossa vähintään, viikonloppuna enemmän ja kyselee mitä suunnitelmia, on pyytänyt jatkoille ja samaan baariin. Mutta ei mitään treffejä, silti soittaa (selvin päin) että moi mitä kuuluu, miten meni eilen? Rohkaistuin ja pyysin kahville, ja sehän tuli iloisesti. Istuttiin monta tuntia ja sitten hän vei minut bussiin. Nyt taas ei ole kuulunut mitään. Mistä ihmeestä saan selvää onko kiinnostunut?? Oli kyllä mukava, juteltiin paljon, hänoi huovan ja kysyi että onko kylmä, tarjosi oluen, halusi jatkaa treffejä vielä toiseen paikkaan, ja sanoi että soitellaan kun erottiin. Mutta ei ole kuulunut mitään muutamaan päivään... Ei me tosin joka päivä olla aiemminkaan soiteltu, mutta nyt olisi mielestäni hänen vuoronsa kun minä jo pyysin treffeille! Miten tässä ottaa selvää onkohan kiinnostunut vai ei..??

    • mies30+

      Yleensä toistuva katsekontaktin ottaminen on melko selvä merkki kiinnostuksesta.
      Ennemminkin kiinnostaa mistä tietää ettei nainen ole varattu (ellei sormusta ole)?

      • asked

        No kysymällä se selviää. Jos et heti uskalla kysyä, niin flirttaa ja katso miten reagoi. Tosin voihan sitä flirtata varattunakin. Jos katseiden vastaanotto on suotuisa, eli ei nakkele niskojaan ja nyrpistele, niin menet jossain vaiheessa jutustelemaan lievästi kiinnostuneena niitä näitä. Jos ei lämpene niin ei, mut jos juttua tulee toiseltakin niin mikä estää oikeesti vaan kysymästä jotain kiertoreittiä pitkin mikä on varaustilanne. Toinen vaihtoehto on sitten kysyä joltain naisen kaverilta asiasta, mutta siinä on se riski että itse kiinnostuksenkohde saa tämän tietää, vaikka tuskinpa sekään niin vaarallista on.


    • oobu

      Tapittaa sua kuin aaveen nähnyt. Hirveä stondis.

      • 4+3

        "Tapittaa sua kuin aaveen nähnyt. Hirveä stondis."

        Kyllä, näin on. Mutta toi alkaa olla jo hiukan pidemmälle ehtinyt stondis, kun nainen alkaa näyttää aaveelta...Ja jos se hirveä stondis on pitkälle kehittynyt, ja ratkaisua ei tule, se menee ehkä jopa panemaan jotain lähipiirin naista!

        lainasin toisesta ketjusta:

        -innostuneisuuden ilmaukset kavereiden kesken, ikäänkuin paineiden purkamisena
        -innostuneisuuden peitteleminen naisen kanssa
        -punastelu
        -hämilleen meneminen jos sattuu "vahingossa" katsomaan naista "arkaan" paikkaan (niitä juuri)
        -laajentuneet pupillit /ja kiristynyt housunetumus jos sitä tosiaan alkaa panettaa
        -ei pysty katsomaan kovin pitkään silmiin (sillä sulaa aivot)
        -levottamat puheet, irralliset lausahdukset jotka voi tulkita seksuaalisina yllykkeinä
        -kosketus muka vahingossa, mutta huomaa että tahallaan ja tunnustellen

        välillä sitten pystyy pitämään pokkaansa, eli siis että se pystyy katsomaan kutakuinkin silmiin, mikä edellyttää että sitä ei juuri silloin paneta ihan tajuttomasti
        -yrittää tuoda parhaita puoliaan esille, jos on kiva mies niin ei kehuskele vaan odottaa vaikka mieluummin että kaverit kertoo asioita, jos on nuija se antaa CV:nsä ja käyntikorttinsa.
        -osoittaa kiinnostusta naista kohtaan kysymyksin. jos se on kiva se kysyy jotain naisen elämään liittyvää, joka naista kiinnostaa. jos se on nuija, se kyselee kynsilakasta tms.


        ja jos sitä alkaa panetta ihan tajuttomasti ja se ei voi ilmaista sitä /tehdä mitään eli ei ole vielä yhteyttä naiseen:
        - se alkaa puhua todella sekavia ja käyttäytyy muutenkin sekavasti
        -lähtee pois (ja saattaa tulla takaisin myöhemmin esim. hirveessä kännissä. jos siinä on yhtään "pelimiehen" vikaa ja ollaan baarissa tai paikassa missä on naisia, se menee iskemään jonkun josta se ei mene niin sekaisin ja tulee sen kanssa istumaan naisen viereen ja esitteleen sen raukan kaikille.)

        jos sitä panettaa ihan hirvittävästi ja se on pidätellyt tunteitaan jo pitkään:
        -paras olla varuillaan! mikä tahansa on mahdollista

        mutta onko se sitten valmis parisuhteeseen, se on jo toisen legendan aihe! jos se on työnarkomaani ja se säästää aikaa eikä viitsi koko ajan pokata, se haluaa suhteen. jos se on romantikko, se haluaa suhteen. jos se haluaa lisääntyä, se haluaa suhteen. jos se ei kykene selvitymään arjesta yksin, se haluaa suhteen. mikä tilanne näistä sitten on päällä, siinä olisikin sitten erottamista!


      • ILE vaan...
        4+3 kirjoitti:

        "Tapittaa sua kuin aaveen nähnyt. Hirveä stondis."

        Kyllä, näin on. Mutta toi alkaa olla jo hiukan pidemmälle ehtinyt stondis, kun nainen alkaa näyttää aaveelta...Ja jos se hirveä stondis on pitkälle kehittynyt, ja ratkaisua ei tule, se menee ehkä jopa panemaan jotain lähipiirin naista!

        lainasin toisesta ketjusta:

        -innostuneisuuden ilmaukset kavereiden kesken, ikäänkuin paineiden purkamisena
        -innostuneisuuden peitteleminen naisen kanssa
        -punastelu
        -hämilleen meneminen jos sattuu "vahingossa" katsomaan naista "arkaan" paikkaan (niitä juuri)
        -laajentuneet pupillit /ja kiristynyt housunetumus jos sitä tosiaan alkaa panettaa
        -ei pysty katsomaan kovin pitkään silmiin (sillä sulaa aivot)
        -levottamat puheet, irralliset lausahdukset jotka voi tulkita seksuaalisina yllykkeinä
        -kosketus muka vahingossa, mutta huomaa että tahallaan ja tunnustellen

        välillä sitten pystyy pitämään pokkaansa, eli siis että se pystyy katsomaan kutakuinkin silmiin, mikä edellyttää että sitä ei juuri silloin paneta ihan tajuttomasti
        -yrittää tuoda parhaita puoliaan esille, jos on kiva mies niin ei kehuskele vaan odottaa vaikka mieluummin että kaverit kertoo asioita, jos on nuija se antaa CV:nsä ja käyntikorttinsa.
        -osoittaa kiinnostusta naista kohtaan kysymyksin. jos se on kiva se kysyy jotain naisen elämään liittyvää, joka naista kiinnostaa. jos se on nuija, se kyselee kynsilakasta tms.


        ja jos sitä alkaa panetta ihan tajuttomasti ja se ei voi ilmaista sitä /tehdä mitään eli ei ole vielä yhteyttä naiseen:
        - se alkaa puhua todella sekavia ja käyttäytyy muutenkin sekavasti
        -lähtee pois (ja saattaa tulla takaisin myöhemmin esim. hirveessä kännissä. jos siinä on yhtään "pelimiehen" vikaa ja ollaan baarissa tai paikassa missä on naisia, se menee iskemään jonkun josta se ei mene niin sekaisin ja tulee sen kanssa istumaan naisen viereen ja esitteleen sen raukan kaikille.)

        jos sitä panettaa ihan hirvittävästi ja se on pidätellyt tunteitaan jo pitkään:
        -paras olla varuillaan! mikä tahansa on mahdollista

        mutta onko se sitten valmis parisuhteeseen, se on jo toisen legendan aihe! jos se on työnarkomaani ja se säästää aikaa eikä viitsi koko ajan pokata, se haluaa suhteen. jos se on romantikko, se haluaa suhteen. jos se haluaa lisääntyä, se haluaa suhteen. jos se ei kykene selvitymään arjesta yksin, se haluaa suhteen. mikä tilanne näistä sitten on päällä, siinä olisikin sitten erottamista!

        se selviää, kokeilemalla stondaako sillä.


        ....


      • dadaadaadaa
        4+3 kirjoitti:

        "Tapittaa sua kuin aaveen nähnyt. Hirveä stondis."

