Miten reagoit

jos et

ole oma itsesi, jos on huolia ja murheita?

16

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KRAATZ

moista hölmöilyä.
      Ihan itse olen vaan ja hihittelen.

• muutama!
        Moi, mitenkäs entinen nikki?
        yhtä en vaihda jne.;)

• KRAATZ
        emw34 kirjoitti:

muutama!
        Moi, mitenkäs entinen nikki?
        yhtä en vaihda jne.;)

Pois se minusta.

• KRAATZ kirjoitti:

Pois se minusta.

on joskus annettava myöten. Se ei ole monestikaan pahasta, saati typerää!:)

Elämä on!!!

• KRAATZ
        emw34 kirjoitti:

on joskus annettava myöten. Se ei ole monestikaan pahasta, saati typerää!:)

Elämä on!!!

annettu myöten?
        Jos ajattelet noita vanhoja, niin mietihän.
        Vaikeaa se on, myönnän, mutta uskon että, muinainen "HTZA" olisi nauttinut tästä.

• KRAATZ kirjoitti:

annettu myöten?
        Jos ajattelet noita vanhoja, niin mietihän.
        Vaikeaa se on, myönnän, mutta uskon että, muinainen "HTZA" olisi nauttinut tästä.

sen verran aikaa, kun edellisen kerran olen palstalla luuhannut, että vanhoja mietteitä ainoastaan, niitäpä vain.

Syyt tähän, nikin vaihtoosi johtaneista seikoista ei ole tiedossani, eikä siinä mitään.

Jäi vain elävästi mieleen, vakuuttelusi, että kirjoittelet aina ja vain HTZA:na?

• KRAATZ
        emw34 kirjoitti:

sen verran aikaa, kun edellisen kerran olen palstalla luuhannut, että vanhoja mietteitä ainoastaan, niitäpä vain.

Syyt tähän, nikin vaihtoosi johtaneista seikoista ei ole tiedossani, eikä siinä mitään.

Jäi vain elävästi mieleen, vakuuttelusi, että kirjoittelet aina ja vain HTZA:na?

HTZA-raukkaa vain alkoivat muut matkimaan ja, jopa, alentuivat käyttämään hänen nimimerkkiään, huomion toivossa.
        Siinä, uskon, kulki hänen rajansa. Nimimerkin, joka taisteli uskottavuuden ja rehellisyyden puolesta.
        Hän maatui hiljaa.

Hengenheimolaisensa uakaltautui ihan rekisteröitymään, laittoi nimimerkkiinsä sen kuuluisan Z-kirjaimen. Nimimerkkiparka, häntä epäiltiin heti HTZA: ksi, Ja niin hänkin hiipui pois. Jopa yksityisviestit kuolivat pois.

Minä jatkan nyt sillä, kuuluisalla, Z-kirjaimella. Yritän olla yhtä kunniakas, mies jonka ympäriltä viestit viedään.
        :)

• KRAATZ kirjoitti:

HTZA-raukkaa vain alkoivat muut matkimaan ja, jopa, alentuivat käyttämään hänen nimimerkkiään, huomion toivossa.
        Siinä, uskon, kulki hänen rajansa. Nimimerkin, joka taisteli uskottavuuden ja rehellisyyden puolesta.
        Hän maatui hiljaa.

Hengenheimolaisensa uakaltautui ihan rekisteröitymään, laittoi nimimerkkiinsä sen kuuluisan Z-kirjaimen. Nimimerkkiparka, häntä epäiltiin heti HTZA: ksi, Ja niin hänkin hiipui pois. Jopa yksityisviestit kuolivat pois.

Minä jatkan nyt sillä, kuuluisalla, Z-kirjaimella. Yritän olla yhtä kunniakas, mies jonka ympäriltä viestit viedään.
        :)

Kiitos!

• RiisuArkihuoli

menee yöunet. Huolet ja murheet pakkaa tulemaan iltaisin sänkyyn (siellähän ne murheet saavat vielä suuremmat mittasuhteet).
      Jos pidempiaikainen huoli, niin tulee takuulla herbes huuleen, ja tuntuu kuin koko kroppa olis kipee.

Kerran erään ison murheen johdosta lähti hiuksia niin paljon, että oli kaljuläiskiä päässä, mutta hiukset lähti vasta sitten, kun tilanne helpotti.

• Otto-:

Ainakaan viime aikoina.

Joskus voin olla kranttu puhuteltava,
      mieluummin olen silloin omissa oloissani.

• Anskuliini

joskus siihen olotilaan ettei olis huolia ja murheita, ossaisko sitä enää ollakkaan oma ittensä. ;)

• Joitakin hehkilöitä ne huolet ja murheet jalostavat, olet siitä hyvä esimerkki.

Juha Tapion sanoin; - En puoltakaan.....
        - kelpaat kelle vaan.:)

• Sinimarjanen

kakasen ehkä "ulos", eli kerron ihan lähimilleni
      tai siskolleni. Suuremmat murheet
      haudon itsekseni. Kotioloissa en juurikaan
      saa silloin mitään aikaseksi, kun isot murheet on kyseessä.
      Töissä on pakko keskittyä työasioihin ja murheet seuraa siinä sivussa mukana.

• Kompikampi jippii

Istun paikalleni ja mietin onko todellisesta murheesta kysymys.Murehdinko liikaa.Kaivan realiteetit esille.Ovatko murheeni kenties turhia.

• Pirre*

kuin en oliskaan ..

• Jos minulla on huolia ja murheita, keskitän kaiken energiani asiantilan parantamiseen. Siis reagoin toimimalla ongelmaa ratkaisten.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55