oopperaääni, veikkaan että sopraano/metsosopraano. Osaan nyt jo tuottaa "kaikupohjaisen äänen."
Mitä maksaa laulutunnit Porin alueella ja pääsekö sinne ilman mitään aikaisempaa laulukokemusta?
Mulla
5
808
Vastaukset
- oho!
Minä olisin jo nyt loistava pianisti. Osaan jo laittaa sormet koskettimistolle. Mistä saisi pianonopetusta?
- luultiin viulistiksi
bussissa 15 vuotta sitten kun mulla on niin pitkä ja kaunis kaula. Se oli pultsari joka sen sano.
- erikoisesti soiva
luultiin viulistiksi kirjoitti:
bussissa 15 vuotta sitten kun mulla on niin pitkä ja kaunis kaula. Se oli pultsari joka sen sano.
Minä olen minä ja kutsuvat joskus harpuksi.....Tämä ol vitsi,joten onnea kaikille laulamiseen,soittamiseen ja muuhunkin :-)
- tarkoita
mitä tästä opimmekaan.kukaan ei ole seppä syntyessään...älä masennu,kyllä sun kannattaa hakeutua laulutunneille, jos olet huomannut lahjoja itselläsi olevan. mutta tavoittele puhdasta ja vapaata ääntä, tuo "kaikupohjainen" kuulostaa vähän pelottavalta.
- kaiku hoi
Tiedätte kyllä mitä se tarkottaa (kaikuphjaisella). On todennäköisesti lahjakas, mutta tarvitsee päästä alkuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207869Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3231455- 61205
- 3561198
- 571026
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin24986Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo32950- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset199924