Olisiko halukkaita laittamaan pystyyn iskelmämusiikki-tyylisen bändin?/tai sitten jo valmis sellainen joka etsii laulajaa.
Itse toimisin siinä laulajana:)
Olen reilu parikymppinen mies.
Iskelmää!
3
321
Vastaukset 3
- Haavoittumaton
Joo, kiinnostusta olisi bändin perustamiseen. Olen soittanu kitaraa noin kymmenen vuotiaasta asti toisinaan enempi ja toisinaan vähempi. Itse kuuntelen mm. Yölintua, Agentsia, Kirkaa ja Baddingiä. Ikuisena haaveena on ollut päästä kiertämään tanssilavoja ympäri Suomea, mutta kun nykyään on aika hankala löytää soittajia, jotka olisivat kiinnostuneita iskelmästä. Olen 19v ja asun Oulussa.
- Iskelmälaulaja
Kiva kuulla että edes joku olisi kiinnostunut,olet valitettavan oikeassa siinä että iskelmästä liian harva nuori on kauhean innostunut..
Itse asun Turussa,eli meillä on tuota välimatkaa jonkin verran kylläkin..:) - Nimetön
Iskelmälaulaja kirjoitti:
Kiva kuulla että edes joku olisi kiinnostunut,olet valitettavan oikeassa siinä että iskelmästä liian harva nuori on kauhean innostunut..
Itse asun Turussa,eli meillä on tuota välimatkaa jonkin verran kylläkin..:)Joo, pitäs olla vielä muutama kiinnostunut lisää, niin sitte ois ainesta bändiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471287- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55748- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152653Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26621- 46621
- 57608
- 45567