Voi hitsin vitsi.
En halunnut tätä, ei minun pitänyt, miksi tunteet tekee tämän minulle?
Pidän sinusta niin, ihan liikaa, enemmän, eritavalla kuin saisin.
Nytkin, ajattelen sinua, ajattelin sinua aamulla, koko päivän. Päivä oli yhtä tunteen myrskyä, ahdistusta.
Ahdistus on huono sananakin, toisesta tykkäämisen pitäisi tuottaa iloa, ei surua.
On niin vaikea katsoa sinua, oman mielikuvitukseni sylkiessä samalla päähäni kaikkea negatiivista mitä ajattelet minusta.
Haluaisin vain, että otat kiinni ja kerrot, että välität. Vain, että sydämesi välittää.
Tiedän, ettei mikään ole enää ennallaan, olen sen huomannut jo, ahdistaa. En tarkoita pahaa, kai tiedät sen?
Tunteenpurkaus
naiselta
3
964
Vastaukset
Olla sun unelmienprinssi mut en taida olla, en pelasta sua murheen alhosta, yksin joudut siellä riutumaan:(Rakastuminen saa pään suoltamaan vääriä ajatuksia mitkä ei sinne kuulu eikä siihen tilanteeseen, aikaa myöten se onneks tasottuu.
- Katkaise sitä
Tunnetta joka on sisälläni,itse ainakin odotan jo maanantaita jotta näkisin sinut.Voisin antaa sulle pienen suukon aamulla jos saadaan olla kahden edes hetki käviskö
- mennä vaan!
Sithän nähdään ootko tosissasi? En pistä ainakaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344