spermaa vai valkovuotoa

jykä11222

Terve. avovaimoni petti ja lupasi olla tekemättä sitä enään. Nyt kutenkin epäilen häntä jälleen, sillä hän ei ole heittänyt pikkuhousujaan pyykkikoppaan, vaan jemmaillut niitä vaatekaappiinsa. Tiedä häntä. Mutta huomasin muutamissä hanen pikkuhousuissaan toisissa enemmän ja toisissa vähemmä mm stringeissä valkoista kuivunutta eritettä. Toinen oli hyvinkin valkoista ja toinen kirkasta... Hajuttomia kaikki. Nyt mietinkin, että kumpaakohan se mahtaa olla???? Vittu, epätietoisuus raastaa!!!

109

28529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-B

Tuskin se niitä piilottelisi valkovuodon jälkeen...

• niin333

en nyt tiiä onko se varsinaista piilottelua, mutta ei ainakaan pyykkikoppaan oo laittanu... tai siis jotenkin "peittelee" ainakin tuntuu siltä....

• keghviueuirhgve

ku olin alkamassa pyykkään,valkoista housuissa ja HAIS NIIN NUSSITULLE(tiedän miltä tuoksuu) ja piilotettu,väitti et tippunu "piiloon" ja valkovuotoa.jäi pyykkääminen siihen.vittu taas olin oikeessa.lumppu mikä lumppu.

• naisethäpeäksi
        niin333 kirjoitti:

en nyt tiiä onko se varsinaista piilottelua, mutta ei ainakaan pyykkikoppaan oo laittanu... tai siis jotenkin "peittelee" ainakin tuntuu siltä....

Kyllähän siinä epäilyt nousee jos ei voi pyykkikopasta ottaa naisen pikkareita ilman kieltoa kuten mulla kävi. Vaimo kun tajusi että laitan pyykkejä koneeseen tuli häly, et laita minä pistän kun ehdin et koske niihin mun pikkareihin. Kai sitä nainen haluaa sperma tahrat pitää piilossa kun on baari ilta venynyt. Ja kun kotiin tulo aika on aamu kuudelta niin ehtiihän siinä panot hoitaa vieraan kanssa. Sitten taas seksitöntä monta kuukautta että ehtii käydä testeissä ja varmistaa ennen kuin mies kinuaa pukille.

• Tympii

Meillä näkyy olevan pestynä pyykkikorissa mut jos niin tahtoo niin aikansa kutakin...

• Anonyymi
        naisethäpeäksi kirjoitti:

Kyllähän siinä epäilyt nousee jos ei voi pyykkikopasta ottaa naisen pikkareita ilman kieltoa kuten mulla kävi. Vaimo kun tajusi että laitan pyykkejä koneeseen tuli häly, et laita minä pistän kun ehdin et koske niihin mun pikkareihin. Kai sitä nainen haluaa sperma tahrat pitää piilossa kun on baari ilta venynyt. Ja kun kotiin tulo aika on aamu kuudelta niin ehtiihän siinä panot hoitaa vieraan kanssa. Sitten taas seksitöntä monta kuukautta että ehtii käydä testeissä ja varmistaa ennen kuin mies kinuaa pukille.

Naisena sanon että voi myös olla häpeän tunteita jos on omaa eritetta. Sperma haisee.
        Salailu kyllä ihmetyttää kuitenkin.

• ..........

Kyllä mäkin jemmailisin alushousuni mahdollisimman hyviin piiloihin, jos mieheni kävis niitä nuuskimassa. Mutta teepä testi, lataa lasti vaimon pöksyihin (ilman vaimon apua, tietenkin). Hiero sperma kankaaseen, anna kuivua ja vertaile. Miltä näyttää, miltä tuoksuu?

• -----

Kyllä olet alas vajonnut kun alushousuja kyttäät. Kysy suoraan ja katso ilmettä.

• poppii9

"Kyllä olet alas vajonnut kun alushousuja kyttäät. Kysy suoraan ja katso ilmettä. "

-Turha toivo, nainen ei koskaan tunnusta, ja pystyy valehtelemaan ja samanaikaisesti katsomaan silmiin kirkkain silmin, mies ei siihen pysty.

• babbii8
        poppii9 kirjoitti:

"Kyllä olet alas vajonnut kun alushousuja kyttäät. Kysy suoraan ja katso ilmettä. "

-Turha toivo, nainen ei koskaan tunnusta, ja pystyy valehtelemaan ja samanaikaisesti katsomaan silmiin kirkkain silmin, mies ei siihen pysty.

Mun exä aikanaan petti pidemmän aikaa mua yhden kusipään kanssa, joka tiesi vielä, et oltiin kimpassa. Oli muijan ystävän veli, joten ei tosiaan olisi pitänyt olla epäselvää.
        Tekivät vielä niin törkeästi, että paneskelivat meillä kotona meidän sängyssä. Itse kävin 100km päässä reissuhommissa, joten ei sitä nyt ihan tuosta vain onnistunut lähteä käryttämään heitä kun olin usein työmaalla yötäkin. No talo täys eläkeläisiä, et selvisi nyt silläkin, mutta aina kun tulin kotiin, petivaatteet sekaisin ja aika usein oli ainakin jonkun verran valkoisia tahroja petivaatteilla. Muijalla ei ollut edes valkovuotoa ainakaan meidän avoliiton aikana kertaakaan.
        Eräät lakanat vielä korostivat oikein näitä seksitahroja, siniset satiini(tms)lakanat, joten..
        Muija ei myöntänyt mitään, pokkana väitti olevansa uskollinen, vaikka sen nyt näki sokeakin, mitä siellä oli tapahtunut. Ja kaikista kuvottavinta oli se ettei edes viitsinyt laittaa lakanoita pyykkiin vaan jätti ne sänkyyn. Ei siinä kyllä kauaa mennyt, kun pistin muijan puoliväkisin pihalle, et "Hoitelisit noi mulkkusi heidän itsensä luonaan, et joku raja sentään ja vastine rahalle kun mä sentään maksan meidän asumiset".
        Oli muutenkin outo, aina olisi pitänyt tietää vähintään viikko etukäteen, et milloin olen tulossa kotiin jne. Ja sit yhdessä vaiheessa selitti aina, et meidän yhteinen miespuolinen ystävä oli aina välillä meillä yötä, kun ei sitä voinut muka lähettää baarista kännissä reilu 2km päässä sijaitsevaan kotiinsa.
        Tiesin vielä satavarmaksi, et useimmissa näissä tapauksissa tämä ko ystävä oli ollut ihan jossain muualla, kuin meidän suunnalla edes.
        Et aika venkoiluja. Viimeiset hänen rojut heitinkin suoraan roskiin, kun hän yritti pitkittää sillä jotain, että hän ei suostunut hakemaan niitä itse uuteen kotiinsa.
        Niin vaatehuoneesta löytyi muutamat riekaleiset pikkarit, mitkä oli myös valkoisissa tahroissa ja ne tahrat tosiaan kanssa näyttivät just mällisotkulta eikä miltään hiivavuodolta. Ja siitäkin tajusin, kun hän joskus oli hekumoinutkin että hänet otettaisiin niin rajusti, että pöksytkin revittäisiin riekaleiksi siinä samalla/ne repeäisivät touhujen ohessa.
        Eli persettä oli sit vissiin nyt ainakin muutaman kerran survottu melalla niin että pöksytkin oli halki. En tosin ilennyt kysyäkään jälkeenpäin mitään, kuvotti niin paljon kuitenkin, mutta mielessä oli laittaa ne pikkarit postissa hänelle ja mainita asiasta;)

• oletkosnaiivi

Kyllä se vilkaisulla selviää ja luuletko että nainen myöntää jos on päästänyt vieraan sisäänsä ei kai sitä nyt kukaan viisas myönnä.

• Anonyymi

Hmm...Tämähän on selvää algebraa...vaimosi on vain niin köyhä että on joutunut alentua pikkuhousun kaupustelijaksi...perheonnen sekä sen vakavaraisuuden palauttamiseksi.

• Anonyymi
        babbii8 kirjoitti:

Mun exä aikanaan petti pidemmän aikaa mua yhden kusipään kanssa, joka tiesi vielä, et oltiin kimpassa. Oli muijan ystävän veli, joten ei tosiaan olisi pitänyt olla epäselvää.
        Tekivät vielä niin törkeästi, että paneskelivat meillä kotona meidän sängyssä. Itse kävin 100km päässä reissuhommissa, joten ei sitä nyt ihan tuosta vain onnistunut lähteä käryttämään heitä kun olin usein työmaalla yötäkin. No talo täys eläkeläisiä, et selvisi nyt silläkin, mutta aina kun tulin kotiin, petivaatteet sekaisin ja aika usein oli ainakin jonkun verran valkoisia tahroja petivaatteilla. Muijalla ei ollut edes valkovuotoa ainakaan meidän avoliiton aikana kertaakaan.
        Eräät lakanat vielä korostivat oikein näitä seksitahroja, siniset satiini(tms)lakanat, joten..
        Muija ei myöntänyt mitään, pokkana väitti olevansa uskollinen, vaikka sen nyt näki sokeakin, mitä siellä oli tapahtunut. Ja kaikista kuvottavinta oli se ettei edes viitsinyt laittaa lakanoita pyykkiin vaan jätti ne sänkyyn. Ei siinä kyllä kauaa mennyt, kun pistin muijan puoliväkisin pihalle, et "Hoitelisit noi mulkkusi heidän itsensä luonaan, et joku raja sentään ja vastine rahalle kun mä sentään maksan meidän asumiset".
        Oli muutenkin outo, aina olisi pitänyt tietää vähintään viikko etukäteen, et milloin olen tulossa kotiin jne. Ja sit yhdessä vaiheessa selitti aina, et meidän yhteinen miespuolinen ystävä oli aina välillä meillä yötä, kun ei sitä voinut muka lähettää baarista kännissä reilu 2km päässä sijaitsevaan kotiinsa.
        Tiesin vielä satavarmaksi, et useimmissa näissä tapauksissa tämä ko ystävä oli ollut ihan jossain muualla, kuin meidän suunnalla edes.
        Et aika venkoiluja. Viimeiset hänen rojut heitinkin suoraan roskiin, kun hän yritti pitkittää sillä jotain, että hän ei suostunut hakemaan niitä itse uuteen kotiinsa.
        Niin vaatehuoneesta löytyi muutamat riekaleiset pikkarit, mitkä oli myös valkoisissa tahroissa ja ne tahrat tosiaan kanssa näyttivät just mällisotkulta eikä miltään hiivavuodolta. Ja siitäkin tajusin, kun hän joskus oli hekumoinutkin että hänet otettaisiin niin rajusti, että pöksytkin revittäisiin riekaleiksi siinä samalla/ne repeäisivät touhujen ohessa.
        Eli persettä oli sit vissiin nyt ainakin muutaman kerran survottu melalla niin että pöksytkin oli halki. En tosin ilennyt kysyäkään jälkeenpäin mitään, kuvotti niin paljon kuitenkin, mutta mielessä oli laittaa ne pikkarit postissa hänelle ja mainita asiasta;)

Hyi v. ....mikä lortto. . Just, ! Eli maksoit kämpät ja kaikki. ...v. ...mitä " ihmisiä " voisin sinun puolestasi nakata luu vitosen.

• blondie

Valkovuotoakin,jollaikin naisilla vuoto voi olla runsaampaa kun toisilla.
      Kyllä sinä sperman tunnistat.
      Mutta miksi sinä kiusaat itseäsi syynäämällä vaimokkeesi kalsarita kysyt suoraan etkä anna vaihtoehtoja.
      Toki hälytyskellot soi aiheesta,kuka nainen laittaa käytetyt kalsarit kaappiin?
      Mutta ota asia esille tai sinä et saa rauhaa ja teet jotakin mitä sitten kadut.

• Antavainen

Spermaa tietysti, jos likaisia housuja pitää kaappiin piilotella. Edellisen kanssa samoilla linjoilla eli rohkeasti vaan keskustelua asiasta vaimon kanssa.
        Sinuna kyllä heittäisin akan jokatapauksessa pihalle ja kääntäisin uuden lehden elämässä.
        Petturi on aina petturi!

• sekopäitä paikka täynnä

Kyllä menee vainoharhaiseksi tämä touhu täällä. Käyköhän vaimosikin nuuskimassa kalsariesi takalistoa että onko se ruskea rantu jonkun kuivunutta kuukautisvuotoa vai oisko sittenkin silkkaa paskaa.
      Totta perkele vaimosi pesisi ne pikkarit kiireen vilkkaan jos olis spermajälkiä, ei kai hänkään nyt mikään ääliö ole ja piilottaisi pikkarit vaatekaappiin.
      Kannattaisikohan oikeasti laittaa lusikat jakoon jo ihan oman ja muijasi mielenterveyden kannalta ajatellen. Jos olet noin säälittävän vainoharhainen, on ihan sama onko käynyt vieraissa tai ei, ei tosta suhteesta enää tule siis yhtään mitään.
      Ja ne ketkä vastas tähän että "varmaan on spermaa", nautitteko te jotenkin toisen ahdingosta vai oletteko ihan oikeasti noin jeesus tyhmiä?

• uskottomuus testeri

www.testerit.fi

• ...............

................

• meilläpäin

akka viruttaa pikkarinsa ennen kotiintuloa jos on ollu tilaisuus ne sotkea ja sitten jemmaa ne pesukoneeseen....:(
      Samoilla linjoilla edellisen kanssa labraan vaan,
      maksaa jonkinverran mutta saat varmuuden dna testeillä.
      Tsemppiä!

• ...........

Koska kun kuukautiset alkaa odottamatta, veri lähtee parhaiten pois, kun sen huuhtoo heti kylmällä vedellä. Märät pöksyt taas pitää laittaa koneeseen, jotta ne eivät unohdu pyykkikoriin homehtumaan. Mutta ei, yksinkertainen selitys ei kelpaa ukolle, sen pitää kehitellä kaikkia mahdollisia kuvitelmia päässään.

Auta armias, kun mulle ekan kerran tuli hiivatulehdus. Muutenkin ärtsy olo, ja sitten toinen vielä kaivaa pikkareita ja pitää valkovuotoa spermana. Huh.

• sitä valkovuotoa
        ........... kirjoitti:

Koska kun kuukautiset alkaa odottamatta, veri lähtee parhaiten pois, kun sen huuhtoo heti kylmällä vedellä. Märät pöksyt taas pitää laittaa koneeseen, jotta ne eivät unohdu pyykkikoriin homehtumaan. Mutta ei, yksinkertainen selitys ei kelpaa ukolle, sen pitää kehitellä kaikkia mahdollisia kuvitelmia päässään.

Auta armias, kun mulle ekan kerran tuli hiivatulehdus. Muutenkin ärtsy olo, ja sitten toinen vielä kaivaa pikkareita ja pitää valkovuotoa spermana. Huh.

sitten yleensä tulee? Kerran, pari viikossa vai harvemmin?

