Löysin tälläisen verkkokaupan ,kuin Dream hair. (http://www.dreamhair.fi/)
Onko kukaan tilannut sieltä että onkohan se luotettava?
Tuotteet pitää nääs maksaa ennenkuin verkkokauppa lähettää ne, ja se hieman epäilyttää..
Onko kukaan myöskään kokeillut noita clip-on hiustenpidennyksiä?
Onko luotettava? Dream hair
16
3364
Vastaukset
- minäkö....
On luotettava paikka tilata. Itse oon tilannut dreamhairilta kuiturastoja ym hius tarvikkeita. Ja nopeasti (2-3pvää) on tullut postilaatikkoon:) Joten suosittelen:)
- Pidennys
Itse suosin todella paljon Ennakkomaksua, ymmärrän
tässä suhteessa kauppiasta todella hyvin.
Sivut vaikuttavat OK:lta.
Itse käytän hiusnauhoja , mutta vinkkinä voin kertoa ,että ainaskin AITOHIUSNAUHOJA löytyy
edullisemmin muualtakin! - onnnn
Pidennys kirjoitti:
Itse suosin todella paljon Ennakkomaksua, ymmärrän
tässä suhteessa kauppiasta todella hyvin.
Sivut vaikuttavat OK:lta.
Itse käytän hiusnauhoja , mutta vinkkinä voin kertoa ,että ainaskin AITOHIUSNAUHOJA löytyy
edullisemmin muualtakin!myydäänkös noita clip on /clip in hiuslisäyksiä muualla?
- shallowlittlebitch
Itse tilasin Dreamhairilta clip-on pidennykset, tuli 2 päivässä maksun jälkeen, ja on todella hyvännäköiset ja helppokäyttöiset!
- belive_me
Totta. Ja sama täällä! Tosi nopea toimitus ja hyvänlaatuiset hiukset.
Ei tarvi pelätä mitään :)
- laatu sitten
Onko dream hair sinettihiuksen kestävyydestä kokemuksia ? meneekö sumppuun ? pysyykö kiiltävänä? hoito? ...esimerkiksi huippuhyvään simply naturalin hiukseen verrattuen ? hinta kuitenkin melkein puolet halvempi dream hairilla.
- d
Mul taas on huonoi kokemuskia, lähinnä hiuksen laatu oli isooo pettymys
- Allu211
d kirjoitti:
Mul taas on huonoi kokemuskia, lähinnä hiuksen laatu oli isooo pettymys
Epäilen onko edes kaikki aitoina myydyt hiukset oikeasti aitoja kun kestävät niin vähän aikaa hyvänä.
- karo45tt
Allu211 kirjoitti:
Epäilen onko edes kaikki aitoina myydyt hiukset oikeasti aitoja kun kestävät niin vähän aikaa hyvänä.
enkä tilaa toiste!!!
- ijipäjpih
karo45tt kirjoitti:
enkä tilaa toiste!!!
Luvattiin huyvälaatuista hiusta mutta todellisuus oli toista :/
- Janinax
ijipäjpih kirjoitti:
Luvattiin huyvälaatuista hiusta mutta todellisuus oli toista :/
Dreamhair on käsittääkseni samaa tavaraa kuin Simply Natural. Molemmista vain huonoja kokemuksia. Pitäisihän se tietää että halvalla saa huonoa, harmittaa!!!
- Ammattilainen
Janinax kirjoitti:
Dreamhair on käsittääkseni samaa tavaraa kuin Simply Natural. Molemmista vain huonoja kokemuksia. Pitäisihän se tietää että halvalla saa huonoa, harmittaa!!!
Ei varmasti ole samaa tavaraa kun simply natural! huomaat sen jo hinnasta!
Simply natural on parasta laatua lähes mitä suomesta saa heti greath lenghtsien jälkeen.! Tosin simply ei vielä edes käsitteekäseni tee clip on pidennystä. Teippiä,nauhaa ja sinettiä ainoastaan. Rapunzeliltä ei kannata tilata, laatu surkea ja kallis hinta!
Suosittelen klipseistä tilaamaan hairiumista. Hyvä laatu ja sopuhinta.
- pidennykset
olen tilannut pari kertaa dreamhairilta klipsi pidennykset ja hyvät ne mulla on ollu :) hairiumilla ei löydy mustaa kilpipidennystä :/
- pidennykset
klipsipidennystä siis! :D
- Helsinkiinn ----->
Onko helsingissä mitään liikettä josta vois ostaa clip-on pidennykset jotka ei menisi ihan heti pilalle? ja ei mitkään hirveen kalliitkaan?
- rny
Ainakin cybershopista saa klipsipidennyksiä, kaveri osti sieltä ja hyvänä on pysynyt mutta ei sitä ikinä pysty takaamaan että laatu on hyvää.. :)) kato netistä cybershop.fi :) niin ja hintakin on suhteellisen halpa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771