Linnan juhlat 2008

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Illalla jälleen näemme vuoden seuratuimman juhlan. Mielenkiintoisia vieraita tullaan ainakin näkemään, Anna Abreu, Yö-yhtyeen Olli Lindholm, Tanja Karpela kihlattunsa kanssa ym.

Ja tietty vieraiden pukuvalinnat kiinnostaa ja julkkiksien seuralaiset, ne lienee juhlien puhutuimmat aiheet.

Ainahan ne puvut on pakko kritisoidakin :).

ÄÄNESTYS:

1. illan kaunein juhla-asu

2. illan mauttomin juhla-asu

3. illan kuningatar ja kuningas

Aänestys alkaa myöhään illalla, jatkuu huomenna sunnuntaina.

20

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä pakko katsoa noi juhlat tosi tarkasti..Kiinnostaa toi Annan puku ainaski....:)

      • silmiäkään ei voi räpäyttää kun kamerat vaihtuu niin nopeesti seuraavaan vieraaseen. Ehtiikö tarkistaa puvun, kampauksen ja seuralaisen :).
        Utelias kyllä olen keitä siellä tänä vuonna on kutsuttuina.


      • Mariet kirjoitti:

        silmiäkään ei voi räpäyttää kun kamerat vaihtuu niin nopeesti seuraavaan vieraaseen. Ehtiikö tarkistaa puvun, kampauksen ja seuralaisen :).
        Utelias kyllä olen keitä siellä tänä vuonna on kutsuttuina.

        mä mietinkin,et missä välissä käyn veskissä,ettei mitään tärkeetä mee ohi..;))

        Mä oon kyllä kans tosi utelias sen suhteen ketä on kutsuttu..Toisinaan sitä ihmettelee sit sitä,että miksei jotakuta ihmistä ole kutsuttu ollenkaan...
        Kivaa Itsenäisyyspäivää Marietillekkin..:)


      • mii-su kirjoitti:

        mä mietinkin,et missä välissä käyn veskissä,ettei mitään tärkeetä mee ohi..;))

        Mä oon kyllä kans tosi utelias sen suhteen ketä on kutsuttu..Toisinaan sitä ihmettelee sit sitä,että miksei jotakuta ihmistä ole kutsuttu ollenkaan...
        Kivaa Itsenäisyyspäivää Marietillekkin..:)

        se vessakäynti ennenkuin juhlat alkaa. Paitsi kun mulla on viinilasillinen se juoksuttaa ohjelman aikanakin vessaan.

        Kiitos samoin sinulle myös hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa.

        Nyt täytyy tässä välissä hoitaa tiskit pois ja se vessakäynti ja valmistautua illan juhliin :).


      • Mariet kirjoitti:

        se vessakäynti ennenkuin juhlat alkaa. Paitsi kun mulla on viinilasillinen se juoksuttaa ohjelman aikanakin vessaan.

        Kiitos samoin sinulle myös hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa.

        Nyt täytyy tässä välissä hoitaa tiskit pois ja se vessakäynti ja valmistautua illan juhliin :).

        Pitäsköhän kans napasta viiniä..:))

        Nyt pitää tosiaan valmistautua ohjelmaa varten..;)


      • Satutätix

        ois kiinnostanut, mut taisin käydä tupakalla ulkona just sillon, kun se kävi kättelemässä. Ja vielä en ole edes lehtiä ehtinyt katella netistä. Keltainen se kuulemma oli.
        Muutenkin kattelin vähän vaan sivusilmällä sitä koko touhua telkusta. :)


    • RiisuArkihuoli

      näitä juhlia katsonut kahteen vuoteen, mutta kun äänestyksen kerran oot järkännyt, niin täytyyhän ne katsoa. Eipä tässä muutakaan tekemistä tälle iltaa ole :=))

      • Mua jännittää Matti Vanhasen ja Sirkka Mertalan saapuminen. Mikael ja Maria Jungner kiinnostaa myös. Muistaakseni Maria Jungner oli norMixin suosikki ;).


    • Oppi ja ikä kaikki

      Joopa joo".Katsellessaan:Linnan Tanssiaiset:
      Ps:Ovatkuin:sillit purkissa/Ymmärrän.
      Mutta se jatkolle meno:Ps:Olisi etes yksi pari"
      ollut"jotka näyttää kuinka tanssitaan.
      Nimim:Musiikki ja Tanssi jos ei käy,käsi kädessä".
      Olen sitä mieltä:kirjan-oppineet ja fariseukset:
      Eroa:on

    • Kaunista Katseltavaa

      Karpela:Todella hieno hänen hius-tyylinsä.
      ja kaunis pari:Tsemmpiä heille

    • RiisuArkihuoli

      oli minusta sievin puku :=))

      Myöskin tykkäsin Anneli-Laine- Näätäsen puvusta.

      Mauttomia oli siellä useampikin, mutta en muista kantajien nimiä. Esimerkiksi nainen, jolla "allit" roikkuu ei saisi koskaan laittaa hihatonta pukua, jollaisia siellä muutaman näki.
      Illan kuningattaria olivat ehkä Karpelan ja Maria Guzenina. Ovat ylvään näköisiä ,pitkiä suoraryhtisiä naisia, jotka osaavat kantaa pukujaan arvokkaasti.
      Oli siellä kyllä muutamia nättejä, suoraryhtisiä voimistelijatyttöjäkin :=))

      Tuosta kuninkaasta en osaa sanoa mitään. Olis kait pitänyt katsoa juhlat ihan loppuun :=))

    • Mariet**

      Ompas tällä kertaa valinta vaikeaa. Tänä vuonna ei yhtä ylitse muiden oikein löytynyt. Paljon oli kauniita asuja joskin esim. ruskea väri latisti puvun loistoa.

      1. illan kaunein juhla-asu

      - Tanja Karpelan, Anna Abreun. Ja Eija-Riitta Korholan valkoinen asu jonka yläosa oli kaunis.

      kuvalinkin sivulta 2 löytyy Tanjan ja Annan kuvat. Sivulta 3 Eija-Riitta Korholan kuva. Pikkukuvaa napauttamalla saat viereen isomman kuvan.

      http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=2&ph=12

      2. illan mauttomin juhla-asu

      - valitettavasti tämä Jörn Donnerin puolison asu.

      http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=5&ph=3

      3. illan kuningatar ja kuningas

      - Sirkka Mertala ja Matti Vanhanen

      http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=10

      • mut minusta siellä ei ollut yhtään täydellisen kaunista pukua..Toisaalta taas ajattelin,että eihän välttämättä puvussa ollut vikaa vaan sen kantajassa...


      • Satutätix

        puolison asua mä nauroin vissiin kaikkein eniten. :D
        Ja onks toi Vanhanen jo naimisissa ton "puolisonsa" kanssa???


      • Satutätix
        mii-su kirjoitti:

        mut minusta siellä ei ollut yhtään täydellisen kaunista pukua..Toisaalta taas ajattelin,että eihän välttämättä puvussa ollut vikaa vaan sen kantajassa...

        yks kaunis punainen juhlapuku, mut sitä ei näkynyt noissa kuvissa.


      • Satutätix kirjoitti:

        yks kaunis punainen juhlapuku, mut sitä ei näkynyt noissa kuvissa.

        mistä mä tykkäsin. Puku oli kauniisti uurettu, tummanpunainen ja mustaa koristetta molemmin puolin uumaa. Puvussa ei ollut mitään ylimääräisiä liehukkeita, miun maun mukainen. En tiedä kenen päällä se oli, kun vain sivusilmällä sain seurata.


      • satutätix.
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        mistä mä tykkäsin. Puku oli kauniisti uurettu, tummanpunainen ja mustaa koristetta molemmin puolin uumaa. Puvussa ei ollut mitään ylimääräisiä liehukkeita, miun maun mukainen. En tiedä kenen päällä se oli, kun vain sivusilmällä sain seurata.

        se se oli! :)) En mäkä tiiä kenen päällä se oli.


    • -Maiggu-

      kun oli muuta niin; mulla oli pikkutonttu täällä :)

      Eikä kauheena noi Linnan Juhlat jaksa kiinnostaa.

    • -Maiggu-

      voisin ottaa tähän aiheeseen kantaa, että Tanja Karpela on ollut juhlien kauneinen niin asuissaankin.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      78
      672
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe