Tämä on kuulema tosi kaunis ja koskettava ehkä jouluinenkin laulu....mistä lisätietoo???
Vastaukset 5
- _Mervi_
Taivas sylissäin: sävel Carola Häggqvist, sanat Pia Perkiö
Löytyy esim. tältä levyltä:
http://www.deikauppa.fi/index.html?target=p_2304.html&lang=fi
Kirjastoistakin voi kysyä löytyykö lainattavaksi.- kipitän kirjastoon
Hyvä vinkki Mervi, kiitos paljon ja mukavaan joulun aikaa.
- tarkennusta
Kannattaa kysyä kirjastosta kappaletta, osaavat katsoa tietokannoistansa miltä levyltä löytyy ja onko sitä heillä. Kappaleen nimi on joskus muodossa Taivas sylissäni, joskus Taivas sylissäin. Mutta se löytyy ainakin seuraavilta CD-levyiltä/äänitteiltä:
Taivas sylissäni:
Helsinki : Rainmaker Music/Suomen Lähetysseura, c2001
Enkelten laulu
Helsinki : Rainmaker, p2007
25 perinteistä joululaulua : vuosikymmenten varrelta
[Nummela] : VL-Musiikki, 2006
FINLANDERS: Joulun rauhaa
Finlanders Productions, 2008
KATRI HELENA: Hiljaisuudessa
2006- viikonlopulla
Kiitos taas, nyt on tietoja kovasti ja uskon, että kappale löytyy. :)
- santa claus
Carola on tulossa Suomeen Joulukiertue 2009
Helsingissä Kulturitalo 06.12
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161626Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148752- 56747
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö228601- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567