Siis mikä miehiä oikeesti vaivaa?!?!?
Oon yrittänyt monta päivää keskustella vakavia meidän suhteesta kun meillä on jotenkin vaikeaa.
Nytkin tuo tuli työreissulta ja yritän kysellä, että voitaisiinko keskustella, mutta ei, hän katsoo mieluummin elokuvaa telkkarista. Ja tämän elokuvan voisi lainata mun siskolta vaikka heti huomenna!
Tässä minä sit yritän yksin miettiä tulevaisuutta ja pitäiskö tässä ylipäätään seurustella vai ei. Nämä on niitä hetkiä ku tekis mieli huitasta kaulimella päähän ja vähän herätellä huomaamaan, että jos se ei ala juttu luistaa niin saa äijä lähtee.
Hemmetin hemmetti!!!!
kenen muun mies on idiootti!!??
17
4562
Vastaukset
- myöss
Ihan samanlaisia kokemuksia miehistä. Tosin viimeisin mies ahdistui kun piti alkaa puhumaan vähän vakavammin ja se homma sitten jäi siihen. Miksei miehet halua keskustella vakavasti?
- Exälleni, ei mitään
Taitoa/halua keskusteluun vakavista aiheesta, vaan heti vetäytyminen.
Joten sama pätee naisiin.
- se kaulin!
On sille töitä. Miksi olet parisuhteessa, jos et edes ole varma haluatko olla? En minä olisi.
Kyllä elämälleen kesksii parempaakin käyttöä, elämme vain kerran kumminkin. - Miksi miksi
Miksi naiset tahtoo miehiä joista ei ole kuin elättämään ja panemaan?
- mut kun panemaan vaaan.
Eihän se elätä edes itseään.
- Tästä tulee vielä
Pitkä lista! Minun on idiootti.
- että...
äääääääääähhhhhh...mun mies ON idiootti.Mekään ei koskaan puhuta meidän suhteesta,mikä on idioottia.Ei mitään puhuta vakavasti.Ihan kun vois purjehtia meidän suhteen läpi ilman mainittavaa juttutuokiota.Eräänä päivänä se sitte ilmottaa,että no niin,en sitten rakasta sua enää.Jaa ai kuka sä edes olit...
- Hyvä aloittaja!
Hyvän kysymyksen keksit: "Kenen muun mies on idiootti?" Eiköhän niitä ole sen verran, että tästä on tulossa kaikkien aikojen pisin ketju.. :DDD
- näkökulma
Minkä ihmeen takia haluat keskustella vakavia suhteenne tulevaisuudesta juuri silloin kun mies on palannut kuluttavalta työreissulta ja haluaisi rentoutua? Etkö itsekin voisi vähän joustaa ja odottaa otollisempaa hetkeä, tuskin tuollakaan niin kiire on ettei se voisi muutamaa päivää odottaa? Ajattele asiaa miehesikin kannalta, tuskin haluat itsekään tuossa tilanteessa puhella syntyjä syviä...
Olin yrittänyt jutella ihan samasta asiasta viikonloppuna sekä lauantai-iltana,että sunnuntaina, mutta silloinkin tuntui olevan herralla parempaa tekemistä. Vai onko viikonloputkin lepoa varten ja eivät sovi vakaville keskusteluille??
- StippaS
Miehesi on ilmeisestikin työpainotteinen tapaus eli ensin työ ja sitten vasta parisuhdeasiat. Toisin sanoen kun hän tulee kotiin, hän tahtoo levätä jne, jotta jaksaa taas pakertaa töissänsä. On "joutunut" työssänsä ajattelemaan niin hurjasti, jottei kotiasiat enää kiinnosta noin ajattelun saatikka sitten keskustelun merkeissä.
Kannattaa järjestää aikaa juttelulle silloin kun miehellä olisi vapaata JOS sitä on. Saattaahan se toki olla niinkin, että ukko tuo työnsä kotiin ja siinä sitä taas ollaan x/ Kuitenkin yritä avata keskustelua eri tilanteissa ja jos ei keskustelua tule eikä miestä kiinnosta niin mielestäni homma on sillä tavalla kokolailla selvä? Jotta ei muuta kalossin kuva ahteriin ja oikeata kumppania etsimään :D
Itsellensä voi toki aina järjestää tekemistä ja laajentaa vaikka sosiaalista verkkoansa. On harrastusta ja työtä ja vaikka mitä muuta esim netin kautta mitä voi touhuta ilman miestänsäkin. Vaan taitolaji sinänsä sekin, voi äkkiä luiskahtaa elämät niin erilleen, ettei enää edes kiinnosta puoliso puolin eikä toisin!
Tsemppiä!Juuri se on se ongelmien ongelma, työ on ykkösenä ja mä vasta kakkosena jos siinäkään. Sekin vielä menee, mutta juuri tuo, en jaksa työpäivän jälkeen mitään, ottaa hermoon.
Se eroaminen ei vaan oo niin helppoa, kyllä mä oon tässä yrittänytkin laittaa pillit pussiin, mutta sillon se herää ja ei anna mun jättää sitä. Enkä tavallaan tahtoiskaan.
Oravanpyörä..
- happyppah
Mieheni ei ole idiootti, ei edes tyhmä. Olisin itse aika idiootti, jos sellaisen kanssa olisin.
Mieltä painavista asioista on saatava puhua, mutta kaikella on oma aikansa ja asioista voi puhua monella tavalla. Toisinaan, kun jokin asia oikein kiehuu mielessäni, lähden helposti vähän liian hyökkäävällä tyylillä siitä toiselle paasaamaan. Olen huomannut hyväksi keinoksi, että kerron aiheen josta haluan jutella, mutta sanon, että ei jutella siitä nyt, mutta voitaisiinko sopia koska juteltais asiasta. Näin myös hän saa vaikuttaa, koska jutellaan ja valmistautua aiheeseen. Toimii meillä. Usein aletaan jutella jo ennen sovittua aikaa.- ....
Mieheni ei todellakaan ole idiootti, mutta olen myös huomannut että varsinkin tunteista puhuminen on vaikeaa. Esimerkiksi kun tässä vähän aikaa sitten sattui yksi surullinen juttu, niin kysyin mieheltäni että miltä hänestä tuntuu, niin ei hän osannut siihen oikein vastata, ei kuulemma osaa tunteitaan pukea sanoiksi.
Muutenkin tuntuu että mies ajattelee ihan eri tavalla asioista, ainakin oma mieheni haluaa mieluummin jatkaa eteenpäin kuin jäädä vatvomaan jotakin tilannetta, vaikka itsestä tuntuu ettei miestä silloin kiinnosta. En usko tuon sellaiseen pystyvän, mutta ainakin voisin yrittää. Eipä voitaisi syyttää ainakaan mua yrityksen puutteesta =)
- AgentSteel-
Sun kannattaisi varmaan sanoa sille suoraan, että jos hän ei ole halukas puhumaan vakavasti teidän suhteesta, niin sä et näe enää oikein mitään järkeä teidän seurustelussa. Voithan sä tietty istua äijän viereen ja puhua suusi puhtaaksi. Päätät jo valmiiksi mistä puhut ja mitkä asiat otat esille. Juokset vaikka pitkin kämppää perässä, siihen asti kunnes saat sanasi sanottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876