Voi hitsin vitsi.
En halunnut tätä, ei minun pitänyt, miksi tunteet tekee tämän minulle?
Pidän sinusta niin, ihan liikaa, enemmän, eritavalla kuin saisin.
Nytkin, ajattelen sinua, ajattelin sinua aamulla, koko päivän. Päivä oli yhtä tunteen myrskyä, ahdistusta.
Ahdistus on huono sananakin, toisesta tykkäämisen pitäisi tuottaa iloa, ei surua.
On niin vaikea katsoa sinua, oman mielikuvitukseni sylkiessä samalla päähäni kaikkea negatiivista mitä ajattelet minusta.
Haluaisin vain, että otat kiinni ja kerrot, että välität. Vain, että sydämesi välittää.
Tiedän, ettei mikään ole enää ennallaan, olen sen huomannut jo, ahdistaa. En tarkoita pahaa, kai tiedät sen?
Tunteenpurkaus
naiselta
3
952
Vastaukset
Olla sun unelmienprinssi mut en taida olla, en pelasta sua murheen alhosta, yksin joudut siellä riutumaan:(Rakastuminen saa pään suoltamaan vääriä ajatuksia mitkä ei sinne kuulu eikä siihen tilanteeseen, aikaa myöten se onneks tasottuu.
- Katkaise sitä
Tunnetta joka on sisälläni,itse ainakin odotan jo maanantaita jotta näkisin sinut.Voisin antaa sulle pienen suukon aamulla jos saadaan olla kahden edes hetki käviskö
- mennä vaan!
Sithän nähdään ootko tosissasi? En pistä ainakaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei874016Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071842- 1131179
- 1011133
- 751013
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate166905- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22781