Onkos kiva?

orpana-67

Tämä kyseinen video on kolahtanut paikkakuntani nuorisoon ihan täysillä. Teinit jutteli illalla, etteivät tunne ketään joka ei tätä juttua olisi nähnyt. Osaavat ulkoa koko pätkän ja tätä kuulema hoetaan joka paikassa ja joka yhteydessä.
Hassua...Koskaan ei tiedä mistä tulee "se juttu" :)

http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0

18

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revolveri

      jumalauta, 2 kilon siika. Jumalauta on teineillä jutut.

      • -luulen-

        maalla asuvia teinejä.


      • Revolveri
        -luulen- kirjoitti:

        maalla asuvia teinejä.

        hyvä juttu tuossa oli AC/DC musiikki.


      • orpana-67
        -luulen- kirjoitti:

        maalla asuvia teinejä.

        kehä kolmosen ulkopuolella kyllä, mutta ei nyt mitenkään maalaisia...Ihan kaupunkilaisia teinejä :)


    • sic.

      tuota miestä vai miksi hän huutaa?

      • ....

        sormessa.


      • Revolveri

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D


      • sic.
        Revolveri kirjoitti:

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D

        - ei minun mieheni huutaisi noin vähästä!


      • orpana-67
        Revolveri kirjoitti:

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D

        Ei taida olla ihan joka päiväistä saada kahen kilon siikaa? :D


    • uk-ko

      Yllättävä pätkä ollakseen "Teinin Valinta". Mutta hauskaa, että saavat kiksejä tuollaisesta perusmeiningistä.

      Joskus huumori perustuu silkkaan toistamiseen. Jos katsot tuon 10 kertaa peräkkäin kaverin kanssa, niin varmaan se muuttuu itseään absurdimmaksi ja naurattaa itseään enemmän.

      En itse meinaa sitä kuitenkaan veivata kovin monta kertaa...

      • orpana-67

        Itsellänikin soi koko ajan päässä "kahen kilon siika, kahen kilon siika...." :D


    • Aito riemu tarttuu:D Jaksaakohan pääkaupunkilaisnuoret innosta tosta pätkästä? Toivotaan..

      Itselläkin kyllä tuo pilkkikokemus on valitettavan vähäistä:P

      • orpana-67

        vaikuttaako tuohon huumoriin se missä asut...Naurattaako tuo tosiaan enemmän maalaiskaupungin nuorisoa.

        Kyllä on viime kertaisesta pilkkireissusta aikaa. Harmi, se on meinaan oikeesti kivaa puuhaa :)


    • gek-ko

      en tajua, mikä tuossa nyt on se juttu. Siis, pitäisikö tuolle nauraa?

      Tulisin hulluksi jos porukka matkisi miestä, joka puhuu leikkiäänellä siian kanssa 8(

      • gek-ko

        jos jankutus kahen kilon siiasta ei loppuisi välittömästi, minä

        1) kokkaisin pelkkää siikaa niin aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi kuin iltapalaksi. Siinähän hokevat siikaa, kun aamupuuroakin koristavat siian silmät.

        2) ostaisin vastaavan sitimarketin kalatiskiltä ja läimisin porukkaa ympäri korvia ja karjuisin että siinä on kuulkaa KAHEN KILON SIIKA ja nyt pellolle koko sakki ennenku menee hermot


    • kahe kilo siika

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe