oopperaääni, veikkaan että sopraano/metsosopraano. Osaan nyt jo tuottaa "kaikupohjaisen äänen."
Mitä maksaa laulutunnit Porin alueella ja pääsekö sinne ilman mitään aikaisempaa laulukokemusta?
Mulla
5
895
Vastaukset 5
- oho!
Minä olisin jo nyt loistava pianisti. Osaan jo laittaa sormet koskettimistolle. Mistä saisi pianonopetusta?
- luultiin viulistiksi
bussissa 15 vuotta sitten kun mulla on niin pitkä ja kaunis kaula. Se oli pultsari joka sen sano.
- erikoisesti soiva
luultiin viulistiksi kirjoitti:
bussissa 15 vuotta sitten kun mulla on niin pitkä ja kaunis kaula. Se oli pultsari joka sen sano.
Minä olen minä ja kutsuvat joskus harpuksi.....Tämä ol vitsi,joten onnea kaikille laulamiseen,soittamiseen ja muuhunkin :-)
- tarkoita
mitä tästä opimmekaan.kukaan ei ole seppä syntyessään...älä masennu,kyllä sun kannattaa hakeutua laulutunneille, jos olet huomannut lahjoja itselläsi olevan. mutta tavoittele puhdasta ja vapaata ääntä, tuo "kaikupohjainen" kuulostaa vähän pelottavalta.
- kaiku hoi
Tiedätte kyllä mitä se tarkottaa (kaikuphjaisella). On todennäköisesti lahjakas, mutta tarvitsee päästä alkuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921443Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga901063- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden298779Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️85682- 52676
- 45651
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35641- 47627
- 28594