vaadin tasa-arvoa

mua ei oo haukuttu tanaan viela yhtaan ja jos kerran muita haukutaan, niin miks ei mua. korjatkaa asia heti.

15

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt saatanan

      taliaivo ääkköset siitä masiinasta

      • ne, mutta tosi hankalasti. vai ootko varma etten vaan arsyta sua tahallani. ma oon aika ovela.


    • gek-ko

      ja limanen nuljaska tartuttavaks, että kukaan ei oikein saa kiinni. Jotenkin, tiiäkkö, vanukasmainen. Tärisevä ja hytisevä, semmonen että sitä saa rauhassa tökkiä eikä käy kuinkaan.

      • antaa niille jotain haukuttavaa. oiskohan se golffin peluu hyva aihe. ma siis harrastan sita tosi vakavissani ja pelaan lahinna just skotlannissa.


    • Michiko_

      Olet pikkulikkamaisen kikkaileva ennalta-arvattava kateellinen pönttölorisuttaja!

      Toimiiko ;-)

      • gek-ko

        että mua häiritsee kun yläkerran naapuri kusee suoraan veteen.

        Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?


      • toi on jo kaytetty muualla ja kaipaisin kunnollisia uniikkihaukkuja. sellainen raivokas haukkuja olisi kiva. niista joskus oikein nakee miten ne ovat hakanneet sita nappista.


      • buddy-love
        gek-ko kirjoitti:

        että mua häiritsee kun yläkerran naapuri kusee suoraan veteen.

        Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?

        ranskalaisten tekema cd jolla on vastahairinta-aania. oisko ranskankielinen riitely kiva? on siella myos kiihkeatunnelmaisempiakin aantelyita.


      • Michiko_
        gek-ko kirjoitti:

        että mua häiritsee kun yläkerran naapuri kusee suoraan veteen.

        Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?

        Minä asun alakerrassa, ei omat lorisuttelut kuulu kellekään ;-) Jos naapurisi on mies, onko kyseessä jokin reviirinmerkkausrituaali?


      • sille..
        gek-ko kirjoitti:

        että mua häiritsee kun yläkerran naapuri kusee suoraan veteen.

        Miten voisin kohteliaasti huomauttaa asiasta?

        joululahjaksi semmosen muovisen limpun, joka laitetaan kellumaan pönttöön. Estää suoraan veteen kusemisen.

        Joku oli joskus tällaisenkin keksinyt. En tiedä missä myydään, vai myydäänkö enää missään.


    • Papeete1

      En mä jaksa, sori :)

      Täyty vastata tolle yhdelle dorkalle vaikka pahoin pelkään että se vaan yllyttää noita kusipäitä lisää.

      Koita kestää Artigas. Ei sinussa ole oikeasti mitään vikaa :D

      • mulla on taskulaskimen kokoinen systeemi ja tata kaytetaan tikulla nayttoa tokkien. ei kovin nopeaa tai napparaa.

        kuuluuko uutta?


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        mulla on taskulaskimen kokoinen systeemi ja tata kaytetaan tikulla nayttoa tokkien. ei kovin nopeaa tai napparaa.

        kuuluuko uutta?

        Joltain kiinalaiselta uudelta kidutusmuodolta. Eipä käy katteex :D


        Ei mitään, samaa paskaa vaan. Täytyy nyt odotella vaan päätöksiä, ja koska alkaa vihdoinkin tapahtuun jotain. Odottelun suoritan joko a) nukkumalla b)musiikkia kuunnellen c) kävellen ympäri kyliä. Eilenkin varmaan 12 kilsaa tuli käpyteltyä. Siksi ku se pyörä hajosi. Ei siinä mitään, kävely on kivaa mutta entäs jo ei ole aina koko päivää kävellä ympäriinsä.. jalat kipeänä :D


        Joo, mä lähen takaisin nukkuun. Näkyy olevan niin paljon negaajia paikalla ettei jaksa yhtään. Täyty silti Artigasia vähän tsempata :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Joltain kiinalaiselta uudelta kidutusmuodolta. Eipä käy katteex :D


        Ei mitään, samaa paskaa vaan. Täytyy nyt odotella vaan päätöksiä, ja koska alkaa vihdoinkin tapahtuun jotain. Odottelun suoritan joko a) nukkumalla b)musiikkia kuunnellen c) kävellen ympäri kyliä. Eilenkin varmaan 12 kilsaa tuli käpyteltyä. Siksi ku se pyörä hajosi. Ei siinä mitään, kävely on kivaa mutta entäs jo ei ole aina koko päivää kävellä ympäriinsä.. jalat kipeänä :D


        Joo, mä lähen takaisin nukkuun. Näkyy olevan niin paljon negaajia paikalla ettei jaksa yhtään. Täyty silti Artigasia vähän tsempata :D

        aika sietamatonta. toisaalta kylla sen kestaa kun tietaa etta taa aapisteettomyys arsyttaa eraita. saisivat jo haukkua kunnolla, mutta eihan ne uskalla.

        nukkuminen on odotellessa hyva systeemi, mutta harva on niin kylmahermoinen etta osaa nukkua jos on noin janna juttu menossa. siis tuosta kavelysta paatellen.

        tiedotahan sitten ne mita voi tiedottaa.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        aika sietamatonta. toisaalta kylla sen kestaa kun tietaa etta taa aapisteettomyys arsyttaa eraita. saisivat jo haukkua kunnolla, mutta eihan ne uskalla.

        nukkuminen on odotellessa hyva systeemi, mutta harva on niin kylmahermoinen etta osaa nukkua jos on noin janna juttu menossa. siis tuosta kavelysta paatellen.

        tiedotahan sitten ne mita voi tiedottaa.

        Kätevää. Saa suuttutettua ne vähemmällä vaivalla kun ääkkösten puuttuminen avittaa asiaa. Noh, siitä ilosta sitä voi kyllä näpytellä :)

        Mä kävelen asioilla ja kaupassa. Kun ei ole pyörää, niin voi joutua käveleen yllättävänkin pitkiä matkoja kuten eilen.

        Joo, tiedotan. Tsiisus ku nukuttaa. Nyt en mene enää tarkistaan mitään ettei käy hassusti :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe