gekon lahjonta:

gek-ko

timanttia: iso suklaarasia (eli riemurasia)
lara: sama
ratikkakuski: keskikaljaa
papeete: ässäarpoja
yksinkertainen blondi: suuri nippu käyttöohjeita selityksineen
SupreHerSatan: iso pakkaus sydänkuvioitua vessapaperia
koppavahoro: mövenpickiä (ethän ole vegaani?)
genio: joulukinkku
bebs: nätit bikinit
vänkyrä: pikkusikareita, joita voi poltella parvekkeella
en.kerro: pehmeä aamunuttu, jossa on taskut (ei viskoosia, vaan LAADUKAS aamunuttu)
riläks: viinaa
buddy: kuutiometri laadukasta belgialaista suklaata ja ISO hali
runontaja: matoja (jos haluat mennä ongelle)
yrmiö: puhtaat kalsarit
immu: puruluita ja rapsutusta kahdeksi tunniksi (lahjakortti)

qekko: yksi (1) pirkan monivitamiinipilleri

14

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa kaksi

      lahjaa??????????????

      • gek-ko

        syö jotain raksuja?


    • rekatuille??

      Nyyyyyyyyyyyhhh

      • gek-ko

        muista ja ei tarvitse olla edes kauhean julkirehellinen, jos sanon että kaikille ei huvitakaan antaa.

        Joillekin puskille kyllä voisi. Voitte muistuttaa että missä yhteydessä ollaan mitäkin juteltu, niin saatte tekin jotain :)


    • rukkaset ja biksut, sitten vielä joltakin villasukat niin on upea asukokonaisuus valmiina :P

      Tänks, multa saat kuorintavoidetta (auttaa sitten nahanluomisen aikaan).

    • Miten voin lähettää sähköpostiisi Pirkan monivitamiinipillerin?

    • sinulta päin hongikkoa.
      Hunajalla... siis mehiläishunajalla onnistuisi helpommin.

      Ei noilla avuilla onnistu.

      Haluaisko Duutsonit madot? Saisin nimeni sponssien listaan, kai?

    • Ja totean että sen kuutiometrin jälkeen halista tulee ihan varmasti iso :)

      Ja takaisin: haulikko ja runsaasti kumiluoteja sekä suolapanoksia, joilla voi pitää ympäristön järjestyksessä. Tarkkailun helpottamiseksi mukaan liitetään kiikari, kansituoli (sellainen säädettävä) ja iso eväslaatikko.

      Ai niin ja tietysti koirankeksejä.

    • Immulta

      puoliksi syödyn sonnin sudin, kauniisti sohvatyynyihin paketoituna.

      Ja lara lahjoittaa pakan hamekangasta (siitä voi tarvittaessa tehdä myös verhot tai rukkaset).

    • Tontuista Tontuin

      Silkkihansikkain suoraan tehtaalta haetun Fazerin Punainen-suklaalevyn joka on säilötty tukevaan kauniiseen rasiaan.

    • En.kerro

      Laatua laadukkaalle ;D

      Mitäs sie haluisit?

    • Papeete1

      Kauheesti. Nyt mulla on taas mahdollisuus (ainakin teoreettisesti) päästä kurjuudestani.

      Toivo on kiva lahja :D

    • mukavaa joulunpyhien askaretta:) Ja niiden parissa riittää tutkimista seuraavaan jouluun...

    • vänkyrä-nainen

      noin miehekäs muka? :D

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe