Moi!
Kuulin erilaisen, hienon joululaulun. Sen on varmaan Jakarandan levyltä, POIKA JA JOULU.
Siinä lauletaan jotenkin, että joulu on väsynyt ainaiseen kiireeseen ja hälinään jne.
KIITOS, jos jollakulla olisi sanat siihen!!!
Tai mistä netistä voisin ne itse löytää? Entä ehkä kuunnella tuota jostain mp3:na?
Siu!
Poika ja joulu -laulun sanat??
1
2495
Vastaukset
- :-)
Tässä teksti, kuten se on Jakarandan Lapsi ja tähti levyllä kirjoitettu. Upee kappale todella ja kyseisellä levyllä on muitakin helmiä, kuin Poika ja joulu
Äiti katso, näytti poika innoissaan, kuin soihtu loimottaa kuu. Saanko mennä meren rantaan katsomaan joko joulu saapuu.
Joulu kuin tuuli liukui ulapalta päin, odotti kalpea maa. Sataman äänettömyys särkyi yllättäin, joulu puhui hiljaa.
Tämä hälinä ja häikäisevät valot kadulla kiiruhtajain. Kuka unohti ne ajatukset jalot. Minua väsyttää vain.
Kuunteli poika, kuinka joulu sanoillaan kasteli unelmiaan, uupunein silmin kyynelehti kaipuutaan pyhän juhlan rauhaan.
"Kahleista kadun syrjäsilmin vilkaistaan syntyvään Vapahtajaan. Jos aika tähden siirtää lahjavuorten taa, olen tullut turhaan:"
Joulu on sairas, kertoi poika äidilleen, väsynyt kimallukseen, ja äidin sydän sykki yöhön hiljaiseen saman synkän tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818