Niin oi kaunis isänmaa tämä rantojen metsien,luontojen,kesien talvien rakkain maa on tämä suomen maa..HYVÄÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ..
Rakas suomen maa...
4
321
Vastaukset
- RymyEetuRyssänKauhu
Kommari isännöi linnan juhlia, jossa nyt jo punkkarikin vieraana..Ei hyvin mene!
Saisi työntää jo perseeseen nykymuodossaan....Kukaan nykypoliitikko ei ole tehnyt Suomen hyväksi hevon paskaakaan, siellä vain silti veronmaksajien rahoja tuhlataan.
Sotaveteraanit sinne juhliin kuuluisivat itseoikeutetusti, sensijaan ne poliitikot, joista on ollut jotain hyötyä suomelle, ovat jo kuolleet.
Suurin osa sotaveteraaneista ei koskaan ole ollut kutsulistalla, vaikka ilman heitä ei moisia juhlia tarvitsisi edes järjestää. Itsenäisyys on asia, joka tahtoo vähitellen sukupolvien vaihtuessa kadota ja menettää arvostuksensa, vaikka se on vaatinut aikoinaan suuria uhrauksia.
Tyhjänpäiväispoliitikkoja ja tyhjänpäiväisjulkkiksia talo täynnä.....vitut todellakin. En katsonut linnanjuhlia, tuntematonta sotilasta katsoin.- linnan vitun juhlat
M1978 kirjoitti:
Saisi työntää jo perseeseen nykymuodossaan....Kukaan nykypoliitikko ei ole tehnyt Suomen hyväksi hevon paskaakaan, siellä vain silti veronmaksajien rahoja tuhlataan.
Sotaveteraanit sinne juhliin kuuluisivat itseoikeutetusti, sensijaan ne poliitikot, joista on ollut jotain hyötyä suomelle, ovat jo kuolleet.
Suurin osa sotaveteraaneista ei koskaan ole ollut kutsulistalla, vaikka ilman heitä ei moisia juhlia tarvitsisi edes järjestää. Itsenäisyys on asia, joka tahtoo vähitellen sukupolvien vaihtuessa kadota ja menettää arvostuksensa, vaikka se on vaatinut aikoinaan suuria uhrauksia.
Tyhjänpäiväispoliitikkoja ja tyhjänpäiväisjulkkiksia talo täynnä.....vitut todellakin. En katsonut linnanjuhlia, tuntematonta sotilasta katsoin.Veronmaksajien rahoilla kustannetaan lysti että tuulipukukansa saa nähdä kenet rattijuoppa Tanja Vienonen-Karpela-Saarela taluttaa tänä vuonna sisään ja eikö Bjurström tuo vieläkään 'tyttöystäväänsä' näytille-.
- esimerkiksi
Työpaikka olisi kova sana, pelkkä viinavero on aika vähä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406