Nyt olis jo aika

Hiukan haukkua muakin.

Pitääx antaa vihjeitä, vai kexittex te ite.

Sellainen raivokas olis tosi kiva yllätys.

15

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt saatanan

      taliaivo hukata ne ääkköset

      • Nyt on standardinäppis käytössä, niin päätin vaihteeksi ärsyttää käyttämällä ääkkösiä.

        Vielä kaipaan lisää raivoa, sillä tämän piristävän viestin jälkeen en ole saanut läheskään yhtä hyviä:




        "   Vaikka sinun feministikupan
        Kirjoittanut: mädättämään 25.7.2008 klo 01.00

           ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.

        Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!

        Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!

        Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha.    
        "


    • Thursday

      palstan toisteks rasittavin jankkaaja!

      • buddy ku ei tykkää hopea sijoista


      • Frederico kirjoitti:

        buddy ku ei tykkää hopea sijoista

        Kun oon oikeesti vielä ärsyttävämpi kuin palstoilla.

        Mä hillitsen itseäni täällä koko ajan, mut pitää varmaan joustaa että pääsee ykköseks.


      • Thursday
        buddy-love kirjoitti:

        Kun oon oikeesti vielä ärsyttävämpi kuin palstoilla.

        Mä hillitsen itseäni täällä koko ajan, mut pitää varmaan joustaa että pääsee ykköseks.

        vaan jatkossakin. Me kaikki muutkin käännämme parhaan puolemme palstalle. Kuten näkyy.


      • Thursday kirjoitti:

        vaan jatkossakin. Me kaikki muutkin käännämme parhaan puolemme palstalle. Kuten näkyy.

        Tosi rasittavaa kun teeskentelen ihan hirmu mukavaa, enkä edes puhu itsestäni koko aikaa.


      • Maineeni vaatisi Dobermanneja ja nuo lisäksi heiluttavat häntiään.

        Voisko joku kehua mua puskista, niin sitten tulis kunnolla haukkuja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Maineeni vaatisi Dobermanneja ja nuo lisäksi heiluttavat häntiään.

        Voisko joku kehua mua puskista, niin sitten tulis kunnolla haukkuja.

        löytyi vain saksareita.
        Noilla koirilla varmaan persoonajakauma.

        Pitäis varmaan kulkea naapurin pihan ohi, siellä bittbull, millä muhkea haukku.

        Sinänsä hassua, kun pihassa ei ollut aitaa, koira oli ihan relax. Heti kun tuli aita, alkoi haukkuminen.


      • runontaja kirjoitti:

        löytyi vain saksareita.
        Noilla koirilla varmaan persoonajakauma.

        Pitäis varmaan kulkea naapurin pihan ohi, siellä bittbull, millä muhkea haukku.

        Sinänsä hassua, kun pihassa ei ollut aitaa, koira oli ihan relax. Heti kun tuli aita, alkoi haukkuminen.

        Olla oikeasti hiukan pelokas ja aidan takaa uskaltaa haukkua.


      • kehua
        buddy-love kirjoitti:

        Maineeni vaatisi Dobermanneja ja nuo lisäksi heiluttavat häntiään.

        Voisko joku kehua mua puskista, niin sitten tulis kunnolla haukkuja.

        Luin miten Buddy-love luo palstalle turvallisuuden tunnetta. Olen täysin samaa mieltä, olet julmana styrankina lunastanut paikkasi hyvin.

        Sinulla on lämmin sydän.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olla oikeasti hiukan pelokas ja aidan takaa uskaltaa haukkua.

        yleistä, naapurissa kesämökki jolla snautseri.
        Sekin haukkuu aidan takaa.
        Ennen aitaa tosi rohkea.

        Meidänkin jo edesmennyt koira aikoinaan alkoi haukkumaan ohikulkijoita, kun laitettiin pihalla hihnaan.

        Ehkä sittenkin haluavat kertoa, rajoitetusta vapaudestaan?


      • kehua kirjoitti:

        Luin miten Buddy-love luo palstalle turvallisuuden tunnetta. Olen täysin samaa mieltä, olet julmana styrankina lunastanut paikkasi hyvin.

        Sinulla on lämmin sydän.

        Varmaan ärsyyntyvät kovasti.

        Lisäksi korostan edelleen, etten täällä palstoilla puhu läheskään yhtä paljon itsestäni kuin irl.


      • runontaja kirjoitti:

        yleistä, naapurissa kesämökki jolla snautseri.
        Sekin haukkuu aidan takaa.
        Ennen aitaa tosi rohkea.

        Meidänkin jo edesmennyt koira aikoinaan alkoi haukkumaan ohikulkijoita, kun laitettiin pihalla hihnaan.

        Ehkä sittenkin haluavat kertoa, rajoitetusta vapaudestaan?

        Useimmiten haukkuva koira on kytkettynä. Eräs pystykorva haukkui aikanaan itsensä lähes äänettömäksi (se haukkui koko päivän, joka päivä).


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe