Lähtökohtana oli se kun tyttöystävä kyselin minulta viestitse että miksi minusta ei ole kuulunut mitään koko päivänä (olin töissä), no menin sitten tyhmyyksissäni vastaamaan että "ei ole nyt mitään järkevää kerrottavaa". Tuostahan sitten neiti otti herneen nenään ja mykkäkoulu alkoi vaikka en mitään pahaa sillä tarkoittanutkaan, tilannetta ei tietenkään paranna sekään että eletään kaukosuhteessa vaikkakin aika
tiiviissä sellaisessa eli ainakin päivittäin tekemisissä puhelimitse tai viestitse.
No arvasinhan minä sitten mistä mykkäkoulu johtui kun sain kyselyihin vastauksen ja olen tietysti todella pahoillani tuosta joten anteeksipyyntöjä on esitetty. Ymmärsin myös että tunteisiin oli neiti tuo ottanut tietenkin ja anteeksi antoon voi mennä aikaa vaikka sen luultavasti joskus saankin, ainakin näin toivon vilpittömästi!
Heräsi vain tuossa illalla mietiskellessä ja asioita päässä pyöritellessä että olisikohan minun nyt parasta olla ihan hiljaa ottamatta mitään yhteyttä ja antaa hänen käydä tuo asia läpi omalta kohdaltaan vai voisiko se vain paheentaa asioita??
Omasta mielestä vaikeneminen olisi ehkä paras siihen asti että neiti itse ottaa yhteyttä kun hänelle sopii, voin olla kyllä pahasti väärästä?!
Niin, reilusti yli parikymppisiä ollaan jos sen joku haluaa tietää.
Miten pyytää anteeksi
187
42415
Vastaukset
- 'nainen*
Tyttöystäväsi kokee varmasti,ettet välitä,kun et ollut soittanut. Pitkä välimatka välillänne tuo epävarmuuttakin ja se,että odottaisitko kunnes hän soittaa???????Älä viitsi,mitä pidempää aikaa kuluu,sitä suuremmaksi tyttöystäväsi epävarmuus kasvaa.Se ettet ota yhteyttä ruokkii juuri sitä,ettet välitä.Jos todella tahdot,soita ja kerro,ettet tarkoittanut olla välinpitämätön häntä kohtaan kun et soittanut ja pyydä anteeksi!Miksi tuo sana on niin vaikeaa?En tietenkään tiedä yksityiskohtia mutta jos kyse vain siitä,ettet soittanut ja se on loukannut,pallo on sulla.
- Ap.
Omasta mielestäni ollaan kyllä keskusteltu asia aika hyvin läpi ja olen kertonut että rakastan ja välitän hänestä sekä anteeksi pyynnöt ovat siinä samassa, eileen siis keskusteltu. Tällä hiljaisuudella haluasinkin että hän saisi rauhassa käydä asiaa läpi omalla kohdallaan kun noin voimakkaasti se otti enkä haluaisi häiritä häntä!
- Ap.
Näistä soitoista että minä olen aina se joka soitaa kun ollaan yhtydessä, hän ei ole kertaakaan soittanut minulle suoraan vaan aina aloittaa tekstiviesteillä, että kyllä tuokin vähän ihmetyttää minua!
- hänkin vain
Ap. kirjoitti:
Näistä soitoista että minä olen aina se joka soitaa kun ollaan yhtydessä, hän ei ole kertaakaan soittanut minulle suoraan vaan aina aloittaa tekstiviesteillä, että kyllä tuokin vähän ihmetyttää minua!
ajatteelee aloittaa viestillä siltä varalta, että olet jossain pahassa paikassa, etkä voi vastata. Mutta voithan laittaa viestin takaisin hänelle, että Että olet missä olet, mutta voit hyvin vastata puheluunkin. Ja muutenkin kannustaa häntä soittamaan. Ja jos sinua epäilyttää nyt soittaa hänelle, niin laita viesti, jotta hän voi vastata sitten kun siltä tuntuu, mutta olet kuitenkin osoittanut, että haluat olla yhteydessä. Meilläkin tuli aikoinaan monia tilanteita eteen, jossa toinen otti hieman itseensä, kun ei ollut kuulunut koko päivänä mitään, mutta ne meni kyllä ohi ihan sillä, että selitti miksei voinut ottaa yhteyttä ja pyysi anteeksi, jos toinen oli huolestunut. Eihän sitä kaikesta huolimatta ollut niin sidoksissa siihen puhelimeen. Joskus oli työhommia ja joskus se puhelinkin jäi kyllä kotiin, kun jonnekin lähti. Mutta tärkeään rooliin nousee se luottamus ja rehellisyys.
- Ap.
hänkin vain kirjoitti:
ajatteelee aloittaa viestillä siltä varalta, että olet jossain pahassa paikassa, etkä voi vastata. Mutta voithan laittaa viestin takaisin hänelle, että Että olet missä olet, mutta voit hyvin vastata puheluunkin. Ja muutenkin kannustaa häntä soittamaan. Ja jos sinua epäilyttää nyt soittaa hänelle, niin laita viesti, jotta hän voi vastata sitten kun siltä tuntuu, mutta olet kuitenkin osoittanut, että haluat olla yhteydessä. Meilläkin tuli aikoinaan monia tilanteita eteen, jossa toinen otti hieman itseensä, kun ei ollut kuulunut koko päivänä mitään, mutta ne meni kyllä ohi ihan sillä, että selitti miksei voinut ottaa yhteyttä ja pyysi anteeksi, jos toinen oli huolestunut. Eihän sitä kaikesta huolimatta ollut niin sidoksissa siihen puhelimeen. Joskus oli työhommia ja joskus se puhelinkin jäi kyllä kotiin, kun jonnekin lähti. Mutta tärkeään rooliin nousee se luottamus ja rehellisyys.
Joudun työn puolesta kantamaan jatkuvasti puhelinta ja olen tavoitettavissa pitkin päivää, hyvin hyvin harvoin on tilanteita etten voisi vastata joten ei luulisi olevan siitä kiinni! Hänellä itsellään on sellainen vuorotyö (sairaanhoitaja) ettei voi puhelinta pitää mukana, tällöin viestit on korvaamattomia.
Soitin nyt hänelle vajaa tunti sitten eikä vastannut puhelimeen vaikka pitäisi olla kotona, nyt odotan sitten itse hänen yhteydenottoaa joten Pallo on nyt hänellä! Jos ei mitään kuulu niin aloitan pian itsekkin mykkäkoulun, heh! - opiskelijanainen.
Ap. kirjoitti:
- Ap.
opiskelijanainen. kirjoitti:
Ja itse olen hänelle sanonut että soittaa vaikka pilarin niin soitan hänelle takaisin, mutta ei....
- tuo sinun tyttösi
Ap. kirjoitti:
Ja itse olen hänelle sanonut että soittaa vaikka pilarin niin soitan hänelle takaisin, mutta ei....
Mä saan tästä tosiaan sen kuvan, että tyttösi on kovin epävarma. Ei uskalla itse soittaa ja hermostuu, kun et ole ottanut yhteyttä. Kaukosuhteessa tilanne on aika hankala, jos tyttösi tulkitsee koko ajan kaikkia merkkejä pahoin päin. Jos näin on, mykkäkoulu ei ainakaan paranna tilannetta.
- ...ers....
Soita ja pyydä anteeksi, vaikka oletkin niin jo useaan otteeseen tehnytkin. Sano ettet tarkoittanut asialla mitään pahaa, selitä miksi toimit niin ja sano ettei tämä nyt mitään kaada, eihän? Kaikkihan on samalla tavalla kuin ennenkin, ettei pieni äksyily nyt saa olla syy moiseen mykkäkouluun. Ymmärrän tyttöystäväsi kannan että hän möksähtää tylyyn vastaukseesi koska todennäköisesti juuri ne hetket päivästä jolloin hän kuulee sinusta edes jotain ovat juuri tärkeimpiä hänelle, ottaen huomioon juuri tämän kaukosuhde asettelun. Itselläni on sama tilanne. Hänellä on sinua kova ikävä ja ystävällisesti haluaa kuulla rakkaansa päivästä jotain jolloin saa edes palan sinusta luokseen. Kyllä ne asiat siitä selviää, tsemppiä ;)
Ap. kirjoitti:
Joudun työn puolesta kantamaan jatkuvasti puhelinta ja olen tavoitettavissa pitkin päivää, hyvin hyvin harvoin on tilanteita etten voisi vastata joten ei luulisi olevan siitä kiinni! Hänellä itsellään on sellainen vuorotyö (sairaanhoitaja) ettei voi puhelinta pitää mukana, tällöin viestit on korvaamattomia.
Soitin nyt hänelle vajaa tunti sitten eikä vastannut puhelimeen vaikka pitäisi olla kotona, nyt odotan sitten itse hänen yhteydenottoaa joten Pallo on nyt hänellä! Jos ei mitään kuulu niin aloitan pian itsekkin mykkäkoulun, heh!:D Hyvä hyvä! Hienoa huomata että tiedät pitää pintasi etkä alennu joidenkin miesten tapaan heittäytymään polvillesi ja kinumaan itkien maat ja taivaat rääkyen "olen niin pahoillani olen kauhea syntisäkki kuinka voit IKINÄ antaa minulle anteeksi???" xD
Antaa muijan pitää mykkäkouluaan ;) Kyllä sitten viimeistään soittelee kun ikävä kasvaa. --Tai sitten se soittaa poraten "ok mä tajuan vähemmälläkin-sä et välitä musta yhtään!!" *lol*
*kattelee ´nainen*:n kommenttia* miksi naisten pitää tehdä asioista noin helkkarin mutkikkaita? O_O Tai no tuo muija kuulostaakin niiltä mimmeiltä joiden mielestä nainen on aina oikeassa 9_9 Noh, edelleenkin: lycka till :Dtuo sinun tyttösi kirjoitti:
Mä saan tästä tosiaan sen kuvan, että tyttösi on kovin epävarma. Ei uskalla itse soittaa ja hermostuu, kun et ole ottanut yhteyttä. Kaukosuhteessa tilanne on aika hankala, jos tyttösi tulkitsee koko ajan kaikkia merkkejä pahoin päin. Jos näin on, mykkäkoulu ei ainakaan paranna tilannetta.
niin tuossa itselleenkin tuli mieleen että liekö mimmillä aiemmista sydänasioista huonoja kokemuksia tai ylipäänsä luottamuspuolelta ihmissuhteissa? SITTEN kyllä ymmärtäisin jos noin pienestä loukkaantuu mutta muussa tapauksessa ei voi kuin ihmetellä tuota naisten logiikkaa.. Niin jos niiden ajatuksenkulkua voi LOGIIKAKSI kutsua :D
Ja feministeille tiedoksi: ei en ole mies vaan akka (23) ja aivan hyvässä suhteessa. Itsellänikin on ikäviä luottamuskokemuksia ihmisten parista mutta järki pitää kuitenkin aina löytyä omastakin päästä..!- välittömästi
Ap. kirjoitti:
älä tuhlaa aikaas tollaseen luuserimuijaan!hommaa ittelles joku vähän aikuisempi.
- heti perskuta
Ap. kirjoitti:
rallaa.typerä lapsonen.
- Kaukojuttuja joo
Ap. kirjoitti:
Soitin nyt hänelle vajaa tunti sitten eikä vastannut puhelimeen vaikka pitäisi olla kotona, nyt odotan sitten itse hänen yhteydenottoaa joten Pallo on nyt hänellä! Jos ei mitään kuulu niin aloitan pian itsekkin mykkäkoulun, heh!Minäkin lähetän yleensä aina vaan tekstiviestin, kun on joko itsellä niin kiire, ettei ehdi soittaa ja haluan kuitenkin kertoa, että ajattelen häntä - usein mieheni on jossain kaivostunnelin pohjalla ja soittaa sitten, kun hänellä on aikaa. Illallakin pistän vain viestin, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin hyvää yötä. Meillä on pelannut tämä systeemi kohta yhdeksän vuotta.
- nörttinörtti
opiskelijanainen. kirjoitti:
hanki skype ja luurit, niin saat puhua netin hinnalla niin paljon kuin lystäät, itse olen hoitanut parisuhdetta web-kameralla ja sankaluureilla joskus. Toimii kohtuullisen hyvin.
jefrma kirjoitti:
:D Hyvä hyvä! Hienoa huomata että tiedät pitää pintasi etkä alennu joidenkin miesten tapaan heittäytymään polvillesi ja kinumaan itkien maat ja taivaat rääkyen "olen niin pahoillani olen kauhea syntisäkki kuinka voit IKINÄ antaa minulle anteeksi???" xD
Antaa muijan pitää mykkäkouluaan ;) Kyllä sitten viimeistään soittelee kun ikävä kasvaa. --Tai sitten se soittaa poraten "ok mä tajuan vähemmälläkin-sä et välitä musta yhtään!!" *lol*
*kattelee ´nainen*:n kommenttia* miksi naisten pitää tehdä asioista noin helkkarin mutkikkaita? O_O Tai no tuo muija kuulostaakin niiltä mimmeiltä joiden mielestä nainen on aina oikeassa 9_9 Noh, edelleenkin: lycka till :DLuulen että joko ollaan epävarmoja tai ei, mutta miestä testataan: miten hän hoitaa tilanteen, missä on totuus, osaako mies riidellä tai vain aiheutetaan riitaa asian vierestä, kun ongelma on jossaiun muualla, jotta päästään siitä toisesta asiasta samalla raivolla, kun joskus joistain asioista ei pysty puhumaan ellei ole vihainen, ja ensin pitää tulla vihaiseksi jostain muusta, josta on vihainen, tai sitten puhdistetaan vain ilmaa ja puretaan patoumia. Selvittikö? :P
- Vaihtamalla vaan.nollataan
välittömästi kirjoitti:
älä tuhlaa aikaas tollaseen luuserimuijaan!hommaa ittelles joku vähän aikuisempi.
Sama sieltä vastaan tulee.Ehkäpäpä anteliaampi noin niinkuin aluksi.Kun arkipäivä ottaa otteen,niin huomattava määrä energiaa menee turhanpäiväiseen kinaamiseen:-Minähän sanoin, että sen pitää olla sikanautaa suhteessa 80/20.Pölvästi,miten tästä nyt äidille laittaa makaroonilaatikon?Kauppaan takaisin ja sukkelaan..Ja lopeta tuo hännän heiluttelu.Haukkuisit edes naapurin mönjättyä sofia.Kuolaatkin sitä tarkasti.
- Miljoona kilometriä
nörttinörtti kirjoitti:
hanki skype ja luurit, niin saat puhua netin hinnalla niin paljon kuin lystäät, itse olen hoitanut parisuhdetta web-kameralla ja sankaluureilla joskus. Toimii kohtuullisen hyvin.
Oikeaa kosketusta ei voita mikään.Aito sykähtely hetken koittaessa huumaa.Kysyppä ileltä,viettelijältä himokkaalta.Hurjat kokemukset omaava ent.UM.voisi valottaa saalistamisen taitoja meille vähäosaisille.Selibaatti ben sen kun vain hirnahtelisi.Kimmon puntti tutisi halua täynnä.Kauneimmat kaatanut sale päättäisi myydä osakkeensa.Suuri unelma,siis naisten jyrki alottaisi vuoden 2009 tyrkimällä köyhälistöä entistä terävämmin.Lattea kansa on tietenkin kyvyttömyyttä.Kannustetaan,eiköhän se siitä,Manu hyväksyy kyykytyksen.Perkele,kun ovat tolloja.olkoon niin.
- Yhtyessä mitään väliä
Ap. kirjoitti:
Voihan nautilus kun se sukeltaa.Samapa tuo,Siittäminen on mukavaa,ainakin kulmakuppilan hurjat pojat.Levoton mies tuijottava matkasssa saa minut hyytelöksi.Kun hän suutelee,siis punapää räjähdän minä.Tänä jouluna ei kirkossa käydä.
- se sun muijas
Ap. kirjoitti:
se on epävarma ja jättää sut kohta. sori, en ois itekkää halunnu sanoo tätä. lycka tll!
- wertsi
sano että mitä se sulle kuuluu.hoida omat asiasi.
- kokemusta on
Kerro hänelle että lue suomi24:n etusivun lööppi.
- Takaapäin hanuriin
oletko jokin saatanan nössö vai joku kummaa lepakko?
aikuinen mies ei kysele tyhmiä, mitävitun välii jos akka mököttää, jos ei passaa käske sen painua vittuun.
vai onko tää jokin lepakkojen mökötyspalsta vai mikä saatanan noita lepakoita vaivaa? - Neuvoja kyllikseen
Ap. kirjoitti:
Omasta mielestäni ollaan kyllä keskusteltu asia aika hyvin läpi ja olen kertonut että rakastan ja välitän hänestä sekä anteeksi pyynnöt ovat siinä samassa, eileen siis keskusteltu. Tällä hiljaisuudella haluasinkin että hän saisi rauhassa käydä asiaa läpi omalla kohdallaan kun noin voimakkaasti se otti enkä haluaisi häiritä häntä!
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,7265.msg138492.html#msg138492
- Sara*
jefrma kirjoitti:
:D Hyvä hyvä! Hienoa huomata että tiedät pitää pintasi etkä alennu joidenkin miesten tapaan heittäytymään polvillesi ja kinumaan itkien maat ja taivaat rääkyen "olen niin pahoillani olen kauhea syntisäkki kuinka voit IKINÄ antaa minulle anteeksi???" xD
*kattelee ´nainen*:n kommenttia* miksi naisten pitää tehdä asioista noin helkkarin mutkikkaita? O_O Tai no tuo muija kuulostaakin niiltä mimmeiltä joiden mielestä nainen on aina oikeassa 9_9 Noh, edelleenkin: lycka till :Don naisen biologinen oikeus olla "aina oikeassa", muuttaa mieltään tai tehdä asioista mutkikkaita.
Se meissä viehättää ;)
Vain katkera ja pahasti nokkiinsa saanut mies ei tätä ymmärrä, vaan vetäytyy hälläväliä-asenteen taakse.
Pyydä sinä anteeksi mitä pikimmiten, sillä siitä päästään! :) Mija kirjoitti:
Luulen että joko ollaan epävarmoja tai ei, mutta miestä testataan: miten hän hoitaa tilanteen, missä on totuus, osaako mies riidellä tai vain aiheutetaan riitaa asian vierestä, kun ongelma on jossaiun muualla, jotta päästään siitä toisesta asiasta samalla raivolla, kun joskus joistain asioista ei pysty puhumaan ellei ole vihainen, ja ensin pitää tulla vihaiseksi jostain muusta, josta on vihainen, tai sitten puhdistetaan vain ilmaa ja puretaan patoumia. Selvittikö? :P
..kysyin miksi muijien pitää tehdä kaikesta niin hiton mutkikasta, ja vastauksesi oli -yllätys yllätys- aika naismainen;
Miestä testataan:
- miten hän hoitaa tilanteen
- missä on totuus
- osaako mies riidellä
"osaako mies riidellä tai vain aiheutetaan riitaa asian vierestä, kun ongelma on jossaiun muualla, jotta päästään siitä toisesta asiasta samalla raivolla, kun joskus joistain asioista ei pysty puhumaan ellei ole vihainen, ja ensin pitää tulla vihaiseksi jostain muusta, josta on vihainen, tai sitten puhdistetaan vain ilmaa ja puretaan patoumia. Selvittikö? :P"
No herravarjele ei TOSIAAN selvittänyt! O_O En ymmärtänyt tuosta kappaleestasi sen juonta lainkaan tai mihin se viittasi. liittyikö kaikki ´osaako mies riidellä´ or what?
Silti: todella toivon ettei muija ole tuota mykkäkoulua tekaissut tai reaktiotaan lauseeseen ylipäänsä VAIN testatakseen mainitsemiasi asioita.. toiseen tutustuu eri elämäntilanteiden kautta ja vaikkemme ole kertaakaan oman mieheni kanssa riidelleet, hän jo tietää mitkä asiat saatan ottaa herkästi, mistä kimpaannun (heh tässä on lähes aina aiheena kotitaloustyöt). Hänen kohdallaan asia on vaikeampi koska veikkaisin että saisi melkoisen tempun tehdä että hänet saisi oikein SUUTTUMAAN.
Enkä todellakaan aio typerästi lähteä "testaamaan" miten hänet voisi saada todella suuttumaan :DSara* kirjoitti:
on naisen biologinen oikeus olla "aina oikeassa", muuttaa mieltään tai tehdä asioista mutkikkaita.
Se meissä viehättää ;)
Vain katkera ja pahasti nokkiinsa saanut mies ei tätä ymmärrä, vaan vetäytyy hälläväliä-asenteen taakse.
Pyydä sinä anteeksi mitä pikimmiten, sillä siitä päästään! :)"on naisen biologinen oikeus olla "aina oikeassa", muuttaa mieltään tai tehdä asioista mutkikkaita." Tuosta tulee mieleen se kliseinen lause ´naiset ensin´. Mutta oma mielipiteeni on ´ken ensin kerkiää´. Tuossa eilen naureskelin Eddie Murphien Delirious-keikkaa jossa hän mainitsi kuinka aiemmin jos autossa nainen nalkutti että oot paska päästä mut ulos, ni mies vaan ett älä ny enkä päästä ;) Niin nykypäivänä samassa tilanteessa ukko tekee oikein: eli jarrut pohjaan ja kädellä liike "ok, get the fuck out... well u ASKED!" :D
Mitä itse olen muijista oppinut on, että kun tahto ei mene läpi, vetäydytään hälläväliä-asenteen taakse. Kuin pieni lapsi. Ja tuskinpa tämän viestiketjun aloittaja on katkera. Kuulostaa aivan tyyneltä omissa viesteissään.- Mies1985
Sara* kirjoitti:
on naisen biologinen oikeus olla "aina oikeassa", muuttaa mieltään tai tehdä asioista mutkikkaita.
Se meissä viehättää ;)
Pyydä sinä anteeksi mitä pikimmiten, sillä siitä päästään! :)"on naisen biologinen oikeus olla "aina oikeassa", muuttaa mieltään tai tehdä asioista mutkikkaita. "
Ja miehen oikeus uhkailla väkivallalla,vaikkei sitä käyttäisikään.
"Se meissä viehättää ;) "
Tarkoitatko että olet seksuaalisesti poikkeava kun puhut naisista viehättävinä vai koetko olevasi "naiset"? Miehillä on kyllä aivan eri käsitys tuosta. - 2222twåtwå
Ap. kirjoitti:
Soitin nyt hänelle vajaa tunti sitten eikä vastannut puhelimeen vaikka pitäisi olla kotona, nyt odotan sitten itse hänen yhteydenottoaa joten Pallo on nyt hänellä! Jos ei mitään kuulu niin aloitan pian itsekkin mykkäkoulun, heh!Voi kettu, miten voi olla noin vaikeaa?
Meid'n etäsuhde aikana mies yleensä soitti, mies tiesi että mä jollakin tasolla inhoan soittamista. Ja jos en vastannut niin mies soitti hetken päästä uudestaan.
Kuulostaa nyt siltä, että teillä on käynnissä sun mielestä, jokin valtataistelu. Jossa sun nyt täytyy osoittaa naiselle paikkansa, ettei naises vaan kuvittele olevansa jotenkin vallassa.
Kukin tavallaan ja ehkä sä vaan haluat erota naisestasi
- Sussu**
lähettää anteeksipyyntonä kukkia hänelle :)
- kukkia.
Entinenkin mies yritti sopua kukkapuskan voimalla.
No tyttöystävä tiuskas kukkapuskan saatuaan...
:Tarkottaako tää nyt sitä että, pitää viikko maata jalatlevällään?
Poikaystävä siihen: Eikös sulla muuta vaasia ole?
Sorry vaan kaikille :)
- Miss Drinkwater
Jos asia on jo kertaalleen käsitelty ja anteeksi pyydetty, niin ei tuon takia pidä alkaa madella. Jätä yhteydenotto hänen huolekseen, niin näet välittääkö hän sinusta aidosti vai pelaako hän kanssasi valtapeliä.
- Ap.
Ja viestin laitoin äskettäin vielä perään jossa kerroin omista tunteista nyt muiden asioiden lisäksi. Jos nyt ei ala kuulumaan mitään niin sitten alkaa mykkäkoulu myös täällä päässä.
Joulu ja kaikki oli jo suunnitellut yhdessä, meneekö nyt kaikkia pilalle tuollaisen takia:( Alkaa itseäkin vituttamaan tälläinen tilanne ja vatvominen pitkän päälle. - vallanpitoa vai rakkautta?
Ap. kirjoitti:
Ja viestin laitoin äskettäin vielä perään jossa kerroin omista tunteista nyt muiden asioiden lisäksi. Jos nyt ei ala kuulumaan mitään niin sitten alkaa mykkäkoulu myös täällä päässä.
Joulu ja kaikki oli jo suunnitellut yhdessä, meneekö nyt kaikkia pilalle tuollaisen takia:( Alkaa itseäkin vituttamaan tälläinen tilanne ja vatvominen pitkän päälle. - Miss Drinkwater
Ap. kirjoitti:
Joulu ja kaikki oli jo suunnitellut yhdessä, meneekö nyt kaikkia pilalle tuollaisen takia:( Alkaa itseäkin vituttamaan tälläinen tilanne ja vatvominen pitkän päälle.ja jos tyttö jatkaa mykkäkoulua, niin taustalla on jo jotain muutakin. Ehkä hän ei halua jatkaa enää suhdetta, mutta ei saa sitä suoraan sanottua, joten hakemalla haki riidanaihetta. Tai sitten hän haluaa pelata jo mainitsemaani valtapeliä, ja silloin matelemalla voit vain hävitä; mitä enemmän anelet sitä vähemmän hän sinua arvostaa.
Jos et halua, että sinua kohdellaan kynnysmattona, älä asetu sellaiseksi. Pallo on nyt tytöllä. Tee viikonlopulle omat suunnitelmasi ellei hänestä kuulu tänään mitään, joulu on sitten sen ajan murhe. - Ap.
Miss Drinkwater kirjoitti:
ja jos tyttö jatkaa mykkäkoulua, niin taustalla on jo jotain muutakin. Ehkä hän ei halua jatkaa enää suhdetta, mutta ei saa sitä suoraan sanottua, joten hakemalla haki riidanaihetta. Tai sitten hän haluaa pelata jo mainitsemaani valtapeliä, ja silloin matelemalla voit vain hävitä; mitä enemmän anelet sitä vähemmän hän sinua arvostaa.
Jos et halua, että sinua kohdellaan kynnysmattona, älä asetu sellaiseksi. Pallo on nyt tytöllä. Tee viikonlopulle omat suunnitelmasi ellei hänestä kuulu tänään mitään, joulu on sitten sen ajan murhe.Taidat olla ainut täällä jolta sitä on saanut, muut yrittääkin vain syyllistää, no joo....
Noita pelkokuvia minulla tuli myös jossain vaiheessa mutta en oikein jaksa uskoa että siitä nyt olisi kyse. Hänen tunteensa eikä puheet niistä minulle anna olettaa mitään muuta vaan päin vastoin. Olen mielestäni tehnyt nyt kaikki mitä voin että ei tässä auta kai kun odottaa... - xoxoxoxoxo
Miss Drinkwater kirjoitti:
ja jos tyttö jatkaa mykkäkoulua, niin taustalla on jo jotain muutakin. Ehkä hän ei halua jatkaa enää suhdetta, mutta ei saa sitä suoraan sanottua, joten hakemalla haki riidanaihetta. Tai sitten hän haluaa pelata jo mainitsemaani valtapeliä, ja silloin matelemalla voit vain hävitä; mitä enemmän anelet sitä vähemmän hän sinua arvostaa.
Jos et halua, että sinua kohdellaan kynnysmattona, älä asetu sellaiseksi. Pallo on nyt tytöllä. Tee viikonlopulle omat suunnitelmasi ellei hänestä kuulu tänään mitään, joulu on sitten sen ajan murhe.Vietä joulu Tallinnassa ja lähetä rakkaallesi kortti sieltä.
- Lopuksi nainen voittaa
Evoluution synnyttämämä peli.Tässä pelissä saa mies mustan pekan päivästä toiseen.Vaikka kuinka kuumana aluksi touhusi.Naisen ylivoima alkaa pikkuhiljaa hahmottua.Esim.Tarja,samoten Sirkka,menneen talven lumia,kuten sanotaan.Huomattavia voimanaisia kuitenkin.
- Mies miehelle parempi
Lopuksi nainen voittaa kirjoitti:
Evoluution synnyttämämä peli.Tässä pelissä saa mies mustan pekan päivästä toiseen.Vaikka kuinka kuumana aluksi touhusi.Naisen ylivoima alkaa pikkuhiljaa hahmottua.Esim.Tarja,samoten Sirkka,menneen talven lumia,kuten sanotaan.Huomattavia voimanaisia kuitenkin.
Mitä noilla naisilla on enää virkaa-ei mitään.
Mies on miehelle paljon parempi kaikessa-hellyydessäkin. Yäk naiset.. - neiti kaukosuhteessa
Ap. kirjoitti:
Joulu ja kaikki oli jo suunnitellut yhdessä, meneekö nyt kaikkia pilalle tuollaisen takia:( Alkaa itseäkin vituttamaan tälläinen tilanne ja vatvominen pitkän päälle.Kyllä etäjutut tekee tuollaista... Ite oon ainakin huomannu kinaavani ihan läheisyyden kaipuun takia, eikä mikään ole siihen vielä kaatunut (oon kyl huomannut ettei kannata millään lailla kuvailla, miten häntä kaipaan, tai käyttäydytään ikävissämme tahtomattamme aika alkukantaisesti...)!