• tähän kysymykseen ihan
        sitä valkovuotoa kirjoitti:

sitten yleensä tulee? Kerran, pari viikossa vai harvemmin?

asiallisesti, vaikka vaikeaa se on jos olet näitä vaimonsa pikkareiden nuuskijoita.
        Kaikilla naisilla ei ole valkovuoto "ongelmaa" lainkaan. Joillakin esim kuukautiskierron puolivälissä on päiviä jolloin vuotoa ilmenee. vaikkapa antibioottikuurin jälkeen saattaa tulla hiivatulehdus, jolloin valkovuotoa esiintyy runsaasti.
        Jos nyt on käynyt niin että olet jollain päivällä huomannut vaimosi pikkareissa valkoisen tahran, on luultavasti käynyt niin, että vaimollasi on valkovuotoa ja on unohtanut laittaa pikkuhousun suojan.
        Kannattaisikohan nyt kun sentään ollaan pariskunta ja tuskin nuo intiimit asiat niin valtavan kiusallisia ovat, ihan vaan kysäistä vaimolta että onko hänellä joku "naisten vaiva" kun huomasit ja huolestuit jos on vaikka kuinkakin hankala hänellä olla. Luultavasti vaimosi olisi hyvinkin otettu asiasta että hänellä on noin huolehtivainen mies:)

• hänellä on
        tähän kysymykseen ihan kirjoitti:

asiallisesti, vaikka vaikeaa se on jos olet näitä vaimonsa pikkareiden nuuskijoita.
        Kaikilla naisilla ei ole valkovuoto "ongelmaa" lainkaan. Joillakin esim kuukautiskierron puolivälissä on päiviä jolloin vuotoa ilmenee. vaikkapa antibioottikuurin jälkeen saattaa tulla hiivatulehdus, jolloin valkovuotoa esiintyy runsaasti.
        Jos nyt on käynyt niin että olet jollain päivällä huomannut vaimosi pikkareissa valkoisen tahran, on luultavasti käynyt niin, että vaimollasi on valkovuotoa ja on unohtanut laittaa pikkuhousun suojan.
        Kannattaisikohan nyt kun sentään ollaan pariskunta ja tuskin nuo intiimit asiat niin valtavan kiusallisia ovat, ihan vaan kysäistä vaimolta että onko hänellä joku "naisten vaiva" kun huomasit ja huolestuit jos on vaikka kuinkakin hankala hänellä olla. Luultavasti vaimosi olisi hyvinkin otettu asiasta että hänellä on noin huolehtivainen mies:)

valkovuotoa oikeastaan joka viikko ja useampana päivänä viikossa. Sekö ei ole normaalia? Hänellä on joskus ollut hiivatulehduksia mutta ne on hoidettu pois eikä niitä pitäisi ainakaan nyt olla.

• aiheeseen
        tähän kysymykseen ihan kirjoitti:

Täällä kerrotaan, mitä kaikkea naisesta vuotaa:

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Ennenkuin otatte almanakan käteen ja käytte vahtimaan alushousuja, täytyy vielä sanoa, että vuodot ovat hyvin yksilöllisiä ja samallakin ihmisellä vaihtelevat mm. terveydentilan mukaan niin, ettei itsekään tiedä, mitä milloinkin on tulossa.

• varmuuden vuoksi
        aiheeseen kirjoitti:

Täällä kerrotaan, mitä kaikkea naisesta vuotaa:

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Ennenkuin otatte almanakan käteen ja käytte vahtimaan alushousuja, täytyy vielä sanoa, että vuodot ovat hyvin yksilöllisiä ja samallakin ihmisellä vaihtelevat mm. terveydentilan mukaan niin, ettei itsekään tiedä, mitä milloinkin on tulossa.

Tässä vielä tällainen virallisempi sivusto:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00180

• paitsi
        ........... kirjoitti:

että side kyllä piti olla jo paikoillaan einakin mulle uskoteltiin, että menkat oli ollu päällä jo yli viikon????
        No vahinkoja sattuu, muttei toistakertaa meillä....

• .........
        paitsi kirjoitti:

että side kyllä piti olla jo paikoillaan einakin mulle uskoteltiin, että menkat oli ollu päällä jo yli viikon????
        No vahinkoja sattuu, muttei toistakertaa meillä....

Jos ne on yli viikon olleet, niin melko lailla loppupuolellaan lienevät. Ehkä jo niin lopussa, että ei oo enää laittanu sidettä (ne on aika epämukavia käyttää, sanottiin mainoksissa mitä vaan). Sitten tuleekin yhtäkkiä vielä vuotoa, irtoaa vaikka joku hyytymä ja sen mukana tulee kerralla enemmän verta.

Ei naiset mitään kellokoneistoja ole, että joka kerran toimis samalla tavalla. Ei edes silloin, kun kierto on pillereitten varassa.

• kotiproffa

tuohon sinun ongelmaasi löytyy halpa keino... itselläni kävi niin, että ollessani ex puolison kanssa, ex puolisollani oli pitänyt puhevälit exäänsä, "Tai niin luulin". Olimme olleet muutaman vuoden yhdessä ja ostimme rivarin ja kaikki piti olla hyvin. Vai muutama kuukausi sen jälkeen neitokaiseni alkoi etääntymään minusta ja lopuksi alkuvuodesta sain tietää että neidon ex ukko oli ollut asialla...ja pettäminen oli myös tapahtunut. No... Juttelimme asiasta ja annoin hänelle anteeksi, mutta kappas kappas... samaa pikari ongelmaa alkoi tapahtumaan meillä... itse kans mietin miten sain asian selville, koska jos olin väärässä niin miten sitten olisi käynyt parisuhteen... Eli kyllä se varsinkin petetylle on kova paikka luottaa enään..;)
      Mutta asiaan... homma ratkesi niin että sain vihiä että jos kyseessä on spermaa ,niin se on emäksinen aine ja se reagoi oikeanlaisen vastaaineen kanssa (joka tässä tapauksessa oli akvaariokaupasta ostettava ph arvon mittaus aine a 10€) ja emäksisempi sitä vihreämpi koostumus... ja kappas vaan tumma vihreä siitä tuli. Nyt kun oli todisteita painuin exän luo, testerin löin pöytään ja kysyin ku se äijä oli. aluksi meinasi kieltää, kun ei tiennyt mikä purki se oli. Kun oli selittänyt tilanteen, niin tulihan se vastauskin sieltä. seuraavaksi emäntä alkoikin jo pakata kamojaan, iso monon kuva takapuolessaan...;)

• tosi on

Joo, kyllähän kaikkien se pitäisi tietää, että sperma haisee hieman sellaiselle "uimahallille", itselleni tulee mieleen juuri se kloorin haju. Eli jos se tahra pikkareissa on vähänkään tuore, eikä ole päässyt kuivumaan liikaa, niin taatusti haistat sen. Kokeile asiaa vaikka omalla nesteelläsi.

• puhtaus on must
        tosi on kirjoitti:

Joo, kyllähän kaikkien se pitäisi tietää, että sperma haisee hieman sellaiselle "uimahallille", itselleni tulee mieleen juuri se kloorin haju. Eli jos se tahra pikkareissa on vähänkään tuore, eikä ole päässyt kuivumaan liikaa, niin taatusti haistat sen. Kokeile asiaa vaikka omalla nesteelläsi.

ja hajuista spermaa kun on miestäkin.

Mimmosia sottapyttyjä teillä on vaimoina kun eivät panon jälkeen käy pesulla? taitavat olla kovassakin puutteessa jos joutuvat tyytymään joihinkin pikapanoihin ilman pesumahdollisuutta.

Me kyllä ainakin käydään pesulla ennen ja jälkeen rakastelun.

• 15+11
        puhtaus on must kirjoitti:

Mimmosia sottapyttyjä teillä on vaimoina kun eivät panon jälkeen käy pesulla? taitavat olla kovassakin puutteessa jos joutuvat tyytymään joihinkin pikapanoihin ilman pesumahdollisuutta.

Käyn itse seksin jälkeen pesulla eikä pikkareissa ole mitään spermatahroja. Välillä hiiva riivaa ja silloin voi pikkareihin jäädä vaikka millaisia töhryjä. En käytä suojia kun lääkäri sanoi, että pahentaa asiaa. Siksi pikkarit vaihtuu lennossa.

Nuuhkimalla et saa selville mitä niissä housuissa on. Ei "terve" hiivakaan haise mitenkään oudolle. Sitä vaan on. Ja jos vaimosi esim masturboi, niin silloin voi tulla kiihotuksesta kovastikin tuhruiset pikkarit.
        Jos olis spermatahroja, niin varmaan hulauttaisi ne veden alla ennen kaappiin laittoa.

Luulisin, että vaimosi harrastaa sooloseksiä. Ootko kysynyt?

Ja jostain luin joskus, että jos spermatahraa yrittää pestä kuumalla, ei lähde (sama kuin maitotahrat tai kuukautisveri) vaan jää näkyviin. Liittyy jotenkin proteiineihin jotka kuumassa "leikkaavat" kiinni. Eli kurkkaa pikkareita vaikka pesun jälkeen jos on pakko. Jos tahrat on poissa, niin ihan tavallista naisen eritettä. Vaikka mä kyllä suosittelen rauhoittuun ja lopettaan tuon ulkopuolisesta aika neuroottiselta kuulostavan nuuhkimisen ja kyttäämisen.

• horopilluja..
        puhtaus on must kirjoitti:

te oikein olette, jos saatte sen emättimenne yhdellä pesulla puhtaaksi ? Siis lorahtaako teiltä kaikki siemenneste kerralla sieltä kanjonistanne pois ?

Kyllä sen verran monestakymmenestä naisesta on kokemusta, että jos mies on ruiskaissut nesteensä kunnolla sisälle, niin kyllä niitä voi naiselta valua vielä tunteja sen jälkeenkin. Se on nähty monta kertaa, eikä siinä naisen tarvitse olla mikään sottapytty.

Ihan pikkuisen sitten biologiaa arvon rouville: miehen siemennesteellä on muutenkin tapana jämähtää vähäksi aikaa sinne pimppaan eli ei se muutenkaan sieltä ihan heti valu pois.

Vai olisko minulle sittenkin sattunut aina niin pirun tiukkaa tavaraa ?

• hihhihii
        horopilluja.. kirjoitti:

te oikein olette, jos saatte sen emättimenne yhdellä pesulla puhtaaksi ? Siis lorahtaako teiltä kaikki siemenneste kerralla sieltä kanjonistanne pois ?

Kyllä sen verran monestakymmenestä naisesta on kokemusta, että jos mies on ruiskaissut nesteensä kunnolla sisälle, niin kyllä niitä voi naiselta valua vielä tunteja sen jälkeenkin. Se on nähty monta kertaa, eikä siinä naisen tarvitse olla mikään sottapytty.

Ihan pikkuisen sitten biologiaa arvon rouville: miehen siemennesteellä on muutenkin tapana jämähtää vähäksi aikaa sinne pimppaan eli ei se muutenkaan sieltä ihan heti valu pois.

bidé-suihkuista ? kyllä niillä puhdistuu isot ja pienet pesät ;) on aika erikoinen käsitys sulla hygieniasta, ootko jostain ihan korvesta missä ei ole juoksevaa vettä?

• 4+18
        horopilluja.. kirjoitti:

tietämyksineen asialla:) vai jämähtää sinne vähäksi aikaa, reps reps :)))) vai oikein bioloogiaa rouville ja oikein monenkymmenen sperman ulostulotestattavan kokemuksella :)))

kiitti päivän nauruista :DD

• Pakko sanoa...
        4+18 kirjoitti:

tietämyksineen asialla:) vai jämähtää sinne vähäksi aikaa, reps reps :)))) vai oikein bioloogiaa rouville ja oikein monenkymmenen sperman ulostulotestattavan kokemuksella :)))

Että en minä ainakaan saa sitä spermaa sisuksistani pestyä pois sitten millään... Kyllä se sinne jää, ja valuu itsekseen pois. Toisekseen ne bidé -suihkut ei taida olla oikein hyvä ratkaisu ainakaan usein käytettynä, sillä ei kai niitä sisuksia ole tarkoituskaan pestä enempäänsä. Ulkoiset elimet tietysti pitää pestä säännöllisesti, mutta olen siinä käsityksessä, että lääkäritkin ovat sitä mieltä, ettei emätintä kuulu liiemmin huuhtoa -menee bakteerikannat yms. sekaisin... En vanno nyt, että tämä oikeaa tietoa olisi, mutta näin olen kuullut väitettävän.

Sitten taas aloittajan kyllä olettaisi tunnistavan sperman hajun. Valkovuotoa naisilla tulee yksilöllisesti, joillakin joka päivä ja runsaastikin. Se vaihtelee samalla naisellakin, mutta jos on kyse "terveestä" vuodosta, se ei haise miltään. Spermassa taas on vahva haju, pitäisi kai sinun se tietää, vai etkö ole omiin eritteisiisi tutustunut? Kuivuneenakin se haisee jonkin verran. Se tosin on outoa, että miksi vaimosi likaisia pikkuhousuja kaappiin laittaa... Onko kyse siitä, että häpeää sitä valkovuotoa, koska se itse asiassa on joillekin naisille vähän nolo vaiva.

Pakko myös sanoa, että jopas on erilaiset vastaukset tässä ketjussa, kun se on mies joka on vaimonsa pikkareita tiiraillut! On täällä ollut ketjuja, joissa vaimo on penkonut miehensä kalsareita ja huomannut niissä jotain vuotoa. On sitten kysellyt, että onko spermaa (luultavasti on) ja että onko mies sitten käynyt vieraissa kun on housunsa tuhrinut. Ei niissä ketjuissa ole sitä vaimoa haukuttu housujen tonkimisesta, mutta kun nyt on mies asialla, ja vaimo mahdollisesti uskoton, niin jopas lyödään kuin vierasta sikaa!! Missäs se on se tasa-arvo näissä asioissa, arvon leidit?

• Anonyymi
        4+18 kirjoitti:

Itselläni ei ole noin laajaa kokemusta, mutta sen olen havainnut asiaa kyttäämättä, että vaimolta on voinut tulla spermaa vielä aamulla, vaikka pesee aina illalla huolellisesti seksin jälkeen.

Kerran löytyi täsmälleen sperman näköinen klimppi pöntöstä, kun oltiin suihkun jälkeen menossa harrastamaan seksiä ja vaimo kävi pöntöllä. Ko. klimppi ei ollut omaa spermaani. Vaimo selitti klimpin valkovuodoksi ja tyydyin selitykseen epäröiden, enkä alkanut kytätä. Asia palautui mieleen, kun hän eräässä täysin ilmeisessä asiassa valehteli minulle päin naamaa niin, että minulle tuli olo, että olenko hullu. Jos kykenee valehtelemaan yhdessä asiassa vakuuttavasti, kykenee sitten varmaan toisessakin. Tietääkö kukaan, voiko valkovuoto joskus olla täsmälleen sperman näköistä? Vaimoni uhkaili muutama vuosi sitten vieraissa käynnillä. Sittemmin uhkailut ovat loppuneet ja pohdin, onkohan ne toteutettu eikä enää ole mitään uhkailtavaa, vaan vain peiteltävää. Parisuhteemme on ollut pitkään vähäseksinen ja nyt pitkään jo täysin seksitön, joten järjellä ajatellen voisi uskottomuus olla hyvinkin mahdollista. Ei vain ole elämän hektisyyden vuoksi jaksanut ajatella asiaa ennen kuin nyt, kun jäi kiinni valehtelusta toisessa asiassa.

• Kokeile tätä

Sitruunan mehulla saa selvitettyä eritteen. Puristat tuoreesta sitruunasta mehua pöksyjen tahrakohtiin. Siemenneste muuttuu tummanruskeaksi, valkovuoto kirkkaan keltaiseksi ja virtsa menee valkoiseksi jauheeksi.

• Miettivä mimmi

Mieheni alushousuissa oli pieniä valkoisia läiskiä? Voiko kiihottuminen aiheuttaa jotain vuotoa vai onko se vain spermaa? Sitä ei ollut paljon? En halua ruveta vakoilemaan hänen housujaan. Miehet, vastatkoon.

• ukkometso2+5

Voi nyt helvetti teitä sherlokkeja. Antakaa kumppanienne olla rauhassa. Ihme kyylääjiä. Jos teitä petetään, on siihen varmasti syyt, joten katsokaa peiliin älkääkä kumppaninne kalsareihin.

• ällistiina
        ukkometso2+5 kirjoitti:

Voi nyt helvetti teitä sherlokkeja. Antakaa kumppanienne olla rauhassa. Ihme kyylääjiä. Jos teitä petetään, on siihen varmasti syyt, joten katsokaa peiliin älkääkä kumppaninne kalsareihin.

Just noin. Ihme kitinää kalsareista, jotka takuulla likaantuvat ihan kaikilla. Eihän sellaista puhtopeppua, -pippeliä tai -pimppaa ole syntynyt, joka ei alushousuja tahrisi. Osaksi sen takia meillä kaikilla (toivottavasti) alushousut on, ettei päällihousut likaantuisi. Paskaisten kalsonkien haistelijoille on varmaan keksitty joku kaunis nimityskin.

Lähikauppias jo luulee vapun koittaneen, kun kaikki ryntäävät ostamaan jotain sitruunoita. Seuraavaksi täyttyvät mielenterveysklinikat entisestään, kun puolisot yllättävät toisen tuhrimasta pöksyjä sitruunalla.

Voin kertoa, että mulla löytyy pikkareista vanhaa pinttymää ja uutta tuhrua, vaikka joka päivä ne vaihdan ja uusiakin ostan.

• Petetty10 kertaa
        ällistiina kirjoitti:

Just noin. Ihme kitinää kalsareista, jotka takuulla likaantuvat ihan kaikilla. Eihän sellaista puhtopeppua, -pippeliä tai -pimppaa ole syntynyt, joka ei alushousuja tahrisi. Osaksi sen takia meillä kaikilla (toivottavasti) alushousut on, ettei päällihousut likaantuisi. Paskaisten kalsonkien haistelijoille on varmaan keksitty joku kaunis nimityskin.

Lähikauppias jo luulee vapun koittaneen, kun kaikki ryntäävät ostamaan jotain sitruunoita. Seuraavaksi täyttyvät mielenterveysklinikat entisestään, kun puolisot yllättävät toisen tuhrimasta pöksyjä sitruunalla.

Voin kertoa, että mulla löytyy pikkareista vanhaa pinttymää ja uutta tuhrua, vaikka joka päivä ne vaihdan ja uusiakin ostan.

ällistiina hei ei se ole mitään paskan jauhataa jos toinen haisee kilometrin päähän samalle kun se ois sen puolisosa kanssa tehnyt jotain niin varmasti sullakin rupeis ne raksuttimet toimii että WTF onpa outoo koska me ei olla 2 kuukauteen mtiään touhuttu ajattelisit vaikka niin sen,joten kyll mä uskon että niin sulla kun täällä kaikilla muillakin rupeis herätys kellot soimaan että mitä on tekeillä,ja jos täälä on joku niin puhas pillu niin kannattaa varmaan toi suihku juttu kertoo myös kalliossa asuville huorille koska tiedän kokemuksista että vittu ei lähe puhtaaks edes juuriharjalla vaikka kuinka pesisit seinät ja sama juttu maalissa,jos sitä roiskuu seinälle tai iholle niin ei se lähe kun kulumalla...otakkaa akat selvää ennen kun tuutte kokeneille tänne sanomaan millon kannattaa epäillä puolisoo ja millon ei...

• Taisi kalahtaa..
        ukkometso2+5 kirjoitti:

Täällä naiset vinkuu, kun ihmetellään (hyvin todennäköisesti) spermaisia piikkareita, että kuinka kehtaaki tarkastella! Onko oma lehmä ojassa, kun ette pidä tarkkaavaisista poikaystävistä? Lutkat ei halua paljastua. En minäkään, jos noin yltiösäälittävä olisin.

• onks toi spermaa...
        Taisi kalahtaa.. kirjoitti:

Täällä naiset vinkuu, kun ihmetellään (hyvin todennäköisesti) spermaisia piikkareita, että kuinka kehtaaki tarkastella! Onko oma lehmä ojassa, kun ette pidä tarkkaavaisista poikaystävistä? Lutkat ei halua paljastua. En minäkään, jos noin yltiösäälittävä olisin.

stringejä että mitäs tahroja löytyykään. Vittu että olette säälittäviä reppanoita. Ei se järvi kulu vaikka sitä joku toinenkin olis soutanut ja sitäpaitsi vieraissa käyminen tulee jokaiseen parisuhteeseen jossakin vaiheessa. Huono itsetunto kun noin mustasukkaisina muijien tekemisiä kyyläätte. Käyttäkää se aika jonka vietätte nenä kiinni jonkun äijän spermassa hyödyllisemmin eli muiden muijiien panemiseen.

• myy ne
        onks toi spermaa... kirjoitti:

stringejä että mitäs tahroja löytyykään. Vittu että olette säälittäviä reppanoita. Ei se järvi kulu vaikka sitä joku toinenkin olis soutanut ja sitäpaitsi vieraissa käyminen tulee jokaiseen parisuhteeseen jossakin vaiheessa. Huono itsetunto kun noin mustasukkaisina muijien tekemisiä kyyläätte. Käyttäkää se aika jonka vietätte nenä kiinni jonkun äijän spermassa hyödyllisemmin eli muiden muijiien panemiseen.

Sinun kannattaisi myydä niitä stringejä. Niistä saisi hyvät rahat varsinkin jos voisit vakuuttaa, että housuissa on sekä valkovuotoa että spermaa. Haistelijat ovat valmiita maksamaan tällaisesta aarteesta.

• tiedoksivaans

Kiihottuminen aiheuttaa pientä vuotoa, vaimoni kerran hyväillessä veitikkaa kädellä sanoi siitä et hei, kaveri vuotaa. Jos on ollut paljon väliä akteissa niin spermaakin voi tulla joskus ihan pieni määrä, tippa tai kaksi alkkareihin...tiedoksi vaan miettivälle mimmille.

• Anonyymi

Mun exä todella oli vainoharhaisen mustasukkainen ja joka kerta jos vähän myöhemmäksi meni kavereiden kanssa baarissa niin nuuhki kyllä munat kalsarit ja teki oikein kokovartalotarkistuksen. Siksipä tuo onkin exä. En itse ole mustasukkaista tyyppiä niin en halua sellaisesta lisäharmeja elämääni. Nykyinen vaimo jos joskus harvoilla bilereissuillaan muualla yöpyy tai haksahtaa vieraaseen niin saa tehdä sen ihan luvan kanssa. Ainoa ehto minkä olen asettanut ettei sitten multa sen takia pihtaa. Hyvin on toiminut. Ja kiihottavaahan se on sitten myöhemmin kuulla sängyssä mitä on reissuillansa kokenut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun exä todella oli vainoharhaisen mustasukkainen ja joka kerta jos vähän myöhemmäksi meni kavereiden kanssa baarissa niin nuuhki kyllä munat kalsarit ja teki oikein kokovartalotarkistuksen. Siksipä tuo onkin exä. En itse ole mustasukkaista tyyppiä niin en halua sellaisesta lisäharmeja elämääni. Nykyinen vaimo jos joskus harvoilla bilereissuillaan muualla yöpyy tai haksahtaa vieraaseen niin saa tehdä sen ihan luvan kanssa. Ainoa ehto minkä olen asettanut ettei sitten multa sen takia pihtaa. Hyvin on toiminut. Ja kiihottavaahan se on sitten myöhemmin kuulla sängyssä mitä on reissuillansa kokenut.

Voi mikä säälittävä aisuri reppana😀😀 antaa muijansa kyykyttää ja vielä kiihottuu siitä.

• experts

perus-mälliä se on

• tahrahousu

Tyttöystävälläni oli kanssa pikkujoulujen jälkeisenä aamuna pikkuhousujen takapuolen kohdalla runsaasti siemennestetahroja ja yksi sellainen huomattava läikkä. Oli aika kännissä kun kotia tuli, ettei tajunnut pestä ja sanoa vaikka yölliselle housupyykille kuukautisia syyksi.

Tyttöystävääni panettaa krapulassa ihan hirveästi joten minäpä tein testin, kun epäilykseni asiasta heräsi. Työnsin nimittäin heti yhdynnän alkaessa ennalta varoittamatta jäykistyneen siittimeni hän peräaukkoon. Ja mitenkä kävi. Se mennä humahti sinne ihan esteittä kuin olisi juuri naitu ja kaiken kukkuraksi edellisen käyttäjän eritteet tulivat liukastavasti kuvioihin mukaan. Sanon vaan että huh huh.. Luulikohan ettei sitä huomaa.

Akka ei sanonut muuta kuin, että anna mennä älä vaan lopetaa. Minä sanoin, että eikohän tämä tämän jälkeen loppu ole.

• saakosteillä

Oiskohan syytä sit vaihtaa akka tai tehä nykysestä yleinen?

• jeesuksen pallikarva

siis mulla oli tilanne,että mä häpesin sitä valkovuotoa niissä omissa alkkareissani ja jos ne loju pyykkikoneessa ja ukko välillä pesi pyykkiä ni piilottelin itte niitä vaatekaappiin vaikka pussiin tai jotain.. jotenku mua vaan eto ajatus että mun mies kyttää mun alkkareiden valkovuotoja ja päätin lopettaa piilottelun koska tein selväksi että pesen ilomielin itse aina tästälähin pyykit..siitäkö se soppa synty ja kerroin kaiken rehellisesti miehelleni, kyllä hänki ensin vihjaili jotain että oon käyny levittää vieraille miehille mutta tein selväksi että voi suksia samantien ulos jos edes epäilyttää että kävisin vieraissa.. ei kyse oo siis aina pettämisestä, joitain naisia nolottaa niiden paskaset pikkuhousut yhteisessä pyykkikorissa!!! menkka pikkuhousuista puhumattakaan.. kyllä miehet osaa olla dorkia.

• nolouden huippu

Miten ihmeessä nainen voi hävetä mitä ronttonen vuotaa???? Jo on todella häveliästä touhua jos tuollainen hävettää. Veikkaampa ettei pierutkaan turahda miehen aikaan.. :D
        Koita päästä eroon tosta nipotuksesta, siitä ei seuraa kuin ongelmia..

• juuytt

Ei mun muija ainakaan pahastu vaikka sen pikkuhousut laitankin koneeseen...on sitten valkovuotoa tai ei. Ei muijaakaan haittaa mun sperman läikät alkkareissa, kysyi kerran kuitenkin että ootko vetänyt käteen ja unohtanut pyyhkäistä tatin pään vai käynyt vieraissa, toivottavasti et jälkinmäistä ainakaan.

• jiihaa cowboy

sperma muuttuu tosiaan vihertäväksi vanhetessaan valkovuoto pysyy sellaisena kelta vanana. paska vanan kai jokainen haistelija tunnistaa.

Ei siin nenä eikä sitruunaa tarvitse. läjäytä nesteitten loput samalle kankaalle ja tunnista omasi. jos tunnistat. Minulla ainakin naisena pysyy sperma sisällä jopa 2-3 vrk. Niin mitenkähän se verrataan sitten oman miehen ja toisen jäännöksien ero piikkareissa. Joku professoori voisi vaikka oman yrityksen tämän ongelman ympärille pykästä. Niin ongelmallista on olla miehen nainen.

• Selvis jo varmaan

Provonhan sää nyt lykkäsit..mutta hei, katsokaa nyt!!! Tosi vanha aloitus.

• noviisi..

Jotkut asiat ei vanhene koskaan. Aina tulee uusia pikkareita ja uutta spermaa ja uusi sukupolvi jolle kaikki on uutta.

• ei riemulla rajaa:)

Tämä keskustelu ei voi olla totta...Ei vaan voi olla. Siis aikuiset ihmiset ilmeisesti jopa tosissaan miettimässä toistensa eritteitä. Naurattaa ja itkettää...

Ihan asiallisiinkin keskusteluihin täällä vastataan kettuiluilla tai loanheitolla, mutta tässä ollaan jopa ihan tosissaan. Please, ihan oma palsta Eritteet tai Hajut :)

• voiherranjumala

Samoilla fiiliksillä luin keskustelun läpi :D Päässä kokoajan lause "Ei voi olla totta...."
        En oo vieläkään ihan varma voiko nää ihmiset olla tosissaan. En voi kuvitellakaan, että mun mies haistelis mun alushousujani tai mä sen :DDD

• Viisastunut69

Jos vähänkin epäilyttää kannattaa tutkia asia. Naiset ei aina tajua omaansa ja sinun parastasi minullakin petti kymmeniä kertoja ilman kumia. Aloin epäillä perusmerkeistä ja myös niistä alushousujen tahroista, silti oli elämäni suurin shokki kun kaiken jälkeen kiinni jäi. Ei ollut tauteja... onneks. Mutta älä jätä sattumaan varaan kun omasta elämästäsi on kysymys!

• VarmatPäivät

Jepulis. Naisten kanssa ei yleensä auta puhe. Yleensä valehtelevat kaikki pettämisjutut - siis kieltävät kaiken. Melko turhaa edes kysellä ;) Ihan noinniinkuin kokemuksen äänellä.

Yksi hämmensi toisen miehen kanssa melko avoimesti. Näin sen niiden välisen hellyyden ja kaikki muutkin merkit täsmäsi. Kielsi kuitenkin kaiken. Toista epäilin ja luin salaa sen viestejä. Tämäkin kielsi kaiken. Kun kerroin lukeneeni viestejä niin suuttui, muttei myöntänyt edelleenkään mitään..

Itse pitää kaikki tehdä, myös narauttaa vieraissa käynti.. Spermat vaatteissa on jo varma merkki. Parempia faktoja välttämättä ei tule.. Tsemppiä kaikille narauttelijoille ;)

• ällöä

Mulla oli vastaava tilanne noin 10 v sitten, avovaimo juoksi ahkeraan baareissa ja sitten olikin yöpesun aika kotiin tullessa, huomasin monella kerralla et pikkarit oli piilotettu alimmaiseksi ettei vaan mitään selkis tai suoraan pyykkikoneeseen. Kyllä niista huomasi selvästi muutaman kerran jotain kuivunutta eritettä, ei kai se sperma siellä kolossa kaikki pysy kyllähän sitä valuu, kaikkea ei voi pistää valkovuodon piikkiin nainenkaan ja kumma että sitä valkovuotoa erittyy aina baariiltojen yhteydessä. Huvittavaa sinänsä että naisellani oli tapana mun baarireissujen jälkeen kytätä mun alkkareja kun keräsi pyykkiä jos vaikka sais syytettyä välilä muakin, tosin en petä.

• omosensitive

Kun pesisi pöksyt, niin ei olisi enää eritteitä ihmeteltäväksi.

• eihelkutti

Hyvä jos pysyy spermat naisen pikkuhousuissa mutta kun ex naisystävälläni oli hameessakin muutamia roiskeita, siihen loppui suhde. Oli varmaan kiire kun ei ehtinyt hametta riisuu väitti vielä että oli pikaruoka kastikeen tahroja tullut yöjuoksun jälkeen, vittu mikä ääliö ja blondi vielä.

• sattuujatpahtuu

Tiedän tapauksen missä oli mustassa TAKISSA valkeita tahroja. Kyseinen salapari oli kesällä puistossa jotain härvännyt ja siitä jäi jäljet. Daami kotiin taksilla ylkänsä luo ja eteiseen takki naulaan. Aamulla lähteneet johonkin kaksin ja avioies ihmetellyt mitä valkeita tarhoja sulla on siistissä mustassa takissasi siinä taskujen kohdalla.
        Ei sitä pimeässä huomaa aina...

• xlnainentääl

Naisena voin sanoa että kyllä siellä pikkareissa näkyy niin valkovuodon kuin sperman jättämät läikätkin samalla lailla. Se on varma pettämisen todiste. Jos mun miehen alkareissa näkyis läikkiä niin ois kyllä selitykset tarpeen, ei ne sinne tyhjästä ilmesty varsinkin jos "tatin pää" on jäänyt huuhtelua vaille panon jälkeen.

• Eikannata

Ikinä kylää mieheni kalsareita kun pyykkään. Voi tsiisus sentään.
        Itse olen valuvaa sorttia ja kiihotuin herkästi ja masturboin myös jos mies epäilee spermaksi syöttäsin pöksyni sille.
        Kuivunut sperma ei enää haise pilkareissa et siitä ei suoraan tiedä kumpaa on.
        Ja tosiaan vaikka pesee valuu pois hiljalleen ei kyllä pesulla saa kaikkea pois.
        Pimpsa taas vähän tuoksahtaa erilaisella kun just saanut spermaa.

• moona43
        Eikannata kirjoitti:

Ikinä kylää mieheni kalsareita kun pyykkään. Voi tsiisus sentään.
        Itse olen valuvaa sorttia ja kiihotuin herkästi ja masturboin myös jos mies epäilee spermaksi syöttäsin pöksyni sille.
        Kuivunut sperma ei enää haise pilkareissa et siitä ei suoraan tiedä kumpaa on.
        Ja tosiaan vaikka pesee valuu pois hiljalleen ei kyllä pesulla saa kaikkea pois.
        Pimpsa taas vähän tuoksahtaa erilaisella kun just saanut spermaa.

Oletkos haistanut, aika notkea olet.

• Eikannata

Olen tietysti, ihan vaan kun laittaa käden pimpsaan ja sit haistaa sormee ei se notkeutta vaadi.

• moona43
        Eikannata kirjoitti:

Olen tietysti, ihan vaan kun laittaa käden pimpsaan ja sit haistaa sormee ei se notkeutta vaadi.

Siis, työnnätkö sormesi pilluun kun mies on tyhjäntänyt lastinsa sinne, hyi hitto mulla ei tulisi mielenkään lykätä sormia spermaiseen pimperooni.

• Eikannata
        moona43 kirjoitti:

Siis, työnnätkö sormesi pilluun kun mies on tyhjäntänyt lastinsa sinne, hyi hitto mulla ei tulisi mielenkään lykätä sormia spermaiseen pimperooni.

Tarkoitin seuraavana päivänä. ...ja kyllä masturboin usein, niin siinä yhteydessä sen huomasin.
        Niin ja minua ei sperma yökötä, päinvastoin.
        Nieen sitä myös ei ole vaarallista eikä yökötä.

• kunniankentältä

tähän on tultu, ketkä tämän päättivät, eikö suomi voinut olla yksin: 1986: pettäminen ei oo aviorikos (ihmisen edessä). tulos nädään täään.

• piikkaritkoneeseen

Vaimoni pikkuhousut menivät aina suoraan pyykkikoneeseen tanssireisunsa jälkeen.
      Jos hän oli ollut matkassa ilman minua,en tiedä pestiinkö valkopyykissä spermaa vai oliko tanssireisulla tultu niin märäksi alapäästä että se housun pesun aiheutti?

• karutotuus

Kuin kopio vaimoni "yö juoksuista". Illalla ennen ravintolaan lähtöä suihkussa ja puhtaat pikkuhousut tietty päälle ja kun aamuyöstä kotiin niin pesulle ja pikkarit koneeseen, ei tarvi olla ruudinkeksijä et tajuaa mitä touhuttu ja mun vaimon vaatetuksella ei tule hiki. Todettakoon vielä et koko suiskussa ei käynyt vaan alapäätä huuhteli. Yhdessä kun käytiin jossain silloin ei ollut suihkulle tarvetta. Ja tottahan se sperma valuu pikkareihin.

• sitähänsesuttuon

Ei kai sitä tosissaan kukaan mies usko että vain valkovuotoa. Mun avovaimo valitti ennen aina seksin jälkeen että pikkareihin valuu spermaa ja piti vaihtaa. Oli välillä lakonoissakin läiskiä kun oli nukkunut ilman pikkareita seksin jälkeen. Nyt ei läiskiä tule eikä myöskään seksiä.

• Epettäjänkeino

Ex pettäjä naisena voin kertoa että fiksu ihminen keksii fiksut keinot tähänkin eli ei muuta kuin pesu ja paperia alapäähän niin ettei valu. Onneksi tämä pettäjän taival on osaltani loppu. En pystynyt siihen enää.

• naisetonjh

Saitko taudin vai tajusitko mullainen lutka olet jota miehet painaa.

• Expettäjänkeino

En sannut tautia kun kortsua käytin, ainut tauti oli omatunto ja paha mieli. Olen onnellisesti suhteessa rakastamani miehen kanssa, ollut jo vuosia. Pettämisestä on nyt 12 vuotta. Ja tiedoksi, lutka en ole. Sanoin vain alkuperäiselle asiat rehellisesti. Pettämisen tietä en suosittele kenellekään, saa vain pahan mielen.

• puittattaa
        Expettäjänkeino kirjoitti:

En sannut tautia kun kortsua käytin, ainut tauti oli omatunto ja paha mieli. Olen onnellisesti suhteessa rakastamani miehen kanssa, ollut jo vuosia. Pettämisestä on nyt 12 vuotta. Ja tiedoksi, lutka en ole. Sanoin vain alkuperäiselle asiat rehellisesti. Pettämisen tietä en suosittele kenellekään, saa vain pahan mielen.

Mulle ei ole pahaa mieltä tullut tai moraalista krapulaa vaikka vieraiden kanssa muhinoin satunnaisesti. Kun muistaa turva seksin merkityksen niin ei tule ongelmia. Ei kai kukaan täysi järkinen tänä päivänä hyppää petiin tuntemattoman kanssa ja vehtaa ilman kumia ja sitten vielä jos ja kun mies sattuu haluamaan kotona niin pitää varmistaa ettei tule ongelmia.

• No itsellä vierasmies laukesi trikoo pöksyille niin kyllä piilotin housut

• TöhnäTussu

No siihen pilluun en kyllä koskisi enää tikullakaan jos on jo toisen miehen sperman kyllästämä. Hyi saatana!

• No ethän sinä neitsyttä voi enää aikuisena saada että onhan kaikki ollut jo useamman kumppanin kanssa. Ei kait tuo nyt ole paha juttu mistä ei voisi ylipäästä

• silloinennen
        Miranda_1985 kirjoitti:

No ethän sinä neitsyttä voi enää aikuisena saada että onhan kaikki ollut jo useamman kumppanin kanssa. Ei kait tuo nyt ole paha juttu mistä ei voisi ylipäästä

Kyllä sinne naisen pilluun mahtuu monta lastia. Nuoruus vuosilta kiva muisto kun kaverini bileissä kaksi jannua pani samaa tyttöä ja lastit sisään. Toinen tuli ulos huoneesta ja toinen sisään ja vartti meni ja jannu totesi et tekipä hyvää ja veti vetskaria kiinni. Tyttö tuli vähän jälkeen ulos tukka sekaisena ja posket punoittaen. Alkoholi aiheuttaa kaiken laista.

• silloinennen kirjoitti:

Kyllä sinne naisen pilluun mahtuu monta lastia. Nuoruus vuosilta kiva muisto kun kaverini bileissä kaksi jannua pani samaa tyttöä ja lastit sisään. Toinen tuli ulos huoneesta ja toinen sisään ja vartti meni ja jannu totesi et tekipä hyvää ja veti vetskaria kiinni. Tyttö tuli vähän jälkeen ulos tukka sekaisena ja posket punoittaen. Alkoholi aiheuttaa kaiken laista.

Joo kyllähän jokaiselta on varmasti kokemuksia ja muistoja nuoruuden villeydestä, tulihan sitä itsekin tehtyä teini aikaan kaikenlaista vähemmänkin järkevää. Ihan hirvittää muistella miten likaisiakin juttuja sitä on suostunut tekemään.

• sottapytyt
        Miranda_1985 kirjoitti:

Joo kyllähän jokaiselta on varmasti kokemuksia ja muistoja nuoruuden villeydestä, tulihan sitä itsekin tehtyä teini aikaan kaikenlaista vähemmänkin järkevää. Ihan hirvittää muistella miten likaisiakin juttuja sitä on suostunut tekemään.

Jotkut näistä tuhmista tytöistä jatkaa vielä aikuisenakin näitä likaisia juttuja eli useampikin mies samana iltana ja jokainen pani paljaalla ja kun nainen on tyhmä ni kehuu vielä puuhillaan. Näitä vissiin kutsutaan lutkiksi.

• No itse en ollut usean kanssa samana iltana mutta tein sellaisia asioita joita en enää tekis

• Eikä myö olla lutkia, samalla tavalla työkin olisia useamman naisen kanssa jos mahdollista

• Ja olen ruvennut kyllä miettimään että jos kotona saan vain haukkuja enkä arvostusta niin aukasen haarat jollekin vieraalle miehelle uhalla

• ne_naiset

Mun mielestä naisen on turha pyytää arvostusta mieheltään tai muutenkaan mitään jos viikonloppuisin on pikkareissa spermatahroja, kertoo itsekeskeisyydestä ja siitä ettei arvosta mitä on. Avovaimo teki aikoinaan samaa, kyllä lensi nopeesti pikkarit pyykkikoneeseen yö juoksujen jölkeen ja sen jälkee alapään pesuun. Kotonakin olis saanut hellyyttä ja seksiä niin paljon kun olis halunnut mutta ei kiinnostanut. Muistan kuitenkin säännöllisesti muistuttaa vanhoista kun avovaimo valittaa suhteen harmaudesta ja seksittömyydestä. Minä olen se joka on aina yrittänyt tuulettaa suhdetta avovaimo on se joka on pettänyt.

• Niin, nuo on aina vähän kaks piippuisia juttuja! Mutta onhan jokaisen jostain "hellyyttä" saatava. Voi toista rakastaa vaikka muualla kävisikin, ei niissä välttämättä ole tunteita pelissä

• vm70j

Olen samma mieltä, seksi on himoa ei se välttämättä rakkauteen liity.

• vm70j kirjoitti:

Olen samma mieltä, seksi on himoa ei se välttämättä rakkauteen liity.

Ja siinä joku wannabepukki jonka seksihimot rajoittuu pornolehden liimailuun🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pikkareihin alkoi yhtäkkiä tulla outo liiman tapaista ainetta?! Syytä?! Onko mulla joku sairaus?!!!!

• Anonyymi

Entinen akka oli kans sellaenn kiertopalkinto että oksat pois,toki sen tiesinkin ja siksi sitä nainkin aina kun vaan pystyi,ei me kauaa yhdessä oltukkaan ja nyt se jo kuollukkin.
        Mitä juttuja kuulin niin aikamoinen jakorasia oli ollu koko ikänsä,eipä kukaan siitä juoposta välittäny mä olisin jos se ois tahtonu,no eipä halunnu.

• Anonyymi

Oli mullakin nuorempana mustasukkainen muija joka nuuhki alapään ja kalsarit samantien kun tulin kotiin kavereiden bileistä vasta aamutunneilla. Siitä sitä saikin hyvät naurut kun oli kossua ja kaljaa urakalla kiskottu koko yö ja heti kotiin tultua emäntä alkaa nuuhkia kalsareiden ralliraitoja.

• Anonyymi

Itsekin huomasin kerran että muija oli katellut kalsareitani ravintolaillan jälkeen, tai oikeestaan näin sen kun oli pyykkikorilla ja muija koitti olla kovin viilipyttynä, sen tiedän että naisilla valuu välillä eritteitä ja voi näyttää kun olis nussinut ja spermat valuneet pikkareihin.

• Anonyymi

Kuuleppas nyt. Pettäjä jatkaa pettämistä,fakta,josta ei pääse mihinkään. Älä jää pähkäilemään, vaan pistä suhde poikki ja keskitty itseesi. Usko kun näin kirjoitan. Olen itse tuon kokenut aikoinani. Valheet vain jatkuvat kerta toisensa jälkeen. Ole mies,älä hölmö. Löydät kyllä rinnallesi sen hyvän naisen. Minä löysin,vaikka en siihen enää uskonutkaan.

• Anonyymi

Kyllä se vaan on niin että jos toisella ei ole mitään salattavaa, hän voi hyvinkin jättää valkovuotoiset alushousunsa minne sattuu. Jos taas toisella on salattavaa, sitähän yrittää peittää jälkensä (oli kyse mistä tahansa) mahdollisimman hyvin.
      Ja muuten, kaikki naiset ei todellakaan ole niitä kaikkein hygieenisimpiä tapauksia muutenkaan joka heiluisi rätti kourassa pitäen paikat siistinä tai pesisi eritteiset pikkuhousunsa vaikka käsin jos sellaiset huomaa (siis valkovuotoiset tai rusehtavat vuodot).

• Anonyymi

Mutta sperma on tietysti eri juttu. On todella v-mäinen nainen sinulle kun ei edes piittaa peittää niitä jälkiänsä.

• Anonyymi

Uv-valossa sperma lasti oikein loistaa, ei voi erehtyä pillu limasta, valkovuodosta tai hiivasta. Menetelmää näyttää käyttävän eri maiden kytät tv-sarjoissa. Ei muutako ostaa jokin uv valoa antava lamppu.

• Anonyymi

Uv valoa antaa esim. lamput joilla tarkastetaan setelien aitoutta, ns. Discovalot yms..

• Anonyymi

Spermasta tulee ruskeaa kankaalla,tieto.

• Anonyymi

Heikosti menee, jos parisuhteessa oleva ei erota valkovuotoa ja spermaa toisistaan.

• Anonyymi

Nimenomaan.

Minun nyttemmin edesmennyt naispuolinen kaveri puhui pahanhajuisesta vuodosta. Hän tosin sanoi minulle ettei syytä asiasta vaan on enempi onnellinen siitä asiasta.

Hän ei maininnut asiaa nimellä.

• Anonyymi

Eiköhän sen mausta erota?

• Anonyymi

Varmalla todennäköisyydellä sanon että spermaahan siellä taitaapi olla.

• Anonyymi

Miksi se kaapissa jemmaa käytettyjä? Hyi vittu

• Anonyymi

Tälläiseen on ratkaisu. Hanki tai varasta vastaavanlaisesta materiaalista olevat samanväriset käytetyt pikkarit ja runkkaa niihin. Saat poissuljettua toisen vaihtoehdon.

Koska olen mies enkä ole saanut juteltua naisen kanssa seksi biologiasta niin en ala miettimään ääneen kuinka nopeasti äksönin jälkeen valkovuoto tulee! Tiedän kyllä että joku harrastaa äksöniä niin paljon, että se on kokoajan päällä.

• Anonyymi

Ihan terveeltä kuulostaa. Kytätä ja toisen alushousuja ja niiden eritteitä. Ihan jo tuo käytös riittäisi eroon muutenkin.

• Anonyymi

Sperma muuttuu ruskeaksi kuivuessa että semmonen tappaus.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe