mua ei oo haukuttu tanaan viela yhtaan ja jos kerran muita haukutaan, niin miks ei mua. korjatkaa asia heti.
vaadin tasa-arvoa
15
507
Vastaukset
- nyt saatanan
taliaivo ääkköset siitä masiinasta
ne, mutta tosi hankalasti. vai ootko varma etten vaan arsyta sua tahallani. ma oon aika ovela.
- gek-ko
ja limanen nuljaska tartuttavaks, että kukaan ei oikein saa kiinni. Jotenkin, tiiäkkö, vanukasmainen. Tärisevä ja hytisevä, semmonen että sitä saa rauhassa tökkiä eikä käy kuinkaan.
antaa niille jotain haukuttavaa. oiskohan se golffin peluu hyva aihe. ma siis harrastan sita tosi vakavissani ja pelaan lahinna just skotlannissa.
- Michiko_
Olet pikkulikkamaisen kikkaileva ennalta-arvattava kateellinen pönttölorisuttaja!
Toimiiko ;-)- gek-ko
että mua häiritsee kun yläkerran naapuri kusee suoraan veteen.
Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta? toi on jo kaytetty muualla ja kaipaisin kunnollisia uniikkihaukkuja. sellainen raivokas haukkuja olisi kiva. niista joskus oikein nakee miten ne ovat hakanneet sita nappista.
gek-ko kirjoitti:
Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?ranskalaisten tekema cd jolla on vastahairinta-aania. oisko ranskankielinen riitely kiva? on siella myos kiihkeatunnelmaisempiakin aantelyita.
- Michiko_
gek-ko kirjoitti:
Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?Minä asun alakerrassa, ei omat lorisuttelut kuulu kellekään ;-) Jos naapurisi on mies, onko kyseessä jokin reviirinmerkkausrituaali?
- sille..
gek-ko kirjoitti:
Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?joululahjaksi semmosen muovisen limpun, joka laitetaan kellumaan pönttöön. Estää suoraan veteen kusemisen.
Joku oli joskus tällaisenkin keksinyt. En tiedä missä myydään, vai myydäänkö enää missään.
- Papeete1
En mä jaksa, sori :)
Täyty vastata tolle yhdelle dorkalle vaikka pahoin pelkään että se vaan yllyttää noita kusipäitä lisää.
Koita kestää Artigas. Ei sinussa ole oikeasti mitään vikaa :Dmulla on taskulaskimen kokoinen systeemi ja tata kaytetaan tikulla nayttoa tokkien. ei kovin nopeaa tai napparaa.
kuuluuko uutta?- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
mulla on taskulaskimen kokoinen systeemi ja tata kaytetaan tikulla nayttoa tokkien. ei kovin nopeaa tai napparaa.
kuuluuko uutta?Joltain kiinalaiselta uudelta kidutusmuodolta. Eipä käy katteex :D
Ei mitään, samaa paskaa vaan. Täytyy nyt odotella vaan päätöksiä, ja koska alkaa vihdoinkin tapahtuun jotain. Odottelun suoritan joko a) nukkumalla b)musiikkia kuunnellen c) kävellen ympäri kyliä. Eilenkin varmaan 12 kilsaa tuli käpyteltyä. Siksi ku se pyörä hajosi. Ei siinä mitään, kävely on kivaa mutta entäs jo ei ole aina koko päivää kävellä ympäriinsä.. jalat kipeänä :D
Joo, mä lähen takaisin nukkuun. Näkyy olevan niin paljon negaajia paikalla ettei jaksa yhtään. Täyty silti Artigasia vähän tsempata :D Papeete1 kirjoitti:
Joltain kiinalaiselta uudelta kidutusmuodolta. Eipä käy katteex :D
Ei mitään, samaa paskaa vaan. Täytyy nyt odotella vaan päätöksiä, ja koska alkaa vihdoinkin tapahtuun jotain. Odottelun suoritan joko a) nukkumalla b)musiikkia kuunnellen c) kävellen ympäri kyliä. Eilenkin varmaan 12 kilsaa tuli käpyteltyä. Siksi ku se pyörä hajosi. Ei siinä mitään, kävely on kivaa mutta entäs jo ei ole aina koko päivää kävellä ympäriinsä.. jalat kipeänä :D
Joo, mä lähen takaisin nukkuun. Näkyy olevan niin paljon negaajia paikalla ettei jaksa yhtään. Täyty silti Artigasia vähän tsempata :Daika sietamatonta. toisaalta kylla sen kestaa kun tietaa etta taa aapisteettomyys arsyttaa eraita. saisivat jo haukkua kunnolla, mutta eihan ne uskalla.
nukkuminen on odotellessa hyva systeemi, mutta harva on niin kylmahermoinen etta osaa nukkua jos on noin janna juttu menossa. siis tuosta kavelysta paatellen.
tiedotahan sitten ne mita voi tiedottaa.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
aika sietamatonta. toisaalta kylla sen kestaa kun tietaa etta taa aapisteettomyys arsyttaa eraita. saisivat jo haukkua kunnolla, mutta eihan ne uskalla.
nukkuminen on odotellessa hyva systeemi, mutta harva on niin kylmahermoinen etta osaa nukkua jos on noin janna juttu menossa. siis tuosta kavelysta paatellen.
tiedotahan sitten ne mita voi tiedottaa.Kätevää. Saa suuttutettua ne vähemmällä vaivalla kun ääkkösten puuttuminen avittaa asiaa. Noh, siitä ilosta sitä voi kyllä näpytellä :)
Mä kävelen asioilla ja kaupassa. Kun ei ole pyörää, niin voi joutua käveleen yllättävänkin pitkiä matkoja kuten eilen.
Joo, tiedotan. Tsiisus ku nukuttaa. Nyt en mene enää tarkistaan mitään ettei käy hassusti :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504