Aivan oikein mitä teit: tekstariin hän saa vastata kun tulee sille päälle, eikä voi sanoa ettetkö olisi yrittänyt. Eikä hän itsekään tarvitse sitä että matelisit hänen edessään - asiat vain pahenisivat siitä. Pääasia että saa vähän kiukutella, ainakin omalla kohdalla tuntuu että meidän välinen avoimuus on kasvanut siitä.(Me ollaan aika erilaisista kulttuureista kotoisin, niin sanoisin et sekin tuo tietysti haastetta.)
...Läheiselle ihmiselle tuntuu melkein pakolliselta aukoa joskus päätään, tietäähän sen ettei toinen siitä kaikkoa, kun kerta ollaan läheisiä. Ap. kirjoitti:
Taidat olla ainut täällä jolta sitä on saanut, muut yrittääkin vain syyllistää, no joo....
Noita pelkokuvia minulla tuli myös jossain vaiheessa mutta en oikein jaksa uskoa että siitä nyt olisi kyse. Hänen tunteensa eikä puheet niistä minulle anna olettaa mitään muuta vaan päin vastoin. Olen mielestäni tehnyt nyt kaikki mitä voin että ei tässä auta kai kun odottaa...Mene käymään hänen luonaan, ilmesty oven taakse mitään ilmottamatta. Siinä selviää monta asiaa.
Mikäli hän asuu suomessa niin se on mahdollista, suomi on pieni maa. Päivässä pääsee päästä päähän. Itse tehnyt saman pariin otteeseen.- NaurattaaVaan
Ap. kirjoitti:
Joulu ja kaikki oli jo suunnitellut yhdessä, meneekö nyt kaikkia pilalle tuollaisen takia:( Alkaa itseäkin vituttamaan tälläinen tilanne ja vatvominen pitkän päälle.Heipä hei. =) Jos olet oikeesti noin tyhmä, ni anna eukkosi suosiolla jollekkin mukavammalle. Kyllä heitäkin löytyy. Kuinka vanha olet? Jos yli 25v niin olet kyllä huolestuttava tapaus, tai sitten sua ei vaan ole kukaan kasvattanut. =) Mäkin kiukuttelisin tollaselle tollolle ja pitäisin valtapeliä. Että kun oikeen pitkän päälle alkaa kiukuttaan *Naur* =) Sori, mut sä vaan oot Tyhmä! =)
HyvääPäivänJatkoa. =) - ehkäpä...
Karhu kirjoitti:
Mene käymään hänen luonaan, ilmesty oven taakse mitään ilmottamatta. Siinä selviää monta asiaa.
Mikäli hän asuu suomessa niin se on mahdollista, suomi on pieni maa. Päivässä pääsee päästä päähän. Itse tehnyt saman pariin otteeseen.Oikein kateeksi käy, että joillakin on vielä tällaisia miehiä. :( Omani ei ikimaailmassa vaivautuisi odottamatta ovelleni vaikka samassa kaupungissa asummekin.
Luulisin, että tällaista naiset arvostavat; yllätyksellisyyttä ja vaivannäköä. ehkäpä... kirjoitti:
Oikein kateeksi käy, että joillakin on vielä tällaisia miehiä. :( Omani ei ikimaailmassa vaivautuisi odottamatta ovelleni vaikka samassa kaupungissa asummekin.
Luulisin, että tällaista naiset arvostavat; yllätyksellisyyttä ja vaivannäköä.Joillakin on vielä tällaisia miehiä... Nii... Kun tälläisella miehellä vielä olisi nainen kenelle niin tekisi...
- tienristeyksessä
Kuule, tuollaisista pieniltä vaikuttavista typeryyksissä annetuista letkautuksista tulee helposti härkänen.
Käyttäydyit aika tunteettomasti. Etenkin kuin teillä on etäsuhde, ja etenkin kun teillä ON OLLUT tapana viestitellä päivittäin. Tätä vasten kysymys oli ihan luonnollinen - että missä olet, kun sinusta ei ole koko päivänä kuulunut mitään. Hänellä oli ikävä.
Ja sinä annoit vittumaisen ja kyllästyneen vastauksen. Minäkin olisin loukkaanunut.
Etkö sinä olisi?
Sinua olisi vaikka panettanut koko päivän ihan sairaasti ja olisi kova halipula ja ikävä. Toisesta ei kuulu mitään (kuten normaalisti joka päivä kuuluu) ja lähetät viestin. Toinen vastaa kuten sinä vastasit. Eikö se ole aika tyly? Kylmä vesisanko toisen (kuumaan) niskaan?
Jos nyt et heti selvitä tätä asiaa kunnolla ja mieluiten tapaamalla tyttösi ja puhumalla kasvotusten (minimissään puhelimitse, tekstarit ei nyt auta!) niin luulempa, että tästä tulee suhteenne käännekohta loppua kohti. Etenkin jos et reagoi nyt mitenkään - eli valitset tuon villalla painamisen tyylin, eli et tee mitään.
Mä tulkitsisin sen tasan niin, että sinun rakkautesi on palanut loppuun.
Että minulla ei ole väliä enää. Et välitä enää.
Puhuminen, keskustelu on ainut tie hyvään suhteeseen. Siinä ei olla kuin mitään pahaa ei olisikaan tapahtunut kun toiselle on aiheutettu paha mieli.
Jossain toisessa tilanteessa noi sanat olisivat voineet toimia vitsinä, mutta ei tuona päivänä eikä tuona hetkenä tytöllesi.- niissä on jo...
selvitetty asiaa... Mitä tein väärin: Ennen nukkumaan menoa lähetettiin hyvän yön viestit, heti aamulla neiti lähetti viestin johon vastasin, keskipäivällä tuli tuo kysely viestin kun ei ole kuulunut mitään johon sitten vastasin typerästi??
Härkänen tästä on tullutkin kun en saa mahdollisuutta korjata vaan vastaus on hänen mykkäkoulu. Miten voin keskustella??
Mielestäni juttu on niin mitätön ettei sitä villaisella voi siltikään painaa mutta ei siitä voi maailmakaan kaatua niskaan, eihän!
Kyllä minulla raukkautta riittää, ei siitä ole kiinni mutta ei tämä nyt näin voi toimia.... - tienristeyksessä
niissä on jo... kirjoitti:
selvitetty asiaa... Mitä tein väärin: Ennen nukkumaan menoa lähetettiin hyvän yön viestit, heti aamulla neiti lähetti viestin johon vastasin, keskipäivällä tuli tuo kysely viestin kun ei ole kuulunut mitään johon sitten vastasin typerästi??
Härkänen tästä on tullutkin kun en saa mahdollisuutta korjata vaan vastaus on hänen mykkäkoulu. Miten voin keskustella??
Mielestäni juttu on niin mitätön ettei sitä villaisella voi siltikään painaa mutta ei siitä voi maailmakaan kaatua niskaan, eihän!
Kyllä minulla raukkautta riittää, ei siitä ole kiinni mutta ei tämä nyt näin voi toimia....Minä olen silti vakaasti sitä mieltä, että villaisella painaminen on väärä toiminta. Tai että menet mykkäkoululeikkiin mukaan - valtapeliin leikkimään kissaa ja hiirtä ja kumpi on voimakkaampi ja kummallla on enemmän valtaa. Kuka käskee pelin hengen. Siitä tulee parisuhdepeli ja kierre teidän suhteeseen.
- Ap.
tienristeyksessä kirjoitti:
Minä olen silti vakaasti sitä mieltä, että villaisella painaminen on väärä toiminta. Tai että menet mykkäkoululeikkiin mukaan - valtapeliin leikkimään kissaa ja hiirtä ja kumpi on voimakkaampi ja kummallla on enemmän valtaa. Kuka käskee pelin hengen. Siitä tulee parisuhdepeli ja kierre teidän suhteeseen.
puhumaan jos se vain olisi mahdollista, on vain 400 Km välissä. Mutta totta niin kuin sanoit en minä todellakaan halua tästä mitään valtapeliä ja olen yrittänyt sitä jo selvittääkkin mikä on...huoh!
Muuten meillä menee todella hyvin mutta tämä nyt on ehkä suurin ryppy rakkauteen, tällä hetkellä! - tienristeyksessä
Ap. kirjoitti:
puhumaan jos se vain olisi mahdollista, on vain 400 Km välissä. Mutta totta niin kuin sanoit en minä todellakaan halua tästä mitään valtapeliä ja olen yrittänyt sitä jo selvittääkkin mikä on...huoh!
Muuten meillä menee todella hyvin mutta tämä nyt on ehkä suurin ryppy rakkauteen, tällä hetkellä!olisi varmaan hyvä jutella. Vaikka se on vaikeaa. :)
- Ei ymmärrä
Minä olen silti vakaasti sitä mieltä, että villaisella painaminen on väärä toiminta. Tai että menet mykkäkoululeikkiin mukaan - valtapeliin leikkimään kissaa ja hiirtä ja kumpi on voimakkaampi ja kummallla on enemmän valtaa. Kuka käskee pelin hengen. Siitä tulee parisuhdepeli ja kierre teidän suhteeseen.
En nyt ymmärrä mikä ongelma tässä on? Jos asia on kerta keskusteltu, ja anteeksi pyydetty, niin mikä mykkäkoulun paikka tässä nyt sitten on?! Minä en olis tuollasesta viestistä loukkaantunut, jos vastaus olisi ollut "mitä se sulle kuuluu"- tyyppinen, niin sitten EHKÄ. Jos ei nyt ole sillä hetkellä mitään kerrottavaa, niin MITÄ SITTEN!! Keskenkasvuista meininkiä sanoisin.
Ja se viellä mitä muut vastaajat puhuvat täällä :-olet paha, itteppä alotit, korjaa virhees, yms. Mielestäni virhettä ei ole edes tapahtunut!! Uskomatonta, ja minä kun luulin olevani vaikea tyttöystävä kakaramainen. tienristeyksessä kirjoitti:
Kyllä tässä tilanteessa nainen tämän sopan aloitti reagoimalla noin lapsellisesti aivan MITÄTTÖMÄÄN asiaan. Eikä se mielestäni ole "kostamista" ns. vastaamalla mykkäkouluun samalla tavalla. Mielestäni mies on käyttäytynyt enemmän kuin asiallisesti tässä tilanteessa ja muistaakseni *vilkaisee aiempien viestien suunteen* siirto on tällähetkellä NAISEN käsissä. Eli jos joku tässä mykkäkoulua jatkaa likimain tahallaan niin se on NAINEN,ei mies. :(
"ole nyt se aikuisempi ja keskeytä tämä leikki." Hän onkin ollut aikuinen pyytämällä anteeksi sanojaan. Mielestäni tässä voidaan verrata tilanteeseen kun lapsi vetää pienestä herneen nenään ja pitää mykkäkoulua, ja miksei jo vanhempi teini-ikäinenkin. Muistan jos joskus itse pidin mykkäkoulua näin jälkikäteen ajateltuna, aivan pienestä, äiti oli jo pyytänyt anteeksi, ja jossain välissä vain piti luovuttaa ja unohtaa koko mykkänäolo, koska äiti jo käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Eiköhän poju ole jo tarpeeksi oman puhe-osuutensa hoitanut. Nyt on tytön vuoro päättää mihin suuntaan mennään eli on hänen vastuullaan TULEEKO tästä jokin typerä "peli"- Hän myös saa
.sukukypsä nainen etsii sopivaa.Melkoisella todennäköisyydellä myös löytää haluamansa koon.Evoluutio toimii,ja unelmien tympeä nainen on vallassa.Sirkka hämäläinen,pankin päällä istunut oiva esimerkki miten köyhät kyykytetään.Perinteikäs eki murjoo myös menetelmin samoin.Tämä kauhian viisas,manu aloitti köyhälistön syntymisen.Kauhia,miten ihminen voi olla typerä,toteaa hän,viisas yli muiden.euroakaan ei köyhälle tältä mieheltä heruisi.
- herranjumala
sentään. Seko tarkottaa heti rakkauden katoamista jos yhtenä päivänä ei ole lähtennyt yhdenyhtä tekstiviestiä?
Joo kyllä minäkin miettisin että miksi se ei tänää ole sitä ja sitä kun aina ennen on, mutten nyt näin vakavasti sitä ottaisi puhumattakaan siitä että kyseenalaistaisin jotain vakavia asioita kuten rakkautta tms.
Musta miehellä ei ole mitään velvollisuutta mennä ruusukimpun kanssa neidin kotiovelle. Jos anteeksipyytö ei riitä, niin voivoi. Kaikilla on joskus kiireisiä tai huonoja päiviä, eli älytöntä vetää tommosia pultteja ja mykkäkouluja _noin_pienestä_ asiasta johon löytyy varmasti ihan järkeenkäypä syy!
Ei tommosista pikkutarkoista akoista kannata välittää, ota vahva nainen rinnalles! Tommoset muijat pahenee vaan päivä päivältä, ja kaikki mitä teet on väärin.
- Miss Drinkwater
Jos olen ymmärtänyt oikein, alkuperäinen on nyt jo KAHTEEN kertaan pyytänyt anteeksi ja yrittänyt keskustella asiasta. Miksi ihmeessä hänen pitäisi tehdä se kolmannen kerran? Jos tyttö sitä odottaa, niin taustalla on ihan oikeasti jo muutakin kuin kömpelö vastaus yhteen kysymykseen.
JOs aikaisemmista vastauksistani on tullut mielikuva, että tarjoan ratkaisuksi mykkäkoulua myös alkuperäisen puolelta, niin olen ilmaissut itseni huonosti. Mykkäkoulu on mielestäni sitä, ettei vastaa toisen yhteydenottoon. Se mitä itse ehdotan, on odottaa tytön yhteydenottoa ja jatkaa sen jälkeen normaalisti. JOS tyttö haluaa vieläkin vatkata samaa asiaa niin ok, mutta johonkin raja pitää vetää. Alkuperäisen ei kuitenkaan enää kuulu selitellä ja anteeksipyydellä.
Toivotan alkuperäiselle mukavaa viikonloppua ja keksi tosiaan itsellesi jotain mukavaa tekemistä; lähde ulos, tapaa kavereita tai tee jotain rentouttavaa. Istumalla yksin kotona puhelimen vieressä on huonoin vaihtoehto, koska silloin asiat mielessä vain paisuvat entisestään. Ulkona käynti ystävien kanssa tai muu toiminta asettaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.- huono ratkaisu
- n..
