jätkillä korvis ??

bhsfdas

nyt haluan tietää. miks jätkä ottaa korviksen ?

eikös se ennen tarkoittannut että on homo kun on korvis

Mites nykyään ? siis mikä muoti tämä jätkä korvis muoti oikein on ?!

siis tiedän useita joilla on, ja ei ykskikään ole heistä homo !

12

2119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamilla miespuolisilla kavereillani on korvikset, ja luulen että he ovat ottaneet ne koska he pitävät niitä hienoina, haluavat näyttää hyviltä ja/tai haluavat erottua massasta. Ja kyllä korvis miehellä ainakin mun mielestä voi näyttää seksikkäältä ;)

      Ja yksi niistä taisi kertoa ottaneensa juuri tiettyyn korvaan, koska jonkun urbaanijutun mukaan se, kummassa korvassa korvis on (jos on vain toisessa) viestittää homoudesta/heteroudesta, mutta eipä tällainen tieto kovin yleinen ole joten tuskinpa sillä on merkitystä kumpaan korvaan ottaa.

      Mutta ei korvis miehellä mun mielestä mikään hirveän yleinen ilmiö ole...

      • japetsu..

        juu vai niin se menee =)

        niin ei eihän se mikään kovin yleinen juttu ole että miehellä on korvis

        sinä olet kaunis, katsoin kuvaasi


    • vanhoilliset!

      Minkä ihmeen takia miehet eivät saisi ottaa korviksia? Saahan naisetkin pitää housuja. Korvikset sopii toisille miehille tosi hyvin ja eikös tärkeintä ole se, että on ensisijaisesti itse tyytyväinen?

      Ja se, että miehellä on korvis tai korvikset korvissa tarkoittaa sitä, että hänellä on korvikset korvissa! Mihin se sukupuolinensuuntaus oikein muuttuisi korvisten myötä?! Haloo, ajatelkaa hyvät ihmiset omalla järjellä ja antakaa vanhojen sisäpiirin koodien jo olla.

    • who cares

      Tästä aiheesta juteltiin joskus 80-luvulla kiivaammin. Itse olen syntynyt -75 ja käytin 90-luvulla vasemmassa korvassa useita vuosia korvarengasta. Oli enemmän muotia silloin kuin nyt. Ja silloin yleensä se oli kultainen. En käytä enään korvista, mutta olen siirtynyt hopeaan koska se sopii ainakin mulle paremmin, plus että hopeakorut ovat halvempia. Käytän hopeasormuksia ja kaulakoruja. Teräs, hopea ja platina taitavat olla miehillä enemmän muodissa kuin kulta - tietenkin poislukien kihlasormukset.

      Omasta mielestäni kundille/äijälle sopii korvaan paremmin pieni koru, ehkä perinteinen nappi/rengas tai sitten näitä uudempia juttuja eli piikkejä jne. Ei korvakorun perusteella voi juurikaan arvioida onko joku homo vai ei. Olen nähnyt miehiä joilla on ollut pitkä roikkuva koru korvassa, siis juuri sellainen mitä naiset ovat pitäneet vuosikymmeniä - ja äijä on muuten ollut aivan heteronnäköinen ja -oloinen. Vain typerys menee syyttämään miestä homoksi vain korvakorus perusteella. Korvista saa mun puolesta pitää niin homo kuin heterokin eikä sillä ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä. Korvakoruhan oli jo merirosvoilla yleinen asuste. Silloin sillä tosin maksettiin kuolemantapauksessa hautajaiskulut seuraavassa satamassa.

      Sillä ei ole mitään merkitystä onko yhdessä korvassa, kummassa vain tai molemmissa korvissa koru. Nyt kun metroseksuaalisuus(en ole kylläkään tämän muodin kannattajia) on muotia, kundi voi näyttää vähemmän testosteroneitaan korostavalta urokselta kuin ennen. Ja hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei siitä muutu miksikään vaikka joku urpo baarissa sattuisi homoksi haukkumaan omaa tietämättömyyttään.

      Multa kysyi baarissa kerran kapiainen että miksi käytän korvakorua ja alkoi vähän vittuilemaan siitä. Äijä oli jotain 50 v joten ei siihen voinut muuta sanoa kuin että nykyään ei olla niin vanhoollisia..

      Homofobia on muuten vähän sama asia kuin rasismi. Siihen haukkumiseen lähdetään helposti mukaan ja syyttelemään, mutta jos oikeasti tunnetaan näitä ihmisiä, he ovat todella mukavia tyyppejä - pääsääntöisesti. En pidä siitä miten kysymyksesi asetat koska näköjään pelkäät homoja(homofoobikko peittää pelkonsa käyttäytymällä agressiivisesti homoja vastaan) - taidat olla aika nuori ja kokematon ihminen?

      No asia lipsui aika lailla radaltaan :)

    • Dilligaf?

      Mistä näitä ajatuksia oikein sikiää?! Eihän tuo korvis ole kuin pala metallia, mikä laitetaan tuon korvaläpyskän läpi. Mitä ihmeen tekemistä sillä on sukupuolisen suuntautumisen kanssa? Nyt eletään 2000-lukua ja 1900-luvun myytit ovat mennyttä aikaa.

      Itse otin korvikset ihan puhtaasti kokeilun halusta. Halusin nähdä, miltä ne näyttää ja tuntuu korvissani. Ja pidän niitä edelleen ja tyttöystäväni tykkää noista oikein paljon.

      • ClintEastmetsä

        Älkää nyt ainakaan "MIEHET" ottako mitää korvista korvaan.Neiti touhua.


      • Ei kiinnosta
        ClintEastmetsä kirjoitti:

        Älkää nyt ainakaan "MIEHET" ottako mitää korvista korvaan.Neiti touhua.

        MITÄ VITTUA??? Onko tää sun eka kerta netissä, ookko sä niinkun asunu koko elämäs jossain luolassa vai??? Se on metallin pala saatanan ääliö!!! Mul on korviksia ja en mä oo neiti, oon oikeestaan just päinvastoin, vapaaottelija, nyrkkeilijä ja painija, enkä mä oo edes homo. Oot kyllä aivan vitun tyhmä. Eikä se oo ollu homojen juttuu ikinä! Muutenkin mitä vikaa siinä on jos on homo??? Se tarkottaa vaan mistä tykkää, miehistä vai naisista, sama juttu jos mä tykkään sinisestä ja joku muu tykkää vihreestä niin se on sitten joku alieni vai.


      • löllöpöllö
        ClintEastmetsä kirjoitti:

        Älkää nyt ainakaan "MIEHET" ottako mitää korvista korvaan.Neiti touhua.

        Voi vitun idiootti se ei oo neiti touhua jos ottaa korviksen mullakin on korvis ja oon hetero


    • hasssuuu

      kyl se ennen oli homojen juttu..joskus 70 -luvun lopulla.

      Nykyään varmaan vaan tapa olla jotenkin erilainen.

    • merkki-erkki?

      kaikenmaailman koodeja on erottua massasta! Tykkään pitää sellaista tietynlaista pääpantaa ja eikö jo joku kerennyt sanomaan että lepakot käyttää sitä merkkinään. Eipä ole ollut tunkua, eikä edes jonoa. Tietyssä kohtaa olevat tatuoinnit ovat mysö merkkejä, samoin ennen olivat kauneuspilkut, jos se oli suupielen siinä tai tässä reunassa, sai ostaa tytöltä t-ussua, jos se oli kädessä sai ostaaalkoholia jne jne. Miehellä kultasormus pikkulillissä on kans homppelimerkki, kun se on vääräs kädes...ja paksu hopeaketju ja ja ja ...Näitähän on, osa urbaanilegendoja.
      Anna roikkua vaan...korviksenkin!

    • Viinapiika

      Mä siis otin molemmille puolille yhet joskus ysärin lopulla koska halusin näyttää coolilta. Ja käytän edelleen niitä otin toiseen lehteen vielä kaks lisää.

    • Nuarijonne

      Iha vaa koska halusin kokeilla et miltä näytän jos mulla on korvissa reiät ja korut :) ja oon 17v jätkä enkä oo homo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe