Hei, pystynkö käyttämään Tramalia ja esim. Buranaa yhtä aikaa? Onko Ns. luvallista? Kokemuksia?
Tramal + tulehduskipulääke?
8
31906
Vastaukset
- lääkäri on
varmastikin infonnut sinua.
- Riski juttu
Uskon että kyllä kivuista pääset, mutta on eriasia miten pystyt toimimaan tässä yhteiskunnassa, vai oletko jo sänkypotilas.
- reumaatikko
Riski juttu kirjoitti:
Uskon että kyllä kivuista pääset, mutta on eriasia miten pystyt toimimaan tässä yhteiskunnassa, vai oletko jo sänkypotilas.
minä syön tramal 50mg ja burana 400mg yhtäaikaan ja reumalääkärin määräyksellä ja hyvin on toiminut. lääkkeet vaikuttavat eri tavalla ja tehostavat toistensa vaikutuksia.. itselläni tramal ei vaikuta mitenkään fyysiseen ja psyykkisen toimintaan..
- ?++
reumaatikko kirjoitti:
minä syön tramal 50mg ja burana 400mg yhtäaikaan ja reumalääkärin määräyksellä ja hyvin on toiminut. lääkkeet vaikuttavat eri tavalla ja tehostavat toistensa vaikutuksia.. itselläni tramal ei vaikuta mitenkään fyysiseen ja psyykkisen toimintaan..
tramadol hexal 50 mg/3 kpl /vrk burana 600mg/3kpl /vrk.
Kylkiluun murtumaan.Helpottaa hieman.
- Anonyymi
Hei onko vaaralista otin tuossa ehkä puolituntia sitte 50mg tramalin ja nyt otin 600mg buranan
- Anonyymi
Lääkärit hyvin usein määräävät tramal burana yhdistelmän koska ei ole haitallisia yhdessä. Juuri määrättiin olkapäähän tramal 50mg ja burana 600mg. Ison leikkauksen jälkeen määrättiin tramal 400mg ja burana 800mg diapam 10mg tarvittaessa että pysyy paikallaan. Itseäni kuurin alussa opioidit ahdistavat kunnes menee ohi. Urheiluvammoista saanut osani n. 12-15 leikkausta äkkiseltään 20 vuoden aikana.
- Anonyymi
Ei ole vaarallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit hyvin usein määräävät tramal burana yhdistelmän koska ei ole haitallisia yhdessä. Juuri määrättiin olkapäähän tramal 50mg ja burana 600mg. Ison leikkauksen jälkeen määrättiin tramal 400mg ja burana 800mg diapam 10mg tarvittaessa että pysyy paikallaan. Itseäni kuurin alussa opioidit ahdistavat kunnes menee ohi. Urheiluvammoista saanut osani n. 12-15 leikkausta äkkiseltään 20 vuoden aikana.
Mulla nyt polvi hemmetin kipee ja otin
tramal retard 200mg ja burana 800mg
Oli jäänyt edellisen leikkauksen jäljiltä
Lääkäri vasta 5påivän päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628