Rakas suomen maa...

mr.twsit

Niin oi kaunis isänmaa tämä rantojen metsien,luontojen,kesien talvien rakkain maa on tämä suomen maa..HYVÄÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ..

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RymyEetuRyssänKauhu

      Kommari isännöi linnan juhlia, jossa nyt jo punkkarikin vieraana..Ei hyvin mene!

      • Saisi työntää jo perseeseen nykymuodossaan....Kukaan nykypoliitikko ei ole tehnyt Suomen hyväksi hevon paskaakaan, siellä vain silti veronmaksajien rahoja tuhlataan.

        Sotaveteraanit sinne juhliin kuuluisivat itseoikeutetusti, sensijaan ne poliitikot, joista on ollut jotain hyötyä suomelle, ovat jo kuolleet.
        Suurin osa sotaveteraaneista ei koskaan ole ollut kutsulistalla, vaikka ilman heitä ei moisia juhlia tarvitsisi edes järjestää. Itsenäisyys on asia, joka tahtoo vähitellen sukupolvien vaihtuessa kadota ja menettää arvostuksensa, vaikka se on vaatinut aikoinaan suuria uhrauksia.

        Tyhjänpäiväispoliitikkoja ja tyhjänpäiväisjulkkiksia talo täynnä.....vitut todellakin. En katsonut linnanjuhlia, tuntematonta sotilasta katsoin.


      • linnan vitun juhlat
        M1978 kirjoitti:

        Saisi työntää jo perseeseen nykymuodossaan....Kukaan nykypoliitikko ei ole tehnyt Suomen hyväksi hevon paskaakaan, siellä vain silti veronmaksajien rahoja tuhlataan.

        Sotaveteraanit sinne juhliin kuuluisivat itseoikeutetusti, sensijaan ne poliitikot, joista on ollut jotain hyötyä suomelle, ovat jo kuolleet.
        Suurin osa sotaveteraaneista ei koskaan ole ollut kutsulistalla, vaikka ilman heitä ei moisia juhlia tarvitsisi edes järjestää. Itsenäisyys on asia, joka tahtoo vähitellen sukupolvien vaihtuessa kadota ja menettää arvostuksensa, vaikka se on vaatinut aikoinaan suuria uhrauksia.

        Tyhjänpäiväispoliitikkoja ja tyhjänpäiväisjulkkiksia talo täynnä.....vitut todellakin. En katsonut linnanjuhlia, tuntematonta sotilasta katsoin.

        Veronmaksajien rahoilla kustannetaan lysti että tuulipukukansa saa nähdä kenet rattijuoppa Tanja Vienonen-Karpela-Saarela taluttaa tänä vuonna sisään ja eikö Bjurström tuo vieläkään 'tyttöystäväänsä' näytille-.


    • esimerkiksi

      Työpaikka olisi kova sana, pelkkä viinavero on aika vähä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe