Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, millainen eroilmoitus täytyy tehdä, jos haluaa erota puolueesta, ja mihin se on lähetettävä? Entä kuinka saa selville, onko eroaminen onnistunut?
Puolueesta eroaminen käytännössä
6
6473
Vastaukset
- Kokoomus on vaihtoehto nume...
Tässä nykyisessä yhteiskunnassamme on vaikuttaminen todellista.
Joten kokoomus ajaa kansalaisten etua.
Tarvitsemme jäsenistöämme ja laajaa kannatusta jotta voimme toteuttaa hyvinvointia tasapuolisesti.
Tällöin kansalainen olet tärkeä äänestäjä ja vaikuttaja.
Kun eroaa puolueesta on hyvä liittyä vahvaan uuteen puolueeseen sen me kokoomuksessa takaamme.
Tulevaisuuden työtä, turvaa ja tuloja.
Joukolla voimme jättää hyvästit sellaisille puoluille jotka eivät takaa menstystä ja toivoa paremmasta.
Kokkoomuksessa ei leimaannu vaan saa arvonsa takaisin.- ihmeessä
kirjallinen eroilmoitus.
- mirja-riitta
Kokoomus on puolue, jolla on valtaa, taitoa ja tahtoa vaikuttaa asioihin - monipuolisuus ei kuitenkaan aina ole etu; itselleni on suuri ongelma kuulua puolueeseen, jonka varapuheenjohtajana on henkilö, josta ei saa poliitikkoa, vaikka sitä kuinka yritetään. Nyt kyseinen henkilö on jälleen ehdolla, minun puolueen jäsenenä tulisi voida edes ajatuksen tasolla olla tukemassa tätä ehdokkuutta - tietysti siksi, että kokoomuksen paikkaluku parlamentissa säilyisi. Ei toimi.
Sitten Risikon toilailut, Kanerva, keep smiling Katainen... tämä ei ole minua varten.
Johtopäätös: Eroan.
- Toivossa eletään :)
Löysin tälläisen vaihtoehdon: www.eroapuolueesta.fi
Sieltä voi erota monesta eri puolueesta ja tämä kirjaa eropyyntö päivän. Ja odottelet vain puolueelta lappua kotiin, jossa vahvistetaan puolueesta eroaminen.
Käykää kuitenkin ihmiset äänestämässä, mutta puoluetta voi vaihtaa jos tuntuu että se ei aja todellakaan samoja etuja mitä itse koet järkeväksi.
Kiitos ja kumarrus, itse kirjottelen kans eroanomusta nyt :) Tämä hallitus puolue on pissiny asiansa niin hienosti, että en ala maksamaan sen tukemista. Käyn äänestämässä kyllä tulevaisuudessakin ja suosittelen muitakin tekemään sen. Mutta perehtykää hyvät ihmiset siihen, mitä äänestätte. Parempi kuitenkin huonokin ääni jonnekkin kuin ei ääntä ollenkaan :)- Toivossa eletään :)
Osoite väärin tuossa aikaisemmin laitan uudestaan oikean linkin.
https://eroapuolueesta.fi/
Tuo menee oikeaan osoitteenseen.
- Aika helppoo
Erosin itse joitain vuosia sitten puolueen nuorisojärjestöstä. Lähetin vain sähköpostia sinne toimistolle. Se oli niin helppoa.
Luultavasti voit erota pelkästään lähettämällä sähköpostia myös. Jos et parin viikon kuluttua saa kirjallista vahvistusta erosta niin kannattaa kysyä. Jos esimerkiksi haluat toisen puolueen ehdokkaaksi vaaleihin niin edellisen jäsenyys saattaa olla esteenä muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ140910Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694