Eli onko mitään rauhoittavia lääkkeitä,jotka eivät aiheuta/pahenna virtsaumpea.
Joudun tällä hetkellä kertakatetroimaan koska rakko on suurentunut eikä virtsa aina tule.
Virtsaumpi tuli joko lääkkeistä(opamox tai cipralex)tai tressistä
Ei kukaan sattuis ees tieätämään mitään numeroa mistä vois saada apua.¨
mun psykiatri tyrkyttää cipralexia ja lääkäri joka hoiti tota virtsaumpea ei osannut neuvoa nois rauhoittavista mitää
rauhoittavat ja virtsaumpi
8
2991
Vastaukset
- ollyiloy
olen mies
- ole se
mahdollinen syyllinen
- äkkijyrkkä
Pyydä seuraavan kerran Diapam resepti ja vaihda se halvempaan rinnakkaislääkkeeseen.
- eli .......
Medipam ja Stesolid ovat melkein saman hintaisia. Lisäksi Diapam on puoli-ilmainen lääke muutoinkin..
- xsdadf
eli ....... kirjoitti:
Medipam ja Stesolid ovat melkein saman hintaisia. Lisäksi Diapam on puoli-ilmainen lääke muutoinkin..
Ei sillä lääkken hinnalla niin, väliä täytyy vaan toivoa ettei tulis uudestaan virtsaumpea.
Harmi kun taitaa kaikissa rauhottavissa olla sielä harvoin esiintyvissä haittavaikutuksissa se virtsaumpi.
Eli kai se täytyy vain kokeilla eri merkkejä
Mieliala lääkkeisiin en ainakaan enään koske, monesta eri lähteestä jo kuullu että cipralex saattoi aiheutta sen virtsaummen.
Kiitoksia vaan kaikille vastanneille
- olutta--
bissee..nuista joku vois auttaa
- vaari 1
Koin avioeron 30 vuotta sitten. Tuli vitsaumpi. Huomasin että
- vaari 13
Samoin minä 40v sitten, avioeron jälkeen. Joku rauhottava auttoi, ei kuitenkaan diapam joka on uudempia lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781