Sattuu ja kovaa

rakastuin

Puoli vuotta sitten tapasin pitkällisen yksinolon jälkeen Miehen. Tapailimme, teimme kaikkea kivaa,kunnes syksy muutti kaiken. Vaistosin koko ajan olevani laastarisuhde,mutta heittäydyin silti mukaan..Hän oli eronnut vuosi sitten. Tapaamiset harvenivat, harrastus vei hänen aikansa..Minä kärsin,olin ihastunut ja rakastunut,minä realisti,jalat maassa oleva aikuinen.. Sitten en enää kestänyt ,vaan kysyin vieläkö haluat tavata..Ja salama iski,hän oli miettinyt suhteen lopettamista,ei ollut valmis vakavaan suhteeseen. Pelkäsi päästää ketään liian lähelle. Ja mitä tein minä, annoin hänen mennä,ymmärsin,että olemme niin eri vaiheissa elämässä. Nyt sattuu, kaikki muistuttaa hänestä, itku on koko ajan läsnä ja ikävä, suunnaton yksinäisyyden tunne. Miten selviän tästä? Ainoa syy eroomme oli ,ettei hän ollut valmis.Miksi? Koko ajan kyselen itseltäni miksi.Miksi tavata ihminen,jonka kanssa synkkaa ja sitten..PAM, kaikki on ohi? En enää koskaan mene lähellekään miehiä,en ikinä enää pistä itseäni alttiiksi tällaiselle tuskalle.

4

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu..

Sama juttu täällä mutta toisinpäin. Kyllä siitä pääsee yli, mutta se ottaa aikaa. 3-4 viikkoa eteenpäin niin ei tule kyllä se toinen mieleen enää kovinkaan usein. Olen kyllä miettinyt tässä moneen otteeseen että otan yhteyttä siihen naiseen kun mesessäkin vielä on, mutta sen käsittelyn jälkeen minä en ole kyllä se joka yhteyttä ottaa.

• kertoa

tarkemmin mitä tarkoitat tuolla käsittelyllä, oliko jotain pahaakin?

• Selviytyjä

Ja höpsistä!

Voin taata että selviät, vaikkei se juuri nyt
      tunnu siltä.

Yritä kääntää ajatukset vaikka vängällä pois
      itsesäälin tunteista ja jatka arkisia rutiineita.
      Älä ajattele tässä vaiheessa sitä mitä teillä oli,
      ja mitä olisi voinut olla. Älä ajattele kaiholla eläkä rakkaudella miestä. Neutraloi kaikki siihen liittyvät tunteet. Usko huviksesti, että kun aikaa
      kuluu, niin olotila tulee helpottumaan.

Ja jos mies on kerran ollut se joka on tehnyt bänät, niin elä alistu kerjäämään häntä takaisin,
      eläkä pidä häneen minkäänlaista yhteyttä.

Näin minä olen selvinnyt, ja vielä suhteellisen
      nopeassa ajassa. Ja voit uskoa että rakastin ja
      tulisesti!

• ollut

En usko, että syy oli tuo, että hän ei ollut valmis.
      Syy oli ennemminkin se, että sinä et ollut hänelle se oikea.

Minullakin oli vähän aikaa sitten tuo sama tilanne.
      Miehellä ei ollut aikaa tavata. Ja sitten vaan lakkasin itse pitämästä yhteyttä. Sillä selvisin.
      Ja enää en aio ottaa mitään yhteyttä ja toivon ettei hänkään ota.

Tuosta on aikaa n. 1kk. Kuukausi sitten olin vielä korvia myöten rakastanut. Nyt en enää välitä.

"Enää anna en itseäni pompottaa
      Olet mennyttä, joku muu on tulevaa
      Liian kauan toivoin, luotin, odotin
      Paremmasta haaveilin
      Nyt mä lähden, nöyryytä mua et enää milloinkaan
      Painu vaikka huitsin Nevadaan

Sitä saa mitä tilaa
      Ehkä opit sen sä nyt
      Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt
      Sitä saa mitää tilaa
      Täysin mitoin, tukkupäin
      Hei, usko pois mun kultasein
      Niin on juttu näin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      71
      5774
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4877
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2996
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      179
      2417
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      185
      2081
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2056
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1511
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      307
      1278
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1194
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1176
    Aihe