        Kyllä, näin on. Mutta toi alkaa olla jo hiukan pidemmälle ehtinyt stondis, kun nainen alkaa näyttää aaveelta...Ja jos se hirveä stondis on pitkälle kehittynyt, ja ratkaisua ei tule, se menee ehkä jopa panemaan jotain lähipiirin naista!

        lainasin toisesta ketjusta:

        -innostuneisuuden ilmaukset kavereiden kesken, ikäänkuin paineiden purkamisena
        -innostuneisuuden peitteleminen naisen kanssa
        -punastelu
        -hämilleen meneminen jos sattuu "vahingossa" katsomaan naista "arkaan" paikkaan (niitä juuri)
        -laajentuneet pupillit /ja kiristynyt housunetumus jos sitä tosiaan alkaa panettaa
        -ei pysty katsomaan kovin pitkään silmiin (sillä sulaa aivot)
        -levottamat puheet, irralliset lausahdukset jotka voi tulkita seksuaalisina yllykkeinä
        -kosketus muka vahingossa, mutta huomaa että tahallaan ja tunnustellen

        välillä sitten pystyy pitämään pokkaansa, eli siis että se pystyy katsomaan kutakuinkin silmiin, mikä edellyttää että sitä ei juuri silloin paneta ihan tajuttomasti
        -yrittää tuoda parhaita puoliaan esille, jos on kiva mies niin ei kehuskele vaan odottaa vaikka mieluummin että kaverit kertoo asioita, jos on nuija se antaa CV:nsä ja käyntikorttinsa.
        -osoittaa kiinnostusta naista kohtaan kysymyksin. jos se on kiva se kysyy jotain naisen elämään liittyvää, joka naista kiinnostaa. jos se on nuija, se kyselee kynsilakasta tms.


        ja jos sitä alkaa panetta ihan tajuttomasti ja se ei voi ilmaista sitä /tehdä mitään eli ei ole vielä yhteyttä naiseen:
        - se alkaa puhua todella sekavia ja käyttäytyy muutenkin sekavasti
        -lähtee pois (ja saattaa tulla takaisin myöhemmin esim. hirveessä kännissä. jos siinä on yhtään "pelimiehen" vikaa ja ollaan baarissa tai paikassa missä on naisia, se menee iskemään jonkun josta se ei mene niin sekaisin ja tulee sen kanssa istumaan naisen viereen ja esitteleen sen raukan kaikille.)

        jos sitä panettaa ihan hirvittävästi ja se on pidätellyt tunteitaan jo pitkään:
        -paras olla varuillaan! mikä tahansa on mahdollista

        mutta onko se sitten valmis parisuhteeseen, se on jo toisen legendan aihe! jos se on työnarkomaani ja se säästää aikaa eikä viitsi koko ajan pokata, se haluaa suhteen. jos se on romantikko, se haluaa suhteen. jos se haluaa lisääntyä, se haluaa suhteen. jos se ei kykene selvitymään arjesta yksin, se haluaa suhteen. mikä tilanne näistä sitten on päällä, siinä olisikin sitten erottamista!

        Täyttä asiaa Ile vaan. Toi on kaikki niin totta. Sä osasit sen vaan kirjoittaa aika hyvin ja kauniisti. Johtolankana - koko aika panettaa


    • ramigle

      eettä miehet ovat todellakin marsista ja naiset venuksesta.
      Tämän ketjun perusteella miehen ihastumisen tietää siitä pullottaako housuissa! :O

      Mä naisena haluaisin kyllä että mies osoittaisi kiinnostuksen jollain toisella tavalla, älkääkä nyt ymmärtäkö mua ihan väärin, ei tuossa mitään pahaa ole, mutta olisi mukavaa jos mies ihastuisi minuun ihmisenä eikä kroppaan!

    • [hilleri]

      en tiedä onko toinen kiinnostunut kun tuntuu olevan hienoista piikittelyä koko ajan.. plus puhuu toisista kauniista naisista (omasta mielestä kauniimmista naisista). väitti olevansa kiinnostunut ja haluavansa edetä hitaasti mut vaan kännissä puhui asiasta.. vähän vaikuttaa ettei kiinnostusta löydy. olisi mukava saada mielipiteitä

    • naisparka

      Entä kun..
      kun nähdään mies hakeutuu seuraani, istuu viereen, seuraa koko ajan eikä varmaan huomaa itsekkään niin tekevänsä. hymyilee, katsoo silmiin kaukaa pitkään. koittaa kehua itseänsä tilaisuuden tullen. antaa ymmärtää kiinnostuksensa. on ujo ja epävarma ja välillä hermostunut seurassani eikä osaa puhua mitään. Kun laitan tekstarin ei välttämättä vastaa ollenkaan jos siinä ei ole suoraa kysymystä. jos on kysymys vastaa siihen, jos ei ole niin turhaan odotan vastausta. pari kertaa kun olen laittanut tekstarin on soittanut takaisin vastatakseen kysymykseen. itse ei koskaan laita viestiä eikä ota yhteyttä oma-aloitteisesti.

      kiinnostunut/ ei?

      • juupajuu,matkaleski

        mulla myös samanlainen ongelma... ja kun ei tiedä, tulen hulluksi! :D

        AIna kun nähdään, meidän välinen jännite on järkyttävää, ja llaan ihan toistemme kimpussa. Mutta välipäivinä miehestä ei kuulu mitään, hyvällä tuurilla jos jotain kysyn, tulee yksisanainen vastaus... ja sit oon ihan maassa. Mut jos ehdotan tapaamista, KAIKKI KÄY HETI.

        Mut joo täs tapaukses saattaa vaikuttaa se et mies lähtee kohta matkoille, ehkei halua kiusata enempää itseään..


      • fdgderger
        juupajuu,matkaleski kirjoitti:

        mulla myös samanlainen ongelma... ja kun ei tiedä, tulen hulluksi! :D

        AIna kun nähdään, meidän välinen jännite on järkyttävää, ja llaan ihan toistemme kimpussa. Mutta välipäivinä miehestä ei kuulu mitään, hyvällä tuurilla jos jotain kysyn, tulee yksisanainen vastaus... ja sit oon ihan maassa. Mut jos ehdotan tapaamista, KAIKKI KÄY HETI.

        Mut joo täs tapaukses saattaa vaikuttaa se et mies lähtee kohta matkoille, ehkei halua kiusata enempää itseään..

        Kuulostaa siltä, että haluaa sinulta vain seksiä :)


    • naisparka

      ^kuulostaa niin tutulta! aivan kuin täälläkin. tulkaa miehet valaisemaan asiaa, miksi teette näin?

      • 13+9

        Kuulostaa ihan vaan siltä, että mies vaan haluaa erottaa oman ajan ja yhteisen ajan. Jos sitä ei kiinnostaisi, niin eihän se enää suostuis tapaamisiinkaan.


    • =)))

      Lisää vastauksia tähän

    • jarki hoi!

      Miesta ei isketa noin vain ainakaan maitojonossa supermarketissa, jossa naiset tyontaa peppunsa melkein mieheen kiinni.
      Mies haipyy puhumatta sanaakaan, eli tiedat nyt ettei ole kiinnostunut !

      • Anonyymi

        MITÄS ÄNKÄÄT AHTERISI KANSSA OTTAAN MAITOA MUKAMAS ENNEMMIN, NIIN KUN SELOPPUIS JUST' SE MAITO ! JA VÄKISINKI TULEE TAHATON HIPASU AHTAASSA PAIKASSA! VOI SINUA POLOISTA! LUULET, ETTÄ NAISET YRITTÄÄ, JOKA PAIKASSA ISKEÄ MIESTÄ!

        TULIS AJAT, JOLLOIN MAITOA SAISI VAIN MAATILAN HINKISTÄ( AI NIIN SINÄHÄN SAATAT YMMÄRTÄÄ VÄÄRIN TUON MURRE SANAN, PITÄÄ SE HETI SE KÄÄNTÄÄ YLEISKIELEKSI!( MAITOHINKKI ELI MAITOTONKKA, ELI PÄNIKKÄ.

        TAI , SITTEN TISKIN TAKAA ELI TULIS TAKASIN

        VANHAN AJAN KAUPAT TAKAISIN, JOLLOIN KAUPPIAS ANTAISI ASIAKKAALLE HALUAMANSA OSTOKSEN/ OSTOKST

        EI TARTTIS HERKKÄ HIPIÄISET MIEHET KUOLAKSEEN PELÄTÄ, ETTÄ NYT HÄNTÄ ISKETÄÄN!🤬


      • Anonyymi

        MITÄS ÄNKÄÄT AHTERISI KANSSA OTTAAN MAITOA MUKAMAS ENNEMMIN, NIIN KUN SELOPPUIS JUST' SE MAITO ! JA VÄKISINKI TULEE TAHATON HIPASU AHTAASSA PAIKASSA! VOI SINUA POLOISTA! LUULET, ETTÄ NAISET YRITTÄÄ, JOKA PAIKASSA ISKEÄ MIESTÄ!

        TULIS AJAT, JOLLOIN MAITOA SAISI VAIN MAATILAN HINKISTÄ( AI NIIN SINÄHÄN SAATAT YMMÄRTÄÄ VÄÄRIN TUON MURRE SANAN, PITÄÄ SE HETI SE KÄÄNTÄÄ YLEISKIELEKSI!( MAITOHINKKI ELI MAITOTONKKA, ELI PÄNIKKÄ.

        TAI , SITTEN TISKIN TAKAA ELI TULIS TAKASIN

        VANHAN AJAN KAUPAT TAKAISIN, JOLLOIN KAUPPIAS ANTAISI ASIAKKAALLE HALUAMANSA OSTOKSEN/ OSTOKST

        EI TARTTIS HERKKÄ HIPIÄISET MIEHET KUOLAKSEEN PELÄTÄ, ETTÄ NYT HÄNTÄ ISKETÄÄN!🤬


    • joku random

      Kyllä mies voi olla tosissaan kiinnostunut vaikka vähän viestiä laittaiskin! ei oo mun mielestä mitään roikkumista, viesteistä tietää et se ajattelee sua ja haluu pitää yhteyttä jos tapaaminen ei oo mahdollista! ja tietenkin siitäkin tietää että mies haluaa nähdä aina kun mahdollista! kyllähän sen nyt huomaa miehen ilmeestä ja käyttäytymisestä onko se kiinnostunut vai ei!!

    • pieninainen6

      mä olen pitänyt yhdestä pojasta jo noin 1 vuoden ja ollaan seurusteltu siinä välissäkin ja nyt ollaan vaan hyviä kavereita mutta mulla on siihen viel tunteit et pitäiskö mun vaan antaa olla taij mitä mä teen??

    • ihastunut

      hei minulla on mieheni kaveri joka käy välillä meillä kylässä ja me näemme välillä ulkona,niin voiko siitä päätellä mitään kun se tuli meille ja lainasi tietokonetta? ja sitten kun oli tietokoneella ni kysyi ensin mun mieheltä neuvoa mut se ei osannu auttaa ni kysyi multa:)ni onko se ihastunut muhun?ja sit kun menen röökille ni se tulee vähän ajan päästä myös röökille,ja puhuu että mitä on tehnyt sukulaistensa kanssa.mistä saan tiettää onko hän ihastunut minuun??

    • joku123456789

      Mitä tarkoittaa se kun katsot naista josta olet kiinnostunut ja hän huomaa sen ja katsoo tuimalla katseella takaisin?

      • jkhfhgd

        Ujostelee ja siksi menee vakavaksi, kun huomaa katseesi? On epävarma, mitä ajattelet hänestä? Olet tehnyt tai jättänyt tekemättä jotain mikä saa hänet vetäytymään? Toiset saattavat vaikuttaa tuimilta, silloin kun ujostelevat.

        Tee selkeämpi aloite niin näet mikä tilanne on. Tai vielä parempaa, voithan suoraan kysyä, mitä hän ajattelee.


    • tyttö 11v

      ruvetkaa vaan riisuuntuu miehen/pojan edessä niin muuten käy hyvin mulla on kokemusta ja se toimii

      • tyttö 11v

        lisäys äsköseen tarjotkaa sen jälkee pillua väkisin kun oletteriisuneet


    • Anonyymi

      HÄN EI ANNA HETKEÄKÄÄN RAUHAA:

      .. Änkää, Jopa uneesi.😯☹

      Ja Tyypillistä, vielä , Hän , Haluaa Herättää Huomioasi, Jatkuvasti Osallistumalla,

      Vaikka Mihin Typeriin Kilpailuihin, ( mihin vain , on Mahdollisuus Osallistua )

      " Hinnalla, millä hyvänsä" MUTTA VARO!

      Ehkä ei ole luotettava tyyppi!..
      EN, en nyt viitsi enempää kirjottaa,.. 🎼🎤

    • kysymällä selviää

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut suominainen, paitsi illan hupi (ei kiinnosta lainkaan).
      Kunnollisen perhearvoja ymmärtävän naisen löysin aasiasta.

    • Anonyymi

      no kysymällä suoraan. kysyvä ei tieltä eksy.. voi herran jeesus teijen kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe