Olen bändissä laulajana me kuljetaan keikoilla bändin nimi on Download ; > Niin tuota haluisin et kirjoittaisitte meille jonkun laulun ; >
Mulla on oma bändi LUE!
3
563
Vastaukset
- FuckingYA-HA
Eli siis millaista musiikkia soitatte ja millaiset sanat haluaisitte?
Ja mitä sanoittaja hyötyy teidän auttamisestanne?
Saatan hyvinkin tehdä teille kappaleen sanat jos kerrotte vähän mitä tarvitaan ja mitä hyödyn. - sanottaja
tässä olis sulle laulu: (laula haikeasti)
4/4
Lumihuntu peittää maan,
kuu aavemaisesti kumottaa
siitä ei selvää saa-aa
Täy-tyyy vaa-aan,jää-dä odot-tamaaaaaan
Kerto.s:
||: Sydämeni räytyy-yyy,
kipu kestää täytyyy-yyyy
Vaikka hiljaisessa maailmassa,
yksin olen olemassa-aaaaa :||
Hiljaisen loiskeen mä kuulen,
se on kyynel,
tai niin ainakin luulen-eeee,
Ei ole syytää-ääää,
enää pyytäää-äää,
(kertosäe taas uudelleen)
Uu-uuuuu,eeee-eeeee
kitarasoolo:
Em7 - C# - A - Fm - G [ soittakaa terssistä alkaen koko sointu trioleina]
[Laula sävelaskel korkeammalta,kuin aikaisemmin]
Yksin tässä maailmassa-aaaaa...
Niin yksin,niin yksin-nn...
Niin yksin...
Soittajille ohjeita:
RUMPALI: beatkomppia
BASISTI: soita soinnun terssejä
KITARISTI: keksi riffi sointujen pohjalta
SYNTIKKA: sointuja
menkää biisi sointukierrolla:
Hm - Em - A - F
Terveisin,muusikot tampereelta
PSS. Hyviä konsertteja ;) - Mitäs se sulle kuuluu???
Kannattaisko yrittää ite tehä omia kappaleita, ja jos ei ni edes ettis jostai muualta sanottajaa ku suomi24 sivuilt... Olisitte huomattavasti uskottavampia... mut oma päätös, en valita... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642