keinonahka/venyttäminen

bvxv jz

Voiko keinonahkakenkiä "venyttää" jos koko sattuu olemaan hieman liian pieni? Meinaan kun tuolta ulkomailta tilaa niin se koko ei ihan varma ole. Tietäskö joku?

9

14002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venyttää

Keinonahka käyttäytyy aika samalla tavalla kuin paksu muovi, siis ei veny ollenkaan. Ei kannata riskeerata.

• venyttää

Joo, ei voi venyttää sillä synteettinen nahka ei sitä kestä.
      Aito nahka sen sijaan venyy käytössä jonkin verran.

• Kenkäkaupan Myyjä

ei veny niin kuin nahka tekee.. mutta jonkin verran se kuitenkin muokkautuu jalan mukaan. Pituutta et kenkään saa (kengässä kärki ja kantavahvike), mutta sitä leveyttä ehkä himpun verran.

En suosittele ostamaan kenkiä netistä, koska koot eivät aina todellakaan pidä paikkaansa ja meillä ihmisillä on aina jompikumpi jalka isompi kuin toinen, joten sekin tahtoo olla ongelma. Tosin voihan kengät palauttaa jos eivät sovi jalkaan. Itse en kyllä uskaltaisi ostaa sikaa säkissä vaikka kenkämyyjä olenkin ja aika paljon eri merkkisistä kengistä tiedän.

• Anonyymi

Tämä keskustelu on todella vanha, mutta kommentoin silti. Jos vaikka joku muu miettii samaa ja haluaa tietää, että toimiiko ja kannattaako kokeilla kenkien venyttämistä.

Mä tilasin netistä keinonahkaiset korkkarit, jotka on siis aivan mun unelmakengät. Kengät sopi hyvin jalkaani, mutta harmikseni kenkien yläosa oli liian kapea ja vetskaria en saanut vedettyä ylös yhtään…
      No, olin juurikin kuullut tästä että kenkiä on mahdollista venyttää, niinpä aloin etsiä netistä vinkkejä tähän. Kyllä, ihan keinonahkakenkiäkin pystyy siis venyttää, hiustenkuivaajalla.
      Eli laitoin kengät jalkaani, lämmitin hiustenkuivaajalla kenkiä ensin joka puolelta ja sitten keskityin lämmittämään siitä varren kohdalta. Samalla niitä kiskoen ja toden totta, materiaali pehmeni lämmöstä ja sain sen venymään. Aikani siinä lämmiteltyä sain kuin sainkin vetoketjun kiinni! Olin niin onnellinen, kun ei tarvinnut luopua niistä ihanuuksista.
      Laitoin sitten sinne kenkiin vielä muotit, mitkä tahansa mitkä saat sinne sopimaan ja suurinpiirtein sen ongelmakohdan kokoiset, mun tapauksessa tuo pohkeen alaosa. Niin pysyy venytys.
      Suosittelen kyllä kokeilemaan, koska tää ihan oikeasti toimii ja ei tee kengille mitään vahinkoakaan!!

• Anonyymi

Mikä on pohkeen alaosa?

• Anonyymi

Se on polven yläpuolella oleva nänni (kainalosta kaakkoon).

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ez. Bghgt 6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe