Mikä tämän vanhan kappaleen nimi mahtaa olla?Siinä lauletaan aidalla istuvista kissoista.
"...kaksi on aidalla,hännät niin hassusti mutkalla,sanoi toinen niistä musta:mä sitten tykkään susta,hetki huokausta,minäkin tykkään susta"
"...akkunat aukenee,sukat lentää ja häviää"
kissalaulu
4
3531
Vastaukset
- vii
Olen kuullut uon laulun kerran ja oli tosi mahtava! Joku tango se oli, kissatango?
- Mustan kissan tangoon
Linkistä löytyy sanat lauluun "Mustan kissan tango"
http://www.angelfire.com/la3/meeri/20laulut.htm
"La-la-la-la-la-la, lal-la!
Jos mustan kissan saisin, mä sitä rakastaisin.
Sen mustan kissan tassut ne sitten hassut on!..."
- tämä?
Katso alla olevasta linkistä. Onko mahd. tämä laulu?
http://kavelylla.vuodatus.net/blog/1095613
Rullaa hiirellä kohtaan: "V www 08.02.2008 - 15:56"
Laulu alkaa sanoilla:
"Paistaa kalpea kuu,
aukee kissoilta suu,.."
Laulusta löytyy myös tälläinen pätkä:
"....Kaksi on varjoa aidalla,
hännät niin hassusti mutkalla,..."- ap.
Juu tuo se on.Nimi ei tosin selvinnyt,mutta ehkä löydän kirjastosta sen lauluna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865