Minua ihmetyttää kovasti, miten tuosta jutusta ylipäänsä tuli härkänen. Illalla viestittelitte hyvät yöt ja aamulla hyvät huomenet. Päivällä tuli viesti, josta koko soppa alkoi. Pitääkö toiseen olla ylipäänsä yhteydessä niin usein? Kyllä toinen voi olla mielessä vaikka koko päivän ajan, mutta mielestäni on jonkinlaista riippuvuutta, jos ei voi olla edes yhtä päivää erossa toisesta. Ymmärrän, että ihastuksen huumassa se voi olla vaikeaa, mutta jos vastaukseen menevä aika tai vastauksen laatu vaikuttaa noin vahvasti neidin mielialaan, tulee kyllä vaikutelma, että hän on erittäin epävarma itsestään. Sitä paitsi vastauksesi ei mielestäni ollut mitenkään negatiivinen tai loukkaava, jollaiseksi useat tämän viestiketjun vastaajat ovat viestin myös tulkinneet. Se vain kertoi, miten asiat ovat. Myös homman "pallottelu" tuntuu aika turhalta. Mielestäni suhteen onnistuminen ei ole kiinni siitä, kenellä pallo on ja kuinka kovasti hän yrittää korjata tilannetta, jota jo on yritetty korjata, vaan sen onnistuminen on kiinni ihan muista asioita.
Tyttösi käyttäytyminen tuo mieleeni itseni nuorempana. Olin nuorempana hyvin arka. Vaikka olin tosi kiinnostunut jostain pojasta, en olisi voinut kuvitellakaan itse soittavani hänelle. Elin jonkinlaista kuvitelmaa, että mies soittaa ja hän vie suhdetta muutenkin eteenpäin "on se rohkea". Laitoin kyllä viestejä, mutta luoja kuinka pähkäilin niitäkin vaikka kuinka kauan ja jokaisen vastausviestinkin analysoin perin pohjin. Tällä hetkellä voin todeta olleeni tuolloin vielä hyvin lapsellinen. Olisin ollut kiinnostunut suhteesta, mutta olin siihen aivan liian nuori, koska suhteen olisi pitänyt edetä minun toiveideni mukaisesti ja miehen olisi pitänyt jotenkin vaan telepaattisesti tajuta, mitä haluan. Perustelin toimintatapaani sillä, että olin arka ja ikään kuin testasin, onko mies minusta oikeasti kiinnostunut ja jaksaako nähdä vaivaa takiani. Nyt voin todeta, että pohjimmiltaan kyseessä oli varmaankin hylätyksi tulemisen pelko. Jotta olisin voinut rakastua, vaadin hurjasti vakuuttelua, että mies rakasti minua.
Näen tytön käyttäytymisen jotenkin samanlaisena kuin oman käyttäytymiseni nuorempana, hurjan suurena ihastuksena mutta myös äärettömän epävarmana itsetuntona ja myös aika lapsellisena käyttäytymisenä, kun ottaa huomioon, että suhteen tulisi olla toista kunnioittava ja tasapuolinen. Jos tilanne on tuo, tämänhetkisestä lähtökohdista suhteen rakentaminen voi olla haastavaa. Omat suhdeviritelmäni ainakin epäonnistuivat tuolloin, mutta nyt voin todeta, että se oli onni. Jos suhde olisi onnistunut, ja olisi voimissaan edelleenkin, itsetuntoni olisi varmaan kasvanut pelkästään siitä syystä, että suhde on onnistunut, mutta olisin varmaan tyranni, koska asioidenhan pitäisi mennä niin kuin minä haluan. Nyt olen oppinut, että valtapeli vaikkakaan epävarmuuden lähtökohdista ei ole tasa-arvoista. Koen kasvaneeni noista ajoista hurjasti ja kasvu on ollut tarpeen.
Ehkä kannattaa jutella kerran asiasta rauhassa, mutta antaa asian sitten olla. Kynnysmatoksi ei kannata alkaa. Olet pyytänyt jo anteeksi, se riittää.
Mielestäni onnellisuus ei voi riippua kenestäkään toisesta, poikaystävästä tai parisuhteesta. Mitä sitten, jos viestiin ei tule vastausta heti tai se ei olisi juuri sitä, mitä haluaisi kuulla, jos ei nyt kuitenkaan mitään oikeasti loukkaavaa. Uskon, että rakkautta voi olla ilman toisen omistamistakin. - _Norsu_
Jos viitsii olla noin lapsellinen että vetäisee kamalan herneen noin pienestä asiasta, niin mitäs sitten kun tulee oikeasti kunnon riita, oikein asiasta?
Suosittelen kyllä ottamaan yhteyttä ettei mee vallan mykkäkouluksi. puhumalla ne asiat selviää. :) - ettäpsilleen
huomion kipee muija,dumppaa se
- jaa
Tuota .. MITÄH?
Täysi-ikäisiä olette a.k.a aikuisia siis?
Ei voi kun nauraa.. mikä tään jutun tarkoitus varmaan onkin. - tyttöjen kanssa
Meillä, kun mokaan vaikka pienestäkin niin tyttöystävä lähtee bilettämään kavereittensa kanssa. Kömpii vasta seuraavana päivänä kotiin jolloin minä saan antaa anteeksi ja kaikki on hyvin.
- liitukana
kasvakaa aikuisiksi..on teillä ongelmat..siis tyttökaverilla..mikähän on reaktio kun tulee todellisia ongelmia;terveys pettää ,konkurssiin meno, liikunta tai muun kyvyn memetys..hoh,hoijaa..
- se tyttöystävä
on vastannu...
Tässähän ihan vanhankin ämmän mielenkiinto herää =0)
Vähän kun saippuasarjaa lukis.
Onnee nyt teille kummallekkin...olette niin nuoria vielä... - hölömöukko
Voihan olla että siitä vielä nainen tulee.Tee omalta osaltas asiat selviks ja jos ei kelpaa nirppanokalle niin kenkää persuksille.Löytyy niitä naisia jotka kunnioittaa toisia ihmisiä vielä maailmasta.Itse oisin jo ovesta ulos nakannut.Elämä on liian lyhyt venkoiluun.
- huh,huh
voi kiesus tällänen otsikko vielä sivulla HYVÄÄ PÄIVÄÄ kyllä meillä on köyhät jutun aiheet.....
- nainen26v
Ei noista naisista aina saa selvää, omanikin aikoinaan perseili viinan kanssa niin että teki mieli heittää se ulos kämpästä ja elämästä. Mutta rakkaudella (en siis kiukuttelulla ja nalkuttamalla) olen viinasta hiljalleen hänet vieroittanut ja nykyään elämämme on paljon parempaa kun hän niin vähän enää juo. Alkoholi oli ehdottomasti meidän suhteen koetinkivi ja piru. Olen ylpeä itsestäni, että jaksoin nuo vuodet olla hänen tukenaan kun hän pääsi pahimman yli avullani. Sillä hän tosiaan yritti, ja nyt se yrittäminen on palkittu mm. työpaikalla ja painon putoamisella sekä itsetunnon kohoamisella.
Kiukuttelu ja mykkäkoulu on yli parikymppisiltä lapsellista. Asiat selviää puhumalla. Jos toinen ei halua puhua, kannattaa lopettaa siihen ja jättää rauhaan, miettimään että kannattiko nyt mykkis. Ehkä seuraavalla kerralla osaa puhua.
Ja tärkeintä on tämä: mitä enemmän antaa anteeksi ja hemmottelee, sitä pahemmaksi toinen muuttuu. Täytyy osata puhua, jos aina vaan nöyrtyy "kyllä kulta"-lauseeseen, on tossun alla. Ja naiset, jotka komentelevat puolisoitaan, saattavat olla tosi ilkeitä, eikä se elämä siitä ainakaan parane.- aika laulaa
marssilaulu joka sopisi useimille häämarssiksikin paremin kuin prinsessa ruusunen.
Nimittäin *Ohi on*
Kyl näyttää että on jo dumpannut sinut, mut ei saa vaan sanottua, ja etsinyt vain tapaa saada syylistettyä sinut. Näin toimii juuri reilut parikymppiset naiset, kun tietävät miten pitäis toimia, vaan ei rahkeet riitä. "Ja tärkeintä on tämä: mitä enemmän antaa anteeksi ja hemmottelee, sitä pahemmaksi toinen muuttuu. Täytyy osata puhua, jos aina vaan nöyrtyy "kyllä kulta"-lauseeseen, on tossun alla. "
HIENOSTI sanottu! B-)
- mikä tapaus.
selvä asia ja järkipuhe ei riitä? Yhteyksissä pitäisi olla, vaikkei ehtisi, tai olisi asiaa. Huhhuijaa.. tytöllä on kyky vääntää draamaa pikkuasioista. Onnea ja jaksamista vain. Hermoja ennenkaikkea. Ensimmäinen virheesi oli pyytää toisen kerran anteeksi, yhden kerran pitää riittää, ei hän usko sinua koskaan, koska epäilys on jo kaivautunut hänen mieleensä, tuolla tavalla luotte niitä suhteen toimintatapoja. Siitä se lähtee, kuvittele, ett joka ikinen pikkuasia menee tuollaiseksi jauhamiseksi, kun tuokin meni. Ei ilmiselvästi luota suhun eikä anna tilaa.
Miettisin tota tytön asennetta, onko se hänen puoleltaan ollenkaan sovitteleva, oliko edes pienintäkään yritystä vai temppuileva? Nakkelee niskojaan varmaan, ja sai näköjän sutkin vedettyä hetkessä samaan lapselliseen peliin (mietit alatko mykkäkouluun..) Jos toinen on typerä, tarviiko sinun olla?
Yrittääkö hän edes tulla puolitiehen vastaan, pistää vaan pökköä pesään ja kehittää riitaa, syyllistää sua.
Kysymyksesi, miten pyytää anteeksi on turhaakin turhempi. Normaalisti ja yhdesti, jos ei riitä on sinulla syytä miettiä, missä mennään ja millaisen suhteen haluat, miten luotetaan. Onhan sulla jo kohta syytä suuttua siitä, että ei normaalit anteekspyynnöt rinsessalle riitä. Yli-ihminenkö sinun pitäisi olla?
Itsellä menis hermot hetkessä johonkin temppuilijaan. itse valitettavasti kuulun tuohon sukupuoleen enkä ymmärrä heitä yhtään sen paremmin kuin ukotkaan :(
En edes kysy kauan olette olleet yhdessä koska mielestäni sillä ei ole tässä asiassa merkitystä. Sanonpahan vain suoraan että kuulostaa tyypilliseltä naisen käytökseltä- ei yhteen päivään miehestä kuulu mitään ja kun tulee rauhallisesti rehellinen vastaus niin kauhea loukkaantuminen *naur* Kaukosuhde tai ei, mitä järkeä on viestitellä tai soitella jokapäivä? Itse pidän välillä omaa kännyäni kiinni kun poikaystävä välillä soittaa kolmesti päivässä ja kun päivässä voi tulla yhteensä tunnin verran puhumista niin voitte uskoa että lasku on herralla yleensä nelosella alkava. Toisaalta olemme pian muuttamassa yhteen että toivon mukaan tuokin asia muuttuu :D Kun sitten sanoin monesti että eihän sitä jokapäivä ole pakko toisen ääntä kuulla niin ukko vain naurahdellen heitti no ei soitella sitten ;) --soitti samana iltana taas kerra *huoh* Mutta siltihän hän on ajatuksissani jokapäivä ja välillä heitän huumoripitoisella tekstarilla tai onnistun jopa soittamaan ENNEN häntä..!
Vieläkö neidillä on herne nenäonteloissa? Kuulostaa TODELLA herkkähipiäiseltä jos "no kun ei ole oikein ollut mitään erikoista juteltavaa" meni tunteisiin asti! Anteeksi mutta moiselle ei voi olla naureskelematta. Rehellisesti sanottuna sinun ei mielestäni pitäisi moisella edes kauheasti päätäsi vaivata. Olet anteeksi jo pyytänyt eli huomioinut hänen loukkaantumisensa, joten seuraavaksi on hänen vuoronsa joko hyväksyä anteeksipyyntösi tai vaikka todeta "juu sori, ehkä vähän ylireagoin tuossa" Ja jos muka oma hiljaisuutesi ns.pahentaa tilannetta niin pliis sano suoraan mutta kiltisti että eikö hän mielestään vetänyt olemattomasta asiasta piippuun? O_o
Toivon mukaan neidillä rupeaa pian pääkopassa raksuttamaan, hyvää päivänjatkoa siulle :)- näitä
Voi teitä, kyllä oot melkosen tyttösen löytänyt, jos noin mitättömästä asiasta suuttuu, huh huh, mä antaisin koko nirppanokan olla ja etsisin mukavemman jo aikuisen naisen.
siis herkkähipiäiseksi.. ja toiset taas kasvaa ns. vakaviksi aikuisiksi jo ennen lukioikää :) muijiakin on moneen junaan, mutta jos mies olisin niin en kyllä tuommoisesta lähtisi murehtimaan. Itse tyttönen pienestä numeron tekee, ei poikaystävä.
- Pyyntö pitäsi riittää
Hei!
Jos olet jo anteeksi pyytänyt sen pitäisi riittää. Ihan normaali "virhe" mieheltä. Itse aina suutun leikilläni tuon tyylisistä viesteistä ja piruilen asiasta. Mieheni kyllä ymmärtää piruilun ja jos vilpitön anteeksi pyyntö ei hänelle riitä, sýynä "suuttumiseen" voi olla ihan eri asia, kuin mistä kirjoitat.
Laita viesti tai soita ja sano, että anteeksi olen pyytänyt, että mikä mättää. Ja kysy, että tähänkö tää homma nyt kaatuu sitten?
Ja vinkkinä: jos noin pienistä asioista joudut pyytelemään anteeksi, useamman kerran anteeksi saamatta, niin mieti kaksi kertaa ennen kuin jatkat itse suhdetta. Itse olen 30 v nuori nainen ja itse en tuollaisesta suuttuisi. - nainen minäkin
anteekis ? Sitäkö ettei ollut asiaa, vai sitäkö että tyttöystäväsi suuttui ? Minä antaisin olla, kyllä tämä tyttöystäväsi joutaisi miettimään omaa käytöstänsä. Kyllä tuolla iällä jo pitäisi osata käyttäytyä, eikä harrastaa alle kouluikäisten mykkäkouluja. Ei mekään ukon kanssa edes joka päivä puhuta mitään, kun ei ole asiaa, mitä sitä tyhjästä jaaritteleen.
- onnellinentyttis
Tämä on aivan yksinkertainen juttu:
jos välität tyttöystävästäsi ja haluat tehdä hänet onnelliseksi, pidä häneen yhteyttä ja näytä kaikin tavoin tunteesi. Pyydä anteeksi jos pahoitat hänen mielensä, vaikka et sitä olisi tarkoittanutkaan. Tyttöystäväsi on ehkä hieman epävarma, ikävöi sinua kun olette kaukosuhteessa jne... Mutta kun itse toimit oikein ja välittävästi, myös tyttösi huomaa ajan kanssa mikä aarre hänellä on poikaystävänä!
Tekstarien laskeminen ja pohtimiset siitä, kuka soittaa eniten ensimmäisenä tms. jutut tekevät vain turhaa hallaa välillenne. Rakkaus on antamista. Anna, niin saat ihan varmasti myös takaisin!!!!- Täällä taas
tyhmät yrittävät neuvoa pyytämään anteeksi vaikka kaveri on jo monesti kertonut että anteeksi on jo pyytänyt!! olen samaa mieltä siitä että tuo tyttö on saattanut löytää jo uuden ihastuksen mutta haluaa löytää jotain muuta syytä jonka vuoksi viheltäisi vanhan suhteen poikki. Tutuilta kuulostavat kuviot. Kyllä minä menisin salaa paikalle toteamaan mitä se tyttöystävä siellä todellisuudessa puuhaa!
- tarttee kanssa
perässävedettävän perseennuolijan tekemään ittesä onnelliseksi. Miehen joka palvoo maata jolla onnellinentyttis ja muut prinsessat suvaitsevat seistä.
Joo, prinsessa vetää kiukuti kiukuti yhestä lauseesta, ja anteeksipyyntöjenkin jälkeen vaan samaa itsekästä ulinaa että on nyt mua niin loukattu yhyy yhyy...
Jos mä käyttäytyisin noin niin mun (suomalainen)mies viskais mut niskaperseotteella ulos yhteisestä kämpästä.
Sama pätee myös toisinpäin; jos äijä kiukuttelis ja hernekeitto käryäis nenässä joka poikkipuolisesta sanasta niin kengänkuvan sais perseelleen ja hasta la vista perään.
Jos nyt annat periksi ja alennut kynnysmatoksi niin uskopa huvikses että jonain päivänä ämmäs löytää jonkun 'jännittävän machon' 'jorgoksen' tai 'muhammedin' joka osoittaa sille kaapin paikan ja saa ämmäsi leviämään läähättäen kuin banaanin kuoret.
Valtapeliämmät kuten onnellinentyttis ja sun prinsessa eivät lopeta peliään ennenkuin saavat omakseen tunnekylmän machomiehen ja sitten turpaan...
- jepjepejep
Itselleni (olen siis tyttö) on käynyt prikulleen juuri noin. Hellyyden puuskassani kysyin poikaystävältäni miksei hänestä ole kuulunut koko päivänä mitään ja hän vastasi juurin noin "ei ole ollut asiaa". No, riitahan siitä syntyi. Tavallaan kiva huomata, ettei oma ex:sä ollut sittenkään ainut hölmöläinen vaan on niitä näköjään muitakin. Mutta nyt ehdottomasti sinun täytyy yllättää tyttöystäväsi vaikka kukkapuskalla tai suklaarasialla, voi tuntua kamalalta kliseeltä, mutta TOIMII!!! Kun kerran elätte kaukosuhteessa ja jos seuraavaan tapaamiskertaan on aikaa, ni sitten ei kun vaan laitat tekstaria tai soittoa menemään, ei tietenkään liiallisuuksiin asti, mutta sen verran että saat tuon edellisen sammakon korjattua. Voin vannoa, että tyttösi ei ainakaan yksin halua näitä asioita kelata.
- ^*^
uskkomatonta shittiä. minkä helkutin takia sitä täytyy koko ajan olla toiselle soittelemassa?
jos sitä ei jaksa kotia asti odottaa on se kumma.
itse 15 vuotta saman naisen kanssa ja ME emme todellakaan soittele jos ei asiaa ole! ja näin on aina ollut.
Typerää epävarmuutta jos kkoko ajan täytyy olla siellä puhelimessa
- ihanainen****
älä hyvä mies tee sitä virhettä että olisit hissukseen, tiedätkös, me naiset olemme omituisia olentoja. Jos nyt odotat hänen yhteydenottoa ilmoittelematta itsestään mitään, hän luulee sen olevan pelkästään jatkoa sille päivälle mistä tästä alunalkaenkin on kyse, ja se johtaa siihen että hän enemmän päivä päivältä vain hautoo ikäviä asioitaan mielessään ja luultavasti kuvittelee sinun haluavan erota hänestä, hän luulee siis että olet kyllästynyt tai vastaavaa... Lähetä sille vaikka kukkia, pelkästään tekstillä ANTEEKSI, sillä tämä tarkoittaa sitä että tiedät paikkasi (ja ellei sinulle vielä ole auennut mikä tämä sinun paikkasi on, on se sellainen ketä pyytää anteeksi jopa tytön omista tekosistaan, hänen puolestaan siis). Se on vaan niin faktaa että nainen haluaa miehen joka ei pelkää näyttää tunteitaan, vaikka luonnon päälle se ottaisikin. Äläkä suinkaan kuvittele että yksi anteeksipyyntö korvaisi kaikki, se tulee olemaan hetken päivittäistä ellei viikottaistakin, noin kun ajattelee että kaukosuhteessa elätte, moni muukin asia pitkittyy. Tulipa hirviö olo lukiessa tätä, olemmeko me naiset oikeasti noin hirveitä, ikäväkyllä =D Mutta sanotaanhan sitäkin; Parantuminen alkaa siitä kun myöntää olevansa sairas ;)
- vihainen nuori nainen
on miehelläkin ihmisarvo, ei tarvi alkaa nöyristellä loputtomiin pikkuasian vuoksi.
Melkoista temppuilua. ei kaikella tarvi antaa periksi. Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy, eikä tarvi alkaa mihinkään temppuiluun itse. Järki käteen nyt.
Kukkia sit kun on oikeasti tahto ja halu laittaa, eikä tyhjän vuoksi.
Miks nainen ei voinut sanoa, että aha. okei, no millanen päivä sulla oli? Ihan selkeesti haki syytä vaan riidalle tarkotuksella. Mä en kestäisi jos mun läheisiä miehiä kohdeltais noin alentavasti. - ihanainen****
vihainen nuori nainen kirjoitti:
on miehelläkin ihmisarvo, ei tarvi alkaa nöyristellä loputtomiin pikkuasian vuoksi.
Melkoista temppuilua. ei kaikella tarvi antaa periksi. Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy, eikä tarvi alkaa mihinkään temppuiluun itse. Järki käteen nyt.
Kukkia sit kun on oikeasti tahto ja halu laittaa, eikä tyhjän vuoksi.
Miks nainen ei voinut sanoa, että aha. okei, no millanen päivä sulla oli? Ihan selkeesti haki syytä vaan riidalle tarkotuksella. Mä en kestäisi jos mun läheisiä miehiä kohdeltais noin alentavasti.niin mutta siis, jos tilanne nyt jo on tämä, ja niinkuin Ap on aiemmin viestiketjussa jo sanonut rakastavansa tätä naista, eiköhän se sitten tarkoita sitä ettei periksi anneta tällaisen typerän jutun takia, luulen myös siellä olevan vielä jotain muutakin kuin pelkkä Apn viesti, siksi laitoinkin että me naiset kun ollaan tällaisia hirviöitä :D
- älä yritä
ihanainen**** kirjoitti:
niin mutta siis, jos tilanne nyt jo on tämä, ja niinkuin Ap on aiemmin viestiketjussa jo sanonut rakastavansa tätä naista, eiköhän se sitten tarkoita sitä ettei periksi anneta tällaisen typerän jutun takia, luulen myös siellä olevan vielä jotain muutakin kuin pelkkä Apn viesti, siksi laitoinkin että me naiset kun ollaan tällaisia hirviöitä :D
puhu vain omasta puolestasi. ME ei olla samoja.
Hirviöitä ei tarvi katella kenenkään ja kenenkään ei tarvi olla lapsellinen typerys. - ihanainen****
älä yritä kirjoitti:
puhu vain omasta puolestasi. ME ei olla samoja.
Hirviöitä ei tarvi katella kenenkään ja kenenkään ei tarvi olla lapsellinen typerys.eiköhän nyt jo poiketa hieman aiheesta!
- <3 <3
Ei kannata vain odotella yhteydenottoa neidiltä, muuten asiat pahenee entisestään, kun nainen käyttäytyy noin hän haluaa huomiota vaikka sanoisikin ettei halua, jos nainen on vihainen miehelleen hän haluaa silloin erityisesti huomiota muuten olo pahenee lisää.
Soita ja kysele mitä voit sanoa tai tehdä kun ethän sitä tiedä! Nainen olettaa helposti väärin että mies tietää mitä sanoa tai tehdä jos rakastaa mutta sehän ei pidä paikkaansa. Ei kukaan voi lukea toisen ajatuksia vaikka kuinka paljon rakastaisi :) - tuleva poikamieskö?
Puhuminen auttaa... jos on auttaakseen. Kyllä ihmisen pitää olla sen verran aikuinen, että näkee metsän puilta.
Itse sanoin tyttökaverille, että olin vuosia sitten poikamiehenä harrastanut irtosuhteita Thaimaassa ja nyt on suhde katkolla. Omasta mielestäni tein oikein kun olin rehellinen...nyt sitten mitataan kuinka kypsä toinen on hyväksymään minut. Mietipä sitä! - Vastaavaa kokenut
Anteeksi varmaan kannattaa pyytää sanoin (Anteeksi) ja jollain "pienellä kivalla", vaikkapa suklaalla, jos naisesi siitä pitää. Tämän lisäksi lienee tarpeellista keskenänne selvittää viestintää, jotta ei tälläinen pääse toistumaan. Tälläiset asiat on jollekin suuria asioita ja ihan päivittäin ei kai jaksa olla selvittämässä tämän tyyppisiä ongelmia.
Mulla oli myös suhteeni alkupuolella vastaava tilanne. Naisystävälleni piti useita kertoja päivässä viestiä, että kaikki on hyvin ja mitä teen jen. Olin usein töissä jossa on kiire ja välillä ei pysty viestimään. Tästä tuli ongelma kun viestit eivät tulleet tarpeeksi nopeasti tai olivat turhan yksioikoisia. Toinen asia oli se, että kaikkia sovittuja asioita piti "vakuutella" useaan kertaan. Esim. että tulethan luokseni illalla tai menemmehän vkl. elokuviin. Joka päivä piti viestiä, että olen edelleenkin tulossa silloin luoksesi jen. Me puhuimme asiasta ja sovimme viestinnän pelisäännöt. Minkä sisältöiset ne kullakin ovat...niistä voitte itse sopia. - jimi22
Tuommoista teinirakkautta. Ette ole kokeneet vielä mitään jos tuommoisesti mykkäkoulu nousee.
- pariskunta........
ovat lukemani mukaan yli 40 vuotiaita...
- Hirmu vanha tunne
pariskunta........ kirjoitti:
ovat lukemani mukaan yli 40 vuotiaita...
Oon tosi masentunut.monta monituista turhaa vuotta elänyt.Saalistajaihmiset ympäröivät minua.Menestyäkseen paremmin.Tarjakin petti.Äänestin häntä luottaen parempaan tulevaisuuteen.Häntyriile vaan täällä kamppaa naisia.Joutava matti nuuhkii pikkupöksyjä.Viertotien kulkija luikahtaa vastuusta,tämä isopääeki.Joulu tulossa,köyhä kuin minäkin.Sallitaan laulua ilon.Kuitenkin tunnelmassa,kuin kirkossa hartautta pakeneva hetki.
- Naiset ja ajattelu
Natasha filipnova kuin myös Aglaja ovat syvällisiä kuvauksia naisen sielunmaisemasta.Dostojevski tuo esiin armottoman totuuden.Mies kaikessa komeudessaan on vain elättäjä.Matti vanhanen kuten kumpaninsa jyrkit ja saletit,ilet ja kimmot,häntää huiskuttava beni myös saavat selityksen vallanhimokkaina autisteina.Mauri Pekkarisesta tässä yhteydessä tuskin kannattaa puhua.Miehen ilo ja onni on kirjaston hiljainen huone.Nämä papattavat puheripulinaiset kaukainen muisto vain.
Olet tehnyt minkä voit, ja sanoisin vastaavia tilanteita eläneenä ja aiheuttaneena (tyttöystävä), että vika ei ole välttämättä sinun ja olet tehnyt mitä voit. Tyttöystäväsihän voi ottaa itse välillä yhteyttä ja sinuna välillä vähän tuiskahtaisin tyyliin, ettei sitä koko päivän voi puhelimen ääressä olla vaikka kuinka toista rakastaisi. Me selvisimme kahden vuoden etäsuhteesta jokailtaisella hyvänyön toivotuksella (Sisältäen milloin mitäkin)
Toisaalta en tietenkään nyt tiedä, mitä muuta teillä on menossa, että miksi puhelimeen vastaamattomuus yhtenäpäivänä aiheuttaisi mykkäkoulun.
Hiljaisuus voi toimia, mutta älä anna sen jatkua liian pitkään.
Miksi et muuten sanonut, että olit töissä? Etäsuhde on kyllä ihan tarpeeksi vaikeaa, ilman vältteleviä vastauksiakin..- Jcs05
Oo hilijaa vaa ja ota olut. Emännän typeryyttä se on jos kesken työpäivän häiriköi ja sitten ottaa vielä nokkiinsa "mukatökeröstä" vastauksesta.
Omalla kohalla emäntä ottaa itteensä jos en jonain päivänä kesken työpäivää soita, muijan on vaan vissii vaikea tajuta että aina ei EHDI soittamaan, ei se rakkaus kahdeksassa tunnissa kuole.- kaikki pelissä
entäs jos on 1,5 viikkoa ilman yhteyttä,kuoleekos rakkaus tai välinpitämättömyys siinä ajassa ?Jos ollut tosi iso riita takana omasta tyhmyydestä ja pyytänyt jälkeenpäin anteeksi ja koittanut kaiken ja nyt hän haluaisi että pari kolme päivää pidettäisiin niin ettei oteta yhteyttä ?
- kaikki pelissä nyt
kaikki pelissä kirjoitti:
entäs jos on 1,5 viikkoa ilman yhteyttä,kuoleekos rakkaus tai välinpitämättömyys siinä ajassa ?Jos ollut tosi iso riita takana omasta tyhmyydestä ja pyytänyt jälkeenpäin anteeksi ja koittanut kaiken ja nyt hän haluaisi että pari kolme päivää pidettäisiin niin ettei oteta yhteyttä ?
Ja vielä kun lapsia on ja heitä kohtaan kauhea ikävä.
- Jcs05
kaikki pelissä kirjoitti:
..ole kovinkaan normaalia että ihan noin kauaa ku 1.5 viikkoa ollaan erossa, ite ainankin tarkoitin tuossa aikasemmassa sitä että ei se rikos ole jos ei oteta työpäivän aikana yhteyttä, illalla on siihen aikaa.
Mutta jos 1.5 viikkoa on tullu oltua erillään, riita vielä siihen päälle ja nyt toinen osapuoli pyytää vielä lisää aikaa niin veikkaan että sitä ollaan käyty maistelemassa kiellettyä hedelmää.
Ei parisuhteessa niin isoa riitaa VOI olla että sitä tarvitsee 1.5 viikkoa mököttää, tai edes setviä tuota aikaa.
- csddxc
Ja jätä tuo nykyinen. Ei kai nyt tuommoista kukaan jaksa...
- Nannukkainen
Minä itse elän kaukosuhteessa tällä hetkellä ja pidämme yhteyttä tiiviisti. Laitamme viestiä silloinkin kun kultani on töissä. Hän vastaa viestiin silloin kun kerkeää, myönnän kylläkin että välillä tuntuu niin tuskaiselta odotella toiselta viestiä, mutta tulee vaan sellaisia hetkiä kun haluaa kuulla toisesta edes pihauksen, vaikka viestin sisältö olisikin että rakastan sinua. :)
Itse olen luonteeltani hyvin vaativa, sen on oma kultani saanut huomata ja hyväksyy sen sellaisenaan. Vaadin huomiota paljon ja tahdon kuulla joka päivä hänen äänensä. Itsessäni on se piirre, että jos toinen ei ymmärrä minua heti, niin saatan suuttua. Tiedän sen olevan turhaa ja ärsyttävää toisesta, mutta onneksi kultani ei ota möksähtelyjäni vakavasti vaan tulee halaamaan, vaikka en sitä sillon tahtoisikaan. Sillon ymmärtää että se hali tuntuikin loppuunsa mukavalta ja sitä jäi odottamaan ja silloin sai mahdollisuuden puhua asiasta. Olen vain hyvin herkkä.
Ja ettei kukaan ottaisi tätä väärin niin ei toista pidä aina miellyttää,eikä toimia tai puhua niinkuin olettaisi toisen haluavan. Minusta sinun kannattaisi soittaa tyttöystävällesi ja sanoa että sinulla oli todellakin sellainen päivä ettei siitä oikein ole mitään sanottavaa, sellainen päivä ettei tapahtunut mitään mullistavaa. Ja sitten voisit myös kysyä että mikä häntä siinä viestissä ärsytti? Olet kai ajatellut häntä sinä päivänä? Siitä voisit mainita, mutta sanoa myös että sehän onkin päivän selvää että tyttöystäväsi kulkee ajatuksissasi :) Sanot että sinusta tuntuu pahalle jos hän on viestin kokenut jotenkin loukkaavana ja et ole sitä tarkoittanut. Liikaa ei kumminkaan kannata ruveta pyytelemään anteeksi, sen kerran pitäisi riittää. Kannattaa sopia että puhutte seuraavalla kerralla kunnolla kun näette. Ja kannattaa painottaa sitä miten tärkeä toinen on sinulle :)
Me naiset osaamme olla vaikeita joskus, ei suinkaan kaikki, mutta minä kuulun kyllä niihin vaikeisiin :D Ei kannata luovuttaa ja ruveta miettimään ensimmäisenä että onko vika jossain muussa asiassa, kuten tuolta lukaisin pettämisestä. En minäkään petä, olen vaan niin pirun huomion kipeä kissa :DD
Toivon että rakkaasi leppyy nopeasti ja vastaavia tilanteita ei tulisi :) Kyllä asiat ratkeavat ajallaan. - ajdjjsjfkj
Ensinnäkin olen ihan ihmeissäni et on edes olemassa tollasia miehiä joita kiinnostaa jos tyttöystävä on suuttunut! Mutta mun mielestä ei kannata odottaa, että tää tyttö ottaa suhun yhteyttä. Sun pitää ihan itse hänelle soittaa tms. ja näyttää että huomioit hänet, oot pahoillasi ja välität hänestä. Enkä kyllä usko että tossa nyt kauheesti tarvii mitään erikoista tehdä koska et sä nyt mitään maailman pahinta virhettä tehny. Mut on se nyt aika tyhmää sanoo ettei ole mitään kerrottavaa ja siks ei soita. Voihan sitä soittaa toiselle ihan siksi että kiinnostaa tietää miten toisen päivä on mennyt.
- Diudaudägädägä
Ja tuhlata puhelinlaskuaan siihen? Iltapäivällä töiden jälkeen on sitten aikaa mussuttaa sitä ympäripyöreää paskaa.
Vika tuossa asiassa ei ole ukossa, vika on siina akassa kun se ei vaan tajua että AINA EI OLE ASIAA.
- .yrros
Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy.
- tuire:D
Moi!
Tossa nähdään.. miehet PUHUU liian vähän asioista.. älä missään nimessä anna vaan olla, me naiset kun ollaan sellasia sanotaan toista, mut tarkotetaan toista, joten.. olen aika varman, et sun nainen oikee odottaa sun yhteydenpitoasi. Omasta kannalta voin sanoa myös sen, et me naiset joskus suututaan/loukkaannutaan liian herkästi mikä ehkä on pahasta:( koitat nyt vaan ottaa yhteyttä ja selittää rauhallisesti, ettet tarkottanut sillä mitään ja sulla oli esim huono pv tai jotain.. kyl uskon et se siitä sitten;) - ..............................
Voi olla (ei siis varmaa), että nainen testaa, voiko hän kontrolloida sinua omalla käytöksellään. Etenkin vapaissa länsimaissa naiset testaavat jatkuvasti niitä miehiä, joista ovat kiinnostuneet -ikävä kyllä tätä tapahtuu myös parisuhteissa. Testit tavallaan "erottavat miehet pojista."
- eikö saanut
neiti prinsessakohtelua?
Jos tollanen on jatkuvaa ja yleistä naises puolelta niin ootko varma että pidemmän päälle jaksat? Lähde kun/jos vielä voit... - tyty..
no mene heti tytön luo kun hän sitä vhiten odottaa ja pyydä anteeksi ja ole vaikka polvillaan jos tilanne sen vaatii..
- joku
No johan on naurettavaa, että polvillaan täytyisi lähtee anteeksi-antoa aneleen vaikka ei olisi mitään syytä pyytää edes anteeksi, kun ei ole mitään loukkaavaa tehnyt.
Kyllä maailmassa naisia riittää!! joku kirjoitti:
No johan on naurettavaa, että polvillaan täytyisi lähtee anteeksi-antoa aneleen vaikka ei olisi mitään syytä pyytää edes anteeksi, kun ei ole mitään loukkaavaa tehnyt.
Kyllä maailmassa naisia riittää!!Tussun alla. Antaisin anteeksi...
- Hessu Hoopo
joku kirjoitti:
Kyllä maailmassa naisia riittää!!Onx nyt ihan oikeesti loukattu ketään?
- miksei..
tyttöystäväsi itse voinut ottaa sinuun päin yhteyttä, mikäli kaipaili sinua? Ei siinä pitäisi olla mitään kiukuttelun aihetta, jos toinen ei ole osannut lukea ajatuksia ja soittaa juuri silloin kun "pitäisi".
- M31v.
"Ei mun kanssa tartte olla, jos se noin helvetin vaikeeta on!" Loppuu vittuilu siihen paikkaan ja taas ollaan niin "kyllä kulta, kyllä kulta!" Naiset vaan luulee, että niillä on joku yksinoikeus vittuilla ja kiukutella. Hyvin olen pärjännyt, kun ei anna akkojen vittuilla!
- fife
tyttö ehkä vaan kaipaa oikeasti huomiota, läheisyyttä ja hellyyttä. viestin laittaessa ehkä ollut paha olla jostain syystä (kuten ikävästä) ja takas saadassaan "tökerön" viestin ni loukkaantuu mikä on aivan päivänselvä asia. paras olisi vaan yllättää tyttöystävä jollain ihanalla romanttisella eleellä. mykkkäkoulu ei todellakaan voi parantaa asioita vaan pahentaa. ainakin näin nais näkökannasta. ja kaukosuhteissa on oma itsetunto varmasti todella koetuksella.
Tulsit tänne itkemää ni saisit kaulimest. En voi sit siettää imarteluu ja pari ruusuu, anna anteeks. Lentäis röntit roskiksee.
Justiina- kokemusta on
Teit mitä tahansa, teet aina väärin
- miksei tyttöystävä?
Mitä haluat tällä kertoa kun NEITITTELET omaa tyttöystävääsi?
- <<<
MÄ PYYTÄISIN SUORAAN
- terttu
Juu on se kumma ,että joskus otta joku tietty asia itsennsä ,ja sitten alkaa se murjottaminen ja sitten ollaan monta päivää hiljaa ja murjotetaan ja tullaan sitten syyttää toista ,että olenko viellä suuttunnut .,vaikka en ole edes asiaa aloittannutkaan ja anteeksi sanaa ei tule ei sitten ollenkaan ,,ei sillee unohtaa saa edelllistä asiaa josta murjotus olis tullut asiat pitää selvittää ja .Sana anteeksi on olemassa käyttäkää sitä ,kun sillekin on varmasti käyttöä monessa tietyssa asiassa
- kyllä
aivan mainiota viihdettä! =)
Kiitos teille kaikille! :)
- voiziisus
Mikä ihmeen syy on suuttua tollasesta?? tosiaankin jotkut ihmiset tuntuu olevan tosi omituisia! Tyttöystäväsi sietäis mennä itseensä ja miettiä mstä kilahtelee. Mikähän hänen äo on? Sulla ei ole aihetta anteeksi pyydellä!
- ressu-79
Ei tommosta nuilotusta kannata ottaa tosissaan. jos tollasesta akka hermostuu todennäkösesti saattaa olla vielä vaikkeempaa tulossa....Parasta on vaan tuoda realiteetin esiin..eli viesti tyylii."Minna kulta maailmassa on noin 3 miljardia vittua ja se mahdollisuus että sulla on paras on aika häviävän pieni.Sinuna miettisin sanoja ja tekoja" jos tosta lähtee kävelemään ei ollu nainen sua varten...
- -_-
Jos yrittäisit saada sen teraapiaan niinku sellai et se sun tyttöystäväs kaatuu sun päin ja otat sen kiini elikkä luottamuus testii
- eiköjuus
Mene käymään tytön luona ja vakuuttele jotenkin että sanoit ne asiat ajattelemattomuuttasi etkä halua menettää häntä koska hän on sinulle se kaikkein tärkein ja ainoa nainen etkä muita voisi kuvitellakaan haaveilevasi. Älä missään nimessä lopeta kontakteja, jos olisin se nainen niin vihastuisin vaan entistä enemmän. Naiset kerjää miehiltä huomiota. Liikakin on kyllä liikaa.. jollet osaa tuollaisesta paaria huonoa sanaa selvitä niin miten sitten kun parisuhteessa tulee jotakin vielä pahempaa möhlinkiä? yritäs nyt miettiä.
- PYYDELLÄ muuta kuin....
Jos toisesta pitää, niin ei kannata olla huolissaan, jos päivän pariin ei kuulu mitään. Sitten kun ollaan taas yhdessä, niin eikun lemmet roihuamaan. Ei sitä saa eikä pidä soitella tunnin välein ei!!
Teinirakkaudeksi nimittäisin moiset köppäilyt. - ....
"Syyttä suuttuu se lahjatta leppyy", sanoo vanha sananlaskukin.
- -nainen-
Olit kyllä melko TYLY hänelle ,jos olisin tyttöystäväsi ,harkitsisin ennenkuin jatkaisin moisen typeryksen kanssa ..EHKÄ HÄN JO SITÄ TEKEEKIN!!
Löytyy niitäkin joilla on aikaa ja asiaa! - UlosJaTulos
Taitaa olla keskenkasvuinen räkänokka tuo "daamisi". Ei ainakaan kypsä. Älä vastaa sille mitään. On se kele jos yksi anteeksipyyntö selityksineen ei kelpaa. Pistä ulos elämästäsi moinen kypsymätön pystynokka. Vaihda parempaan.
- tytsikkä
jos mulle mun muru vastais noin niin aivan varmasti loukkaantuisin.
- kierosilmä pösilö
ei kannata pyydellä anteeks kiukku iitalta , se alkaa vaan enemmän kiukkuilemaan ja keksimään kaikenlaista jäynää sulle.
melko varma olen että se naises on sellanen emäntä ,joka keksii syyn kuikutella ihan mistä vaan.
jonkinlainen narsistihan se on vissiin.
jos se on niin tyhmä ettei osaa itse tajuta ettet sä ole tehny mitään väärin .niin mitä sä sellasella naisella tekisitkään.
jos sä yrität miellyttää kaikella tavalla niin tollanen ihminen voi esittää et on tyytyväinen ja sitten kun kaikki menee just parhaiten ja ihanasti sut pistetään kylmästi sivuun ja vielä tehdään joku ikävä jäynä lähtiäisiks.
usko huvikses näin tässä käy.
joten katsele sä vaan eteenpäin kyl niitä on fiksujakin naisia olemassa ketkä osaa puhaltaa samaan hiileen sunkans.- Psy
That's right!
Never act needy with a woman. Don't be a wussy. When she is giving you a hard time, don't plead or try to persuade her. These are fatal mistakes! Instead, click on your heels and strut off in the opposite direction. (and see what happens..)
- riittää
Naisesi on lapsellinen kakara. Henkinen ikä 5vee? Suhteenne on aika p*ska jos katkeaa moisesta. Sä teet minkä tarvii (eli pyydät anteeksi yms) ja et sitten sitä mitä ei sulta vaadita. Sua ei vaadita anelemaan yms. Jos akka suuttuu turhasta, eikä sulla oo mitään tarvetta pyytää anteeksi sä et pyydä. Akka saa mennä menojaan jos on niin valopää
- hahahahahaha
meilläpä asia on niin päin, että mieheni saattaa kysyä päivän jälkeen miksei minusta ole kuulunut mitään (käyn itse töissä, mieheni on armeijassa) ja saatan vastata hänelle että ei ole mitään asiaa tai mitään erikoista ei ole tapahtunut. mitä siinä turhia lässyttämään kun samaa päivästä toiseen?.
suhteemme alussa mies tietysti suuttui muutamia kertoja tästä, minä pyytelin anteeksi ja selitin että eipä se päivä miksikään siitä lässyttämisestä muutu. onneksi mieheni on tottunut jo :))
- kyllä..
nyt kannattaa mietii mitä suustaan päästää =) me ollaan kuitenki naisia eikä tosiaankaan tiedetä mitä halutaan. Lähes kaikki mitä käsketään teidän miesten tekemään voitte kääntää toisinpäin ;) älä hyvä mies pidä mitään välii sen jälkeen kun olet sanonu "ei ole mitään asiaa" jollet sitten haluu akastas eroon.
- Nimetön
Paras anteeksi pyyntö on kunnon pano .
- vaikka tällaista
Kerro hänelle että lue suomi24:n etusivulla oleva lööppi.
- VI**U
Eiks S**tana ihmiset osaa ilman apua pyytää tyttöystävältä anteeksi!...
Onko suomalaiset niin H*LVETIN avuttomia ettei itse osaa miettiä miten yleensäkkään pydetään anteeksi!
Mee vaikka koputtaa sen oventaakse punanen ruusu kädessä ja pyydä anteeks, luusis että kuka vaan osaa keksiä miten pytää anteeksi.. ;o- fife
juu tässä asiassa viel täysin samaa mieltä. mikä siinä anteeks pyytämisessä on nykyään niin vaikeeta? ei siinä pitäs olla mitään vaikeaa jos sitä tarkottaa.
- kummaltakin
Vaikka olen itse nuorempi kuin sinä, tuntuu että tässä tilanteessa jopa minä voin sanoa: "Olettepa kakaramaisia".
Mietippä itse järkevästi. Jos tyttöystäväsi vetää herneitä nenään noin pienestä mokomasta asiasta niin miten on suhteenne tulevaisuuden laita? Elämässä kun tahtoo sattua paljon merkittävämpiäkin asioita.
Joko tässä nyt tyttöystäväsi kerjää jonkilaista "sääliä" tai valtaa kun saa pitää sinua narussa vietävänään, hän on tavattoman epävarma itsestään tai kolmantena vaihtoehtona se, ettei häntä vain kiinnosta.
Nostakaa kissa pöydälle ja keskustelkaa suhteestanne avoimesti niinkuin sitä kuuluukin. - fife
kylläpä ihmiset aattelee taas fiksusti. sanotaan vaan suoraan jätä se.. onko toi oikea neuvo asoihin??! naiset ajattelee tunteella ja kun tuntuu pahalta niin se kyllä näkyy. ja oon aika varma et jotain kautta tyttöystävä kuulee tästäkin keskustelusta ja osaa yhdistää.. tästä se sotku sit ainakin syntyy. veikkaanpa et jotain vanhoja asioita tulee mieleen naisella jos enempikin mykkäkoulua pitää. mikä ihmisiä vaivaa oikeasti et jätä se.... eikä et toivottavasti saatte selvitettyä välinne. karkuun juokseminen on niin perusäijä tekoa heti kun tulee pienen pienikin ongelma. ehkä nainen haluaa hetken olla mietteissä joo.. mut se ei auta et käännetään asia siihen et ruvetaan ite mykkäkoulua.. ei todellakaan auta. sit se loppupelissä menee siihen et molemmat on niin vihasia ettei mitään saa sovittua. anna naiselle aikaa äläkä kuuntele puheita jätä se! oon vaan sitä mieltä et jokin romanttinen ele auttaa kyllä. se on tapa joka yleensä meihin naisiin tehoo. äijät koittakaa tajuta vaan et naiset elää lähinnä tunteen varassa!!
teeksi sitä, että suomi on lamassa ja kohta kun vuosi 2009 alkaa on SUUREN ROMAHDUKSEN aika.
Eikös kokoomus ole hallituksessa ja Katainen"Klovni"
valtiovarainministeri- peräläpeen
vaan.
- kuvastus
läh viesti että "mistä nyt on oikein kysymys? kerro miksi suutuit? en halua että sinulla on paha olo" ilm sinulla oli töissä niin kiire etä töksäytit noin, kun tytölläsi oli kovin ikävä sinua ja se loukkasti. luulisin tytön kertovan, jos aikoo sinun kanssa vielä olla
- tyttö91--
Minä en odottaisi liian pitkään.. yrittäisin soittaa, laittaa viestiä mutta en ainakaan jättäisi ottamatta yhteyttä häneen.. se vain pahentaisi.. yritä saada naisesi ymmärtämään, että rakastat häntä vieläkin ja että et ajatellut mitä laitoit.. jos muu ei auta, niin lähetä interfloran kautta kukkia tai jotain pientä.. ja jos todellä välität, et luovuta.. jaksamisia ja onnea..
- Ilmainen neuvo
Jos nainen vetää herneet noin pienestä ja alkaa mykkäkouluun, niin mitä luulet että on tulossa kun eteen tulee ns. oikea ongelma.
Eli neuvoni on se, että jätä se nainen nyt heti paikalla ja jatka matkaasi elämässäsi. Seuraava, joka saa itselleen tuon kävelevän katastrofin, toivoo aivan varmasti että ei olisi koskaan tavannut exääsi :) - kuten ennenkin
vien aina töpättyäni morskun sänkyyn n....n
molemmat pyörryksiin ja totean sitten,että
tuli taas töpättyä,niin taas kaikki on hyvin. - fgehhsh
kun venäjälle salareissuun pariks kolmeks päiväks,kunnolla viinaa ja huoria,eiköhän se akka siitä rauhotu
- Vanillaone
niin mitenköhän nuorikko käyttäytyy, kun oikeasti mokaat :)
En katsoisi päivääkään miestä, joka alentuisi jankkaamaan anteeksipyyntöjä tyhjästä. - Kukka kaunein9876
Älä enää odota,vaan toimi nopeasti!
Nimittäin suutunut(varsinkin mustasukkainen nainen)Luulee vaikka mitä.Siis parempi toimia nopeasti,ennenkuin on liian myöhäistä.Älä ainakaa kukkia ja suklaata vie mennessäsi,ellet ole pettänyt häntä toisen naisen kanssa.- xxxxx
Kukista ja suklaastako sen tietää että on käynyt vieraissa? Suklaapakettiin on kyllä saatava varoitusteksti missä kerrotaan että suklaan antajaa voidaan epäillä uskottomuudesta.
- pappa neuvoo
Nyt jos olet järkevä, niin menet lähimpään kukkia välittävään putiikkiin, ja lähetät hänelle kimpun hänen lempivärinsä mukaisia ruusuja ja siihen mukaan pieni kortti, jossa vain kaksi sanaa: anna anteeksi
Saatpa nähdä miten vaikuttaa... Takaan, että maksaa vaivan - xxxxx
muutamia vastauksia lueskelin(ilmeisesti naisten) oli periaate että miehen pitäisi soittaa(vähintään) ja pyydellä anteeksi törkeyttään ja hetkellistä olemassaoloaan mutta mihin tämä johtaa? Pitääkö aina kun nainen vetää herneen klyyvvariin miehen tehdä joka kerta sama anteeksipyyntöjen litania? Eikö naiselta voisi odottaa normaalia maalaisjärkeä?
Kerron oman kokemukseni parin viikon takaa: Oli seurusteltu sellaisen viikon verran ja suhdetta(jos sitä sellaiseksi tuossa vaiheessa saattoi kutsua) ei mitenkään ympäristöltä peitelty mutta ei mainostettukaan kunnes sunnuntaina kaveri soitti kyseli ja vihjaili(tiesi kyllä)mutta sanoin että olen tallilta lähdössä ja tyttö kuuli sen. Tämän jälkeen soitin maanantaina mutta puhelimeen ei vastattu. No kävin tiistaina, ja huomasin melko syvän kuilun välillämme. Lähtiessäni olin 90%:sen varma touhun päättymisestä mutta soitin perjantai-iltana jolloin muutaman hälytyksen jälkeen puhelu katkesi ilmoituksella puhelimeen ei saada yhteyttä elikkä tyttö katkaisi puhelun. Se siitä sitten. Pitääkö kaikki naisen puheet lukea rivien välistä vai mitä oikein?
No, tämä tyttö teki samantapaisen jutun minulle jo vuosia aiemmin joten........
fool me once....shame on you
fool me twice....shame on me- gfdsgfd
jotka alistavat miehen ja hänen turhien anteeksipyyntöjensä kautta johtavat epätasa-arvoiseen suhteeseen. Lopulta nainen ei kuitenkaan halua olla suhteessa anteeksipyytelevän ja alistuvan miehen kanssa, joka johtaa eroon.
Miehellä ei ole mitään anteeksipyydettävää, vaan naisella, joka ei näy ymmärtävän, että miehen täytyy tehdä työnsä ja lepertelyn aika on vapaa-ajalla.
- Myös 25+
Jos sua nyt kuritetaan siitä, että et ole pitänyt yhteyttä vaikka toinen sitä kovin on odottanut niin mun mielestä sun ei kanntata alkaa tekemään samaa uudestaan. Se olis jo tyhmyyttä. Vaikka tietäisit olevas "oikees" niin ei paranna alkanutta riidan tynkää pitkittää vaan lopettaa ajois. Tiedän mitä koukeroita nainen voi päässään käsitellä ja tuo nyt takuuvarmasti tekee hallaa jos pistät piuhat solmuun kaiken ton jälkeen. Jottei nyt ihan nöyrintä anteekspyyntöä lähtis esittää niin vois ihan normaalei jutui vaiks faksata ja siin ohessa sitten vaivihkaa alkaa selvittää tota pikku karille ajoa. luulen, et siin on nyt käynyt niin että toinen vartoo ja vartoo yhteydenotta ja lopuks vittuuntuu niin kovin et lähettää ite viestin kiukuspäissään ja siin onki sit jo hyvät sopan ainekset.
- Pohjan-Akka
mää niin susta tykkään, ja vielä voisit heittää, että on ollut niiiiiin ikävä...että koska nähdään.
Hän nimittäin päätteli nuoren naisen logiikalla, että toi ei enää tykkää musta.
Semmosta se on. Lohtuna: ehkä tuuman verran järki kasvaa, kun ryppyjä tulee. Voi mies-parat...mutta ei hän tarkoittanut mitään pahaa. Ei kannata tehdä numeroa noista jutuista, eikä ajatella yhtään järjellä. Kuluu vain turhaa energiaa moiseen. - jättää
toivon sydämestäni, että jättää sinut kieron paskiaisen.Kaukosuhde on naurettavinta mitä löytyy josko mikään suhde, sinulle tietysti hyvä, että saat pettää vapaasti.Kyllä tollaset paskiaiset jo tiedetään
- fwfwfwef
Unohda koko nainen se on mun neuvo...kokemusta löytyy
- neitokainen
Puhukaa. Vain sillä tavalla selviää asiat.. Muuten voi ihan mitättömät asiat saada järjettömät mittasuhteet..
- kjcdjdf
Tehdäänpä siitä nyt iso juttu!! tollasia te miehet olette,ei muuta voi sanoa!
- sanna27
jos minun mielen pahoittaa joku mies otan kanssa nokkiini ja olen niin herkkä että rupean itkeen jos mulle sanoo pahasti.mutta lopulta annan periksi ja mies pyytää kyll multa anteeksi jos jotain on tehnyt tai sanonut mulle.mutta en anna kovin helpolla anteeksi koska mä olen niin paljon saanut aina pahaa enkä ikinä mitää hyvää.mua on lapsesta saakka hakattu jne.onneksi edellinen ex kuoli ja tää nykyinen ex joutuu linnaan jne.tuleva mies on ihan ok kun auttaa mua hädässä
- Heta hetkutin
lausu sille: anteeks, luulin sua vanteeks.
- eiköhän lepy
Sanot sille et rakastat sitä ylikaiken ,etkä todellakaan tarkoittanut mitä sanoit. sano vaikka että olit vähän väsyny niin suusta tuli ties mitä!!
oih ku luin kommenttis otsikon ni vähän varauduinkin moiseen xD Uskonpa että herra tarkoitti juuri sitä minkä sanoikin. Naisen sen tässä pitäisi anteeksi pyyytää, ei miehen (joka jo oikeastaan ON pyytänyt anteeksi ja pallo on nyt muijalla).
- Sanji1
Parikymppisenä naisena voin sanoa, että tyttöystäväsi reaktio oli täysin ylilyöty. Ymmärrän jos ärsyttää, mutta ihan turha suuttua jostain tuollaisesta niinkin paljon, että kumppani joutuu *miettimään* että miten nyt saisi anteeksi.
Soita tai laita viestiä että anteeksi jos vaikutit tylyltä, oli pitkä päivä tms. Jos se ei kelpaa, niin pakko sanoa että muijan oma ongelma. On se nyt jumalauta jos nainen vetää tuollaiset herneet siitä, ettet ole viestitellyt kun olet ollut töissä!
AAAAAGh. Juuri tuollaiset kiukkupussit pilaavat järkevien naisten maineen. - Funky man
ja pyydä sitten anteeksi ja pahoittele kommenttiasi.
Sitten kun tyttö seuraavan kerran tulee kylään niin räpsäytät stereoista soimaan todella hikistä pornofunkkia niin homma pelaa :P - ukkeli
tää on just niin tätä
- Tvuo
moro, siis. omassa suhteessa ei onneks harrasteta mykkäkoulua ja tehdä numeroa noin pienistä asioista. Mut ku itelle sattuu tollanen tilanne vastaa ni oma muija diggaa siitä että mä haen läheisyyttä, sitte se hiljattain siitä leppyy ja loppujen lopuksi ei voi vastustaa rakkauden takaisin osoitustansa ja kaikki on taas niinku pitää. anyway sun nainen ei ole välttämättä ku mun, tai edes sinnepäi. kyllä sun pitää sydäntäs vähä kuunnella nois asiois ja itse sä parhaiten loppupelis tiiät miten tehdä koska itse sä tunnet kumppanis parhaiten ja tiedät mitä se kaipaa. toivottavasti saat homman hoidettua kotii! RAUHAISAA JOULUA!
- Dante del Bosco
En jaksanut lukea ihan jokaista viestiä. Sen takia voi olla, että jotain on mennyt ohi. Kuitenkin jutun ydin on se, ettei virheesi ollut tekstiviestin lähettämättä jättäminen vaan ajattelematon vastauksesi. Toisaalta oletettavaa on, että tätä juuri tyttöystäväsi hakikin.
Lähtökohtaisesti jokainen neiti on laskelmoiva. Väittäisinkin nimimerkki Mijan iskeneen särön siihen todellisuuden pintaan, jonka alta kuoriutuu ihan eri syyt seuraustavoitteineen, kuin mitä tyttösi antaa ymmärtää. Keskimäärinhän nainen on miestä selvästi edellä emotionaalisessa älykkyydessä. Parhaimmillaan mies on se, joka tästä pääsee nauttimaan. Asialla on kuitenkin kääntöpuolensa. Yleensä mies on joko autuaan tietämätön tästä älykkyyden alahaarasta. Toisinaan taas mies ei voi älykkyydestä puhuttaessa missään muodossa hyväksyä tai tunnustaa naisen etulyöntiasemaa. Sokea mies tekee virheen, sillä nainen tiedostaa kyllä, missä mennään. Tieto on valtaa.
Olet siis ilmeisesti astunut maaperälle, joka näennäisesti ei ole kenenkään maata, mutta tiedät sen olevan vähemmän omasi kuin tyttöystäväsi. Saman ongelman on kohdannut myös tyttöystäväsi, joka etäsuhteessa kokee tietoisesti tai tiedostamatta välimatkanne hallitsemattomaksi ja pyrkii siksi viemään suhdettanne valtataisteluksi, jonka kenttä ei ole puolueeton. Luonnollisesti tyttöystäväsi haluaa taittaa peistä siellä, missä voittamisen todennäköisyys on hänelle suotuisampi. Olette siis irtautuneet rationaalisuudesta.
Yhtälö alkaa olla valmis. Olet mies, joka pyrkii ajattelemaan järjellä ja puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Tyttöystäväsi ongelma on se, että hän ei voi kertoa suoraan esimerkiksi haluavansa enemmän huomiota tai epäilevänsä Sinua jostain. Kyse on tarpeen täyttämisestä. Neitokaisesi on pyydettävä saaliinsa kiertoteitse. Niinpä hän houkuttelee Sinut tunteiden sivupolulle, jonne ansa on viritetty. Ympäristösi ei tunne Sinua, etkä sinä ympäristöäsi. Olet eksynyt.
Kun olet ostanut kymmenennenkin ruusukimpun ja tarjoillut ne runojesi kera, olet tyytyväinen saadessasi vihdoin anteeksi. Tyttösi yletön huomiontarve tai luottamuksen puute ei kuitenkaan häviä sovintoseksiin. Hän vain voitti sen erän saaden vahvistusta omalle strategialleen, joka on täysin avoimen suhteen vastainen. Silti se todistettavasti toimii. - Luulot pois
Vedä nekkuun!
- --------------------
Ota muijas syliin ja taputa sen päätä. Anna ruusu ja sano rakastavasi.
- Minäkin nainen
Naiselle on tärkeää, että ainakin kerran päivässä kuulee murultaan tekstarina tai soitettuna sen: hyvän huomenen , päivän kuulumiset ja illalla hyvää yötä -toivotuksen, jonku näistä.
Annanpa sulle Hyvän neuvon, tuo Hyvää huomenta kulta, toimii varmasti parhaiten, se on aamun avaus ja murusi saa siitä hyvän mielen ja olet varmasti ottanut yhteyttä sinä päivänä, jos et muuten kerkiäiskään.
Omasta kokemuksestani tiedän, että tyttöystäväsi on todella loukkaantunut, mutta tuo mykkäkoulu on lapsellista, olisihan hänen pitänyt anteeksipyyntö hyväksyä. Hän yrittää alistaa sua eli jonkunlainen valtapeli hällä menossa. Älä anne periksi ja keskustele hänen kanssaan, että sitä joko annetaan anteeksi tai ei, et ala ruinaamaan montaa kertaa eli mykkäkoulut lopetettava. Tsemiä sulle. - tommosiako
me naiset ollaan!!
Siis täytyy nyt sanoa suoraan,että ei suhde taida kovin vakaalla pohjalla olla,ku tommosesta pitää suuttua...luottaako tuo tyttöystäväs suhun,ku sun pitäs kokoajan olla näpyttelemässä jotai viestiä:O
Itsellä kans kaukosuhde ja nautin kyllä ihan täysillä. On ihana nähädä vain viikonloppusin ja soitella ehkä pari kertaa viikossa:)
Jos tietää,että toinen tykkää ym niin ei sitä kokoajan tarvi olla yhteyksissä:) Näin mä aattelen.
Sano sille tyttöystilles,että anteeksi ja jos muka ei riitä niin ei sitte. Antaa sitte "rinsessan" möksöttää. Kyllä hänkin varmasti huomaa kuinka tyhmästä syystä on suuttunut:) - M23,5
enää niin helppo pyytää.
- N-22
tuosta tarvitsisi edes pyytää anteeksi? Jos seurustelukumppani pistää herkästi herneen nokkaan niin sille pitää ajoissa sanoa, että turhasta kiukuttelet, pyydän anteeksi kun jotain anteeksiannettavaa on. Jos et tuota ajoissa sano niin pyytelet sitten loppuelämäsi kaikesta anteeksi.
Joko se johtuu tuosta, tai sitten teillä ei vain mene kovin hyvin.
Ei kuitenkaan kuulosta hyvältä. - Nimetön
Älä missään nimessä odota että tyttösi ottaa yhteyttä, muuten hänelle tulee tunne ettet välitä hänestä. Kun pidät häneen yhteyttä ja olet kiinnostunut hänen elämästään, tyttösi antaa kyllä anteeksi, kun tuntee että välität :)
- ilkkapossusein
Naisena sanon myös, että en suosittele odottamista. Suosittelen soittamista, viestittämistä tai jotain erittäin uniikkia tapaa ottaa yhteyttä; vaikkapa joku sellanen kiva sähköpostikortti.
En kyllä käsitä miten tyttöystäväsi vieläkin jaksaa pitää mykkäkoulua vaikka olet jo pyytänyt anteeksi. - naikkonen123
..eikä kypsyys. Henkilöllä on ajatuksia joilla itse loukkaa itseään ja maalailee piruja seinälle jos loukkaantuu sellaisesta asiasta mikä ei loukkausta sisällä.
Jos hän ei olisi ollut varma mitä viestisi oikein tarkoitti, olisi voinut vaikka soittaa ja kysyä että miksi niin tylyhkön kuuloinen viesti.
Loukkaa vaan itseään miettimällä tuota asiaa. - Tilanne lienee ohi, mutta
seuraavien varalle omalla kohdallani hyvin toiminut juttu: nauraa koko hommalle. ottaa relat ja totuttelee siihen. tyttöystävä tulee perässä ja ymmärtää itsekin, ettei homma ollut maailmanloppu ja ettei mitään todella ikävää edes tapahtunut. Pyytää ihan varmasti myös anteeksi. Sellaisia naiset ovat.
Tsemppiä! Mielenkiintoista, että kirjotit kirjeen. Tuoretta, elämänmakuista. - M47
Alkuasetelma näyttää pahalta pidempää yhteiselämää ajatellen. Jos neito suuttuun (miehen kannalta) noin vähäisestä asiasta ja jatkaa suuttumuksensa osoittamista mykkäköululla -ei hyvältä näytä. Nainen, vaikka nuorikin, osoittaa haluttomuutensa (ja ehkä myös kyvytömyytensä) parisuhteessa aina esiintulevien ongelmien ratkaisuun. Jos pieni asia saa suuret mittasuhteet, kohtaat samankaltaisia tilanteita arjessa jaktuvasti. Onko se mukavaa? Ei varmasti. Onko se siedettävää? En itse ainakaan sietäisi. Luoko se pohjaa kestävälle suhteelle? Ei taatusti.
Naisellasi tuntuu olevan halu kontrolloida suhteen toista osapuolta.
Kerran vastaavantyyppisessä suhteessa oltuani -ja dumpattuani naisen pihalle- kysyin puhelimessa, mikä häntä oikein hiertää. Yhtenä kommenttina oli, että hänelle mies on suhteessa kuin vihollinen jota vastaan pitää taistella kaikin keinoin. Mies pitää saada nujerrettua. Hieman tuon suuntaista olin aavistellut, en jäänyt seuraamaan miten kamppailun kävisi vaan tein yksinkestaisen ratkaisun: muutin pois. Seuraavassa käänteessä neito soitteli perään ja syytteli että olin romuttanut hänen unelmansa ja elämänsä tavoitteet. Hän yritti syyttelemällä ja syyllisämällä saada takaisin mutta tuohon ansaan en mennyt.
Maailmassa on tervepäisiäkin naisia, nykyään aika suuri osa, kaikesta huolimatta.
Älä hukkaa elämääsi huonon naisen seurassa kun pienellä vaivalla voit löytää hyvänkin! Tiedän kokemuksesta.
Kannustaa
M47- Päivänkakara
..kuulosti ihan hormonaaliselta tussahdukselta, jos oli taas se aika. Harva osaa kiukutella rakentavasti. Kaikki kiukuttelee, totta vie. Kokemuksia miesten kiukutteluista?
- xxxxx
Aihe: arkidialogia
MIES - Ostin sulle kukkasia.
VAIMO - Jaa. Miksi?
MIES - No ostin kun ajattelin että kaipaat kukkia.
VAIMO - Onko tapahtunut jotain?
MIES - Ei. Miten niin?
VAIMO - No kun ostit kukkia.
MIES - Siis mä ostin kukkia ihan vaan ostamisen ilosta.
VAIMO - Et siis mua varten. Ostamisen ilosta. Luuletko
saavasi sillä perusteella?
MIES - No en. Ostin kukkia, kun olet sanonut etten mä
koskaan osta kukkia ja kun ne sattui eteen ja oli halpoja.
VAIMO - Nii just! Halpoja. Et voi yhtään niinkuin sijoitaa
meidän suhteeseen.
MIES - No voi hitto. Nytkö sä suutuit?
VAIMO - EN!
MIES - Oikeasti. Hankala tässä on tuoda kukkia kun sä
suutut niistä.
VAIMO - En mä kukista suutu. Ne on ihania, mutta miksi sä
ostit niitä nyt?
MIES - Voi luoja. Anteeksi että mä ostin kukkia. Voin viedä
ne pois.
VAIMO - Älä vie. Ne on ihania. Ihmetyttää vaan miksi sä
ostit nyt
MIES - Ok. Selvä. Mä en osta enää kukkia sitten jos niistä
nousee poru.
VAIMO - Sä et siis halua ostaa mulle kukkia?
MIES - Täh? No haluan ostaa!
VAIMO - Älä huuda! No miksi ihmeessä sä sitten et yleensä
osta mulle kukkia? Ainoastaan silloin kun tekee mieli tai on
tapahtunut jotain.
MIES - No just! Niinpä. Vain silloin kun tekee mieli. Ei
mun tee aina mieli. Ja just nyt ei tosiaan tee mieli. Ostin vaan
kukkia. En mä nyt halua seksiä.
VAIMO - Sä et siis halua mua?
MIES - Uskaltaakohan tähän vastata?
VAIMO - Tulee vaan sellainen olo nyt että sä et halua mua.
MIES - No haluan. Herran jestas. Tottakai mä haluan sua!.
VAIMO - Huomaa että sä olet mies. Huudat koko ajan ja
ajattelet vaan seksiä.
MIES - Kuule. Mä tulin just kotiin. Väsyttää ja on ollut
pitkä päivä. Ja mä ostin vaan kukkia.
VAIMO - Ei kukat ole vaan kukkia. Ne on romanttinen ele ja
normaalisti mies haluaa huomioida naisen tarpeet ostamalla kukkia.
MIES - Niin just! Sitä mä yritin selvittää!
VAIMO - Miksi sä taas huudat? Niin, mut kun sä et osta
kukkia ilman että on joku juju.
MIES - Oikeesti. Lopeta nyt. Annetaan noiden kukkien olla
nyt. Onko jotain ruokaa?
VAIMO - SIKA! Ensin sä tuut ovesta sisään kukka puskan
kanssa ja sitten kysyt onko jotain ruokaa. Luuletko että mä olen täällä
sua varten palvelemassaja pyllistelemässä heti jos sä tuot kukkia.
MIES - En mä tuonut kukkia sen takia. Ja ainahan sä teet
ruokaa. Äläkä sä huuda koko aikaa.
VAIMO - AI! Mäkö en saa ilmaista tunteitani koskaan!! Ja
kauanko meni että tuon huomasit että mä teen aina ruokaa?
MIES - Mä en sano nyt mitään.
VAIMO - Niinkuin yleensä. Sä et puhu koskaan mistään
mitään.
MIES - No uskaltaako tässä puhua kun aina asia kääntyy
väärin päin.
VAIMO - Ei ne mitään väärin päin käänny. Itsehän alotit!
MIES - Jaa tuomalla kukkia?
VAIMO - Niin!
MIES - No nyt on selvä että mä en tosiaan enää tuo
kukkia..
VAIMO - Sä et siis välitä musta, kun et halua tuoda edes
kukkia.
- Seuraa viiden minuutin hiljaisuus. Keittiöstä kuuluu
ääni, johon vaimo aloittaa:
VAIMO - Ei jumalauta. Miksi ihmeessä sun pitää heti kotiin
tullessa avata kaljapullo. Mitä nyt on tapahtunut kun toit kukkia ja
heti alat ryypätä!?! - Idän Aslan
Näytä tämä koko viestiketju ja etenkin että olet nähnyt suhteenne eteen niin paljon vaivaa että olet kysynyt apua muilta.
Suurin osa miehistä ei viitsisi nähdä vaivaa ja kirjoitella tänne.
Yksinkertaisesti teot puhuvat enemmän kuin sanat,hän huomaa kyllä että pikkuasiasta lähti moinen vyöry liikkeelle. Ainakin olet kovasti yrittänyt,onnea teille...- MoroSanoaporo
Mene naisen luokse kukkakimpun kanssa ja suklaa rasian ja pyydät kasvotusten anteekisi
MoroSanoPoro - Epätoivoinen
MoroSanoaporo kirjoitti:
Mene naisen luokse kukkakimpun kanssa ja suklaa rasian ja pyydät kasvotusten anteekisi
MoroSanoPoroMoi tässä oari päivää sitte tuli tyttö ystävän kaa riita
Ja se johtu siitä ku luulin et tämä kyseinen ihminen
On kiinnostunut muusta miehestä ja haukuin
Sitä kaks naamaseks akaks se oli kyl yosi törkeetä
Multa mutta mä vaan tykkään siitä niin paljo
Nii oon kokoaja niin musta sukkane ja siitä asti on
Ollu mykkä koulua viesteissä sekä koulussa.
- medrinshlerba
- kakliini
Muija on pettänyt, ei pysty kertoa, joten haluaa sinun sanovan jotain ikävää, että oma syyllisyys helpottaisi. Olet anteeksi pyytänyt, selittänyt ja kertonut tunteistasi, riittää jo. Nyt on naisen vuoro madella..
- ödköo
Siis mitä hemmettiä... Susta ei kuulunut yhden työpäivän aikana, niin alkaa kyselemään perään????? Minä asun puolisoni kanssa. Meillä on onnellinen ja rakastava suhde. Puolisko tekee reissutöitä, ja on välillä pois jopa viikon putkeen. En minä hänestä kuule silloin, tai silloinkaan kun on töissä omalla paikkakunnalla, pääsääntöisesti mitään työpäivien aikana. Jos hän on reissussa, saattaa hyvinkin mennä aikaa, että iltasella tulee vain hyvän yön toivotus viestillä. Pitäiskö sitä sitten joka hemmetin päivä jotain raporttia antaa?
Olen nainen, ja mielestäni vastauksesi oli hyvä. Sinulla ei ole edes mitään anteeksi pyydettävää. Se että kumppanisi vetää noin pienestä herneet sieraimeen, kertoo joko läheisriippuvaisuudesta, huonosta itsetunnosta tai taipumuksesta henkiseen väkivaltaan. Yök.- rajatonmies
Hyvä vastaus. Läheisriippuvuus, huono itsetunto ja taipumus henkiseen väkivaltaan ovat piirteitä, jotka tukevat toisiaan.
Ei missään nimessä kannata alistua pyytelemään anteeksi harmitonta ja rehellistä vastausta, tämä alistajatyyppi ei muuten opi. Aloittaja, mieti nyt että haluatko todella elää elämääsi noin varpaisillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097