senioriLAULAJA 2009

ketä veikkaatte

VOITTAJIKSI VUONNA 2009 ?
SINNE ON KUULEMMA TULOSSA KOVAA TASOA OLEVIA LAULAJIA, KUULIN.

14

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkis-100

      Taas jään lehdellä soittelemahan!

    • Karaokekoukku

      Montteerin pitämiä vai onko joku muukin samanniminen?
      Tarkoitatko seniorilaulukilpailuja vai seniorikaraokekilpailuja?
      Aikaisemmin oli ensimmäisiin ilmoittautuminen helmikuun loppuun mennessä, muistaakseni ja nehän eivät ole karaokekilpailut, vaan orkesterin kans laulamista.

      Seniorikaraokekilpailuja vetää ainakin LL-Viihde ja finaalit uunna vuonna.
      Onko vielä muitakin, ei oikein pysy kärryillä.
      Valaisisitko, mistä kisasta on kyse.Kiitos!

      • 2009

        Tämä ei ole karaokekisa.
        Montteerin järjestämä.
        Onko Siis olemassa Karaokeseniorikisakin ?


      • Karaokekoukku
        2009 kirjoitti:

        Tämä ei ole karaokekisa.
        Montteerin järjestämä.
        Onko Siis olemassa Karaokeseniorikisakin ?

        kun minun mielestä se Montteerin järjestämä ei ole karaokekilpailu ollenkaan (tämä saittihan on karaoke otsikolla). Olen kerran muutama vuosi sitten jopa osallistunut siihen.

        Valtakunnan seniorimestarit 2008 karaokekilpailu on myös menossa ja finaali on Uuden vuoden aattona Rantakallassa.

        Muitakin finaaleja on nyt joulukuun ja tammikuun aikana. (Kts. www.karaoke.fi/karaoketapahtumat)


      • tuure47
        Karaokekoukku kirjoitti:

        kun minun mielestä se Montteerin järjestämä ei ole karaokekilpailu ollenkaan (tämä saittihan on karaoke otsikolla). Olen kerran muutama vuosi sitten jopa osallistunut siihen.

        Valtakunnan seniorimestarit 2008 karaokekilpailu on myös menossa ja finaali on Uuden vuoden aattona Rantakallassa.

        Muitakin finaaleja on nyt joulukuun ja tammikuun aikana. (Kts. www.karaoke.fi/karaoketapahtumat)

        Hupsista ... ei Rantakallassa vaan Yyterissä uudenvuodenaattona !


      • yxi seniori
        tuure47 kirjoitti:

        Hupsista ... ei Rantakallassa vaan Yyterissä uudenvuodenaattona !

        mutta ketjuhan on aloitettu v. 2008 ja silloin oli seniorikaraokilpailut Rantakallassa.
        Siis v:n 2009 seniorikaraoke finaali on nyt Uunna Vuonna Yyterissä.
        Semifinaaleja ei tietääkseni ole vielä ollut. Kutsua odotellaan koko ajan, mihin pääsee, alkukisat on jo läpäisty.


    • sympatiaa

      valitettavasti näin on epäreilu peli jatkuu, todellisuudessa ne laulajat ovat jo pudotettu pelistä pois, etteivät häiritsisi peliä, yleisö voisi puuttua peliin, jos laulajat olisivat paikallaesiintymissä, silloin voisi tulla ikävä tilanne jatkuvuuden kannalta. Onnea kuitenkin finalisteille!!!

      • pian seniori

        Tuo on kamalaa jos näin on, olen itsekin harkinnut jossain vaiheessa osallistua kyseiseen kisaan, pitää harkita uudelleen jos tuomarityöskentely on tuontapaista.


      • kerrasta poikki
        pian seniori kirjoitti:

        Tuo on kamalaa jos näin on, olen itsekin harkinnut jossain vaiheessa osallistua kyseiseen kisaan, pitää harkita uudelleen jos tuomarityöskentely on tuontapaista.

        Ei se nyt aivan noinkaan ole...Kannattaa lähteä katsomaan, eihän sitä koskaan tiedä. Itse olen ollut kisassa vuonna 2006 ekan kerran ja yllätysten yllätys sain heti sijoituksen kolmen parhaan joukossa. Tästä jo voi päätellä, ettei tarvita vuosien ravaamista ko. kisassa.


    • pohjoisen laulaja

      Olin itsekkin kilpailijana seniorilaulukilpailussa 2009 semifinaalissa Karjalohjalla. Seniorilaulajille on 40kpl laulun lista, josta tuli valikoida laulukappaleet ja sävellajit. Miksi kuitenkin kilpailijat saavat valikoida listan ulkopuolelta lauluja. Onko tämä vain joidenkin kilpailevien laulajien tiedossa? Vai mitä tämä yleensä on?
      Olin hyvin yllättynyt ja pettynyt tähän toimintaan.
      ODOTAN VASTAUSTA MONTTEERILTA!

      • Kerran osallistunut

        Kysypä suoraan Montteerilta, eivät taida lukea tätä saittia ollenkaan, tämä kun on karaokesaitti ja Montteerin kisat orkesteritaustalla.
        Jos näin on tapahtunut, niin on törkeätä.
        Olen aiemminkin kuullut. että yhtenä vuotena sai finalisti vaihtaa tutumman kappaleen kun ei pystynyt oppimaan sitä laulua, mikä oli hänelle osunut. Tässäkin oli ollut sitä kuuluisaa "tutun" kauppaa.
        No, enpä tosiaan ole kuullut kisoista, joissa ei epäkohtia olisi.
        Toivottavasti saadaan tähän asiaan selvyyttä ja että kilpailut olisi rehellisIä ja tasapuolisia.


      • totta!
        Kerran osallistunut kirjoitti:

        Kysypä suoraan Montteerilta, eivät taida lukea tätä saittia ollenkaan, tämä kun on karaokesaitti ja Montteerin kisat orkesteritaustalla.
        Jos näin on tapahtunut, niin on törkeätä.
        Olen aiemminkin kuullut. että yhtenä vuotena sai finalisti vaihtaa tutumman kappaleen kun ei pystynyt oppimaan sitä laulua, mikä oli hänelle osunut. Tässäkin oli ollut sitä kuuluisaa "tutun" kauppaa.
        No, enpä tosiaan ole kuullut kisoista, joissa ei epäkohtia olisi.
        Toivottavasti saadaan tähän asiaan selvyyttä ja että kilpailut olisi rehellisIä ja tasapuolisia.

        Tällainen toiminta on jatkunut jo useampia vuosia. Tuomarit ratkovat jo edeltä kilpailijat, jotka pääsevät finaaliin, olen sen jo huomannut ja kuullut konkreettisesti semifinaali tilanteissa ja jo ennen semifinaaliakin. Laulaja voi laulun aikana jo heittää läppää, että tuu sinäkin jo pois tuomaristosta ja tanssiin. No tämä on tällaista, ei varmaan useankaan laulajan kestä heittää näin, silloin lentää ainakin toisiin kehiin.


      • v 2010 osall.
        totta! kirjoitti:

        Tällainen toiminta on jatkunut jo useampia vuosia. Tuomarit ratkovat jo edeltä kilpailijat, jotka pääsevät finaaliin, olen sen jo huomannut ja kuullut konkreettisesti semifinaali tilanteissa ja jo ennen semifinaaliakin. Laulaja voi laulun aikana jo heittää läppää, että tuu sinäkin jo pois tuomaristosta ja tanssiin. No tämä on tällaista, ei varmaan useankaan laulajan kestä heittää näin, silloin lentää ainakin toisiin kehiin.

        Samanlaista se nytkin on... ei muutos parempaan !


      • Pj Askat
        v 2010 osall. kirjoitti:

        Samanlaista se nytkin on... ei muutos parempaan !

        Mikä nyt mättää, aina sama viisu, aina väärä "voittaja" jos et itse pärjää. mutta tuomarit ei kyllä kestä aiheellistakaan kritiikkiäkään. vai mitä, F-link. HYmY PyLLyyn !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe